|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Er der egentlig kommet nogen stadion liste ud, med de stadions som vil være med i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Er jeg den eneste, der overhovedet ikke kan se nogle ændringer i det nye FIFA? Grafisk ment selvfølgelig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Kommer spillet allerede i August?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Kommer spillet allerede i August?
Tænkte jeg faktisk også lige på, for på den hjemmeside Jacobqu linkede til, står der at der er release om 75 dage og det er da, hvis jeg ikke tager meget fejl, omkring den 20. august?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 14:18 af motZ »
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Er jeg den eneste, der overhovedet ikke kan se nogle ændringer i det nye FIFA? Grafisk ment selvfølgelig.
Jeg kan godt se lidt :s Spillerene er blevet grimmere og ligner mindre synes jeg :s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Der står med småt nedenunder at det kommer den 19. august 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Så skal man nok have Internet på sin maskine for at få de sidste spiller indkøb...
Jeg synes at grafikken er bedre og at ligner sig selv mere...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Er begyndt og spille lidt FIFA09 igen, så synes lige jeg ville dele mit Barca hold i 4. sæson med jer  1. Hold:
G. Ochoa 90 D. Alves 93 - Puyol 96 - Milito 95 - Abidal 91
Fabregas 96 - Iniesta 94 Diego 91 Messi 98 - Benzema 92 - C. Ronaldo 96 2. Hold: Bakayoko 86 M. Richards 87 - Cubukcu 89 - Rocha Ribeiro 88 - Castelazzi 83
Kuzmanovic 85 - Anderson 88 Agüero 89 Nani 87 - Bojan 87 - Robinho 89
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Jeg fik for nyligt FIFA09 til Xbox 360 ind ad døren, og har nået at spille én sæson med Brøndby. Vil lige flashe mit hold: Start 11'er:
S. Andersen (75)
M. Nilsson (74) - J. Jönsson (74) - M. v. Schlebrügge (76)
S. Holmén (74)
M. Krohn-Dehli (79) - T. Rasmussen (72)
A. Farnerud (74)
O. Jallow (72) - M. Bernburg (75) - D. Sturridge (75) Bænk/reserver:M. Tørnes (56) D. Wass (63) A. Randrup (68) S. Kjær (67) S. Gíslason (71) M. Thygesen (71) A. Salami (68) J. Kristiansen (74) J. Borring (72) M. Jensen (59) A. Karadas (70) D. Williams (68) K. Ilsø (69)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Har faktisk fået Joaquin fra Valencia og Angelo Palombo fra Sampdoria til Bordeaux i 1. sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jimmi90
|
|
Er igang med en kerriere. Er cl ikke med i det?
|
|
|
|
|
|
Brøndby Real Madrid Liverpool
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Er igang med en kerriere. Er cl ikke med i det?
Jo jeg har lige færdig spille min første sæson med Brøndby og kom i CL i anden.. Men tror først det er fra anden sæson. Sådan var det i min karriare på ps3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jimmi90
|
|
Jo jeg har lige færdig spille min første sæson med Brøndby og kom i CL i anden.. Men tror først det er fra anden sæson. Sådan var det i min karriare på ps3
ja er det så nok. for ellers skulle du havde være i uefa første år. var lige ved at sluttet igen da jeg så jeg ikke skulle spille cl 
|
|
|
|
|
|
Brøndby Real Madrid Liverpool
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Hvordan er det man finder sin uploadede video? Altså hvad er hjemmesiden og hvordan logger man ind?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|