Batigol
|
|
Så er jeg så godt som færdig med 3. sæson. Mit nuværende hold ser således ud:
Hold: FC Barcelona Stjerner: 5 Ang: 93 Mid: 92 For: 88
Mål: Cássio (89) Venstre back: Gareth Bale (91) Midterforsvar: Carles Puyol (89) og Gabriel Milito (88) Højre back: Rafinha (92) Centrale midtbane: Cesc Fabregas (94) og David Silva (91) Wings: Ronaldinho (93) og Lionel Messi (97) Angreb: Samuel Eto'o (92) og Thierry Henry (92)
Bænk: Valdés (85) Yaya Touré (83) Kevin Nolan (80) Giovani (86) Bojan (87) Alexandre Pato (91)
Hvad siger I til det?
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
Nikkelasen
|
|
Mål: Cássio (89) Venstre back: Gareth Bale (91) Midterforsvar: Carles Puyol (89) og Gabriel Milito (88) Højre back: Rafinha (92) Centrale midtbane: Cesc Fabregas (94) og David Silva (91) Wings: Ronaldinho (93) og Lionel Messi (97) Angreb: Samuel Eto'o (92) og Thierry Henry (92)
Bænk: Valdés (85) Yaya Touré (83) Kevin Nolan (80) Giovani (86) Bojan (87) Alexandre Pato (91)
Hvad siger I til det? meget flot. men med mit lincoln city hold i min 7.sæson jaa der ser det meget anderledes ud(på PS3)
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Vanvittigt hold FC Barcelona!
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
Hvad siger I til det? henry er da ved og være for gammel..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
så er fifa og pes købt, love my xbox360 hehe bliver en god weekend nu
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
Flipperen
|
|
Har et spørgsmål..
Jeg ville FIFA på en Xbox eller var det PS3 i Merlin en dag.. Der kunne man som nogen bekendt løbe med en spillere (og kun ham, der var ingen andre medspillere på banen) ned mod målmanden og skyde.. Hvorfor kan jeg ikke finde den effekt, hverken på computeren eller til min PS2?
|
|
|
|
R.I.P. Save på Man Utd 2093 (07)... Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!
|
|
|
|
Twajz
|
|
Har et spørgsmål..
Jeg ville FIFA på en Xbox eller var det PS3 i Merlin en dag.. Der kunne man som nogen bekendt løbe med en spillere (og kun ham, der var ingen andre medspillere på banen) ned mod målmanden og skyde.. Hvorfor kan jeg ikke finde den effekt, hverken på computeren eller til min PS2?
Det er fordi du har Spillet arena mode..? kan ikke snakke på xbox's vegne men det er noget der når spillet loader og hvis man lige keder sig..? det er ikke på de ældre modeller.?
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Er der forresten nogle der kan hjælpe mig..? jeg har nu lavet mit brøndby hold suverænt godt for at sige det mildt.. og ville jo gerne spille mod mine venner med det...? har de fjernet den funktion på PS3 eller er jeg bare ordentlig dum...? kunne være dejligt med noget hjælp: D
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Fantastisk spil! Er dog ikke alt for imponeret over det nye Wannabe-NFL-Superstar, det vil nok først være gennemført i 2010-udgaven. Hvordan laver jeg sikre scoringer på frispark?
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Jeg har også problemer med Frispark. Jeg har det bare til PS. 2
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
Matigol
|
|
Hvad siger I til det? Er Victor Valdes kun 85 i dit, i mit barcelona spil er han 92 i 3 Sæson ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Der bliver altid scoret mod mig på frispark, og jeg kan ikke flytte muren.
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Fantastisk spil! Er dog ikke alt for imponeret over det nye Wannabe-NFL-Superstar, det vil nok først være gennemført i 2010-udgaven. Hvordan laver jeg sikre scoringer på frispark? Jeg er ikke rigtig god til det selv men du kan skrue bolden med pile tasterne
|
|
|
|
|
|
|
|
Flipperen
|
|
Det er fordi du har Spillet arena mode..? kan ikke snakke på xbox's vegne men det er noget der når spillet loader og hvis man lige keder sig..? det er ikke på de ældre modeller.?
altså, hvis jeg lader min PS2 stå et stykke tidså går den selv ind i det, lidt ligesom en slags pauseskærm?
|
|
|
|
R.I.P. Save på Man Utd 2093 (07)... Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!
|
|
|
|