|
Netrom89
|
|
ok, super!
Var sikker på at det først var imorgen...
Der har også været meget forvirring omkring det, men der står på diverse hjemmesider at det er udkommet idag... 
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Jeg dribler lige ind og får det købt idag.
Nogen som sidder og spiller det nu og hvad synes I evt. om det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Jeg dribler lige ind og får det købt idag.
Nogen som sidder og spiller det nu og hvad synes I evt. om det?
Jeg smutter direkte fra skole og ned i Blockbuster og shopper det ihvertfald, så skal jeg nok skrive når jeg har spillet det lidt! 
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
Zinqo
Gæst
|
|
synes BAP er meget sjovt... Og skal da lige love for at de har lavet målmanden bedre.. det er blevet væsentlig sværer at lave mål nu, ellers er det bare mig der er ringe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Benja91
Gæst
|
|
Kommer FIFA 08 på dansk. med dansk spillemanuel .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Kommer FIFA 08 på dansk. med dansk spillemanuel .
Hvad i alverden er det, og hvad skal du dog bruge den til? Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Benja91
Gæst
|
|
Hvad i alverden er det, og hvad skal du dog bruge den til?
Kerm
Altså inde i spillet , er det så på dansk ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
BE a Pro er møg fed... det er helt anderledes og jeg kan slet ikke finde ud af det...
jeg tabte min første kamp til et tjekkisk lorthold... jeg var Cristiano Ronaldo.. men det fede er at mens du løber mod mål hører man deres forsvars spillere råbe på markering af en´. publikum buher også af dig når du misser skud og taber bolden.. efter kampen får man en rapport for det dårlige og for det gode det. det gode var at jeg havde 2 skud på mål det dårlige var 19 boldtab???
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
BE a Pro er møg fed... det er helt anderledes og jeg kan slet ikke finde ud af det...
jeg tabte min første kamp til et tjekkisk lorthold... jeg var Cristiano Ronaldo.. men det fede er at mens du løber mod mål hører man deres forsvars spillere råbe på markering af en´. publikum buher også af dig når du misser skud og taber bolden.. efter kampen får man en rapport for det dårlige og for det gode det. det gode var at jeg havde 2 skud på mål det dårlige var 19 boldtab???
Det virker som nogle meget fede tiltag der er gjort, måske man skulle prøve at kigge lidt på demoen?  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
jeg tror ikke be a pro er med i demoen
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Er det PC-versionen du spiller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|