|
Netrom89
|
|
Ser dælme lækkert ud!  Glæder mig til at se om man kan ændre vinklen i be a pro..? Det burde man jo næsten ku..
Hvorfor? du skal jo følge din egen mand... Jeg synes vinklen er genial!
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Kun ved mig demoen tager en krig at hente?
Det tog mig 15-30 minutter på PS3...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det tog mig 15-30 minutter på PS3...
Okay, men til PC 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Det ved jeg ikke... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
Hvorfor? du skal jo følge din egen mand... Jeg synes vinklen er genial! Ja selvfølgelig er vinklen genial, men glæder mig stadig til at se om man kan skifte vinkel, selvom det nok ville tage noget af oplevelsen fra en.. Glæder mig  PS. Jeg glæder mig også til Manager 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
Okay, men til PC  der tog det ved mig cirka, hvis jeg ikke husker alt for galdt, 3-4 timer. Har bare ikke spillet demoen så meget, syntes det er lidt tamt at spille en enkelt halvleg, og så skal ind i en ny match/kamp. Men sejt nok der er 8 hold at vælge imellem. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakse9
Lilleputspiller
|
|
Nogle der ved hvor jeg kan hente fm 08 demoen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Han spørger efter Football Manager demoen  For det første er den ikke udkommet, og for det andet er det ikke den rette tråd at spørge om det i  Men velkommen til siden da..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
Det ser meget godt ud..  Glæder mig til at se om man kan ændre vinklen i be a pro..? Det burde man jo næsten ku.. Det ville næsten være synd.. du kan jo se at når han løber mod mål jo federe bliver vinklen...
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hmm mit tiil PSP kostede 400...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det var satme latterligt dyrt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
Det ville næsten være synd.. du kan jo se at når han løber mod mål jo federe bliver vinklen...
Hvorfor? du skal jo følge din egen mand... Jeg synes vinklen er genial! Ja selvfølgelig er vinklen genial, men glæder mig stadig til at se om man kan skifte vinkel, selvom det nok ville tage noget af oplevelsen fra en.. Glæder mig  PS. Jeg glæder mig også til Manager 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|