home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 102 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 677 678 [679] 680 681 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 939631 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10170: 24 Sep 2015, 21:50 »

Virker fint her.

Hmm, det var mærkeligt. Skal man gøre andet end at indløse dem i kataloget?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10171: 24 Sep 2015, 21:55 »

Hmm, det var mærkeligt. Skal man gøre andet end at indløse dem i kataloget?

Ikke så vidt jeg ved. Det eneste jeg gjorde var at indløse i kataloget hvertfald.
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10172: 25 Sep 2015, 08:29 »

Så har jeg fået samlet mig et lækkert FUT-hold.
Startede som jeg plejer, med at smide lidt penge efter fifapoint, og så trække lidt pakker, det gav blandt andet Aubameyang, som gav en del coins.
Derfor er jeg endt med det her hold.
https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=hVO4UjhZnLWQb:FFA16PS4

Målet er at forstærke med Lacazette, Lloris - og så overvejer jeg lidt at hente Benzema til enten CAM, eller flytte Griezmann derned og så Benzema på toppen.

« Seneste Redigering: 25 Sep 2015, 14:19 af Hr.frank » Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10173: 25 Sep 2015, 09:38 »

Hmm, det var mærkeligt. Skal man gøre andet end at indløse dem i kataloget?

Det virker hverken for mig eller min kammerat. Hverken møntbonus eller oplåste spillere fra kataloget.
Vi kan heller ikke rigtigt spille FUT, da vi efter hver kamp bliver smidt ud og så får vi et nederlag.
Det er ligegyldigt om det er singleplayer eller multiplayer, så bliver jeg smidt ud, når kampen er slut og mister en kontrakt + et nederlag på det.

EA siger at der nok bare lige går et par dage på at det kører optimalt. Jamen hvor er jeg da ligeglad. Får nederlag, mindre kontrakter og ingen coins da jeg bliver smidt ud efter hver kamp.

Er ikke tilfreds!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10174: 25 Sep 2015, 10:15 »

Ikke så vidt jeg ved. Det eneste jeg gjorde var at indløse i kataloget hvertfald.

Jeg har heller ikke haft problemer med det.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10175: 25 Sep 2015, 12:14 »

Det virker hverken for mig eller min kammerat. Hverken møntbonus eller oplåste spillere fra kataloget.
Vi kan heller ikke rigtigt spille FUT, da vi efter hver kamp bliver smidt ud og så får vi et nederlag.
Det er ligegyldigt om det er singleplayer eller multiplayer, så bliver jeg smidt ud, når kampen er slut og mister en kontrakt + et nederlag på det.

EA siger at der nok bare lige går et par dage på at det kører optimalt. Jamen hvor er jeg da ligeglad. Får nederlag, mindre kontrakter og ingen coins da jeg bliver smidt ud efter hver kamp.

Er ikke tilfreds!


Det sker også ret ofte for mig at jeg bliver smidt ud af Ultimate Team når kampen er færdig og så får jeg automatisk nederlag. Har lige nu tabt 5 kampe pga. det. Det er jeg godt nok heller ikke tilfreds med.

EDIT: Nu sker det efter hver fucking kamp. Det er fandeme en ommer EA!
« Seneste Redigering: 25 Sep 2015, 13:27 af Tuxtla » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10176: 25 Sep 2015, 13:25 »

Har endelig fået fat i spillet efter at have været inde i 4 forskellige butikker. Hvordan fanden kan man have udsolgt af sådan et spil man?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10177: 25 Sep 2015, 14:14 »

Jeg kan godt fornemme, at jeg kun har spillet Single Player delen igennem de sidste 4-5 år. Kæft jeg er stået af med alt det der FUT online halløj, når jeg læser med herinde Peace
Logged


Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10178: 25 Sep 2015, 14:20 »

Jeg kan godt fornemme, at jeg kun har spillet Single Player delen igennem de sidste 4-5 år. Kæft jeg er stået af med alt det der FUT online halløj, når jeg læser med herinde Peace

Kan kun anbefale dig at springe ind i FUT delen, klart den fedeste spil del efter min mening
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10179: 25 Sep 2015, 18:24 »

så fik man investeret i en xbox one med fifa 16 store sager Peace er der overhovdet nogen der spiller fifa på pc mere ?.
vores distributør af fm16 nøgler uden beta mener vi burde kunne sælge en del af dem, men personligt kender jeg ingen der spiller det på pc ?
« Seneste Redigering: 25 Sep 2015, 18:28 af Sunbao » Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10180: 25 Sep 2015, 18:57 »

<-----
Og jeg har ikke haft problemer med at finde modstandere online.. Om er så er danskere skal jeg dog ikke gøre mig klog på Wink
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10181: 25 Sep 2015, 20:15 »

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10182: 25 Sep 2015, 20:24 »

Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10183: 25 Sep 2015, 21:55 »

Yeah det tilbud jeg købte
Ja, det er lige før at xbox one skal købes til den pris(foruden FIFA), og så købe Forza ved siden af.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10184: 26 Sep 2015, 09:44 »

Klart et af de bedre fifa i min optik. Kampene er blevet tættere, og man kan ikke længere bare spille bolden lynhurtigt rundt.. Indlæg var for dårlige og sværere at score på i 15, men de er nu blevet ret nemme at score på med en angriber som Aboubakar. Jeg spiller KUN FUT da jeg gemmer karrieredelen til FM Wink

Jeg har ingen problemer haft med at ryge ud af onlinekampe eller noget, og har heller ikke set skyggen af lag.

PS. Mit hold i FUT ser sådan her ud. Jeg vil anbefale alle at bruge den portugisiske liga! Aboubakar, Carrillo, Talisca & Jefferson er alle vanvittigt gode spillere til små penge.. Kongen er klart Carrillo

Jeg er altid klar til at tage en onlinekamp på PS4!
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sider: 1 ... 677 678 [679] 680 681 ... 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010