home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1197 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1084059 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #9795: 14 Okt 2014, 18:23 »

Den typiske "cunt" mode hvor man kører bolden rundt. Det gør jeg også i det 80 minut hvis jeg er foran hah:P

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9796: 14 Okt 2014, 18:32 »

Den typiske "cunt" mode hvor man kører bolden rundt. Det gør jeg også i det 80 minut hvis jeg er foran hah:P

Lyder som en dum idé. Karma is a bitch, remember this.

Det er glimrende. Hvis jeg så er foran 2-0 efter 4 min. så gør jeg det gerne resten af kampen. De fleste modstandere bliver irriteret og presser højt op og går offensivt og med hurtige kanter som Sidney Sam, Aubameyang, Farfan, Willian, Sterling, Salah osv, så er en god lang bold frem og så står der hurtigt 3-0.

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst

« Svar #9797: 14 Okt 2014, 19:08 »

Det er glimrende. Hvis jeg så er foran 2-0 efter 4 min. så gør jeg det gerne resten af kampen. De fleste modstandere bliver irriteret og presser højt op og går offensivt og med hurtige kanter som Sidney Sam, Aubameyang, Farfan, Willian, Sterling, Salah osv, så er en god lang bold frem og så står der hurtigt 3-0.
Det havde jeg godt nok ikke gadet allerede i 4. minut. Det ville ødelægge det sjove i spillet for mig.

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9798: 14 Okt 2014, 19:15 »

Det havde jeg godt nok ikke gadet allerede i 4. minut. Det ville ødelægge det sjove i spillet for mig.

I sæsoner er der kun et mål - SEJR i 1 division. Fuck resten. Man kan altid spile flot og fornemt i turneringer eller andre steder - fx mod kammerater.

Svartovich
Gæst

« Svar #9799: 14 Okt 2014, 19:17 »

I sæsoner er der kun et mål - SEJR i 1 division. Fuck resten. Man kan altid spile flot og fornemt i turneringer eller andre steder - fx mod kammerater.
God pointe, det også derfor jeg har spillet så mange online single matches. Smiley

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9800: 14 Okt 2014, 19:52 »

God pointe, det også derfor jeg har spillet så mange online single matches. Smiley

Ja jeg har også spillet en håndfuld af de der single matches siden i nævnte det. Så kan man udfolde sig lidt og prøve lidt forskellige ting af osv. uden et nederlag gør specielt ondt. Smiley

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #9801: 14 Okt 2014, 20:13 »

Interessant taktik med 6 kantspillere crazy

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #9802: 14 Okt 2014, 21:08 »

Lige nu kører jeg med Bundesliga hold. Det er ufatteligt dyrt, hvis man går efter de store kanoner som Hummels, Reus, Lewan osv., men synes selv, at jeg har skaffet mig et ok hold. Ved ikke lige hvordan jeg viser det, om det bare er linket fra my squad eller hvad det er :-)

Men til dit hold du lagde op der vil jeg nævne et par ting.
Først og fremmest - Hvorfor Schmelzer i stedet for Jansen? Der er tale om en forskel på 100 coins, og Schmelzer kun bedre i def, hvis man kigger på de 6 "hovedgrupper". Resten er Jansen bedre på.
Andet ting - Er Sam og Shaqiri ikke HM begge to?
Tredje ting - Farfan før Aubameyang helt klart. Farfan er så vanvittig! Høj pace, høj ball control, fin shooting og så lægger han meget bedre pasninger og lobs end Aubameyang. Synes slet ikke man kan føle at Aubameyangs pace er så meget højere end Farfan. Farfan føles hurtigere IMO! Smiley
Fjerde ting - Ikke køb Sven Bender, hvis du bare er lidt til pace. Købte ham, men blev så hurtigt træt af ham, fordi modstanderen bare kunne løbe uden om Sven, og man kunne derved ikke føle hans høje tackling.
Femte ting - Olic er beast

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9803: 14 Okt 2014, 21:23 »

Lige nu kører jeg med Bundesliga hold. Det er ufatteligt dyrt, hvis man går efter de store kanoner som Hummels, Reus, Lewan osv., men synes selv, at jeg har skaffet mig et ok hold. Ved ikke lige hvordan jeg viser det, om det bare er linket fra my squad eller hvad det er :-)

Men til dit hold du lagde op der vil jeg nævne et par ting.
Først og fremmest - Hvorfor Schmelzer i stedet for Jansen? Der er tale om en forskel på 100 coins, og Schmelzer kun bedre i def, hvis man kigger på de 6 "hovedgrupper". Resten er Jansen bedre på.
Andet ting - Er Sam og Shaqiri ikke HM begge to?
Tredje ting - Farfan før Aubameyang helt klart. Farfan er så vanvittig! Høj pace, høj ball control, fin shooting og så lægger han meget bedre pasninger og lobs end Aubameyang. Synes slet ikke man kan føle at Aubameyangs pace er så meget højere end Farfan. Farfan føles hurtigere IMO! Smiley
Fjerde ting - Ikke køb Sven Bender, hvis du bare er lidt til pace. Købte ham, men blev så hurtigt træt af ham, fordi modstanderen bare kunne løbe uden om Sven, og man kunne derved ikke føle hans høje tackling.
Femte ting - Olic er beast

Hummels er da ikke specielt dyr?

Første ting: Schmelzer i stedet for Jansen, fordi jeg er helt tosset med Dortmund!

Anden ting: JO, jo det er de. Men de eneste venstrekanter i den tyske liga jeg gider have på mit hold, er Reus og Ribery. (Og dem har jeg ikke råd til).

Tredje ting: Jeg skal have både Farfan + Aubameyang. Skulle have begge. De bliver dog brugt til hver sin ting. Når 2*Bender er på min midtbane er det Sam + Auba på kanterne til at fører bolden frem til baglinjen. Omvendt når det er Gündogan+Gustavo, så har jeg shaqiri + farfan der begge er dygtige på bolden og kan drible fremragende. 

Fjerde ting: Jeg har købt Sven Bender og han har indtil nu lavet 3 assist og 3 mål på 2 kampe. Den start klager jeg ikke over. kan være det ændre sig. Primært er han dog købt ind i en defensiv optik.

Femte ting: JA! Olic er nemlig et beast.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #9804: 14 Okt 2014, 21:36 »

Okay troede faktisk Hummels kostede noget mere end han egentlig gjorde.

Første ting - Har også et lille crush på Dortmund, men jeg synes, at lige netop på VB, at de halter noget efter!
Anden ting - Vil du så stadig kunne få 100 chemistry?
Tredje ting - Okay. Det var egentlig også meningen, at Auba skulle regere på HM ved mig, men jeg købte Farfan først, og det har jeg slet ikke fortrudt! Smiley
Fjerde ting - Fair enough. Det kan man jo ikke klage over! Jeg blev træt af ham, fordi han netop ikke kom med op, når jeg var i angreb selv om mentaliteten var på offensiv, hvorimod Lars var en motor på midtbanen, og altid var med fremme og tilbage Smiley

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9805: 14 Okt 2014, 21:56 »

Okay troede faktisk Hummels kostede noget mere end han egentlig gjorde.

Første ting - Har også et lille crush på Dortmund, men jeg synes, at lige netop på VB, at de halter noget efter!
Anden ting - Vil du så stadig kunne få 100 chemistry?
Tredje ting - Okay. Det var egentlig også meningen, at Auba skulle regere på HM ved mig, men jeg købte Farfan først, og det har jeg slet ikke fortrudt! Smiley
Fjerde ting - Fair enough. Det kan man jo ikke klage over! Jeg blev træt af ham, fordi han netop ikke kom med op, når jeg var i angreb selv om mentaliteten var på offensiv, hvorimod Lars var en motor på midtbanen, og altid var med fremme og tilbage Smiley

Første ting: Jeg køber både ind efter hvor gode de er - men bestemt også efter hvem jeg godt kan lide! Opstemt
Anden ting: Sagtens sagtens.
tredje ting: Jeg har både Auba og Farfan, da jeg har to spillere til alle positioner og altid spiller 2 kampe med det ene hold og 2 kampe med det andet hold. Så skifter de og er altid fit for fight.
fjerde ting: Sven er min Gladiator Opstemt.

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #9806: 14 Okt 2014, 22:52 »

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9807: 14 Okt 2014, 23:09 »

Sparer sammen? Opstemt

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #9808: 14 Okt 2014, 23:10 »

Sparer sammen? Opstemt
det tager bare så fandens lang tid Opstemt

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9809: 14 Okt 2014, 23:15 »

det tager bare så fandens lang tid Opstemt

Så er det super heldigt at der næsten går et helt år, før fifa16 kommer  crazy

Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010