home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 614 615 [616] 617 618 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1197159 gange)
Tash
Ynglingespiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #9225: 10 Dec 2013, 21:40 »

Jeg er glad for at se, at jeg ikke er den eneste, der har voldsomme udbrud over det her FIFA.

HansenLFC
Gæst

« Svar #9226: 11 Dec 2013, 10:19 »

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har siddet og skåret i mig selv hver nat siden jeg fik spillet over præcis det  ticked off

Et Brøndby liv jeg kan forståååå

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9227: 11 Dec 2013, 10:25 »

Spiller i på PS3 eller PS4?

For jeg må sige at på PS3 er FIFA14 måske det mest gennemført elendige spil jeg nogensinde har stødt på. Det er virkelig elendigt gennemført. På PS4 er det rigtig godt efterhånden. Det eneste problem er når folk udnytter high pressure i FUT (der kan de spurte uendeligt nærmest).

Hvis i har problemer med L1+trekant afleveringer så prøv at lav en custom tactic hvor i nederst i defence (eller hvad det hedder) sætter pressure og aggression til 10-15 stykker MAX. Det gør at dine spillere står dybere og ikke løber frem for at forsøge en tackling, men er mere afventende. Jeg lukker stort set ingen mål ind på L1+trekant mere. Nu har jeg bare kun problemer med at indlæg = mål stort set Opstemt.

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9228: 11 Dec 2013, 14:50 »

Jeg har sådan en custom tactic, som jeg sætter til hver kamp, men det er efterhånden længe siden, at jeg lavede den. Det kunne være, at jeg skulle gå ind og kigge på den og justere lidt på den.

Svartovich
Gæst

« Svar #9229: 11 Dec 2013, 15:23 »

Synes især det er nedern at spille mod CPU'en. Hvis man prøver at lave en høj aflevering i dybden, saksesparker forsvaren den væk, hver gang. Skal lige siges det er sker hver kamp i både min Superliga karriere og min nPower League 2 karriere. Det er hver gang. Jeg tror simpelthen ikke på at spillere på det niveau kan udfører så fantastiske clearinger i virkeligheden.

Og når man spiller på dette niveau (Superliga / nPower ) er det så nemt at forsvare, i forhold til at angribe. Jeg spiller på verdensklasse, og nej jeg er ikke den bedste FIFA spiller, men synes det er for latterligt at min modstander ikke engang kommer over midterlinjen med bolden inden jeg opsnapper den, men tilgengæld har en betondefensiv der nærmest er umuligt at gennemtrænge. Det ender 8/10 gange med 0-0 for mit vedkommende.

Og som andre skriver står ens spillere hele tiden offside uden grund. Det for latterligt.

Synes generelt jeg er meget enig med dem der er skuffede over spillet, jeg gider snart ikke spille det mere, synes det er så mega dårligt. Skuffet

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9230: 11 Dec 2013, 17:32 »

Der er en ting, jeg også har fundet i defensiven, som bare pisser mig af gang på gang. Man kan styre en central forsvarsspiller og have læst, at der kommer en stikning tyve sekunder, før den kommer. Når den så kommer, og man er i fuld spurt for at få fat i den inden kanten/angribere, så vælger han at tøve et splitsekund midt i løbet, og så har man ingen chance for at nå bolden.

Jeg tvivler på, at jeg er den eneste, der oplever dette gang på gang.

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #9231: 16 Dec 2013, 14:51 »

Har overvejet at lave en karriere hvor formationen skal være en 5-2-1-2. Men de kræver jo at jeg finder nogle spillere som kan spille positionerne VWB og HWB, men de positioner bliver åbenbart ikke regnet for vigtige nok så dem kan man jo ikke søge på. Så har i nogle forslag til hvordan jeg skal kunne finde nogle spillere som kan spille de pladser?

Brøndby IF!!!!

Svartovich
Gæst

« Svar #9232: 16 Dec 2013, 15:39 »

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #9233: 16 Dec 2013, 15:46 »

Der er en ting, jeg også har fundet i defensiven, som bare pisser mig af gang på gang. Man kan styre en central forsvarsspiller og have læst, at der kommer en stikning tyve sekunder, før den kommer. Når den så kommer, og man er i fuld spurt for at få fat i den inden kanten/angribere, så vælger han at tøve et splitsekund midt i løbet, og så har man ingen chance for at nå bolden.

Jeg tvivler på, at jeg er den eneste, der oplever dette gang på gang.

Giver dig ret.. jeg har også en del ting der går mig mere og mere på Wink

Jeg synes blandt andet at det er utroligt, at man gang på gang, uanset hvor dygtige medspillere man har, kan have én back der ikke fatter at trække op blandt de resterende forsvarere sådan så man har en chance for, at spille mere på offsiden.

Jeg synes også nogle gange de har nogle sindssygt åndssvage berøringer, feks. i forsvaret der oftest gør modstanderne mere farlige end de skulle have været.. Skuffet

men vi må se, om man kan finde nogle måder at spille udenom de store faresituationer..

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9234: 18 Dec 2013, 11:12 »

Er der nogen der ved om careermode er blevet bedre på PS4? Har hørt så meget dårligt om den at jeg ikke ved om jeg gider gå i gang med en...

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #9235: 18 Dec 2013, 20:51 »

Brøndby IF!!!!

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #9236: 18 Dec 2013, 22:07 »

Ja... derfor håbede jeg der var en måde at kunne finde ud af hvilket spillere som måske havde VWB og HWB som sekundær position.....

Er det ikke bare at finde en back, som også har gode offensive stats? og udholdenhed  Peace

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #9237: 19 Dec 2013, 17:33 »

Ja men giver det ikke noget "minus" i spiller stats hvis spilleren ikke kan spille positionen VWB/HWB?

Brøndby IF!!!!

Svartovich
Gæst

« Svar #9238: 19 Dec 2013, 18:10 »

Ja men giver det ikke noget "minus" i spiller stats hvis spilleren ikke kan spille positionen VWB/HWB?
Af hvad jeg har læst rundt omkring gør det ingen forskel. Det burde det jo gøre, men ifølge Google nej. Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9239: 21 Dec 2013, 18:40 »

Hej derude Smiley

Min pro klub søger en CDM, som er god til at forsvar og holdspiller. Til PS4.

Skriv hvis du er interesseret.

Sider: 1 ... 614 615 [616] 617 618 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010