home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 74 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1087050 gange)
Kratos
Ynglingespiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #9135: 11 Okt 2013, 16:15 »

Det er monstermeget bedre Smiley.. Især i forsvaret. LB+trekant afleveringer er stadig ret  vilde synes jeg, men sådan har FIFA altid været såeh..

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #9136: 11 Okt 2013, 16:17 »

Ej, jeg synes virkelig de har ødelagt noget af glæden ved FIFA ved at "slowe" spilelt så meget! Nu har jeg lige hurtigt lavet mig et medium FUT-hold fra Portugal, som jeg også spillede med i FIFA13. Men ingen kan tæmme en bold, foretage en retningsbestemt tæmning, vende med bolden, eller bare holde på bolden? Forsøger man at tage et skarp træk ind i banen, så kan man ligeså godt bare forære bolden til modstanderen Skuffet

Jeg har vundet de første 3 kampe, men keder mig nærmest fordi det går så langsomt Skuffet Samtidig er det voldsomt urealistisk at bolden bliver sparket ind fra alle mulige/umulige vinkler? Hvad sker der for der?

ØV!

fck-drengen
Gæst

« Svar #9137: 11 Okt 2013, 16:20 »

Ej, jeg synes virkelig de har ødelagt noget af glæden ved FIFA ved at "slowe" spilelt så meget! Nu har jeg lige hurtigt lavet mig et medium FUT-hold fra Portugal, som jeg også spillede med i FIFA13. Men ingen kan tæmme en bold, foretage en retningsbestemt tæmning, vende med bolden, eller bare holde på bolden? Forsøger man at tage et skarp træk ind i banen, så kan man ligeså godt bare forære bolden til modstanderen Skuffet

Jeg har vundet de første 3 kampe, men keder mig nærmest fordi det går så langsomt Skuffet Samtidig er det voldsomt urealistisk at bolden bliver sparket ind fra alle mulige/umulige vinkler? Hvad sker der for der?

ØV!
+1

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9138: 11 Okt 2013, 16:49 »

Hvor spillet før var cross og LB+trekant spamming er det nu bare LB+trekant spamming.

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #9139: 11 Okt 2013, 17:10 »

Man kan jo sagtens lukke ned for de høje stikninger, hvis man tager en midterforsvar eller back og følger løbet, mens man presser med R1. Det er ikke noget problem for mig i hvert fald.

Nummer to er bare den første taber.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9140: 11 Okt 2013, 17:24 »

Ikke noget problem heller, siger det er det eneste der sker bare Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #9141: 11 Okt 2013, 18:40 »

ØV!

Kunne ikke være merr uenig.. Jeg kan alt det du skriver du ikke kan. Spillet følrs langsomt fordi at alt ikke handler om hvor hurtige dine spillere er. Sidste år skulle man ha' hurtige spillerr overalt for at vinde, i år handler det om meget mere og man kan bruge alle spillere man vil. Bedste ting de har ændret i år.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #9142: 11 Okt 2013, 18:46 »

Kunne ikke være merr uenig.. Jeg kan alt det du skriver du ikke kan. Spillet følrs langsomt fordi at alt ikke handler om hvor hurtige dine spillere er. Sidste år skulle man ha' hurtige spillerr overalt for at vinde, i år handler det om meget mere og man kan bruge alle spillere man vil. Bedste ting de har ændret i år.

I direkte løbedueller er jeg enig, men nu er jeg stor fan af hurtige førstegangsafleveri nger og spillere der 'flyder' rundt over større områder, for derefter at spille sig til en overtalssituation. Men det kan jeg bare ikke på samme måde som i det gamle, når tæmninger og retningsbestemte bevægelse før bolden modtages foregår så uhørt langsomt!

Jeg vil kunne spille hurtige afleveringer og vendinger, uden at skulle bekymre mig om modtageren nu kan lægge en aflevering over 5 meter eller bare tømme bolden Skuffet

PhilipFlink
Manager

« Svar #9143: 11 Okt 2013, 18:52 »

I direkte løbedueller er jeg enig, men nu er jeg stor fan af hurtige førstegangsafleveri nger og spillere der 'flyder' rundt over større områder, for derefter at spille sig til en overtalssituation. Men det kan jeg bare ikke på samme måde som i det gamle, når tæmninger og retningsbestemte bevægelse før bolden modtages foregår så uhørt langsomt!

Jeg vil kunne spille hurtige afleveringer og vendinger, uden at skulle bekymre mig om modtageren nu kan lægge en aflevering over 5 meter eller bare tømme bolden Skuffet

Igen, mine spillere gør alt dette & jeg spiller hurtig "førstegangs fodbold". Man skal bare lære hvordan de vender & modtager bolden. Smiley

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #9144: 11 Okt 2013, 18:58 »

Hvilket hold spiller du med? Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #9145: 11 Okt 2013, 19:17 »

Hvilket hold spiller du med? Smiley

Har et Pl hold, og h2h er det Arsenal Smiley

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #9146: 11 Okt 2013, 19:29 »

Har et Pl hold, og h2h er det Arsenal Smiley

Vil du ikke linke dit FUT hold? Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #9147: 11 Okt 2013, 19:41 »

Vil du ikke linke dit FUT hold? Smiley

Er på mobilos.

Cech,walker,sakho,kaboul,wanyama,fellaini,lennon,young,cazorla, jovetic

PhilipFlink
Manager

« Svar #9148: 11 Okt 2013, 19:42 »

Er på mobilos.

Cech,walker,sakho,kaboul,wanyama,fellaini,lennon,young,cazorla, jovetic

& gibbs

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9149: 11 Okt 2013, 21:22 »

At nedbryde lobbede stikninger handler blot om at have et overblik. Man skal aldrig bare have sin spillere til at løbe frem (analog pind mod mål), når bolden ryger hen i det uvisse (der hvor skærmen ikke er vist endnu).. Samt et lille blik på radaren og så sørge for at løbe med den spiller som tager løbet, så hurtigheden ikke spiller en rolle. Arbeloa kan fx godt nedbryde en lobbet aflevering til Ribery hvis bare Arbeloa er 1-1½m foran Ribery og har læst bolden.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010