home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1085 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 50 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 606 607 [608] 609 610 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1087831 gange)
champione
Reserveholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #9105: 09 Okt 2013, 10:35 »

Det er ikke blevet sværere individuelt at forsvare..
Udfordringer ligger i at angriberne/midtbanespillerne er blevet langt mere intelligente til at lave deres løb.
Derfor skal man holde øje med langt flere områder når man forsvarer - hvilket gør det sværere.

Hér hvor man kan anklage noget - det er den her kontrollerende lobbet aflevering - som alle spillere smider helt perfekt i præcision.. DET gør det møg svært at forsvare.. Fordi de kører den over forsvaret hele tiden..

Men det blev vidst rettet i patchen?

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9106: 09 Okt 2013, 11:04 »

Er patchen kommet?

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #9107: 09 Okt 2013, 11:24 »

Er patchen kommet?

Nej.

Den fokuserer på lobbet afleveringer, finesse-skud, forsvarernes evne til at cleare indlæg, angriberes evne til at score på hovedet

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9108: 09 Okt 2013, 11:29 »

I know, indtil da samler min 14'er bare støv. Gennemført elendigt spil i år IMO, men det får en chance til når patchen kommer.

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #9109: 09 Okt 2013, 11:35 »

I know, indtil da samler min 14'er bare støv. Gennemført elendigt spil i år IMO, men det får en chance til når patchen kommer.

Der må jeg erklære mig helt uenig.
Grundlæggende er spillet møg fedt. Men klart - der er nogle små ting..
Ligesom der var i 13'eren - og alle andre udgivelser.

Er jo først ved release de får enorm mange input som de kan agere på.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9110: 09 Okt 2013, 11:38 »

For mig er de "små ting" som headers etc så altoverskyggende. Der er intet sjov i at spille det lige pt (jeg spiller kun FUT) når samtlige kampe gælder om at udnytte exploits ved at spurte til baglinjen og smide den ind over i det her tilfælde.

Derfor synes jeg det er dårligt Smiley. Spillet er sikkert rigtig godt lavet, men hvis det ikke er sjovt dømmer jeg det som et dårligt spil for mig - og sådan er det lige pt.

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #9111: 09 Okt 2013, 13:01 »

For mig er de "små ting" som headers etc så altoverskyggende. Der er intet sjov i at spille det lige pt (jeg spiller kun FUT) når samtlige kampe gælder om at udnytte exploits ved at spurte til baglinjen og smide den ind over i det her tilfælde.

Derfor synes jeg det er dårligt Smiley. Spillet er sikkert rigtig godt lavet, men hvis det ikke er sjovt dømmer jeg det som et dårligt spil for mig - og sådan er det lige pt.

Altså det er jo ikke umuligt at forsvare og cleare indlæg. Men scoringsprocenten er for høj på indlæggene. Eller, det er sådan set præcisionen ved indlæggene.
Men det er jo noget de har fokus på.

Heldigvis.

fck-drengen
Gæst

« Svar #9112: 09 Okt 2013, 16:09 »

Altså det er jo ikke umuligt at forsvare og cleare indlæg. Men scoringsprocenten er for høj på indlæggene. Eller, det er sådan set præcisionen ved indlæggene.
Men det er jo noget de har fokus på.

Heldigvis.

Det er vel mere forsvarspillerens evne til at stå klistret fast til græsset, eller lave spilleres evne til at heade bolden igennem forsvarspilleresn hovede og score fra en spids vinkel, der gør det?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9113: 10 Okt 2013, 10:46 »

Kan man tilføje europæisk fodbold i første sæson, ligesom man kunne gøre det i FIFA 13?

Jeg startede en karriere i går aftes, men pludselig kom jeg i tanke om, at der ikke var europæisk fodbold på programmet, hvilket jeg gerne vil have med.

Desuden så kunne jeg ikke oprette en ny karriere. Sad og bladede rundt i menuen som en gal, men uden held. Der stod kun "Fortsæt Karriere".

Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig?

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #9114: 10 Okt 2013, 10:56 »

Kan man tilføje europæisk fodbold i første sæson, ligesom man kunne gøre det i FIFA 13?

Jeg startede en karriere i går aftes, men pludselig kom jeg i tanke om, at der ikke var europæisk fodbold på programmet, hvilket jeg gerne vil have med.

Desuden så kunne jeg ikke oprette en ny karriere. Sad og bladede rundt i menuen som en gal, men uden held. Der stod kun "Fortsæt Karriere".

Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig?

Du kan godt tilføje europæisk bold i første sæson. Gøres på samme måde som i 13'eren.

Det er ret bøvlet at slette din karriere - du skal ind i indstillinger - og finde "slet" menuen.
Her sletter du så din oprettede karriere (faktisk ud af selve spillet) - hvorefter du kan vælge at starte en ny karriere fra forsiden af.
« Seneste Redigering: 10 Okt 2013, 10:58 af champione » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9115: 10 Okt 2013, 11:00 »

Du kan godt tilføje europæisk bold i første sæson. Gøres på samme måde som i 13'eren.

Det er ret bøvlet at slette din karriere - du skal ind i indstillinger - og finde "slet" menuen.
Her sletter du så din oprettede karriere - hvorefter du kan vælge at starte en ny karriere fra forsiden af.
Tusinde tak for det hurtige svar!

Vil det så sige, at man ikke kan have mere end én karriere i gang? I så fald er det da en virkelig underlig ændring af EA. Jeg plejer aldrig selv at have gang i mere end én, men det er da åndssvagt at begynde at ændre sådan noget.

Seller95
Manager

« Svar #9116: 10 Okt 2013, 11:07 »

Jo, du kan godt have flere i gang så vidt jeg husker. Bare gå ind på "Fortsæt Karriere" og tryk til højre. Sådan mener jeg det er. Smiley

Arsenal <3

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9117: 10 Okt 2013, 11:10 »

Jo, du kan godt have flere i gang så vidt jeg husker. Bare gå ind på "Fortsæt Karriere" og tryk til højre. Sådan mener jeg det er. Smiley
Nå, okay. Jeg sad bare og bladede rundt i menuen uden held i går.

Jeg forsøger, når jeg kommer hjem. Tak for svaret.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #9118: 10 Okt 2013, 11:11 »

Man kan sagtens oprette mere end en karriere. Jeg kunne heller ikke finde ud af det, men så kom min lillebror mig til undsætning. Jeg kan hjælpe dig, når jeg kommer hjem, Daniel.

Seller95
Manager

« Svar #9119: 10 Okt 2013, 11:11 »

Jeg har hvert fald haft startet to sæsoner. Godt nok med Early Acces. Men det burde jo være det samme.

Arsenal <3

Sider: 1 ... 606 607 [608] 609 610 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010