home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 605 606 [607] 608 609 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1087393 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #9090: 07 Okt 2013, 00:13 »

Det kan da i den grad diskuteres. At headere er totalt OP og at karrieren går så langsomt at man får grå hår, er da faktore der skal ind i diskussionen. Og hvis det kun handler om enginen, så bliver spillet jo nærmest bedre hvert år, da de altid forbedre den. Det ændrer dog ikke på at man kan diskutere om de ændringer de laver er rigtige, og du kan ikke bare sige for alles vedkommende at FIFA 14 er det bedste FIFA i mange år, ligesom jeg ikke kan afgøre det.

At headere er OP, er jo noget de arbejder på at tone ned.. Nogle spil skal bruge nogle patches før det går iorden. Når folk snakker om hvilket FIFA var/er bedst, tager de altid udfra hvor de har haft det sjovest. Det er bare ikke det man skal gøre, for det er ikke det jeg snakker om. Men selve spillet FIFA 14, er det bedste FIFA vi har set indtil videre, og det bliver meget meget bedre på next gen. Alle de ting de har lavet i år har gjort spillet meget mere realistisk.

Svartovich
Gæst

« Svar #9091: 07 Okt 2013, 00:31 »

At headere er OP, er jo noget de arbejder på at tone ned.. Nogle spil skal bruge nogle patches før det går iorden. Når folk snakker om hvilket FIFA var/er bedst, tager de altid udfra hvor de har haft det sjovest. Det er bare ikke det man skal gøre, for det er ikke det jeg snakker om. Men selve spillet FIFA 14, er det bedste FIFA vi har set indtil videre, og det bliver meget meget bedre på next gen. Alle de ting de har lavet i år har gjort spillet meget mere realistisk.
Kan godt følge dig, men inden de retter fejlene kan man jo ikke dømme ud fra det. Og i mine øjne ser next gen også ud til at blive noget af det bedste nogensinde, føler bare ikke PS3 versionen er så sindsygt god. Men hver sin mening. Smiley

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9092: 07 Okt 2013, 16:52 »

OP betyder overpowered?

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Swizz CataR
Manager

« Svar #9093: 07 Okt 2013, 17:11 »

OP betyder overpowered?

Ja Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #9094: 07 Okt 2013, 23:17 »

en ting jeg snart er ved at være godt og grundigt træt af, er de der fucking ninja-clearinger som, de laver med et saksespark, som bare sidder der lige godt HVER gang.. det er godt nok deprimerende, at de skal lave de vilde akrobatiske redninger, efter et godt gennemspil!

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9095: 08 Okt 2013, 08:11 »

Fifa 14 er efter min mening det ringeste de har lavet... Gameplayet går alt for langsomt, forsvaret kan ikke forsvar eller heade, har man bolden kan spilleren ikke løbe stærkt(selvom man er ronaldo eller messi) osv...
Der kun en god ting i 14'eren, Og det er 2v2-sæson funktionen, hvis den var i 13'eren vil den være complet....

Håber en evt. Ny patch kan rede dette spil... Ellers har det været spild af penge.....
+1 Også er der ingen målmand nærmest.

Er der en dato på hvornår den patch i skriver om kommer til PS3 ?

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9096: 08 Okt 2013, 09:13 »

Ikke andet end at det skulle være i den her uge. Tror det var søndag at PC blev patched og der stod bare at det ville ske i den efterfølgende uge.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #9097: 08 Okt 2013, 10:18 »

Jeg synes det er bedre end 13, det er da blev meget mere realistisk at de ikke bare spurter rundt med krudt i røven.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9098: 08 Okt 2013, 17:50 »

FIFA 14 er den største omgang lort. Forsvarsspillet er så latterligt og pivringe, at det er helt uspilleligt. Hvad fanden hjælper det, at de taget noget fra angrebet, når de så gør forsvarerne så elendige, at de knapt kan finde ud af, hvor de skal stå henne på banen? Desuden virker det også lidt til, at de ikke rigtig har fået programmeret målmændene rigtigt. Ved de godt, at de må bruge der de ting, der sidder for enden af deres arme?

Jeg spiller kun pro, indtil der kommer en patch, der retter alle de latterlige fejl i forsvarsspillet. Det kan ikke være rigtigt, at alle kampe skal ende 4-3, 3-2 og 8-2. Det er så uacceptabelt, og det ødelægger ALT for mig, at man ikke kan forsvare.

Jeg gider ikke engang begynde at kommentere på hjørnesparkene. Det er jo så latterligt, at modstanderne scorer på 75% af hjørnesparkene, fordi spillerne jo ikke rigtig føler for at hoppe op og heade til den der læderdims.

Skodspil.

Svartovich
Gæst

« Svar #9099: 08 Okt 2013, 17:53 »

Enig med hjørnesparkene, men er ikke enig med forsvarsspillet generelt. Jeg har personligt nemmere ved at forsvare end at angribe.

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9100: 08 Okt 2013, 17:54 »

Enig med hjørnesparkene, men er ikke enig med forsvarsspillet generelt. Jeg har personligt nemmere ved at forsvare end at angribe.

Jeg lukker 8 gange så mange mål ind, som jeg gjorde i FIFA 13. Det er bare en lang stikning, og så står forsvaret bare og piller næse. De reagerer så torskelangsomt, at selv Serie 6-spillere herhjemme ville ligne en flok Ramos'er.

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #9101: 08 Okt 2013, 18:14 »

Omvendt her. Er elendig til at forsvare forstår ikke hvorfor.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #9102: 08 Okt 2013, 19:01 »

Jeg kan ikke finde Khalid Boulahrouz i FIFA? Har søgt på navnet, og under kontraktfrie spillere..

Svartovich
Gæst

« Svar #9103: 08 Okt 2013, 19:07 »

Jeg kan ikke finde Khalid Boulahrouz i FIFA? Har søgt på navnet, og under kontraktfrie spillere..
Det er fordi han ikke er med. Der er mange kontraktfrie spillere der ikke er med. F.eks. Adriano, Craig Gordon osv. Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #9104: 08 Okt 2013, 19:08 »

Det er fordi han ikke er med. Der er mange kontraktfrie spillere der ikke er med. F.eks. Adriano, Craig Gordon osv. Smiley
Amen altså, det er jo bare typisk :-)

Sider: 1 ... 605 606 [607] 608 609 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010