home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 1021 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 56 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1087108 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #9075: 06 Okt 2013, 13:07 »

Tak for svarene. Håber at de retter karrieren, den går hele tiden i stå, og er ulidelig langsom. Det virkelig frustrerende når det er det eneste jeg nærmest bruger i Fifa. :/

Mht. til det andet du har skrevet, ved jeg ikke helt hvad jeg synes. Må sige at jeg synes spillet er lige langsomt nok, og vil egentlig gerne have det bliver speedet en smule op, men det giver selvfølgelig ingen mening hvis det bare føles som FIFA 13 v2. Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #9076: 06 Okt 2013, 13:09 »

Mange af dem er jo til grin. Det er sgu heller ikke alt for sjovt når du bare kan tage og drible dig lige igennem forsvaret, med 3 hurtige vendinger fordi det går alt for stærkt i forhold til hvad det burde. Synes indtil videre FIFA 14 er SUPER fedt, dog med enkelte ting der skal fixes lidt endnu (lobbede stikninger osv). Det er blevet ret meget nemmere at forsvare, hvilket alt andet lige også gør spillet langt federe da det stopper de idioter der ikke kan lave mål på andre måder end at smække den hen til Ronaldo, der med to-tre hurtige vendinger og og et skud, scorer. Hvis de laver det om til en ny udgave af FIFA 13 vil jeg have mine penge tilbage.

EDIT: Hvad præcist er Inertia som alle taler om?
« Seneste Redigering: 06 Okt 2013, 13:12 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9077: 06 Okt 2013, 13:21 »

Hvad præcist er Inertia som alle taler om?

Har undret mig over det samme, men så vidt jeg kan læse mig til, er det noget med fysiske dueller. Her synes jeg dog ikke, jeg mærker en synderlig forskel.

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9078: 06 Okt 2013, 13:48 »

Tjaa, brugerne på EA Forums, er meget utilfredse - her er et par citater:

"22 Speedy Gonzaleses on the pitch with instant turns and ideal first touch and passes"

"The game is now just an end to end sprint fest"

"Why they didn't just keep the demo gameplay untouched is just beyond my comprehension. The more they tweak, the worse it gets."

"Compared to before it's now much faster. The game is now the worst fifa in the series. If I could get a refund I would instantly."
« Seneste Redigering: 06 Okt 2013, 13:50 af Bang » Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9079: 06 Okt 2013, 19:15 »

Andre end mig som stadig spiller fifa 13? Jeg venter med at købe fifa14 til jeg har lyst til at købe det, da jeg pt skifter mellem gta og fifa13, og egentlig godt kan lide gameplayet i fifa13 som det er Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #9080: 06 Okt 2013, 20:43 »

Glæder mig til at prøve patchen selvom det lyder forfærdeligt inde fra den side. Men som det er lige nu gider jeg egentlig ikke spille 14'eren. Rundede de først 25-30 kampe i FUT og har nu smidt det på hylden.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #9081: 06 Okt 2013, 20:50 »

Er det muligt ikke at installere patchen?

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #9082: 06 Okt 2013, 21:13 »

Fifa 14 er efter min mening det ringeste de har lavet... Gameplayet går alt for langsomt, forsvaret kan ikke forsvar eller heade, har man bolden kan spilleren ikke løbe stærkt(selvom man er ronaldo eller messi) osv...
Der kun en god ting i 14'eren, Og det er 2v2-sæson funktionen, hvis den var i 13'eren vil den være complet....

Håber en evt. Ny patch kan rede dette spil... Ellers har det været spild af penge.....

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #9083: 06 Okt 2013, 21:45 »

Nogen der kender nogen der kender -- der vil købe fifa 14???

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #9084: 06 Okt 2013, 21:53 »

Fifa 14 er efter min mening det ringeste de har lavet... Gameplayet går alt for langsomt, forsvaret kan ikke forsvar eller heade, har man bolden kan spilleren ikke løbe stærkt(selvom man er ronaldo eller messi) osv...
Der kun en god ting i 14'eren, Og det er 2v2-sæson funktionen, hvis den var i 13'eren vil den være complet....

Håber en evt. Ny patch kan rede dette spil... Ellers har det været spild af penge.....

Fandt dette;
The much debated second FIFA 14 patch has now gone live on PC with consoles scheduled to follow "next week". The patch addresses a number of balancing concerns of which EA have detailed on their official forums.

FIFA 14 Patch #2 Change Log
• Balancing lofted through balls.
• Balancing attacking headers.
• Balancing finesse shots.
• Improved defender switching during crosses.
• Freezes while making substitutions during gameplay.
• Freezes while entering and exiting Leaderboards.
• Improvements made to Dynamic Camera.
• Corrected crowd sections in Signal Iduna Park.
• Corrected “Any” and “GK” filters in Pro Clubs.

As well as that EA have also bumped Stephan El Shaarawy up to 4* skills but sadly as the FUT database is seprate from the rest of FIFA 14, his upgrade there will have to wait longer. Most likely in the January Transfer window update.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9085: 06 Okt 2013, 23:43 »

De skulle bare gøre målmændene meget bedre.. Fint nok at man kan ramme målet på et finesse skud ude fra 40 meter. Men var det virkeligheden ville målmanden bare gå over i siden og gribe bolden. Alle problemer kommer med målmanden. Men fint at de ændre nogle af de problemer der er i FIFA14.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9086: 06 Okt 2013, 23:45 »

Desuden skal folk holde op med at græde over spillet. Det er det bedste FIFA der er lavet i meget lang tid - Der er bare desværre små fejl der skal rettes/Balanceres i spillet, som forhåbentligt bliver rettet totalt efter patchen. Udover det, så er FIFA 14 det mest realistiske FIFA spil.

Svartovich
Gæst

« Svar #9087: 06 Okt 2013, 23:55 »

Det er det bedste FIFA der er lavet i meget lang tid
Kommer jo an på hvem man spørger. Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #9088: 07 Okt 2013, 00:01 »

Kommer jo an på hvem man spørger. Smiley

Nej, det har jo noget at gøre med de engine & spille rettelser de har lavet i FIFA14 der gør det. Det kan ikke diskuteres. Det har ikke noget at gøre med hvor sjovt man har det, har haft det 100000 gange sjovere i FIFA 12 & 11, men FIFA 14 er det bedste FIFA spil der er lavet til dato.

Svartovich
Gæst

« Svar #9089: 07 Okt 2013, 00:06 »

Nej, det har jo noget at gøre med de engine & spille rettelser de har lavet i FIFA14 der gør det. Det kan ikke diskuteres. Det har ikke noget at gøre med hvor sjovt man har det, har haft det 100000 gange sjovere i FIFA 12 & 11, men FIFA 14 er det bedste FIFA spil der er lavet til dato.
Det kan da i den grad diskuteres. At headere er totalt OP og at karrieren går så langsomt at man får grå hår, er da faktore der skal ind i diskussionen. Og hvis det kun handler om enginen, så bliver spillet jo nærmest bedre hvert år, da de altid forbedre den. Det ændrer dog ikke på at man kan diskutere om de ændringer de laver er rigtige, og du kan ikke bare sige for alles vedkommende at FIFA 14 er det bedste FIFA i mange år, ligesom jeg ikke kan afgøre det.

Sider: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010