home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1084221 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #9720: 11 Okt 2014, 10:57 »

Jeg kommer aldrig til at forstå det, at bruge så mange penge oven i et spil du allerede har betalt for. Havde Fifa været en gratis erhvervelse kunne jeg nok selv finde på det, men at bruge 400 kr. på et spil du allerede har givet 400(+?) for. Hvorfor dog det? Man kan da sagtens skaffe sig udmærkede hold, inden for kort tid, uden at have hazard, kompany, yaya, agüero eller ronaldo, messi, bale, neymar?
Jeg kan skam godt forstå dig. Det føles heller ikke rigtig som om jeg har fået noget for pengene, for jeg har kun ca. 250K i værdi. Det samme var tilfældet sidste år, hvor jeg brugte endnu mere end 400,-, og der fik jeg heller ikke rigtig noget vildt, udover en enkelt van Persie.

Men det er nok fordi alle mine venner bruger penge på det, og da vi konkurrerer lidt, bruger jeg tilsvarende dem for at følge med. I FIFA 12 og 13 brugte jeg heller ikke penge, og der havde jeg skam fine hold. Hvis jeg ikke havde haft de venner der, havde jeg nok ikke brugt penge, for jeg var stor tilhænger af at skabe et hold uden nogle som helst form for FIFA points for få år siden.

Man går jo bare altid med et lille håb om, at få Ronaldo eller Messi når man åbner de der pakker. Det lader bare ikke til nogensinde at ske for mig, uanset hvor mange penge jeg bruger. :-P
« Seneste Redigering: 11 Okt 2014, 11:01 af Svartovich » Logged

patrick J
Manager

« Svar #9721: 11 Okt 2014, 12:30 »

Jeg har akut brug for hjælp..

Jeg kan pludselig ikke spille online, selvom det er gået fuldstændig smertefrit lige siden spillet kom.

Den kommer med en fejlmelding: "Der opstod en netværksfejl. Tjek venligst din netværksforbindelse og prøv igen"

Dette er til trods for at internettet virker helt fint på alle andre enheder end lige Playstation. Jeg har kørt en test af internetforbindelse n og også prøvet med et kabel.

Nogle som har et bud på hvad problemet kan være?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9722: 11 Okt 2014, 13:28 »

Jeg kan skam godt forstå dig. Det føles heller ikke rigtig som om jeg har fået noget for pengene, for jeg har kun ca. 250K i værdi. Det samme var tilfældet sidste år, hvor jeg brugte endnu mere end 400,-, og der fik jeg heller ikke rigtig noget vildt, udover en enkelt van Persie.

Men det er nok fordi alle mine venner bruger penge på det, og da vi konkurrerer lidt, bruger jeg tilsvarende dem for at følge med. I FIFA 12 og 13 brugte jeg heller ikke penge, og der havde jeg skam fine hold. Hvis jeg ikke havde haft de venner der, havde jeg nok ikke brugt penge, for jeg var stor tilhænger af at skabe et hold uden nogle som helst form for FIFA points for få år siden.

Man går jo bare altid med et lille håb om, at få Ronaldo eller Messi når man åbner de der pakker. Det lader bare ikke til nogensinde at ske for mig, uanset hvor mange penge jeg bruger. :-P

Nej jeg får heller ikke noget brugbart. ikke i år i hvert fald. Jo jeg har fået cech, som den eneste værdifulde. Sidste år fik jeg David Luiz, Kompany og Yaya Toure. Se det var rart.

Men nok om det, så håber jeg da for dig, at du får en eller anden vild spiller, hvis du bliver ved med at købe pakker Opstemt
(selvom jeg nu også snart synes mit hold er konkurrencedygtig med selv de bedste hold.)

Jeg mangler bare lige at få skrabet sammen til Schurrle, Silva, Coutinho (har ikke helt bestemt mig endnu, men han er billig), Oscar, Balo og Remy. Derefter er det en kamp mod tiden at få vundet og sparet op til at få det helt store stjerner! (y)

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst

« Svar #9723: 11 Okt 2014, 13:31 »

Nej jeg får heller ikke noget brugbart. ikke i år i hvert fald. Jo jeg har fået cech, som den eneste værdifulde. Sidste år fik jeg David Luiz, Kompany og Yaya Toure. Se det var rart.

Men nok om det, så håber jeg da for dig, at du får en eller anden vild spiller, hvis du bliver ved med at købe pakker Opstemt
(selvom jeg nu også snart synes mit hold er konkurrencedygtig med selv de bedste hold.)

Jeg mangler bare lige at få skrabet sammen til Schurrle, Silva, Coutinho (har ikke helt bestemt mig endnu, men han er billig), Oscar, Balo og Remy. Derefter er det en kamp mod tiden at få vundet og sparet op til at få det helt store stjerner! (y)
Altså køber du pakker for de penge du tjener igennem kampe? Eller bruger du også en smule penge, bare ikke så mange? Og hvor meget spiller du? Jeg synes det er svært at få fat i de helt store stjener, hvis man ikke bruger FIFA Points, og udelukkende gør brug af sine match coins, medmindre man spiller konstant. Ikke fordi man behøver de helt store stjerner for at være konkurrencedygtig selvfølgelig. :-)

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9724: 11 Okt 2014, 13:40 »

Altså køber du pakker for de penge du tjener igennem kampe? Eller bruger du også en smule penge, bare ikke så mange? Og hvor meget spiller du? Jeg synes det er svært at få fat i de helt store stjener, hvis man ikke bruger FIFA Points, og udelukkende gør brug af sine match coins, medmindre man spiller konstant. Ikke fordi man behøver de helt store stjerner for at være konkurrencedygtig selvfølgelig. :-)

Jeg har købt en pakke for de coins jeg har tjent og ellers har jeg ikke købt nogen. Hverken for penge eller coins. Jeg får dog en pakke hver uge, da jeg har en kammerat, med hvem vi hvert år(nyere tradition), lige før det nye udkommer, tager en "bedst ud af 5" og spiller om en EA season ticket halløj ting til vinderen.

Og hvor meget jeg spiller.. hm. Jeg har spillet 11-12 sæsoner online og 3 i singleplayer og det er det, indtil nu.

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=eFgfqkfAnLsVH:ps3

Indtil videre er jeg udmærket tilfreds med mit hold.

EDIT: Hvis/når man køber pakker, kan det så bedst betale sig at købe den til 5000 eller den til 7500?
« Seneste Redigering: 11 Okt 2014, 13:54 af Sirstaal » Logged

Svartovich
Gæst

« Svar #9725: 11 Okt 2014, 14:05 »

Jeg har købt en pakke for de coins jeg har tjent og ellers har jeg ikke købt nogen. Hverken for penge eller coins. Jeg får dog en pakke hver uge, da jeg har en kammerat, med hvem vi hvert år(nyere tradition), lige før det nye udkommer, tager en "bedst ud af 5" og spiller om en EA season ticket halløj ting til vinderen.

Og hvor meget jeg spiller.. hm. Jeg har spillet 11-12 sæsoner online og 3 i singleplayer og det er det, indtil nu.

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=eFgfqkfAnLsVH:ps3

Indtil videre er jeg udmærket tilfreds med mit hold.

EDIT: Hvis/når man køber pakker, kan det så bedst betale sig at købe den til 5000 eller den til 7500?
Det er da også et godt hold du har dig der. :-)

Og hvor meget er 11-12 sæsoner i kampe? Jeg har spillet 57 kampe online (score: 44-2-11), og jeg har "kun" 52K i matchcoins. Det er jo ikke ret meget, hvis man vil have et virkelig godt hold. Selvfølgelig kan man satse på at lave et billigt OP hold, men man vil jo også gerne prøve de højt ratede spilere på et tidspunkt. :-)

Svartovich
Gæst

« Svar #9726: 11 Okt 2014, 14:15 »

Og til dit spørgsmål kan jeg kun svare, at jeg altid køber de dyre pakker. :-)

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9727: 11 Okt 2014, 14:19 »

Det er da også et godt hold du har dig der. :-)

Og hvor meget er 11-12 sæsoner i kampe? Jeg har spillet 57 kampe online (score: 44-2-11), og jeg har "kun" 52K i matchcoins. Det er jo ikke ret meget, hvis man vil have et virkelig godt hold. Selvfølgelig kan man satse på at lave et billigt OP hold, men man vil jo også gerne prøve de højt ratede spilere på et tidspunkt. :-)

Jeg har fået 125.000 i matchcoins. Kan ikke huske hvor mange kampe det er. jeg ligger dog og roder rundt mellem 6 division og 5 division lige nu. har simpelthen ikke fået styr på at forsvare endnu, så det sejler og modstanderen kan nærmest løbe lige igennem.
ÆV.

Ja nu blev jeg helt fristet af pakker af al den snak om dem. Købte en og fik intet ud af det  Shockeret Shockeret

Svartovich
Gæst

« Svar #9728: 11 Okt 2014, 14:42 »

Jeg har fået 125.000 i matchcoins. Kan ikke huske hvor mange kampe det er. jeg ligger dog og roder rundt mellem 6 division og 5 division lige nu. har simpelthen ikke fået styr på at forsvare endnu, så det sejler og modstanderen kan nærmest løbe lige igennem.
ÆV.

Ja nu blev jeg helt fristet af pakker af al den snak om dem. Købte en og fik intet ud af det  Shockeret Shockeret
Så spiller du også en del, hvilket nok også er nødvendigt, hvis man vil klare sig uden pakker. Jeg har slet ikke spillet sæsoner endnu, spiller bare online single matches.

Og hvis du vil købe pakker, synes jeg ikke du skal gøre det for coins. Det taber du næsten helt sikkert på. Det er meget sjældent at en pakke bare er 7500 coins værd. Flere af mine venner mistede omkring en million sidste år, fordi de brugte hele deres budget på pakker. :-)

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9729: 11 Okt 2014, 14:45 »

Så spiller du også en del, hvilket nok også er nødvendigt, hvis man vil klare sig uden pakker. Jeg har slet ikke spillet sæsoner endnu, spiller bare online single matches.

Og hvis du vil købe pakker, synes jeg ikke du skal gøre det for coins. Det taber du næsten helt sikkert på. Det er meget sjældent at en pakke bare er 7500 coins værd. Flere af mine venner mistede omkring en million sidste år, fordi de brugte hele deres budget på pakker. :-)

Kan man spille online single matches i ultimate team? Opstemt

jojo. jeg tager det ikke så tungt. Jeg skulle jo bare lige prøve. De 7500 bliver nok vundet ind igen Opstemt

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #9730: 11 Okt 2014, 14:53 »

Ja man kan godt spille single online matches Peace

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9731: 11 Okt 2014, 14:57 »

Hvorfor fesan har jeg aldrig luret det. Nu må damen gerne snart falde i søvn Opstemt

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #9732: 11 Okt 2014, 15:13 »

Jeg har nogle problemer med at finde hvor jeg kan aktivere koder henne. Nogen der kan fortælle mig det?

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9733: 11 Okt 2014, 15:24 »

Jeg har nogle problemer med at finde hvor jeg kan aktivere koder henne. Nogen der kan fortælle mig det?

Hvilke koder?

Svartovich
Gæst

« Svar #9734: 11 Okt 2014, 15:27 »

Kan man spille online single matches i ultimate team? Opstemt
Jep, det er bare gemt under en fane, så hvis man ikke ved det opdager man det ikke lige sådan. Smiley

Mener du Ultimate Edition koden? For så er det under Playstation Store. Smiley

Sider: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010