home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1084222 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #9705: 10 Okt 2014, 16:50 »

Er den eneste mulighed for at lave om på sin taktik til sit UT-hold lige før man starter en kamp hvor man ca. har 40 sekunder til det?
Ja. Hvis du skal bruge mere tid, kan du jo pause den første gang du har bolden og bruge lidt længere tid. Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9706: 10 Okt 2014, 16:58 »

FEDT!!!! Så når jeg lige at vinde en kamp 4-2, og lige i det kampen slutter så ryger forbindelsen åbenbart til EA-serverne så kampen tæller som et nederlag. Derudover får jeg en besked om at fordi jeg forlod spillet vil jeg i fremtiden få færre coins. FUCK JER EA

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9707: 10 Okt 2014, 16:59 »

Ja. Hvis du skal bruge mere tid, kan du jo pause den første gang du har bolden og bruge lidt længere tid. Smiley
Til grin at det er den eneste mulighed man har...

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Svartovich
Gæst

« Svar #9708: 10 Okt 2014, 17:03 »

Til grin at det er den eneste mulighed man har...
Altså jeg tror det er de færreste der bruger spiller instruktioner i UT. Jeg plejer bare at have en formation, og så ændre holdstrategien på pileknapperne, når kampen er fløjet igang.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9709: 10 Okt 2014, 17:16 »

Altså jeg tror det er de færreste der bruger spiller instruktioner i UT. Jeg plejer bare at have en formation, og så ændre holdstrategien på pileknapperne, når kampen er fløjet igang.
Jeg ville meget gerne have mulighed for det.

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9710: 10 Okt 2014, 19:03 »

Hvis du mener Stamford Bridge, så jo. Den er bare kun sølv.

Men er du ikke Liverpool-fan? Tunge

Det er min kammerat der spørger. Jeg har skam anfield  Smiley
Men tak for det.

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst

« Svar #9711: 10 Okt 2014, 19:19 »

Det er min kammerat der spørger. Jeg har skam anfield  Smiley
Men tak for det.
Nå okay. Synes også det var lidt underligt, hvis en Liverpool-fan ville have Stamford Bridge som stadion. Smiley
« Seneste Redigering: 10 Okt 2014, 21:40 af Svartovich » Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9712: 10 Okt 2014, 19:22 »

Nå okay. Synes også det var lidt underligt, hvis en Liverpool-fan ville ham Stamford Bridge som stadion. Smiley

Ja det kunne ikke falde mig ind. Har dog flere chelsea spillere end liverpoolspillere på mit hold.

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9713: 10 Okt 2014, 19:28 »

Jeg er så tæt på at opgive at spille det her spil. Jeg kan ikke se, hvad meningen er i det længere. Jeg kan slet ikke tage det seriøst, at der skal scores minimum fire mål i alle kampe, og der er ingen form for forsvarsspil i det her lortespil. Hvis du kan holde R2 i bund med en hurtig spiller med bolden, så er du sikret mindst to mål i en kamp.

Sidste år kunne man i det mindste stoppe det ved at hive i modstanderen, men det har EA åbenbart ikke kunne lide, så den evne har man fuldstændig fjernet. Hvorfor?

ptrN
Manager

« Svar #9714: 10 Okt 2014, 20:45 »

Jeg er så tæt på at opgive at spille det her spil. Jeg kan ikke se, hvad meningen er i det længere. Jeg kan slet ikke tage det seriøst, at der skal scores minimum fire mål i alle kampe, og der er ingen form for forsvarsspil i det her lortespil. Hvis du kan holde R2 i bund med en hurtig spiller med bolden, så er du sikret mindst to mål i en kamp.

Sidste år kunne man i det mindste stoppe det ved at hive i modstanderen, men det har EA åbenbart ikke kunne lide, så den evne har man fuldstændig fjernet. Hvorfor?
Jeg har da hevet en spiller omkuld således at han fik straffespark.

welbz is dat guy

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9715: 10 Okt 2014, 21:04 »

Det har jeg skam også.

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #9716: 10 Okt 2014, 21:10 »

Fifa coins er dyre.. 1 pakke koster mere end 20 kr.. og man får for det meste en spiller til 500 coins værd guldspiller. Cmon fifa, gør sådan så vi IKKE køber ulovligt coins!

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Svartovich
Gæst

« Svar #9717: 10 Okt 2014, 21:40 »

Fifa coins er dyre.. 1 pakke koster mere end 20 kr.. og man får for det meste en spiller til 500 coins værd guldspiller. Cmon fifa, gør sådan så vi IKKE køber ulovligt coins!
Jeg er enig i at det er alt for dyrt. Jeg har brugt næsten 400,- på pakker, og har ikke fået en skid ud af det. Min højest ratede player var Chiellini.

Svartovich
Gæst

« Svar #9718: 10 Okt 2014, 21:41 »

Det sker ofte for mig. Tunge

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9719: 11 Okt 2014, 10:10 »

Jeg er enig i at det er alt for dyrt. Jeg har brugt næsten 400,- på pakker, og har ikke fået en skid ud af det. Min højest ratede player var Chiellini.

Jeg kommer aldrig til at forstå det, at bruge så mange penge oven i et spil du allerede har betalt for. Havde Fifa været en gratis erhvervelse kunne jeg nok selv finde på det, men at bruge 400 kr. på et spil du allerede har givet 400(+?) for. Hvorfor dog det? Man kan da sagtens skaffe sig udmærkede hold, inden for kort tid, uden at have hazard, kompany, yaya, agüero eller ronaldo, messi, bale, neymar?

Sider: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010