home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 499 500 [501] 502 503 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1190877 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #7500: 11 Sep 2012, 22:27 »

Jeg må indrømme jeg blev lidt skuffet over demoen. Det er blevet mere "smooth" end sidste år, men der er jo på ingen måder noget specielt nyt ved gameplay.

A hva? Intet nyt? - Det her er det bedste FIFA der endnu er lavet, og det er bare demoen .. Kæft det bliver et vildt FIFA år! <3

verdenskrig
Manager

« Svar #7501: 11 Sep 2012, 22:28 »

Åhhh jeg skal slå Neymar og Hansen så meget Grin Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

muzfar
Ynglingespiller

« Svar #7502: 11 Sep 2012, 22:29 »

A hva? Intet nyt? - Det her er det bedste FIFA der endnu er lavet, og det er bare demoen .. Kæft det bliver et vildt FIFA år! <3

Det ville være lækkert hvis du gad argumentere for hvad der er så godt ved spillet:D?

Svartovich
Gæst

« Svar #7503: 11 Sep 2012, 22:31 »

Sagde ikke der var intet nyt, synes bare man mangler nogle ting som virkelig gør det nyt, men ja det er klart det bedste Fifa, fordi de har lavet en masse små ting om der gør det til en bedre samlet oplevelse.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #7504: 11 Sep 2012, 22:31 »

Haha det lyder sgu som en ordentlig omgang at skulle igennem Smiley
Synes egentlig generelt jeg har oplevelsen af at du foretrækker at spille kontra, så det lyder enda til at hans stil ville passe fint til dig. Men hvis han er så god til det så kan det jo være svært Smiley Hvem spillede du med?

Og spiller alle generelt ikke med 5 stjernede hold?

Ja, det var sgu ikke for sjov. Omvendt var det også en fed oplevelse da vi spillede på scenen med over 100 tilskuere og to kommentatorer der fik mig til at grine hvert halve minut. Opstemt
Men umiddelbart vil jeg gerne holde på bolden, dog vælger jeg som regel at spille direkte hvis det er muligt at jeg - f.eks. mod dig i turneringen - kan få en 2vs2 kontra. Men egentlig foretrækker jeg at spille med relativt meget boldbesiddelse, dog har jeg intet imod at spille på kontra, da jeg mener min defensiv godt kan klare, at være trykket tilbage i perioder.
Jeg spillede 4-2-2-2 med Real Madrid.

Og jo, alle spillede med 5* stjernede hold efter 1. gruppespil. Så en enkelt der brugte Napoli i første gruppespil, men han var så også dårligere end Neymar. funny

PhilipFlink
Manager

« Svar #7505: 11 Sep 2012, 22:32 »

Det ville være lækkert hvis du gad argumentere for hvad der er så godt ved spillet:D?
alt er 100% mere realistisk end det nogensinde har været .. De nye animationer, førsteberøringer, alt .. I år har de dog ikke på samme måde gjort så meget ud af gameplay'et .. & Det er jeg på en måde tilfreds med.. Hvis de hvert år skulle gøre deres grafik meget meget bedre, ville de bruge deres kræfter på det forkerte.. I år har de tweeket deres spil, så der langt fra er de samme bugs som i FIFA 12 f.eks.. Hele deres Engine er blevet revurderet, og gjort bedre, og man ser ikke på samme måde de samme fejl som i FIFA12 .. Dommeren er blevet bedre, og ja, bare at der er kommet nye animationer, I form a når man laver en flugter ..

Legenden
Manager

« Svar #7506: 11 Sep 2012, 22:33 »

@VK

Du kan jo ikke slå mig, din kæmpe lort. Grin

Prøv dog at argumentere lidt, det er et lorte spil. Jeg har allerede slettet demoen igen. Det er jo bare FIFA 12 om igen!

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PhilipFlink
Manager

« Svar #7507: 11 Sep 2012, 22:34 »

Prøv dog at argumentere lidt, det er et lorte spil. Jeg har allerede slettet demoen igen. Det er jo bare FIFA 12 om igen!

Prøv dog at se hvad jeg skriver i stedet for, klump ..

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #7508: 11 Sep 2012, 22:36 »

Gameplayet er helt anderledes. Det er blevet en smule langsommere, hvilket har gjort det mere realistisk og for mig, så har det fjernet det sidste "arcade" agtige form for fodboldspil, som FIFA 12 havde. Jeg bryder mig ikke om demoer, da jeg ikke rigtig føler jeg får et indblik i spillet, da det for det første kun er 3 min pr. halveg, samtidig er der ikke mange hold + at det endnu ikke er det færdige spil, men jeg glæder mig til at få fat på det endelige spil. Det bliver det vildeste FIFA ingen tvivl.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Svartovich
Gæst

« Svar #7509: 11 Sep 2012, 22:37 »

Jeg er nok et sted imellem dig og Flink. Jeg synes bestemt det er blevet bedre, og som jeg sagde før "mere smooth", men er også helt enig i at der ikke er noget rigtig nyt sådan rigtigt. Føler lidt det er en lettere forbedret og realistisk version af Fifa 12.

Legenden
Manager

« Svar #7510: 11 Sep 2012, 22:37 »

Prøv dog at se hvad jeg skriver i stedet for, klump ..

Så i det? Han kaldte mig klump. Hvordan anmelder jeg ham?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PhilipFlink
Manager

« Svar #7511: 11 Sep 2012, 22:38 »

Så i det? Han kaldte mig klump. Hvordan anmelder jeg ham?

Jeg undskylder, du må ikke

PhilipFlink
Manager

« Svar #7512: 11 Sep 2012, 22:39 »

men er også helt enig i at der ikke er noget rigtig nyt sådan rigtigt. Føler lidt det er en lettere forbedret og realistisk version af Fifa 12.

Det lyder lidt som om du ikke rigtig har spillet demoen, må jeg nok sige Smiley Men det er vel smags sag

Svartovich
Gæst

« Svar #7513: 11 Sep 2012, 22:41 »

Det lyder lidt som om du ikke rigtig har spillet demoen, må jeg nok sige Smiley Men det er vel smags sag
Har kun spillet 3 kampe, men har skam spillet. Og jeg kan altså ikke se hvad der så vildt ved spillet? Ja, jeg har jo sagt det er blevet bedre, men ikke noget specielt? Smiley

Legenden
Manager

« Svar #7514: 11 Sep 2012, 22:41 »

Gameplayet er helt anderledes. Det er blevet en smule langsommere, hvilket har gjort det mere realistisk og for mig, så har det fjernet det sidste "arcade" agtige form for fodboldspil, som FIFA 12 havde. Jeg bryder mig ikke om demoer, da jeg ikke rigtig føler jeg får et indblik i spillet, da det for det første kun er 3 min pr. halveg, samtidig er der ikke mange hold + at det endnu ikke er det færdige spil, men jeg glæder mig til at få fat på det endelige spil. Det bliver det vildeste FIFA ingen tvivl.
alt er 100% mere realistisk end det nogensinde har været .. De nye animationer, førsteberøringer, alt .. I år har de dog ikke på samme måde gjort så meget ud af gameplay'et .. & Det er jeg på en måde tilfreds med.. Hvis de hvert år skulle gøre deres grafik meget meget bedre, ville de bruge deres kræfter på det forkerte.. I år har de tweeket deres spil, så der langt fra er de samme bugs som i FIFA 12 f.eks.. Hele deres Engine er blevet revurderet, og gjort bedre, og man ser ikke på samme måde de samme fejl som i FIFA12 .. Dommeren er blevet bedre, og ja, bare at der er kommet nye animationer, I form a når man laver en flugter ..

Er I bare herinde for at trolle? Det er jo et lorte spil, og I ved det selv. Hvorfor lade som om demoen er så god over for andre, der ikke har spillet den endnu? De bliver jo bare skuffet.

Sider: 1 ... 499 500 [501] 502 503 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010