home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:21:10 NOVY Klubsøgnin... Bayern München
I dag kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NOVY
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1218879 gange)
U-4-E
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #5685: 15 Sep 2011, 13:38 »

fckmax
Lilleputspiller
*

« Svar #5686: 15 Sep 2011, 13:38 »

Oplevede også et dommerkast, synes detaljen er rigtig fed at have med, til gengæld var det en tvivlsom situation hvor jeg burde have fået lov at spille videre..
En modspiller lå skadet et lille stykke uden for mit felt, jeg havde erobret bolden (uden der var frispark eller noget self. så havde modstanderen fået dette) og jeg fik lov til at lave to hurtige afleveringer, og var klar til at sende en angriber afsted i dybden - mega stor kontrachance, ca fra midten af banen af, og først her fløjter dommeren og laver et dommerkast  Sur
Men som sagt, på nær tidspunktet det lige bliver dømt på, så er det meget fedt at det er med..

Derudover ser det heldigvis ud til at EA også har haft kigget på nogle af de "småting" som har været i irriterende tidligere, fx. at man skulle bruge 5-10 sek. på at se udskiftning fordi man ikke kunne trykke væk - det er fedt at man nu kan skippe dette hurtigt når man lyster  Opstemt
Og ellers rigtig fedt og spændende game play!!

Edit: Kan se på videoen at det er det samme der er oplevet her..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5687: 15 Sep 2011, 13:58 »

Haha, genialt med dommerkastet Opstemt Begynder folk så at pifte hvis man ikke giver dem bolden tilbage? Opstemt

Enig i at det er rart at man kan trykke væk fra udskiftninger, det var godt nok belastende før..

EDIT: Fedt sagt af Jack..:
Jack Wilshere
I wonder how many people will be calling in sick when FIFA 12 comes out? Haha I might even call the boss and ask for the day off!
« Seneste Redigering: 15 Sep 2011, 14:21 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #5688: 15 Sep 2011, 14:23 »

Så har jeg lige downloaded demoen og spillet første kamp, og hold da helt op det er realistisk!
Jeg synes dog forsvarsdelen er rigtig svær Smiley

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #5689: 15 Sep 2011, 14:35 »

Haha, genialt med dommerkastet Opstemt Begynder folk så at pifte hvis man ikke giver dem bolden tilbage? Opstemt

Enig i at det er rart at man kan trykke væk fra udskiftninger, det var godt nok belastende før..

EDIT: Fedt sagt af Jack..:
Jack Wilshere
I wonder how many people will be calling in sick when FIFA 12 comes out? Haha I might even call the boss and ask for the day off!

HAHAHA  funny

Enzo
Manager

« Svar #5690: 15 Sep 2011, 15:02 »

Orker ikke at læse jeres kommentarer igennem, men hvad synes i er godt, og skidt?
Og hvad er det med dommerkast?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5691: 15 Sep 2011, 15:25 »

Jeg er imponeret. Grafikmæssigt ser det rigtig godt ud, det er blevet en del sværere at pille bolden fra modstanderne (hvilket vi må indrømme var alt for let i 11'eren), offensivt er det blevet nemmere at sætte folk af uden alle mulige smarte finter, og så er der små finesser som dommerkast og det nye kropskontaktsystem der er blevet bedre. Jeg spillede i øvrigt lige en kamp hvor jeg hoppede op og pressede keeperen ved et indlæg, og så tabte han den faktisk da han ville gribe den - også noget nyt og realistisk i 12'eren. Smiley

Nu har jeg i øvrigt slået alle hold på experienced efter en streak på 5-0-1 (startede mod Dortmund og arbejdede mig opefter - det var dog først efter mange kampe mod Marseilles at jeg fik styr på det), så jeg tror faktisk at jeg har fået temmelig godt styr på forsvarsdelen. Der var i hvert fald få skud på mål, og jeg vandt som regel 1-0 Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #5692: 15 Sep 2011, 15:27 »

Ja, jeg synes ikke det er blevet dårligere. Tværtimod. Grafikken er jo blevet en tand bedre, forsvarsspillet er blevet sværere, som ifølge mig er fedt, da det var alt for let før. Og som Gazlgor skriver, er der kommet en masse små finesser. Indtil videre er jeg helt solgt, og kan ikke vente til det kommer sidst på måneden!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5693: 15 Sep 2011, 15:42 »

En ting jeg specielt har bidt mærke i er skuddene. Jeg synes det er blevet meget nemmere, at placere sine skud og skuddene virker samtidig meget mere realistiske og har en forbedret flyvebane. I 11'eren scorede jeg aldrig rigtig på langskud. Det har jeg nemmere ved i 12'eren. Dejligt!

EDIT: Og lobskuddene er helt fantastiske!
« Seneste Redigering: 15 Sep 2011, 15:46 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #5694: 15 Sep 2011, 15:59 »

Nogen der vil være med på at starte en Fmfreaks pro klub ? Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #5695: 15 Sep 2011, 16:15 »

Nogen der vil være med på at starte en Fmfreaks pro klub ? Smiley
ps3 eller xbox?

PhilipFlink
Manager

« Svar #5696: 15 Sep 2011, 16:48 »

Hov!

Vigtig information!!

LAD VÆR MED AT SKIFTE OVER TIL DET GAMLE!! SOM DER VAR I FIFA 11 .. Her snakker jeg om alt det med Tactical defending.. Fordi det eneste man kan spille med som online, er Tactical defending.. Så folk kan lige så godt lære det nu Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5697: 15 Sep 2011, 17:01 »

Hov!

Vigtig information!!

LAD VÆR MED AT SKIFTE OVER TIL DET GAMLE!! SOM DER VAR I FIFA 11 .. Her snakker jeg om alt det med Tactical defending.. Fordi det eneste man kan spille med som online, er Tactical defending.. Så folk kan lige så godt lære det nu Smiley
Dejligt! Så er man fri for, at spille mod noobs der bruger det gamle! KLASSE, EA!! <3

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #5698: 15 Sep 2011, 18:16 »

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Badefar
Manager

« Svar #5699: 15 Sep 2011, 18:26 »

Hov!

Vigtig information!!

Fesent, det nye tacklingssystem er beyond crap!

Sider: 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010