home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:21:10 NOVY Klubsøgnin... Bayern München
I dag kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NOVY
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 377 378 [379] 380 381 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1218880 gange)
Szczesny
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #5670: 14 Sep 2011, 21:22 »

Netop! Folk begynder at whine fordi de ikke styrer i første kamp de spiller spillet. Åh nej, det er ikke lige så nemt som før! Lær dog finesserne i stedet for at bitche over det Tunge

Jeg bitcher alt hvad jeg vil!!

Synes stadig det er håbløst, at man ikke kan gå tættere uden at skulle lave en kejtet takling. Er kun til at tage fra dem, når angriberen laver ego.

Af positive ting, vil jeg rose angrebs-delene på straffespark, som ser noget bedre ud. Derimod er keeperen lige så håbløs, som den plejer. Han står stille, selvom bolden passerer hans arm stille og roligt, og til tider flyver han afsted i vanvittigt fart, mens han nærmest ligger vandret i luften, så han dækker så lidt som muligt.

Af yderligere positive ting, så er det fedt, at det hurtige indkast er blevet implementeret, og at det ikke er lige så nemt, at lobbe i dybden til at angriberen.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SørenA
Gæst

« Svar #5671: 14 Sep 2011, 21:24 »

Netop! Folk begynder at whine fordi de ikke styrer i første kamp de spiller spillet. Åh nej, det er ikke lige så nemt som før! Lær dog finesserne i stedet for at bitche over det Tunge
Tror ikke spillere der brugte L2 knappen i det gamle spil får nogen problemer.. Man skal lige have fat i hvordan man timer sine tacklinger, men når man har det, sys jeg egentlig det fungerer ret godt.. Dog synes jeg, igen i år, at computeren er alt for ring, selvom man spillere legendarisk, spiller de hele tiden på tværs eller tilbage, og slår altid de lange bolde, når de endelig skal fremad.. Så det bliver nok mest noget online fra min side i år ..

plutonium
Manager

« Svar #5672: 14 Sep 2011, 23:42 »

Jeg hader demoer...

Spillet er fænomenalt. Intet ringere. Omsider et spil, hvor min spillestil faktisk passer til spillet! Jeg kan godt lide langsomt at bygge mine angreb op, men det var svært med FIFA11's hit'n'run gameplay, hvor midtbanen nærmest var ikke-eksisterende foruden når jeg skulle generobre bolden. FIFA12 tegner til at blive et spil, hvor jeg også får lyst til at udforske driblinger noget mere, idet mand-mod-mand er blevet forstærket betydeligt. Pludselig kan en lille retningsændring betyde at man kan gå forbi sin modstander uden at bruge hverken højre analogpind eller noget som helst andet. Denne nyfundne helt tætte kontrol over bolden giver virkelig en blod på tanden til at udnytte sine teknisk mest velfunderede spillere.

Jeg vil så sige at jeg aldrig nogensinde bliver glad for demoer, idet jeg altid stresser for meget over de korte halvlege man har at gøre godt med. Jeg er for utålmodig i forsvaret og mine angreb får alligevel den snært af hit'n'run som jeg i bund og grund ikke bryder mig om, og som FIFA12 slet ikke egner sig til efter min mening. Jeg glæder mig til at få fordoblet længden på kampene, for så vil jeg begynde at finde mit eget spil. Og så bliver det godt! Det defensive er møgsvært synes jeg, idet vinduet for at time sine tacklinger er rimelig lille. Til gengæld er det her det første fodboldspil hvor jeg virkelig føler en stolthed når jeg får tacklet bolden fra en modstander og ført den frem i et kontrastød. Simpelthen magi!

Skud-delen er også blevet forbedret væsentligt, hvilket ses tydeligst i arena'en, hvor skuddenes bane i luften afslører en langt bedre bold-fysik end i FIFA11. Jeg føler virkelig at der er vægt bag skuddene, hvilket jeg ikke anede at jeg savnede fra FIFA11. Jeg får virkelig svært ved at gå tilbage til FIFA11 nu...

Impact Engine fungerer også prima efter min mening. Der var snak om at den ville 'blive for meget' og give for mange komiske fald i kampene, men det synes jeg absolut ikke er tilfældet! Det virker hvor det skal og giver en langt større visuel oplevelse. I det hele taget er den visuelle oplevelse fantastisk, hvor målmændene også er blevet forbedret en del med småjusteringer. De er blevet meget mere flydende, hvis I spørger mig.

Alt i alt så tror jeg at FIFA12 bliver helt eminent, men det vil tage mig lang tid at vænne mig til den defensive del af spillet. Det offensive vil til gengæld blive en drøm for mig, som beskrevet oven for!

Bedømt ud fra et sted mellem 10 og 15 kampe i demoen med ca. 50/50 nederlag og uafgjorte, hvis man ser bort fra 2 sejre til mig. Spillede på Professional.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Badefar
Manager

« Svar #5673: 15 Sep 2011, 00:44 »

Man kan godt ændre måden at tackle på til det vi kender fra FIFA 11 hvis nogen skulle være i tvivl.

plutonium
Manager

« Svar #5674: 15 Sep 2011, 01:07 »

Man kan godt ændre måden at tackle på til det vi kender fra FIFA 11 hvis nogen skulle være i tvivl.

Det er jeg nu ikke interesseret i Peace

Den nye måde er mere realistisk, det kræver bare en stor portion tilvænning Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Badefar
Manager

« Svar #5675: 15 Sep 2011, 01:20 »

Tror nu hurtigt at det vil vise sig at være den gamle teknik der er klart mest effektiv men friskt at du giver det et forsøg.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #5676: 15 Sep 2011, 08:05 »

How?  Smiley
« Seneste Redigering: 15 Sep 2011, 09:17 af ulle94 » Logged

Badefar
Manager

« Svar #5677: 15 Sep 2011, 08:07 »

How?  Smiley

Gå ind i controller indstillinger også ændre forsvarsindstilling er fra tactical defending til legacy defending.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5678: 15 Sep 2011, 08:14 »

Det er jeg nu ikke interesseret i Peace

Den nye måde er mere realistisk, det kræver bare en stor portion tilvænning Smiley

Åh ja, jeg er helt enig! Det du skrev tidligere med at man nu får en portion stolthed når man laver en veltimet takling er genialt, og det vil jeg meget hellere end at trykke 4 gange på taklingsknappen og AI'en så selv sætter en takling ind på det rigtige tidspunkt. Nu kommer der timing og overvejelse ind over, hvilket er fantastisk.

I øvrigt tak for dit fyldestgørende indlæg! Jeg har ikke nået at få spillet mere end et par kampe selv, så det er rart at læse et lidt mere dybdegående indtryk Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #5679: 15 Sep 2011, 10:03 »

Har andre også oplevet tvivlsomme dommerkendelser?  Tunge

Jeg har ihvertfald en kendelse jeg vil dele med jer.

Der blev dømt straffe i den her situation, men hva siger i? for mig ligner det helt klart, at det er uden for feltet  Cool

Det er lidt dårlig kvalitet, da jeg ikke kunne uploade den til EA, og selv blev nødt til at filme:

http://www.youtube.com/v/3HAu7YO47v0

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5680: 15 Sep 2011, 10:06 »

Haha, genialt. Den er i min optik helt klart uden for feltet (selvom linjen tæller med), så det skulle have været frispark. Fedt hvis der er kommet tvivlsomme dommerkendelser med Opstemt

Jeg har i øvrigt fået spillet lidt mere, og bliver mere og mere begejstret for taklingssystemet. Det er fedt at man kan lave en takling 'bagfra' hvor spilleren faktisk glider hen og prikker bolden i stedet for at maje både spiller og bold ned. Det er meget mere teknisk og lettere at udføre Smiley Jeg er også blevet mere vild med at man med et par finurlige træk uden at bruge højre analogpind kan sætte en mand eller to af. Men fuck hvor jeg hader at man SKAL have straffe efter en uafgjort kamp i stedet for bare at kunne trykke rematch...

PS: Check lige den skillz video som EA lige har smidt ud: http://www.youtube.com/v/-kogsqlKmZM
« Seneste Redigering: 15 Sep 2011, 10:10 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #5681: 15 Sep 2011, 10:19 »

Haha, genialt. Den er i min optik helt klart uden for feltet (selvom linjen tæller med), så det skulle have været frispark. Fedt hvis der er kommet tvivlsomme dommerkendelser med Opstemt

Jeg har i øvrigt fået spillet lidt mere, og bliver mere og mere begejstret for taklingssystemet. Det er fedt at man kan lave en takling 'bagfra' hvor spilleren faktisk glider hen og prikker bolden i stedet for at maje både spiller og bold ned. Det er meget mere teknisk og lettere at udføre Smiley Jeg er også blevet mere vild med at man med et par finurlige træk uden at bruge højre analogpind kan sætte en mand eller to af. Men fuck hvor jeg hader at man SKAL have straffe efter en uafgjort kamp i stedet for bare at kunne trykke rematch...

PS: Check lige den skillz video som EA lige har smidt ud: http://www.youtube.com/v/-kogsqlKmZM

Håber jeg godt nok også! Det kunne være genialt med tvivlsomme dommerkendelser! Peace

Hmm, deler ikke helt din begejstring for det nye forsvarssystem. Alligevel regner jeg nok med at bruge det offline for at gøre det så realistisk som muligt, og så deaktivere det online. Tilgengæld er jeg meget imponeret over den offensive del! Det er fantastisk, at det nu kan betale sig at lave driblinger! Elsker også de små nye detaljerne som for eksempel, det hurtige indkast og dommerkastet! Opstemt

Edit: Det er jo for sindsygt de driblinger der bliver lavet i klippet!  crazy De eneste driblinger jeg behersker, og kan udføre til perfektion er husmandsfinten, og zidanefinten  Cool
« Seneste Redigering: 15 Sep 2011, 10:22 af ulle94 » Logged

plutonium
Manager

« Svar #5682: 15 Sep 2011, 10:23 »

Jeg er stor fan af Hjerpseth crazy

Ikke så meget den her video, da den også er gennemarbejdet af EA, men de film han selv lægger ud er som regel både underholdende og godt redigeret. Og så er det jo nogle syge detaljer han kan lave! Men det skulle faktisk være blevet nemmere at lave de der 'flair skud og afleveringer' nu. Ved det ikke med sikkerhed, men har læst noget om at det skulle have en specifik knap?

Ved I hvert fald at helflugtere har fået en knap, men kan ikke huske hvilken, og har ikke fået det undersøgt i spillet endnu. Men det skulle gøre at man nu kan få spilleren til at afslutte på den forbandede helflugter frem for enten at tæmme den eller gå efter hovedstødet!

Szczesny
Manager

« Svar #5683: 15 Sep 2011, 11:30 »

Dommerkast?

Hvem har et link til det? Haha Grin

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #5684: 15 Sep 2011, 13:37 »

Tror nu hurtigt at det vil vise sig at være den gamle teknik der er klart mest effektiv men friskt at du giver det et forsøg.

Det er så nasty, at man kan vælge tilbage .. Man skal jo ikke lave en ny feature, for bare at kunne vælge den gamle igen Opstemt Der skulle det bare være ens for alle, også skulle man spille med den nye ting.. Fordi det gamle system er jo så nemt - i Forhold til det nye..

Sider: 1 ... 377 378 [379] 380 381 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010