home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Motivation - Hvad gør i for at bevare lysten?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Motivation - Hvad gør i for at bevare lysten?  (Læst 5710 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Motivation - Hvad gør i for at bevare lysten?
« Svar #15: 04 Maj 2011, 23:20 »

Nogen der ved om man egentlig kan blive manager for u/21 hold osv i football manager ?
Det kan du godt. Hvis du vil være det til at starte med skal du oprette to managers. En som arbejdsløs og en som A-landsholds træner, hvorefter du ansætter den arbejdsløse som U21 træner.

3.v evaB
Gæst

« Svar #16: 05 Maj 2011, 00:04 »

Det kan du godt. Hvis du vil være det til at starte med skal du oprette to managers. En som arbejdsløs og en som A-landsholds træner, hvorefter du ansætter den arbejdsløse som U21 træner.
Opret manager -> Gå ind under landsholdet -> Gå ind under deres u21 og tryk så overtag holdet.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 05 Maj 2011, 09:21 »

Kan godt følge trådstarter - er selv kørt lidt sur i det efter 3 saves med Spurs, Napoli og Dortmund. Alle 3 hold er under den absolutte top og hold jeg holder med IRL. Står over for mit valg - påvirket af forsiden - at starte med Shef. Wed. Primært muligheden for at få et tidligere storhold tilbage på ret køl fascinerer mig og har tidligere haft lignende saves med bl.a. Leeds, Wolves (og Millwall). På dette punkt foretrækker jeg Engelsk fodbold og havde tidligere et save i røven af 6. division (så langt nede som muligt), men nåede vel kun at spille 1 kamp - det var simpelthen for langsigtet på daværende tidspunkt. Så et par divisioner nede og med et stadion, der kan huse fans, så er jeg på vej tilbage - nu skal jeg bare få det startet op, for det var i sidste uge jeg overvejede det Rullende Øjne
Held og lykke med at få spillelysten retur! Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #18: 22 Jul 2011, 17:05 »

Jeg har valgt at genoptage tråden, da jeg er endt i samme sportslige krise som da jeg startede denne tråd. Jeg har siden mit chrash i mit Sunderland-save, som jeg bloggede tidligere. Jeg har været hele verdenen rundt med forskellige regler, visioner og krav til mig selv, men jeg ender samme sted hver gang. Jeg går kold efter et par spillerunder med hvert spil og lige meget hvad jeg prøver så kan jeg bare ikke spille mig ud over det punkt..

Jeg har sågar forsøgt at genoptage ældre saves ved enten at spille videre der hvor jeg kom til eller "genstarte" savet. Det er i de sidste par dage gået ud over Shamrock Rovers, West Ham, Stoke og Sporting Gijón..  ticked off Græder

Det er dybt frustrende at det skal være sådan og jeg overvejer om jeg skal give mig selv karantæne fra FM for at genfinde lysten selvom den stadig er der...

Nogen der kan give en hjælpende hånd??

- Veni, vidi, vici -

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 22 Jul 2011, 17:57 »

har selv været helt dernede, giv dig selv en lille pause, hvis du får lyst til at starte et nyt spil fordi du ser en kamp med dem i fjernsynet så lad vær med at starte et nyt og vente og se om der stadig er lyst Wink

Godt råd er at starte enten med et rigtig godt hold eller det hold du er fan af Wink

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #20: 23 Jul 2011, 00:29 »

Efter at have set Futbol Mundial på TV2 Sport, omkring hvordan Tyrkisk fodbold har udviklet sig, så har jeg fået lyst til at starte en karriere i Tyrkiet. Planen går ud på at skabe et godt Tyrkisk fundament med talenter, og få nogle af de løntunge spillere væk, så man satser på at hente nogle af de udenlandske tyrker tilbage til Tyrkiet, og på den måde bygge fodbolden op.

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #21: 23 Jul 2011, 07:25 »

Nogen der ved om man egentlig kan blive manager for u/21 hold osv i football manager ?
Det kan du sagtens, jeg var manager for Ajax og England U21 på samme tid (DK U21 før England).

Når nyheden om at en U21 træner (eller U19 træner) bliver fyret, så højreklikker du på landet f.eks. Spanien U21 og trykker derefter ansøg om job Smiley

håber det kan bruges, iøvrigt en fantastisk tråd der er gang i her Wink

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010