home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 986 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ørnens Rede [6]
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Ørnens Rede [6]  (Læst 13162 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: Ørnens Rede [2]
« Svar #15: 24 Apr 2011, 11:46 »

Du skriver godt, der er dog nogle småfejl hist og pist. Jeg er dog ikke vild med sin skrifttype, den er for stor og den skal hellere ikke være kursiv, men du kan godt beholde det sort. Dit billede i seneste update er alt for stort, og jeg ville råde dit til at bruge "float-koden".
Derudover er rulletekst et no go. Men somsagt skriver du rigtig godt.
Smiley

FCK

NiklasV
Gæst

Sv: Ørnens Rede [3]
« Svar #16: 24 Apr 2011, 12:30 »

[NO.3]

Sæsonstart for Ørnene!

Den store fanskare på lægterne til en af træningskampene

Venskabskampe

FC Roskilde 1 - 1 Roskilde B. U

FC Roskilde 3 - 1 Kalundborg V

FC Roskilde 0 - 4 FC Midtjylland T

FC Roskilde 2 - 0 Fremad Amager V

FC Roskilde 0 - 0 GVI U

FC Roskilde 2 - 1 Vejle V

FC Roskilde 3 - 1 FC Fyn V

FC Roskilde 1 - 1 Viborg U

FC Roskilde 4 - 0 Frem V

"En accepteret sæsonoptakt for ørnene" skriver Roskilde Dagblad - Kørestolen var blevet mit et og alt, uden den kan jeg intet. Klokken er 10.30 - jeg er på vej til min første betydningsfulde kamp for FC Roskilde, ude mod Skive, vi skulle mødes 11.00 ved parken, men jeg kan lide at være i god tid, samt sætte et godt eksempel for min spillere. Disciplin er alt, sådan lød min fars røst altid, den vil jeg følge. Ingen skal sløse på træningsbanen, hvis vi skal udrette noget her, skal alle yde deres absolut MAX!
Nyindkøbene har absolut bevist deres værd, både på og uden for banen - de indgår klart i min start 11'er.

Jeppe Kjær - vores nøglespiller - en hurtig boksspiller, min tidligere angrebsmakker, hjalp mig ud af bussen. Han satte mig i kørestolen, Der er kun 2 timer til kampsstart, bliver jeg et flop? Skal jeg pines med mere modgang i denne verden? - En ting er sikkert -
JEG VIL MODBEVISE ALLE!

Fløjten har lydt, Casper Grønn vender mønt om boldfordel

Viasat Divisionen

FC Roskilde 1 - 0 Skive V

FC Roskilde 3 - 0 FC Hjørring V

FC Roskilde 0 - 0 Hvidovre U

FC Roskilde 2 - 1 Næstved V

FC Roskilde 3 - 1 FC Fredericia V

Ekstrabladet Cup

FC Roskilde 4 - 0 Frem V

FC Roskilde 1 - 2 Allerød T

« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 15:32 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst

« Svar #17: 24 Apr 2011, 14:39 »

Kommenter endeligt! Opstemt
- Kom også gerne med forslag til hvad jeg kan gøre bedre?  Thumbs Up

Svendsen89
Ynglingespiller

« Svar #18: 24 Apr 2011, 14:56 »

Spændende med en blog fra et lavere rangerende dansk hold.

Først og fremmest, så er dine billeder efter min mening alt for store! Måske også overskriften skulle gøres mindre
Jeg synes at dine resultater tager alt for meget fokus fra selv bloggen. Flere bloggere har skriften på resultaterne gjort mindre, også placeret dem samlet i en af siderne med teksten omkring, den metode synes jeg fungerer rigtig fint.
Det er meget fyld resultaterne tager, sammenlignet med den egentlige update, som jo egentlig er kort.

Det skal ses som konstruktiv kritik. Smiley

NiklasV
Gæst

Sv: Ørnens Rede [4]
« Svar #19: 24 Apr 2011, 15:27 »

[NO.4]

Efter alt ondt, kommer alt godt

"Niklas, i har haft en fuldstændig outstanding start på sæsonen, hvordan vil du beskrive opskriften på jeres tidlige succes? - "Jeg er selv helt målløs over den måde mine drenge har præsteret på, men jeg er sikker på at min defensive helgardering jeg lavede i starten af sæsonen, kan tage en stor del af æren - og så selvfølgelig ikke mindst Jeppe Kjær, han har jo bombet kasse efter kasse. - "Tror du i kan bibeholde jeres nuværende position i ligaen, eller overpræsterer i bare?" - "Jeg føler ikke vi overpræsterer, men jeg føler da at jeg har opnået noget, jeg ikke troede jeg ville opleve her i min første sæson hos FC Roskilde - men vi skal huske på der er mange store hold i denne div. og vi er jo trods alt seedet 14."

Min telefon ringede mindst 10 gange, hver halve time - folk ville have interviews med "Verdens første handicappede træner" - JEG ER SKU IKKE HANDICAPPET! - Folk var målløse over hvordan jeg har bragt min barndomsklub frem til disse fantastiske præstationer, jeg er selv overrasket, som jeg også udtrykte på den sidste pressekonference. Skal jeg virkelige have den succes her i livet, den succes jeg ikke selv fik lov til at udleve på banen. Måske findes gud alligevel - og som man siger "Efter alt ondt, kommer alt godt"

Viasat Divisionen – Ligatabel - 10 Runder

FC Roskilde 2 - 1 Næstved V
FC Roskilde 3 - 1 FC Fredericia V
FC Roskilde 2 - 1 Kolding FC V
FC Roskilde 1 - 1 Brønshøj U
FC Roskilde 2 - 0 Hobro V
FC Roskilde 2 - 2 Vejle U

« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 19:45 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst

« Svar #20: 24 Apr 2011, 15:29 »

Spændende med en blog fra et lavere rangerende dansk hold.

Først og fremmest, så er dine billeder efter min mening alt for store! Måske også overskriften skulle gøres mindre
Jeg synes at dine resultater tager alt for meget fokus fra selv bloggen. Flere bloggere har skriften på resultaterne gjort mindre, også placeret dem samlet i en af siderne med teksten omkring, den metode synes jeg fungerer rigtig fint.
Det er meget fyld resultaterne tager, sammenlignet med den egentlige update, som jo egentlig er kort.

Det skal ses som konstruktiv kritik. Smiley
Tak for interessen, jeg har taget kritikken til mig og lavet "Resultattavlen" mindre, jeg har dog problemer med at skræddersy størrelsen på billederne?  ticked off Hjælp evt.?  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 18:41 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst

Sv: Ørnens Rede [2]
« Svar #21: 24 Apr 2011, 15:48 »

Du skriver godt, der er dog nogle småfejl hist og pist. Jeg er dog ikke vild med sin skrifttype, den er for stor og den skal hellere ikke være kursiv, men du kan godt beholde det sort. Dit billede i seneste update er alt for stort, og jeg ville råde dit til at bruge "float-koden".
Derudover er rulletekst et no go. Men somsagt skriver du rigtig godt.
Smiley
Hvad er "float-koden" ? Rullende Øjne

Svendsen89
Ynglingespiller

« Svar #22: 24 Apr 2011, 15:49 »

Tak for interessen, jeg har tager kritikken til mig og lavet "Resultattavlen" mindre, jeg har dog problemer med at skræddersy størrelsen på billederne?  ticked off Hjælp evt.?  Thumbs Up

Photoshop er ideelt til det. Paint kan så vidt jeg ved ikke lave hele billedet mindre?
Jeg ved heller ikke om det er noget man kan gøre direkte her på siden faktisk?

NiklasV
Gæst

« Svar #23: 24 Apr 2011, 15:51 »

Photoshop er ideelt til det. Paint kan så vidt jeg ved ikke lave hele billedet mindre?
Jeg ved heller ikke om det er noget man kan gøre direkte her på siden faktisk?
Jeg har desværre ikke photoshop  Skuffet

Philips
Gæst

« Svar #24: 24 Apr 2011, 15:53 »

Det er jo rigtig flotte resltater dog har du jo de sværeste kampe tilbage

NiklasV
Gæst

« Svar #25: 24 Apr 2011, 15:55 »

Det er jo rigtig flotte resltater dog har du jo de sværeste kampe tilbage
Mange tak, ja det har jeg desværre har dog lige vundet 3-1 over HB Køge  Djævel

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #26: 24 Apr 2011, 17:00 »

Spændende at følge med Wink

FC Barcelona

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #27: 24 Apr 2011, 18:14 »

Jeg ville råde dig til at læse nogle af de mange grafik guides der ligger her på siden.

FCK

NiklasV
Gæst

« Svar #28: 24 Apr 2011, 18:33 »

Spændende at følge med Wink
Er jeg glad for at høre! - Det bliver også super spændene kan jeg fortælle dig Wink

NiklasV
Gæst

« Svar #29: 24 Apr 2011, 19:47 »

Jeg ville råde dig til at læse nogle af de mange grafik guides der ligger her på siden.

Tak for hjælpen, jeg har allerede anvendt det på forrige update (NO.4) - Hvor jeg har gjort billedet mindre, så min grafik skulle gerne være forbedret i alle updates fremover!  Thumbs Up  Hævet Øjenbryn 

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010