home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1129 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ørnens Rede [6]
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Ørnens Rede [6]  (Læst 13186 gange)
NiklasV
Gæst

Ørnens Rede [6]
« : 24 Apr 2011, 00:27 »

• Navn - Niklas Vinding
  • Alder - 25
  • Position - Angriber
  • Klub - FC Roskilde
  • Anfører

INTRO

Det var årets sidst turneringskamp, hjemme mod Næstved. Hjertet bankede, pulsen blev højere, alle sanser var skærpet – målet var lige foran mig, jeg løb det hurtigste jeg havde lært, bolden smuttede i det mudrede underlag, mit giftige højre ben blev trukket tilbage og med alt kraft skudt frem igen – SMASK! – , alt blev sort!? Jeg drømte jeg sad ved siden af Messi, på en pressekonference, jeg var netop blevet købt af FC. Barcelona. Samtlige af mine holdkammerater stod rundt omkring mig, jeg vågnede op i en fremmed seng, jeg fik kigget mig omkring – hopitalet, var hvor jeg lå, hvorfor ligger jeg her? Casper Grønn tager min hånd og siger: ”Niklas, er du indforstået med det der er sket?” – Jeg svarer fortumlet: ” Det der er sket?” – Casper svarer med røst i stemmen: ” Ja, du er blevet ramt af et lyn, de har amputeret dit højre ben”
Tankerne fløj gennem mit hoved, det er da kun sådan noget man hører om i nyhederne? Hvorfor lige mig kære gud, jeg er kun 25 år. Jeg havde en fantastisk karriere foran mig, er det virkelig slut nu? Jeg brød sammen, og græd nærmest mig selv i søvn igen.

« Seneste Redigering: 26 Apr 2011, 17:02 af NiklasV » Logged

jonaslund94
Ynglingespiller

Sv: An Neverending Nightmare [1]
« Svar #1: 24 Apr 2011, 00:31 »

Har du ikke også lige startet en Dortmund blog?

FC Barcelona - Mes que un club.

NiklasV
Gæst

Ørnens Rede [2]
« Svar #2: 24 Apr 2011, 01:05 »

[NO.1]

Jeg var efterhånden blevet en haj til at håndtere kørestolen, jeg var for første gang tilbage på Roskilde Idrætspark, for at overvære min holdkammeraters træning. Fantom smerterne er uudholdelige, jeg måtte knibe øjnene sammen et par gange, for ikke at bryde ud i et brøl.

Anders Theil, min forhenværende træner i FC Roskilde vinkede mig hen til ham. Anders indledte samtalen med: ” Synes du ikke vi lige skal smutte ind på mit kontor engang, jeg tror der er nogle indflydelsesrige personer, som meget gerne vil snakke med dig. Jeg undrede mig lidt, men tænkte ikke umiddelbart videre over hvad dette kunne være. Måske skulle jeg skrive nogle papirer under mht. kontrakt afbrydelsen. Det var en sørgelig tanke, og den gled hurtigt ned i havet og svømmede rundt sammen med alle mine andre psykologiske nedture jeg havde haft her på det sidste.

Mine gummihjul peb på gangen, og det gav genlyd igen og igen. Døren åbnede op ned for enden af den lange korridor, der stod et ukendt ansigt. Han præsenterede sig selv – navnet var Erik Jensen, han er åbenbart direktør for Spar Nord, vores hovedsponsor. Foran ham lå et dokument, og jeg vidste med det samme det var kontraktafbrydelsen, og et stopskilt på min ellers, så eventyrs rige lange vej indenfor fodboldverdenen.

Jeg åbnede dokumentet – KONTRAKTTILBUD – stod der med stor fed skrift henover forsiden. Jeg troede det var slut, skulle min fodboldrejse ikke ende her alligevel? Spar Nord´s øverste chef, ville have mig som chef træner i min klub FC Roskilde! Jeg kunne ikke tro mine egne øjne – men hvis jeg ikke kan spille, kan jeg vel forhelvede råbe, vejlede og hjælpe de heldige spillere, der har begge deres ben i behold.

”Ja, Niklas, som du kan se sætter vi vores lid til dig, vi har stor empati her i klubben, og vi vil gerne give dig denne mulighed, ikke mindst fordi du var en fantastisk spiller, men også fordi du er en fantastik person og har din taktiske viden i orden”
”Men, men som du kan læse længere nede i kontrakten har vi nogle mål til dig, de lyder følgende” 

• 1. Sæson - Undgå Nedrykning
  • 2. Sæson - Placering i midtertabellen
  • 3. Sæson - Oprykningskamp
« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 10:43 af NiklasV » Logged

NiklasV
Gæst

Sv: An Neverending Nightmare [1]
« Svar #3: 24 Apr 2011, 08:50 »

Har du ikke også lige startet en Dortmund blog?
Valgte at blogge om FC Roskilde i stedet, da jeg har mere personlig viden om denne klub Smiley

snakers
Ynglingespiller

Sv: Ørnens Rede [2]
« Svar #4: 24 Apr 2011, 08:59 »

Nu har jeg ikke så meget forstand på blogs, men jeg synes at denne blog er godt skrevet indtil videre.

Kan ikke vente til næste update Opstemt

NiklasV
Gæst

« Svar #5: 24 Apr 2011, 09:01 »

Nu har jeg ikke så meget forstand på blogs, men jeg synes at denne blog er godt skrevet indtil videre.

Kan ikke vente til næste update Opstemt

Mange tak Snakers, der kommer en update her i løbet af formiddagen Smiley
- Håber du fortsat vil følge med.

NiklasV
Gæst

Ørnens Rede [3]
« Svar #6: 24 Apr 2011, 09:56 »

[NO.2]

FC ROSKILDE

Jeg hoppede ud af min special fremstillede Mercedes Vito, indrettet specielt til en, enbenet krøbling som mig. Når nu man absolut skal miste sit ben, så er forsikringen sku i orden. Jeg trillede ned ad den lidt grusede vej, til træningsanlægget – først dag som træner – gad vide hvordan det kommer til at gå?

Jeg kendte jo alle spillerne ud og ind, nu skal jeg til at rykke rundt med dem som små dukker, handle med dem som var de aktier, og bruge dem som var de mine slaver. Mon spillerne vil respektere mig, og behandle mig som deres ”chef”, jeg havde den del respekt i forvejen, i form af mit anførebind hos FC Roskilde.

Jeg vidste der skulle ske rokader i denne klub, især i defensiven hos os, vi var for svage og ikke særligt alsidige! Jeg har gode kontakter indenfor denne verden, der kom straks fut i tingene! Man skal ikke undervurdere en krøbling!

IND
UD

Christof Babatz - Tidligere Profil hos Mainz

« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 14:31 af NiklasV » Logged

snakers
Ynglingespiller

Sv: Ørnens Rede [3]
« Svar #7: 24 Apr 2011, 10:02 »

Samuel Agba Opstemt

God update

NiklasV
Gæst

« Svar #8: 24 Apr 2011, 10:05 »

Samuel Agba Opstemt

God update
Så er den rettet Wink - og mange tak for rosen Smiley

Philips
Gæst

« Svar #9: 24 Apr 2011, 10:14 »

det  ser jo ganske udmærket ud elsker at høre om dk lavere divisioner KIU

NiklasV
Gæst

« Svar #10: 24 Apr 2011, 10:19 »

det  ser jo ganske udmærket ud elsker at høre om dk lavere divisioner KIU
Synes også personligt, at de er spændene Smiley
- Håber du fortsat vil følge med!  Thumbs Up

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11: 24 Apr 2011, 10:43 »

Godt skrevet, og udmærket historie. Dog kan jeg ikke lide dit layout. Skriften er i min optik grim. Sæt evt. Nogle rammer omkring dine billeder, det gør det IMO meget pænere.

Glæder mig til at se, hvad du kan føre Roskilde til.  Wink

NiklasV
Gæst

« Svar #12: 24 Apr 2011, 10:45 »

Godt skrevet, og udmærket historie. Dog kan jeg ikke lide dit layout. Skriften er i min optik grim. Sæt evt. Nogle rammer omkring dine billeder, det gør det IMO meget pænere.

Glæder mig til at se, hvad du kan føre Roskilde til.  Wink
Tak for den konstruktive kritik Smiley - Jeg vil se hvad jeg kan gøre  Thumbs Up

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #13: 24 Apr 2011, 11:26 »

Spændende! Super god historie, følger med her Smiley

Seller95
Manager

« Svar #14: 24 Apr 2011, 11:31 »

Godt skrevet, Niklas. Jeg glæder mig til at se, om du kan føre Roskilde til toppen af SuperLigaen. Smiley

Arsenal <3

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010