Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 803 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
*13* Creador de juego
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
Forfatter
Emne: *13* Creador de juego (Læst 12181 gange)
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *6* Creador de juego
«
Svar #45:
29 Apr 2011, 16:31 »
Nå okay
Jeg er glad for, at i læser med
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *6* Creador de juego
«
Svar #46:
29 Apr 2011, 21:50 »
Efter ydmygelsen af Liverpool gjorde jeg klar til vores andet Champions League brag i denne sæson. Vi skulle tage imod romæniske CFR Cluj, der tabte deres seneste kamp med 0-2 til Lyon. Vi var klare favoritter inden kampen, og jeg regnede da også med, at kunne hive vores første Champions League sejr hjem.
Vi kom foran efter blot 5 minutter, da Sebastien Squillaci sparkede en nedfaldsbold ind. Vi var det klart dominerende hold fra start, og gav ikke en eneste chance væk, hvilket resulterede i, at Theo Walcott kunne bringe os foran med 2-0 efter 25 minutter. I det 29. minut blev det så 3-0, da Cluj lavede selvmål. I det 33. minut kom vi foran 4-0, da jeg lavede en, efter min mening, fantastisk assist. Der blev ikke scoret yderligere inden pausen, men med en 4-0 føring har man heller ikke behov for flere mål.
I anden halveg var vi fortsat dominerende, og det resulterede i, at Theo Walcott i det 65. minut kunne score på straffespark. I det 69. minut fik Cluj scoret et trøstmål, men det ændrede ikke ved, at vi havde sikret os vores første sejr i Champions League... I denne sæson.
Inden kampen mod Wigan kunne jeg med glæde se, at Arturo Vidal blev kåret til månedens spiller, Theo Walcott til måneden unge spiller mens Arsene Wenger blev kåret til månedens manger.
Kampen resulterede i endnu en storsejr, selvom Wigan formåede at presse os i dele af kampen. Theo Walcott bragte os foran i det 14. minut, hvorefter han blev dobbelt målscorer i det 24. Andrey Arshavin lukkede endegyldigt kampen i det 55. minut med et flot langskud. Efter kampen kunne holdet ikke undgå at fejre sejren og, at holdet nu var placeret på en 1. plads, 3 point over United.
Efter et par ugers klubfodbold var tiden kommet til en landsholdpause, hvor jeg skulle spille to kvalkampe for Spanien. Første modstander var Litauen, der havde tabt deres første to kampe med samlet 0-4.
Barcelonas målmaskine David Villa scorede til 1-0, 2-0, 3-0 og 4-0 i det 7., 9., 14. og i det 17. minut, inden en anden Barca spiller, nemlig Pedro, kunne gøre det til 5-0 i det 39. minut. Det næste mål kom i det 49. minut, da endnu en Barca spiller scorede. Denne gang var det Xavi. I det 65. minut blev jeg desværre udskiftet, men alligevel scorede David Villa sit 5. mål, da han i det 68. minut gjorde det til 7-0. I det 92. minut ville målræven Raul også på scoringstavlen. Han scorede kampens sidste mål, også var en 8-0 sejr hjemme.
Efter vores store, eller nok mere kæmpe sejr, skulle vi en tur til Skotland, hvor Skotlands landshold, forhåbenligt, skulle være det næste hold til at få en spansk øretæve. Jeg startede på bænken, men håbede på en indskiftning, der ville give spilletid. Kampen blev en mere spændende affære end sidst, for først i det 35. minut kunne Pedro gøre det til 1-0. Yderligere blev der ikke scoret, så jeg kunne, selvom jeg ikke kom på banen, glæde mig over endnu en sejr.
CHL Gruppe A
Premier League
EM-Kval
«
Seneste Redigering: 29 Apr 2011, 21:52 af massu14
»
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *7* Creador de juego
«
Svar #47:
01 Maj 2011, 20:07 »
Efter landskampene, hvor jeg ikke fik meget spilletid, var det dejligt at vende hjem til Arsenal, hvor jeg er fast mand. Vi ville gå et hverken hårdt eller let kampprogram i møde. Vores ottende sæsonkamp skulle spilles mod Wolves.
Vi startede endnu en gang godt ud med en masse hurtige kombinationer. Bolden manglede bare at ryge i mål. I det 52. minut var vi tæt på at komme foran, men mit forsøg ramte overliggeren. I det 55. minut fik vi tildelt et straffespark. Jeg blev sat til at sparke og udnyttede sikkert. Mit første mål i denne sæson og hvilken følelse. I det 79. minut lukkede Theo Walcott kampen med sin scoring til 2-0, og da der ikke blev scoret yderligere var endnu en sejr i hus.
Fire dage efter kampen mod Wolves skulle vi op imod Lyon i vores tredje gruppekamp i årets Champions League. Vi kom til kampen med stor selvtillid, selvom det var en tvivlsom dommerkendelse, der satte os igang.
Vi kom lidt nervøst ind til kampen, for Lyon havde fra start de største chancer og det meste spil. Vi fandt os dog langtsomt til rette i kampen, selvom vi ikke fik scoret i første halveg. Anden halveg blev endnu kedeligere end første halveg, og ingen af holdene fik scoret, så kampen endte som den startede.
Efter vores kedelige Champions League kamp, skulle vi møde endnu et bundhold. Denne gang var det Londonklubben West Ham. Jeg var blevet skadet og måtte overvære kampen fra tribunen. Jeg var dog blevet informeret om, at kunne være klar til næste kamp.
Holdet fortsatte deres kedelige spil, og fik ikke scoret i første halveg. I anden halveg havde vi også problemer med at score, også endte endnu en kamp målløs.
Efter to målløse kampe, håbede vi på at komme tilbage på sporet, da vi skulle gæste Reebok Stadium i Ligacuppen. Jeg var tilbage i startopstillingen, og håbede på, at kunne bidrage med noget positivt.
I starten bølgede kampen frem og tilbage, men i det 19. minut fik vi endelig hul på bylden, da Jack Wilshere bragte os foran. I det 26. minut var jeg tæt på at fordoble vores føring, men mit lob ramte overliggeren. I pausen blev jeg taget ud, da jeg var en smule træt ovenpå sidste uges skade. I det 56. minut kunne vores danske angriber Nicklas Bendtner udbygge vores føring, men i det 78. minut bragte Bolton spænding tilbage i kampen. I det 86. minut fik Bolton endda også udlignet, også måtte kampen i forlænget. Her viste vi os stærkest, da Tomas Rosicky scorede til slutresultatet 2-3. Endnu en sejr i Ligacuppen, men ingen af dem i den ordinære spilletid.
Premier League
CHL Gruppe A
«
Seneste Redigering: 06 Maj 2011, 19:06 af massu14
»
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *8* Creador de juego
«
Svar #48:
06 Maj 2011, 19:01 »
Hej drenge
Jeg er ked af, at der ikke har været updates de seneste dage. Jeg har været 3 dage på Samsø med min klasse, men håber på en ny update i aften.
Håber, at i stadig følger.
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *8* Creador de juego
«
Svar #49:
06 Maj 2011, 20:39 »
F
antastisk. Exceptionelt. Ren succes og flotte resultater. Alle disse ord og små sætninger kunne fortælle noget om vores sæsonstart. Vi førte ligaen, lå til videre avancement i Champions League, og havde vundet vores to Ligacup kampe. Vores eneste nedtur var 0-2 nederlaget til Manchester United.
J
eg kunne være tilfreds med både min egen, men også holdet præstation. Jeg levede op til mine forventninger med både assists og mål. Jeg havde måske kun scoret et mål, men at score mål, var jo heller ikke mit job. Det var angriberens job. Mit job var jo at lægge op til målene.
Å
rstiden var skiftet fra sommer til efterår. Helt uden jeg opdagede det. Tiden var gået så hurtig, og inden længe ville det være vinter, så forår også ville sæsonen være slut, men jeg skulle jo fokusere på nu'et. Apropos nu'et så ville vi gå et svært program i møde. Både milliardholdet Manchester City, men også det mindre dyre hold Tottenham ville gå os i møde.
V
ores manager Arsene Wenger havde dagen før West Ham kampen fødselsdag. Det blev fejret med en overraskelse fra spillernes side. Fødselsdagen blev dog ikke fuldendt den næste dag, da vi, som sagt tidligere, ikke formåede at vinde kampen.
Cesc Fabregas
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *9* Creador de juego
«
Svar #50:
07 Maj 2011, 13:41 »
Håber, i stadig hænger på derude.
Jeg har skrevet 3 updates uden kommentarer, og det ville være rart at vide, om jeg overhovedet skriver til nogen.
Så kommentér endelig
Jonaspetersen93
Manager
«
Svar #51:
07 Maj 2011, 15:40 »
jeg har haft lidt travlt men super update følger stadig med
Tidligere: Baloo38
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #52:
07 Maj 2011, 16:58 »
Citat af: baloo38 07 Maj 2011, 15:40
jeg har haft lidt travlt men super update følger stadig med
Rigtig fedt at høre
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #53:
07 Maj 2011, 21:47 »
10. runde. 15. kamp. Aston Villa var vores modstander. Aston Villa havde været enormt skuffende indtil videre, og lå placeret på ligaens sidsteplads. Vi havde det hårdt i starten af kampen. Vi dominerede, og kom foran i det 27. minut, men mange af spillerne inklusiv mig var trætte. I pausen måtte jeg endda udgå.
I starten af anden halveg var kampen meget lige, men ingen af holdene fik spillet sig frem til oplagte målchancher. Til sidst forsøgte Aston Villa naturligt at lægge et pres, og det resulterede i en udligning i det 83. minut. En kæmpe skuffelse, da vi ikke formåede at score et sejrsmål.
3 dage efter skulle vi forsøge at spille os op på hesten igen, da vi skulle tørne sammen med Lyon i Champions League. Vi kom lynhurtigt bagud, da Lyon ramte os på et kontraangreb. Resultatet holdte kampen ud, også løb vi inden i endnu en skuffelse.
Efter to kampen uden sejre skulle vi op imod nyoprykkede Blackpool, der umiddelbart lignede en overkommelig modstander, men vi skulle selvfølgelig ikke tage for let på det ovenpå vores to sejrsløse kampe.
Man kunne fra starten se forskel mellem top og bund, for vi dominerede fra start og kom foran 1-0 i det 15. minut på et selvmål. I pausen blev jeg taget ud for at blive sparet til topopgøret mod Manchester City i den kommende uge. 9 minutter inden i anden halveg kom vi foran 2-0, og i det 62. minut blev kampen endegyldigt lukket. I det 90. minut blev det endda 4-0, da Robin van Persie gjorde det til slutresultatet 4-0 med sin straffesparkscoring
. En god sejr inden kampen mod Manchester City.
Topopgør i London. Arsenal mod Manchester City. Arsenal med 26 point før kampen. Manchester City med 18 point før kampen. Pointmæssigt lå vi bedre end dem, men de var inde i en god periode.
Vi formåede at få overtaget fra starten af kampen, men kunne ikke score så i pausen viste lystavlen 0-0. Vi formåede at bevare overtaget i anden halveg og i det 65. minut kunne Arturo Vidal, til stor glæde for fansene, score til 1-0. Efter målet gik " de lyseblå" efter udligningen, men det faldt til vores fordel, da Robin van Persie tre minutter før tid kunne score til 2-0 på et kontraangreb. Resultatet holdte kampen ud, også var en uhyre vigtig sejr sikret.
CHL Gruppe A
Premier League
«
Seneste Redigering: 07 Maj 2011, 21:50 af massu14
»
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *10* Creador de juego
«
Svar #54:
07 Maj 2011, 22:04 »
T
ransfers. Skulle det blive en faktor, når vi nu havde spillet så flot fodbold her i starten af sæsonen. Ja, det skulle faktisk blive en faktor. Den tyske forsvarsspiller Benedikt Höwedes fik en kontrakt med vores klub, og vil tilstøde holdet første dag i det nye år.
E
fter kontrakten med tyskeren gik jeg hjem, og researchede lidt på ham. Jeg fandt bl.a. ud af, at han har tørnet ud for Schalke hele sin karriere. "Det må være mærkeligt at skifte klub, når man har været i den samme klub hele sin karriere" tænkte jeg.
J
eg fandt ud af, at han i mange år skiftede mellem Schalke og deres rerserver, men fik sit endelige gennembrud sidste år. I en alder af 22 år har han endnu ikke nået sit topniveau, og vil derfor ikke nødvendigvis gå direkte ind i startopstillingen. Det ville jeg dog blive klogere på til næste træning.
F
å timer efter min research besluttede jeg mig for at ringe til Arsene Wenger. Jeg var nysgerrig efter at høre mere om transferen. Han virkede dog meget hemmelighedsfuld, så transferpris o.a. kunne jeg ikke blive klogere på.
Benedikt Höwedes
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *11* Creador de juego
«
Svar #55:
10 Maj 2011, 19:19 »
Efter vores vigtige sejr i topopgøret mod Manchester City skulle vi møde holdet med hjemmebane på The Stadium of Light. Sunderland var holdet, der kunne prale af en foreløbig 4. plads blot 5 point efter os.
Vi kom foran i det 28. minut, da Robin van Persie afsluttede et flot gennemspillet angreb. Udover det skete der faktisk ikke meget, og det var faktisk en meget chancefattig første halveg. Efter pausen gik Sunderland efter udligningen, men deres pres holdte ikke længe. I det 58. minut kom vi nemlig på 2-0, da jeg med mit andet sæsonmål var tæt på at kunne lukke kampen. Blot to minutter senere måtte jeg dog lade udskifte.
I det 69. minut blev Robin van Persie dobbelt målscorer, inden Sunderland i det 75. minut kunne pynte på resultatet. Resultatet holdte kampen ud, også var endnu en vigtig sejr i hus.
I 14. spillerunde skulle vi, som tidligere fortalt, op imod Tottenham. "Spurs" som de også blev kaldt, havde skuffet en smule, og lå placeret på ligaens 8. plads. I det 23. minut blev vi ramt på et kontraangreb, kom bagud med 0-1 og skulle nu kæmpe os tilbage. Det lykkedes dog ikke i første halveg. I anden halveg havde vi mere held, da det lykkedes Marouane Chamakh at udligne i det 65. minut. Ingen af holdene fik scoret det vindende mål, også endte lokalopgøret 1-1.
4 dage senere stod det på Champions League fodbold. Vi skulle spille en uhyre vigtig kamp mod Spartak Moskva. En kamp hvor alt andet end en sejr ville betyde farvel til årets Champions League.
Man kunne fra starten se hvor vigtig kampen var for os. Vi pressede dem i bund og kom frem til mange chancer. I det 42. minut fik vi et ufortjent rødt kort, hvilket ikke ligefrem gjorde det lettere for os. I det 63. minut kom forløsningen, da Thomas Vermaelen sparkede et hjørnespark ind. I det 80. minut lukkede Marouane Chamkh kampen med sin 2-0 scoring, og i det 89. minut blev Chamakh endda også dobbelt målscorer. En 3-0 sejr der bragte os ind i Champions League varmen igen.
Efter vores flotte sejr over Spartak Moskva skulle vi deltage i endnu et lokalopgør. Dette vigtigere end mod Tottenham. Vi skulle møde ligaens nr. 2 Chelsea.
Vi kom bagud allerede i det 10. minut, men fik i det 18. minut udlignet, hvilket holdte til pausen. I det 71. minut var jeg for træt til at spille videre, og måtte lade mig udskifte. Udskiftningen fik dog ikke den store betydning for kampens udfald, for ingen af holdene fik scoret det vindende mål.
Premier League
CHL Gruppe A
«
Seneste Redigering: 10 Maj 2011, 20:42 af massu14
»
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *12* Creador de juego
«
Svar #56:
10 Maj 2011, 19:23 »
Så kom der en update igen.
Jeg vil også lige undskylde for de slettede billeder i niende update. Jeg kom til at slette dem fra Photobucket uden, at vide, at de også ville blive slettet fra her fra siden.
Håber i vil nyde updaten.
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *12* Creador de juego
«
Svar #57:
13 Maj 2011, 20:33 »
Everton. Vores næste modstander. En svær eller let modstander? En 5. plads. 7 point op til os. Det var, hvad de havde præsteret. Dog uden sejr mod de helt store. Kampen måtte vise havde de kunne.
Kampen der skulle spilles på vores hjemmebane, startede ud i højt tempo. Det eneste der manglede, var mål. Det kom i det 41. minut, hvor vi meget ufortjent kom bagud. Resultatet holdte overraskende kampen ud, også var det eneste ord der kunne bruges om kampen, set fra vores synsvinkel, skuffende.
Sidste kamp i årets Champions League gruppespil. Skulle der spilles Champions League efter jul? Det ville denne kamp afgøre. Modstanderen var Cluj, som vi slog 5-1 i vores sidste indbyrdes opgør.
I det 9. minut bragte jeg os foran på et velspillet kontraangreb, men i det 64. minut blev der udlignet efter fatalt målmandsspil. 5 minutter senere blev jeg desværre skadet, og måtte overvære resten af kampen fra bænken. I det 83. minut kom vi dog tilbage på vinderkurs, da Abou Diaby scorede det, der endte med at blive kampens sidste mål. Scoringen sikrede os desuden videre avancement fra Champions League.
3 kampe. 2 point. Ikke meget for et hold der spiller med om mesterskabet. Modstanderne havde ganske vidst været Tottenham, Chelsea og Everton, men flere point skulle der altså på kontoen. I vores 5. sidste kamp i dette år skulle vi forsøge at hente en sejr mod Bolton.
Fra kampens start dalede sneen ned fra himlen. Noget der ikke faldt til vores fordel. Jeg vil ikke kunne sige om det var sneen, eller hvad det var, men det blev en kedelig affære, hvor kampens eneste højdepunkt var Boltons mål i 3 minutters overtid. Skuffende med endnu et nederlag.
Nu 2 point i 4 kampe. "Noget lort" er hvad vi præsterede i de fire kampe. I 18. spillerunde ventede West Brom. En modstander der skulle ned med nakken. Inden kampen fik vi desuden trukket de forsvarende mestre Inter til 1/8 finalerne i Champions League.
Kampen skulle vise sig at blive en kedelig affære trods to mål. Vi kom foran i det 55. minut efter et velspillet angreb, men i det 68. minut fik vi tildelt et rødt kort. Sebastien Squillaci begik et klodset frispark, og fik sit andet gule kort. Det ændrede dog ikke på vores dominans, for i det 79. minut bragte Tomas Rosicky os foran med 2-0. 2-0 blev kampens resultat, hvilket forhåbenligt ville give os en tro på os selv igen.
CHL Gruppe A slutstilling
Premier League
Roche
Landsholdsspiller
Sv: *13* Creador de juego
«
Svar #58:
17 Maj 2011, 17:40 »
Hej drenge.
Min far kom ved et uheld til at smide min sidste update ud, og eftersom lysten til at skrive den forfra ikke er der, har jeg valgt at springe en update over. Jeg kan fortælle, at det blev til 2-0 sejr over Man City i Ligacup kvartfinalen, en 2-0 sejr over Birmingham, en 1-0 sejr over Stoke og 2-2 mod Man Utd. Jeg håber, at den næste update kan blive klar inden et par dage.
Håber desuden i kan bære over med den manglende update.
Premier League
«
Seneste Redigering: 17 Maj 2011, 17:43 af massu14
»
Sider:
1
2
3
[
4
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »