home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1222 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *13* Creador de juego
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: *13* Creador de juego  (Læst 12240 gange)
Roche
Landsholdsspiller

Sv: *4* Creador de juego
« Svar #30: 25 Apr 2011, 19:36 »

super så er jeg med nu
Godt godt. Update senere i aften.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #31: 25 Apr 2011, 19:44 »

lyder godt

Tidligere: Baloo38

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #32: 25 Apr 2011, 20:17 »

Urets visere tikkede, og tikkede. Klokken var blevet 12:00, og jeg prøvede at lade mig mentalt op til sæsonens første kamp. Jeg kan ikke klare ventetiden op til kampe. Det er det, man går, og venter på hele dagen, og når det så endda, er sæsonens første kamp, bliver ventetiden mere uudeholdelig.

I kampen mod Stoke tog vi intativet fra start, men først i det 36. minut kunne jeg se Robin van Persie gøre det til 1-0. Blot tre minutter efter gjorde Laurent Koscielny det til 2-0, inden Theo Walcott kunne score halvegens sidste mål blot et minut inden pausefløjtet. I anden halveg kørte vi bare resultatet hjem, også var første skridt mod mesterskabet taget.

I sæsonens anden kamp skulle vi en tur til Manchester, og at kampen var en af sæsonens nøglekampe, kunne mærkes i spillerbussen på turen derop. På næsten hele turen var der tavst i bussen, selvom et par spillere forsøgte at skabe en god stemning.

Kampen startede elendigt, da Wayne Rooney scorede til 1-0 efter bare 23 sekunder. I en halveg, hvor der ikke blev scoret yderligere, havde jeg dog haft et skud lige forbi stolpen. I det 63. minut lukkede Wayne Rooney kampen med sin anden scoring. Der blev ikke scoret mere i kampen, hvor jeg ellers synes, vi havde leveret en fin præstation. De var bare skarpere, når de kom tæt på mål.

Inden kampen mod Newcastle brugte jeg meget af min tid på at overbevise mig selv om, at vi nok skulle rejse os trods nederlaget. Kampen startede meget ens med United kampen udover, at Newcastle ikke fik scoret. Vi havde et hav af chancer, men var bare for dårlige til at putte dem ind. Først i det 42. minut kunne jeg se Robin van Persie gøre det til 1-0. I anden halveg kom Newcastle en smule bedre med i kampen, og havde flere chancer, men formåede ikke at score, også kunne jeg og hele holdet ånde lettet op.

I sæsonens fjerde kamp skulle vi forsøge at tage endnu et skridt i kampen om titlen. Modstanderen var Blackburn. Kampen startede, modsat de andre, med en hurtig scoring fra vores side. Theo Walcott gjorde det til 1-0 efter 9 minutter. Efter scoringen pressede Blackburn, men formåede ikke at score inden pausen. I anden halveg vandt vi intativet tilbage, og i det 68. minut kunne Robin van Persie gøre det til 2-0. I det 69. minut blev jeg udskiftet med få kræfter tilbage. Ingen af holdene fik scoret yderligere, også var tredje sejr i hus.

« Seneste Redigering: 25 Apr 2011, 20:23 af massu14 » Logged

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #33: 25 Apr 2011, 20:23 »

super update KIU

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #34: 25 Apr 2011, 20:24 »

Ja drenge, det var så sidste update, inden påskeferien slutter.
Nu begynder hverdagen, så i skal ikke forvente updates ligeså ofte som nu.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #35: 25 Apr 2011, 20:25 »

super update KIU
Mange tak baloo

Roche
Landsholdsspiller

Sv: *5* Creador de juego
« Svar #36: 27 Apr 2011, 15:00 »

Efter vores fine sæsonstart skulle lodtrækningen til 3. runde af Ligacuppen finde sted. Samtidig skulle grupperne findes til årets Champions League. I Ligacuppen blev det en mindre god lodtrækning, mens grupperne endte med en god lodtrækning.
Da vores modstander kom op af bowlen, var det Manchester United, der stod på sedlen. Ikke en god lodtrækning for os, men vi ville få chancen for at tage en hurtig revanche. I Champions League gruppespillet, hvor vi var i første seedningslag, kom vi i Gruppe A med franske Lyon, russiske Sparta Moskva og romæniske CFR Cluj. En gruppe vi uden tvivl ville gå efter førstepladsen i.

Første modstander i årets Champions League var Sparta Moskva. Den russiske klub lå i tredje seedningslag, men kunne alligevel blive en hård nyser. Jeg mødte op med store forventninger til kampen, der kunne blive det første skridt mod en europæisk titel. Champions League var ikke prioteret særlig højt, men det ville selvfølgelig være en kæmpe triumf at vinde.

I de første 45 minutter var der gode chancer til begge hold, men chancerne blev ikke udnyttet. I anden halveg viste Sparta Moskva sig stærke på dødbolde, da de i det 78. minut scorede på et hjørnespark. I det 86. minut var det så vores tur til at score, Jeg kunne på tæt hold overvære Bakary Sagna sparke bolden ind. Ingen af holdene scorede yderligere, også endte kampen 1-1. Et lidt skuffende resultat for os.

Efter Champions League kampen stod den igen på Premier League for vores vedkommende. Vi skulle møde Fulham, der indtil videre lå placeret midt i rækken. Jeg håbede, vi kunne tage vores fjerde sejr, selvom jeg vidste, at Fulham var stærke defensivt. I det 11. minut kom vi bagud, efter elendigt forsvarsspil af Thomas Vermaelen, men i det 25. minut udlignede nyindkøbte Arturo Vidal, Der blev ikke scoret mere inden pausen. I pausen måtte jeg lade mig udskifte med en småskade. Dog ikke noget der får betydning for spilletid i næste kamp.

Efter pausen bragte min afløser Tomas Rosicky os foran, inden vi i det 58. minut fik tildelt straffespark. Robin van Persie brændte, men gjorde skaden god, da han i det 78. minut scorede til kampens slutresultat 3-1. Vores fjerde sejr ud af fem mulige var en realitet.

I Ligacuppens 3. runde skulle vi forsøge at revanchere os ovenpå vores nederlag, sidst vi spillede mod "De røde djævle". Man Utd stillede til start uden topscorer Wayne Rooney, så vi øjnede en chance. Vi kom foran på andet sæsonmål af Arturo Vidal, hvilket holdte helt til det 86. minut, hvor skuffelsen indtraf. Javier Hernandez udlignede, også skulle kampen i forlænget spilletid. Her formåede ingen af holdene at score, også skulle kampen afgøres på straffespark. Her var det os, der trak det længeste strå, også var revanchen taget.

Efter sidste kamps drama, håbede vi på et mindre stort drama, da Liverpool skulle gæste Emirates Stadium. Bare efter 4 minutter bragte Robin van Persie os foran, inden han 4 minutter senere blev dobbelt måslcorer. I det 41. minut gjorde Sebastien Squillaci det til 3-0, hvilket holdte til pausen. Jeg kunne under første halveg mærke sidste uges kamp sidde i benene, så derfor valgte Arsene Wenger at spare mig. I det 71. minut kunne jeg fra bænken se Andrey Arshavin score på et fremragende lob. Der blev ikke scoret yderligere, så Liverpool blev ydmyget, og vi havde sikret os sæsonens femte ligasejr.

« Seneste Redigering: 27 Apr 2011, 16:25 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller

Sv: *6* Creador de juego
« Svar #37: 27 Apr 2011, 15:26 »

Undskyld manglende kommaer.
Sætter dem lige ind.
« Seneste Redigering: 27 Apr 2011, 15:32 af massu14 » Logged

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #38: 27 Apr 2011, 15:37 »

god update igen, du skriver godt

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #39: 27 Apr 2011, 16:18 »

god update igen, du skriver godt
Mange tak baloo Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #40: 27 Apr 2011, 20:55 »

Hey derude
Vil lige vide om, der er andre end baloo, der læser med.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #41: 29 Apr 2011, 14:37 »

Hey derude
Vil lige vide om, der er andre end baloo, der læser med.
Det lader det ikke til, men vil selvfølgelig fortsætte alligevel.
Der kommer nok først update imorgen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #42: 29 Apr 2011, 14:41 »

Jeg læser med!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #43: 29 Apr 2011, 15:47 »

Jeg læser også med Smiley

Manchester United

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #44: 29 Apr 2011, 16:21 »

Reading ..

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010