|
tubbe610
|
|
Hej Freaks...
Jeg vil prøve at lave en din vej, da jeg er kørt lidt fast i mit Brøndby save. Da dette er min første "Din vej" så jeg håber i bære over med eventuelle fejl.
Skemaet kommer til at se således ud (Der er plads til 10 personer)
Fulde navn: Tobias Mouritsen Højde: 195 Vægt: 70 Favorit Ben: Venstre Fødselsdato : 03/03/1995 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Nyborg Nationalitet: Dansk Start klub: Brøndby IF Position: BO Foretrukne træk - maks tre : Forsøger ofte at slå guldbolde + Løber i Hullerne Personlighed: Meget Ambitøs Favorit Klubber: Brøndby, Liverpool og Real Madrid Favorit personale: Ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roche
|
|
Fulde navn: Rasmus Berg Højde: 183 cm Vægt: 79 kg Favorit Ben: Fødselsdato: 14. oktober 1996 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Malmö Nationalitet: Svensk Start klub: Malmö FF Position: BO Foretrukne træk - maks tre : Afslutninger + Løber i Hullerne Personlighed: Meget Ambitøs Favorit Klubber: Malmö, FCK, Barcelona Favorit personale: Zlatan Ibrahimovic, Dame N'Doye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Fulde navn: Jonas Petersen Højde: 180 Vægt: 70 Favorit Ben: Højre men god med venstre Fødselsdato : 11/11/93 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Svendborg Nationalitet: Dansk Start klub: FC Svendborg Position: BO, OM over hele linjen  Foretrukne træk - maks tre : placere afslutningerne, Løber i Hullerne, forsøg på gudebolde Personlighed: Ambitiøs, Prof og Loyal Favorit Klubber: FCK og Real Madrid Favorit personale: N'doye, Higuain
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Fulde navn: Aron Vidarsson Højde: 191 Vægt: 82 Favorit Ben: Højre Fødselsdato : 05/11/1994 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Dublin Nationalitet: Irsk Start klub: Bohemians Position: Målmand Foretrukne træk - maks tre : Personlighed: Ambitiøs og proffesionel. Favorit Klubber: Manchester United, Atletico Madrid og Bohemians. Favorit personale:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Fulde navn: Sebastian Nielsen Højde: 184 Vægt: 71 Favorit Ben: Højre Fødselsdato : 17/01/1995 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Kolding Nationalitet: Dansk Start klub: Kolding FC Position: OMC og BO Foretrukne træk - maks tre : Løber i hullerne, Placere skud, forsøger guldbolde Personlighed: Ambitøs, Professionel og Loyal Favorit Klubber: Kolding FC, Arsenal, Real Madrid, FCM Favorit personale: Thierry Henry, Arsene Wenger
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
John Graversen
|
|
Fulde navn: John Graversen Højde: 195 Vægt: 83 Favorit Ben: Venstre Fødselsdato : 07/09/1994 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Ringkøbing Nationalitet: Dansk Start klub: Brøndby IF Position: BO Foretrukne træk - maks tre : Skyder hårde frispark + Afslutter første gang + Forsøger at skyde langt ude fra på frispark Personlighed: Meget Ambitøs + professionel Favorit Klubber: Brøndby og Real Madrid Favorit personale: Ingen
|
|
|
|
|
|
Naah.
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
Fulde navn: Philip Rosenholm Højde: 187 Vægt: 58 Favorit Ben: Venstre Fødselsdato : 16/08/1994 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Farum Nationalitet: Dansk Start klub: FCN Position: alle pladser i forsvaret Foretrukne træk - maks tre : Personlighed: Kontroversiel Profesionel Favorit Klubber: FCN, Liverpool og Real Madrid Favorit personale: Agger C.Ronaldo Nordstrand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
Fulde navn: Anes Zizak Højde: 171 Vægt: 63 Favorit Ben:Højre Fødselsdato : 31/12/1996 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Esbjerg Nationalitet: Dansk Start klub: EFb Position: OMV Foretrukne træk - maks tre : Forsøger ofte at slå guldbolde + Løber i Hullerne Personlighed: Meget Ambitøs Favorit Klubber:Real Madrid Favorit personale: Higuain
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
Know112233
|
|
Fulde navn: Niklas Thøgersen Højde: 176 Vægt: 65 Favorit Ben: Højre Fødselsdato : 25/7/1996 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Frederiksværk Nationalitet: Dansk Start klub: Lyngby Position: CM Foretrukne træk - maks tre : Forsøger ofte at slå guldbolde Personlighed: Loyal og Ambitiøs Favorit Klubber: FCK, Liverpool, Barcelona Favorit personale: Ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vt11
|
|
Fulde navn: Daniel Thomsen Højde: 200 Vægt: 89 Favorit Ben: Venstre Fødselsdato : 03/10 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: Struer Nationalitet: Dansk Start klub: Viborg Position: BO Foretrukne træk - maks tre :Løber i Hullerne og bare noget med springstyrke og hovedstød Personlighed: Profesionel Favorit Klubber: FCM og Barca Favorit personale: Messi
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Fulde navn: Alexander Ringling Højde: 210 Vægt: 85 Favorit Ben: Højre Fødselsdato : 1/2/1994 Fødeby: Hillerød Nationalitet: Dansk Start klub: AGF Position: BO Foretrukne træk - maks tre : Forsøger ofte at slå guldbolde + afslutter første gang + hovedstød Personlighed: Meget Ambitøs Favorit Klubber: Ajax, Brøndby og Barcelona Favorit personale: Ingen
|
|
|
|
|
|
Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito
|
|
|
|
|
nikl0707
|
|
Fulde navn: Niklas Niewald Højde: 195 Vægt: 88 Favorit Ben: Højre Fødselsdato : 03/12/1994 (Alle vil dog blive sat til Min. 94) Fødeby: viborg Nationalitet: Dansk Start klub: Randers Position: BO Foretrukne træk - maks tre : Rykker i hullerne, placere skud, forsøger langskud. Personlighed: Meget Ambitøs, loyal Favorit Klubber: Leeds, manchester united. Favorit personale: Ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Der er nu Lukket for tilmelding PS. Nogle Forslag til PA/CA Er lidt i tvivl om det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Der er nu Lukket for tilmelding PS. Nogle Forslag til PA/CA Er lidt i tvivl om det?  PA burde du sætte til -10, da det så vist nok er imellem 170 og 200. CA bør nok være omkring de 100.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Kanon jeg har sat CA til 105 og PA til -10 det kunne bare være at i syntes -10 var for meget
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|