|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
Hey Boys. Nogle der er med på idéen med, at man spiller en sæson hver, og derefter lader man savet gå videre til en anden? Vi starter med Southhampton. Målet er i første omgang at vinde PL. Men kom med forslag. Der vil som udgangspunkt være 6 pladser eksl. mig selv. 1. sæson: Thebarber 2. sæson: Nieki 3. sæson: fckfanen4ever 4. sæson: SkjoldManden 5. sæson: Damse1994 6. sæson: Riingling96 7. sæson: KasperSchmidt
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Apr 2011, 14:00 af KasperSchmidt »
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
Lyngby? 
|
|
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
Det kunne være nice. Vi kan godt starte med Lyngby. Vil du være med quuNix?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Vil gerne være med 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Jeg vil gerne være med 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Jonathangeek
|
|
Er FM11 saves, kompatibel med fm10 saves?  (Har kun fm10)
|
|
|
|
|
|
La Decima
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Er FM11 saves, kompatibel med fm10 saves?  (Har kun fm10) Nej FM11 er FM11 og FM10 er FM10  Jeg vil gerne være med, hvis det er med et andet hold.
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Jonathangeek
|
|
Nej FM11 er FM11 og FM10 er FM10  Jeg vil gerne være med, hvis det er med et andet hold. Jeg kan jo så bare være den der starter save't da jeg så bare henter demoen og spiller en sæson færdig?
|
|
|
|
|
|
La Decima
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Jeg kan jo så bare være den der starter save't da jeg så bare henter demoen og spiller en sæson færdig?
Du kan kun spille en halv sæson med demoen, jeg skal dog ikke bestemme da det ikke er mig der styrer her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
Jeg kan jo så bare være den der starter save't da jeg så bare henter demoen og spiller en sæson færdig?
Det er jo ikke holdbar løsning. Du må anskaffe dig FM11, ellers kan du desværre ikke være med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
Nej FM11 er FM11 og FM10 er FM10  Jeg vil gerne være med, hvis det er med et andet hold. Har du et forslag til et hold? Det er ikke endegyldigt bestemt, at det lige præcis skal være Lyngby.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Har du et forslag til et hold? Det er ikke endegyldigt bestemt, at det lige præcis skal være Lyngby.
Hmm synes bare ikke det er så spændende at spille med en superliga klub, det er stadig et stykke vej før de blander sig i toppen. Men ser heller vi starter med et hold i 3-4 division i England eller måske nogen andre lande 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
Hmm synes bare ikke det er så spændende at spille med en superliga klub, det er stadig et stykke vej før de blander sig i toppen. Men ser heller vi starter med et hold i 3-4 division i England eller måske nogen andre lande  Hvad med Southhampton så? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Lyder meget bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|