home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Kom af med underskud!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Kom af med underskud!  (Læst 5941 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #15: 18 Apr 2011, 13:40 »

ikke for at lyde negativ men hvordan kan du sammenligne det at arrangere en masse venskabskampe med at ændre det i editoren

Fordi det begge er at snyde sig til penge Smiley

Eller du synes måske tit at du oplever hold IRL spille et utal af venskabskampe mod store hold blot for at tjene penge? Og at de så ovenikøbet i de kampe kun bruger ungdomsspillere?
Logged

It's gonna be legendary

Dahllie
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #16: 05 Maj 2011, 11:42 »

Er der en måde man kan komme hurtigt af med de store banklån mange klubber har?
Jeg er pt Arsenal, hvor jeg har en udemærket økonomi, og de kan også stille omkring 500mio til transfer hver hver sæson..
Men de har 2 sindsyg store banklån, mener de er omkring 2 milliarder eller sådan noget? kan ikkke helt huske det..
Har prøvet at være inde og snakke med bestyrelsen omkring økonomi, men man kan ikke snakke om banklån?
Er der overhovedet en måde, man kan få klubben til at betale meget af på banklån så de hurtigt kommer ud af verden?
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #17: 05 Maj 2011, 12:57 »

Er der en måde man kan komme hurtigt af med de store banklån mange klubber har?
Jeg er pt Arsenal, hvor jeg har en udemærket økonomi, og de kan også stille omkring 500mio til transfer hver hver sæson..
Men de har 2 sindsyg store banklån, mener de er omkring 2 milliarder eller sådan noget? kan ikkke helt huske det..
Har prøvet at være inde og snakke med bestyrelsen omkring økonomi, men man kan ikke snakke om banklån?
Er der overhovedet en måde, man kan få klubben til at betale meget af på banklån så de hurtigt kommer ud af verden?

Ja sælg dyrt og køb kun fri transfer!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #18: 05 Maj 2011, 13:00 »

Ja sælg dyrt og køb kun fri transfer!

Har du læst hans indlæg ordentligt..?
Han har jo masser af penge, men ønsker at komme af med gælden nu og her..

TT: Jeg har ikke før hørt om at man har kunne betale sin gæld af før tid, så tror desværre ikke at det er muligt..
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #19: 05 Maj 2011, 13:09 »

Har du læst hans indlæg ordentligt..?
Han har jo masser af penge, men ønsker at komme af med gælden nu og her..

TT: Jeg har ikke før hørt om at man har kunne betale sin gæld af før tid, så tror desværre ikke at det er muligt..

Har læst det.... i mit Lazio save havde jeg betalt gælden af efter 2 sæsoner. Jeg lavede ikke et eneste indkøb... kun fri transfers.

Det er ikke noget man kan opfordre til. Men sådan lykkedes det ihvertfald mig at komme af med gælden på rekordtid. Man skal selvfølgelig være indstillet på at det bliver meget sværere at leve op til forventingerne.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #20: 05 Maj 2011, 22:58 »

Er der en måde man kan komme hurtigt af med de store banklån mange klubber har?
Jeg er pt Arsenal, hvor jeg har en udemærket økonomi, og de kan også stille omkring 500mio til transfer hver hver sæson..
Men de har 2 sindsyg store banklån, mener de er omkring 2 milliarder eller sådan noget? kan ikkke helt huske det..
Har prøvet at være inde og snakke med bestyrelsen omkring økonomi, men man kan ikke snakke om banklån?
Er der overhovedet en måde, man kan få klubben til at betale meget af på banklån så de hurtigt kommer ud af verden?
Spar mere op og håb på det bedste. I mit Napoli-save betalte klubben mine banklån før tid, da jeg havde enorm balance. Har forsøgt det samme med Dortmund, men det vil de desværre ikke - mener lånet er på ca. 64 mio euro og med over 120 mio euro burde de blive kvit Ubeslutsom

Så jo - det er muligt at bestyrelsen indfrier lånet Thumbs Up
Logged

Dahllie
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #21: 13 Maj 2011, 20:18 »

Mange tak for jeres svar Smiley
Logged

kimdanmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #22: 13 Maj 2011, 22:52 »

Jeg har et spil med Arsenal også. Spiller mod 2 af mine kammerater. Vi startede i Portugal, med Sporting, Porto og Benfica. Jeg var Sporting, men efter 2 sæsoner kom jeg til Arsenal da Wenger fik sparket. Havde i slutningen af 3 sæson et underskud på ca 350 mio i Arsenal. Vandt premier League med 2 Point ned til Man Utd. Fik en god sjat penge for 1. pladsen, men havde stadig et kæmpe underskud. Men så kom den gode nyhed fra min kære bestyrelses formand, han skød lige ca 780 mio i Klubben. Så nu kører det igen. Spændende om han gør det næste år igen. For taber nogle måneder op til 50 mio. Men håber da Champions legaue kan hjælpe lidt på det.
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #23: 18 Maj 2011, 18:06 »

Nogen der er lykkedes med at komme af med gælden i Brøndby? Smiley
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #24: 18 Maj 2011, 18:17 »

Jeg er kommet af med min i aab.
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #25: 18 Maj 2011, 18:20 »

Jeg er kommet af med min i aab.

Hvordan har du båret dig ad og hvor lang tid tog det?
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Kom af med underskud!
« Svar #26: 19 Maj 2011, 12:23 »

Hvordan har du båret dig ad og hvor lang tid tog det?
3 år. 1år. blev jeg nummer 2 uden at købe nogle spiller solgte kun. 2år. fik nogle gratis spiller vandt jeg suppen og vandt pokalen, kom med i cl hvor jeg blev nummer 3år. blev jeg nummer 2 igen.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010