home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fifa 12
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fifa 12  (Læst 5293 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #15: 25 Apr 2011, 12:18 »

FIFA 12 be a pro, synes jeg godt de kunne gøre sådan at man kunne blive skiftet ud hvis man spiller dårligt eller er træt
Logged

Tidligere: Baloo38

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2012/Fifa 12
« Svar #16: 25 Apr 2011, 12:52 »

hva med PC ved du det Newton? uden controler bare tastatur?

E,Q og Z på samme tid for, at filme Smiley
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Fifa 12
« Svar #17: 25 Apr 2011, 12:57 »

Det kunne da være fedt hvis man kunne lave et ordenligt presspil Smiley Igen - CPU spillerne skal blive klogere, og måske reagere på de ting man gør. Et andet eksempel kunne være hvis man som CB i en 4-kæde løb frem og pressede, at de tre andre forsvarer rykkede sammen, så der ikke blev noget hul i midten af forsvaret Wink
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 2012/Fifa 12
« Svar #18: 25 Apr 2011, 13:02 »

E,Q og Z på samme tid for, at filme Smiley

tak
Logged

Tidligere: Baloo38

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #19: 25 Apr 2011, 13:08 »

Syntes som nogle andre også at man skal kunne blive skiftet ud i Be a Pro, og samtidig syntes jeg at det kunne være fedt hvis man også kunne starte på bænken - bare for at føre noget realisme ind i spillet Smiley.
derudover syntes jeg det er tåbeligt at man ikke kan komme på landsholdet, som man kunne for nogle år siden Smiley
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #20: 25 Apr 2011, 13:26 »

Syntes som nogle andre også at man skal kunne blive skiftet ud i Be a Pro, og samtidig syntes jeg at det kunne være fedt hvis man også kunne starte på bænken - bare for at føre noget realisme ind i spillet Smiley.
derudover syntes jeg det er tåbeligt at man ikke kan komme på landsholdet, som man kunne for nogle år siden Smiley
  ticked off hmm altså.... i mit spil (fifa 11 pc) kan man godt komme på landsholdet. De kræver bare, at man spiller i lidt lang tid Smiley
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #21: 25 Apr 2011, 13:28 »

I PES 2011 kan man alt det som Styleez skriver derfor synes jeg personligt at det er et bedre spil
Logged

Tidligere: Baloo38

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #22: 25 Apr 2011, 13:38 »

Måske lidt off-topic men syntes personligt at det der gør dette års PES så godt er det "nye" Aflevering/stiknings system. Det gør sådan at man ligge alle afleveringer 360 grader rundt og manuel "power". Det gør hver aflevering til en "udfordring" og ikke bare at trykke på X(Fifa). Og i længden er det sq sjovere at skulle placere hver aflevering manuelt i stedet for at  computeren ligger dem for dig. Det er halvsvært i starten(mange fejlafleveringer) men efter et par kampe så begynder man at kunne ligge nogle fremragende afleveringer og stikninger!
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #23: 25 Apr 2011, 13:42 »

Måske lidt off-topic men syntes personligt at det der gør dette års PES så godt er det "nye" Aflevering/stiknings system. Det gør sådan at man ligge alle afleveringer 360 grader rundt og manuel "power". Det gør hver aflevering til en "udfordring" og ikke bare at trykke på X(Fifa). Og i længden er det sq sjovere at skulle placere hver aflevering manuelt i stedet for at  computeren ligger dem for dig. Det er halvsvært i starten(mange fejlafleveringer) men efter et par kampe så begynder man at kunne ligge nogle fremragende afleveringer og stikninger!

helt enig med dig faktisk
Logged

Tidligere: Baloo38

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Fifa 12
« Svar #24: 25 Apr 2011, 13:45 »

Måske lidt off-topic men syntes personligt at det der gør dette års PES så godt er det "nye" Aflevering/stiknings system. Det gør sådan at man ligge alle afleveringer 360 grader rundt og manuel "power". Det gør hver aflevering til en "udfordring" og ikke bare at trykke på X(Fifa). Og i længden er det sq sjovere at skulle placere hver aflevering manuelt i stedet for at  computeren ligger dem for dig. Det er halvsvært i starten(mange fejlafleveringer) men efter et par kampe så begynder man at kunne ligge nogle fremragende afleveringer og stikninger!
Er man ikke ekstrem langsom med bolden i PES? I demoen løb jeg med Ribery, men blev overhalet af Xavi som startede sit løb 5 meter bag mig?
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #25: 25 Apr 2011, 13:50 »

Jeg synes det er blevet bedre siden  Demo´en men jo tit er man hurtigere uden bolden end hvis du har den   Tunge
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Fifa 12
« Svar #26: 25 Apr 2011, 13:52 »

Jeg synes det er blevet bedre siden  Demo´en men jo tit er man hurtigere uden bolden end hvis du har den   Tunge
Ja, men ikke så voldsomt som i demoen, det var faktisk den eneste grund til at jeg ikke købte spillet. Så er det blevet bedre eller kan mit eksempel sagtens ske også nu? Wink
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #27: 25 Apr 2011, 13:56 »

Jeg må skuffe og sige det kunne godt ske men Xavi skulle løbe efter ham i længere tid end i Demo´en. Altså de ville begge løbe ret langt hen ad banen end Xavi havde ham  Smiley

Dog synes jeg ikke det er det store problem mere da man sagtens kan nå enten at spille den videre eller tage en dribling  Peace
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Fifa 12
« Svar #28: 25 Apr 2011, 13:59 »

Jeg må skuffe og sige det kunne godt ske men Xavi skulle løbe efter ham i længere tid end i Demo´en. Altså de ville begge løbe ret langt hen ad banen end Xavi havde ham  Smiley

Dog synes jeg ikke det er det store problem mere da man sagtens kan nå enten at spille den videre eller tage en dribling  Peace
Tak for svarene Smiley
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa 12
« Svar #29: 25 Apr 2011, 14:00 »

Det var så lidt du  Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010