home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  [6] Din vej af xanohz
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: [6] Din vej af xanohz  (Læst 14579 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #15: 08 Apr 2011, 23:07 »

Fulde navn: Patrick Brems
Højde: 174 cm
Vægt: 70 kg
Favorit Ben: Højre
Fødselsdato: 2. januar
Fødeby: Odense
Nationalitet: Dansk
Start klub: FC København
Position: Boksspiller
Foretrukne træk: Bestemmer du selv
Personlighed: Loyal & Ambitiøs
Favorit Klubber: FC København, Arsenal og Real Madrid
Favorit personale: Cesc Fabregas, Jose Mourinho, Cristiano Ronaldo, Iker Casillas, Thierry Henry.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #16: 08 Apr 2011, 23:23 »

Puha. Jeg regnede ikke med at der kom så mange på så kort tid. Men jeg takker for tilmeldingerne. Der er en plads tilbage! Smiley

-Jeg er godt igang med at lave spillerne, men jeg bliver nok ikke færdig i aften, og i morgen tidlig står den på kamp, så den første update kommer nok først i morgen sent på eftermiddagen eller aften må jeg desværre skuffe med Skuffet
Logged


Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #17: 08 Apr 2011, 23:28 »

Gør ikke noget du skal ikke stresse over det tag dig god tid så det gennemført Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #18: 08 Apr 2011, 23:31 »

Gør ikke noget du skal ikke stresse over det tag dig god tid så det gennemført Smiley

Jeg er helt enig. Du skal også synes det er sjovt, ellers bliver det halvhjertet. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #19: 08 Apr 2011, 23:33 »

Fulde navn: Andreas Garcia
Højde: 177 cm
Vægt: 67 kg
Favorit Ben: Begge
Fødselsdato: 29. August
Fødeby: Køge
Nationalitet: Dansk
Start klub: FC København
Position: Boksspiller
Foretrukne træk: Forsøger at modtage bolden i hullerne og elsker at drible målmanden
Personlighed: Seriøs & Abitiøs
Favorit Klubber: FC København, Arsenal & Barcelona
Favorit personale: Ståle Solbakken, Michael Laudrup, Jesper Grønkjær
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #20: 08 Apr 2011, 23:35 »

Jeg synes skam også at det er rigtig sjovt, og jeg glæder mig meget til det "endelige udkast" Opstemt

Så er der ikke flere tilmeldinger. Laver de sidste imorgen Smiley
Logged


quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #21: 09 Apr 2011, 00:19 »

Fulde navn: Magnus Kolding Christensen
Højde: 1,70
Vægt:53
Favorit Ben:højre
Fødselsdato : 18/8 1996
Fødeby:Viborg
Nationalitet:Dansk
Start klub:Viborg FF
Position:OMC
Foretrukne træk - maks to :Langskud, aflevering
Personlighed:Loyal
Favorit Klubber:Viborg FF
Favorit personale:Søren Frederiksen
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #22: 09 Apr 2011, 14:26 »

Højde: 183
Vægt: 79
Favorit Ben: Højre
Fødselsdato : 01/10/1995
Fødeby: Aalborg
Nationalitet: Dansk
Start klub: AC Horsens
Position: Off Midt
Foretrukne træk - maks to : Placere skud, forsøger guldbolde
Personlighed: Ambitiøs, professionel og lyoal
Favorit Klubber: Liverpool
Favorit personale: Gerrard + Elmander

.. fulde navn? Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #23: 09 Apr 2011, 14:45 »

seneste nyt Smiley

Jeg mangler at lave en fire-fem spillere, og jeg regner ikke med, at det tager overdrevet lang tid, så jeg håber på en update i aften, da jeg ikke kan lave de sidste spillere nu da bold kalder Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #24: 09 Apr 2011, 20:07 »

seneste nyt igen

Ligenu bringer jeg dårlige nyheder, men forhåbentlig bliver det til positive senere på aftenen.
Da jeg var igang med at lave de sidste fire spillere, og jeg trykkede gem, sagde editoren var fyldt ud med plads, og så lukkede editoren ned, så jeg ikke nåede at få gemme dem, så de sidste fire er væk, og da jeg nu skal spise, kan jeg ikke lave det nu, men forhåbentlig bliver jeg færdig her hen på aftenen og får måske klasket en update op Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #25: 09 Apr 2011, 22:24 »

Fulde navn: Patrick Brems
Højde: 174 cm
Vægt: 70 kg
Favorit Ben: Højre
Fødselsdato: 2. januar
Fødeby: Odense
Nationalitet: Dansk
Start klub: FC København
Position: Boksspiller
Foretrukne træk: Bestemmer du selv
Personlighed: Loyal & Ambitiøs
Favorit Klubber: FC København, Arsenal og Real Madrid
Favorit personale: Cesc Fabregas, Jose Mourinho, Cristiano Ronaldo, Iker Casillas, Thierry Henry.

Hvilket årstal skal du komme fra? Wink

EDIT: Du vil komme til at få et tilfældigt årstal så vi kan komme videre.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2011, 22:48 af xanor » Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #26: 09 Apr 2011, 22:25 »

Fulde navn: Andreas Garcia
Højde: 177 cm
Vægt: 67 kg
Favorit Ben: Begge
Fødselsdato: 29. August
Fødeby: Køge
Nationalitet: Dansk
Start klub: FC København
Position: Boksspiller
Foretrukne træk: Forsøger at modtage bolden i hullerne og elsker at drible målmanden
Personlighed: Seriøs & Abitiøs
Favorit Klubber: FC København, Arsenal & Barcelona
Favorit personale: Ståle Solbakken, Michael Laudrup, Jesper Grønkjær

Hvilket årstal? Smiley

EDIT: Du vil komme til at få et tilfældigt årstal så vi kan komme videre.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2011, 22:48 af xanor » Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #27: 10 Apr 2011, 14:53 »

Så er jeg endelig klar med første update. Jeg har prøvet at fordelt statsene sådan nogenlunde, og jeg har gjort hvad jeg kan, men jeg håber i er bare lidt tilfredse med jer selv Smiley

Datoen = 30. November

Niklas Niewald
Niklas er startet i Randers FC. Han har startet inde for Randers 2 gange, mens han er blevet skiftet ind 9 gange, og tilsammen har han scoret fire mål i Superligaen, mens han har en gennemsnitskarakter på 6.95. Det er flot for sådan en ung spiller, med de fire mål han har lavet og den karakter, nu når han kun har været der i mindre end et halvt år. Mon ikke det bliver til flere for den unge herre? Niklas har endnu ikke fået en landsholdsdebut, men det kan være det kommer.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/niewald.jpg

Carlos Miguel Luque
Den unge argentiner har valgt at starte i Gremio, og i den tid har Gremio næsten spillet sin sæson færdig. 39 kampe i alt, hvorefter han er blevet skiftet ind i 13 kampe har resulteret i 5 mål. Med en gennemsnitskarakter på 6.60 kan man ikke sige, at han har fyldt fansene med fantastisk spil, men han har alligevel formået at holde sig til en plads i startopstillingen. Det er imponerende, da Gremio ikke bare er en lille klub i Brasilien. Nul landskampe er det blevet til for Carlos.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/luque.jpg

Mads Hoeg
Mads Hoeg har valgt at starte sin karriere i SønderjyskE. Det er i alt blevet til 12 kampe for den unge mand, hvoraf han er blevet skiftet ind i 7 kampe. 0 mål er det blevet til, men målopgaven er heller ikke Mads'. Han skal holde de defensive takter, og det har han gjort, hvilket man kan se på gennemsnitskarakter en. 7.12 lyder den nemlig på.
Samtidig er det også blevet til en u21 landskamp for den kun 16 årige, men stadig ikke nogle mål.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/hoeg.jpg

Laurent Rolland
Den unge franske angriber er blevet i den franske liga. Evian TG FC nærmere sagt. Han har endnu ikke fået nogle kampe for førsteholdet, men han er stadig ung, og Evian kører også kun med en angriber, så han skal bare være tålmodig. Laurent har ikke fået nogle landskampe for Frankrig, men det kan være det kommer, nu når han får nogle kampe for Evian.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/rolland.jpg

Pétur Cárlos
Petur Carlos har også ligesom Luque spillet en sæson hos sin nuværende klub KA. 22 kampe, hvoraf han har startet inde i alle kamp, har resulteret i fire mål og en gennemsnitskarakter på 6.77. Carlos regerer på venstrekanten, og han har ikke nogle modstandere til denne plads. Det er ikke blevet til nogle landskampe, hverken for a eller u landsholdet, men mon ikke snart der kan blive plads til den bare 14-årige spiller.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/carlos.jpg

Philip Flink Henriksen
Philip Flink Henriksen har valgt at sin karriere skal starte hos Arsenal. En hård udfordring, men Flink har alligevel fået 2 kampe for Arsenal. Det er dog ikke blevet til en scoring endnu, men mon ikke det kommer. En meget uheldig gennemsnitskarakter på 5.90 kan måske godt skræmme mange, men Philip er opsat på at få endnu flere kampe. Philip har endnu ikke fået landsholdsdebut.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/flink.jpg

Jonathan Møller
Jonathan har valgt at starte hos 1. divisionsklubben AGF. 5 kampe er det blevet til for Jonathan, mens han er blevet skiftet ind i 2 kampe. Et mål er det blevet til for den defensive midtbane, og det har resulteret i en gennemsnitskarakter på 7.28. En imponerende karakter og denne karakter kan måske resultere i flere kampe længere ind i sæsonen, og det kan måske få Bordinggard til at tage et kig på Jonathan, så Jonathan kan skrive landskampe på CV'et i stedet for nul landskampe.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/mller.jpg

Frederik Bjerg
Frederik har valgt at starte i A.C. Horsens. 20 kampe, hvor han er blevet skiftet ind i en, har gjort at Frederik kunne sætte bolden i kassen 11 gange, og hjælpe Horsens til 4. pladsen. Samtidig har han lavet 3 oplæg, men alligevel har han "kun" en gennemsnitskarakter på 6.68. Frederik har endnu ikke fået nogle u landskampe, men mon ikke Bordinggard har øje på Frederik.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/bjerg.jpg

Aron Vidarsson
Aron har valgt at sætte sin underskrift hos Ballerup Skovlunde. 16 kampe er det blevet til for Aron, og det har resulteret i 2 mål samt fire oplæg. Det har givet ham en gennemsnitskarakter på 7.35. Det er endnu ikke blevet til nogle landskampe for Aron, men Lúkas Kostic kan næsten ikke andet holde øje med Aron.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/vidarsson.jpg

Frederik Andersen
Frederik har ligesom Frederik Bjerg valgt at starte sin karriere hos A.C. Horsens. 22 kampe er det blevet til, mens 0 mål, men det er heller ikke Frederiks opgave at skulle klare det. Istedet har han lavet fire oplæg, og det har i alt resulteret i en gennemsnitskarakter på 7.00. Flot karakter med så mange kampe i baglommen. Det er ikke blevet til nogle landskampe for den 15-årige spillere, og det kan måske skyldes hans unge alder. Men hvem ved?

Kristian Jørgensen
Kristian har valgt at starte i IK Start. 23 kampe er det blevet til for den unge spiller, hvor han også er blevet skiftet ind i en af dem. De mange kampe har resulteret i 10 mål, og derfor er han faktisk også topscoren i den norske liga. Hans gennemsnitskarakter lyder på 6.75, men det har alligevel ikke skræmt Drillo. 2 u21 landskampe er det blevet til og 1 u21 landskamp mål. Imponerende for den bare 16-årige spiller.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/jrgensen.jpg

Frederik Ougaard
Ligesom Philip har Frederik også valgt at starte sin karriere i en engelsk klub. Everton er navnet. 8 kampe i alt, hvoraf han er blevet skiftet ind i 2. 0 mål er det blevet til, men han har til gengæld lavet to assists. Det har givet ham en gennemsnitskarakter på 6.44, mens han i cuppen har valgt at få en karakter på 7.90. Den unge angriber skal blive ved med at søge mål, og til sidst må den da komme. Frederik har ikke fået nogle landskampe for England, men det er også en meget svær opgave.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/ougaard.jpg

Mikkel Christensen
Mikkel har valgt at starte hos sit fødested i Værløse. Og det har Værløse nydt godt af. 23 kampe er det blevet til for Mikkel, men 0 mål. Til gengæld har han lavet 6 oplæg hvilket er flot for venstrebacken hos Værløse. Han har en gennemsnitskarakter på 7.11, og samtidig har han fået hele 3 u21 landskampe for Danmark, men stadig ikke nogle mål. Flot for den unge 16-årige spiller hos Værløse.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/christensen.jpg

Patrick Brems
Patrick har valgt at sætte sin underskrift hos FCK. 18 kampe er det blevet til, hvoraf han er blevet skiftet ind i 6 kampe, har gjort at Patrick kunne hente bolden i modstanderens mål 7 gange. 4 oplæg er det blevet til, og derfor lyder hans gennemsnitskarakter også på 7.22. Det er dog desværre ikke blevet til nogle landskampe for den unge herre, men det er stadig vældig flot af Patrick.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/brems.jpg

Andreas Garcia
Andreas Garcia har ligesom Patrick valgt at sætte sin underskrift hos FCK. Andreas har fået to kampe mindre end Patrick, men Andreas har så startet inde i alle 16 kampe. Det har medført til 7 mål, så Patrick og Andreas udgør en farlig angrebsduo med tilsammen 14 mål. Andreas har så lavet 2 oplæg, men det er desværre "kun" blevet til en gennemsnitskarakter på 6.79 for den unge herre. Det er ikke blevet til nogle landskampe for den unge herre.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/garcia.jpg

EDIT: Har lige glemt ss, men de kommer om to sek.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2011, 14:58 af xanor » Logged


Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af xanohz
« Svar #28: 10 Apr 2011, 15:15 »


Frederik Bjerg
Frederik har valgt at starte i A.C. Horsens. 20 kampe, hvor han er blevet skiftet ind i en, har gjort at Frederik kunne sætte bolden i kassen 11 gange, og hjælpe Horsens til 4. pladsen. Samtidig har han lavet 3 oplæg, men alligevel har han "kun" en gennemsnitskarakter på 6.68. Frederik har endnu ikke fået nogle u landskampe, men mon ikke Bordinggard har øje på Frederik.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/bjerg.jpg


Jeg er meget godt tilfreds med de 11 basser. Grunden til at min gennemsnitskarakter kun er 6.68, er fordi forventningerne i AC Horsens er vanvittigt høje, hehe Smiley. Hvem danner jeg angrebsmakker med? Gilberto Macena?
Logged

If you can't join them, beat them.


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] Din vej af xanohz
« Svar #29: 10 Apr 2011, 15:22 »

Puha. Ja? Opstemt Det kan jeg ikke rigtig fortælle dig, da de ikke har lavet taktikken sådan at jeg kan se den :/ Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010