home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Affiliations - Hvilken klub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Affiliations - Hvilken klub  (Læst 1564 gange)
Drillo
Gæst
 
Affiliations - Hvilken klub
« : 07 Apr 2011, 23:25 »

Tanken bag denne tråd er at vi lige som Deal/no deal tråden, skal kunne spørge om hvilken af de klubber som bestyrelsen forslår os. I stedet for spillere.


Jeg står nemlig selv i en "situation" hvor jeg godt kunne bruge jeres hjælp.

Klub: Man Utd
Sæson: 1
Bestyrelsens forslag. (jeg har spurgt efter en udlansk klub hvor jeg kan sende mine spillere på lån)

Hibernian - Skotsk klub som ligger i den bedste række og har en medieprognose til en 4 plads.

Aberdeen - Skotsk klub som ligger i den bedste række og har en medieprognose til en 7 plads.

Rubin - Russisk klub som ligger i den bedste række.

Shakhtar - Ukrainsk klub som ligger i den bedste række.

Min egen mening:
jeg hælder selv mest til en af de to skotske klubber, da den skotske spillestil meget ligner den engelske + at det ligger tæt på.
Jeg tror samtidigt også at det er nemmere for mine spillere at komme frem til spille tid.

Men hvilken af de to klubber skal jeg vælge?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Affiliations - Hvilken klub
« Svar #1: 07 Apr 2011, 23:30 »

Jeg har selv med United sendt en masse spillere på lån til Hibernian, så de får da min stemme.  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Affiliations - Hvilken klub
« Svar #2: 07 Apr 2011, 23:36 »

Jeg spiller også med United, men jeg har valgt et sende de fleste af mine spillere på lån hos Dortmund og Ajax. Shakthar og Hibernian ville jeg eller forslå dig Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Drillo
Gæst
 
Sv: Affiliations - Hvilken klub
« Svar #3: 08 Apr 2011, 00:15 »

Jeg valgte Hibernian. Aberdeen har nemlig 7 angribere og rigtig mange midtbane spillere i deres truppe, hvor imod at Hibernian er lidt mere tyndt besat Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Affiliations - Hvilken klub
« Svar #4: 11 Apr 2011, 18:54 »

Så vil jeg da også lige støtte op om denne tråd.
Jeg er lige startet med York der husere i Blue Square Bet Premier, og har fået følgende hold tilbudt som "moder" klub:

Barnsley
Coventry City
Queens Park Rangers
Brighton and Hove Albion

De tre første spiller alle i den næst bedste række, så umildbart vil de jo være at fortrække.

Barnsley er den klub der geografisk er tættest på, men Q.P.R vil betale mest om året, faktisk 100.000 kr. mere end de andre. Q.P.R har også den største 1. holds trup, mens klubberne har ca. lige mange ungdomspillere

Nogen der har erfaringer med nogle af de klubber?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Affiliations - Hvilken klub
« Svar #5: 11 Apr 2011, 18:58 »

Så vil jeg da også lige støtte op om denne tråd.
Jeg er lige startet med York der husere i Blue Square Bet Premier, og har fået følgende hold tilbudt som "moder" klub:

Barnsley
Coventry City
Queens Park Rangers
Brighton and Hove Albion

De tre første spiller alle i den næst bedste række, så umildbart vil de jo være at fortrække.

Barnsley er den klub der geografisk er tættest på, men Q.P.R vil betale mest om året, faktisk 100.000 kr. mere end de andre. Q.P.R har også den største 1. holds trup, mens klubberne har ca. lige mange ungdomspillere

Nogen der har erfaringer med nogle af de klubber?

Coventry har jeg haft som rugekasseklub med West Ham & det var et meget god samarbejde, men tror nu jeg ville vælge Barnsley eftersom jeg kunne forstille mig du kunne låne bedst spillere derfra  Smiley
Logged


Drillo
Gæst
 
Sv: Affiliations - Hvilken klub
« Svar #6: 11 Apr 2011, 19:42 »

hvis du tænker penge, ja så skal du jo vælge QPR, men på spiller siden skal du nok overveje om nogle af de spiller der render rundt i f.eks. QPR vil til York, eller om det er mere realistisk, at spiller fra en af de andre klubber heller vil til York.

Hvis jeg selv skulle vælge så havde jeg valgt QPR, da jeg ikke tror at du han særlig mange penge at rykke rundt med i York.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010