home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1372 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: DesignerFreaks
| | |-+  Skins-DK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skins-DK  (Læst 933 gange)
Dorthe47
Gæst

Skins-DK
« : 07 Apr 2011, 14:31 »

Hey Alle Wink Smiley Grin

Jeg har været inde og læse på vores forum med hensyn til grafik, og i den forbindelse vil jeg bare gerne vide hvorfor at folk de laver grafik til spillet uden at lave skins til det, da jeg savner at vi her i DK laver skins til FM11 også som de gør i andre lande, Jeg syntes det er lidt tyndt at vi skal hente skins fra andre lande af hvorfor er der ikke nogle af dem som er mega gode til at lave grafik til FM 11, hvorfor man ikke prøver igen på at får lavet en gruppe her inde med nogle af de bedste til at lave Skins med de danske klubber eller det danske landshold. Også savner jeg nogle anderledes skins til FM 11, nogle der springer i øjenidene på folk som siger WAUW. Jeg savner virkelig at vi her i DK virkelig kommer med noget til FM end at vi bare hente fra udlandet og ser på hvordan de bare pumper med divs. grafik osv..... til spillet FM 11, jeg er lidt skuffet over at være DK også spille FM 11 da jeg ikke har noget fra DK med i FM 11, savner at man kan se at vi i DK er med på noden her i Norden, og at vi ikke bare henter fra udlandet,det er jeg sku meget skuffet over at vi gør, når der er så mange der spiller FM her i verden mig inks. mig selv. Men jeg ville selv gerne prøve at lave skins med DK og DK-Klubber men da jeg ikke ved hvad for nogle programmer man skal bruge eller hvordan man gør/laver så er det meget fjernt for mig. Ønsker virkelig at vi kunne sætte et præg på FM 11 her fra DK af.

Som jeg har læst mig frem til så har der været en Grafik gruppe her inde, men den blev lukket da der ikke var nok interesse for det, men jeg syntes man skulle prøve igen og lokke folk med noget, evt. et lille beløb eller noget andet så vi får folk igang med at producere nogle skins som vi kan være stolte af, som er her fra DK og omverden vil sige WAUW til og der ville begynde at være en interesse for udlandet til os her fra DK af.

Mhs. til at lokke folk frem til at lave skins her hjemme, syntes jeg at man burde give dem som laver skins en bonus/belønning for det arbejde man lægger i det, jeg ved så ikke hvordan det skulle laves......

MVH Dorthe 47
PS.... Savner bare at kunne mærke at man er dansker i FM 11. Mit bud på hvordan man kunne gøre det.

fck-drengen
Gæst

Sv: Skins-DK
« Svar #1: 07 Apr 2011, 15:13 »

hehe  Smiley

Du skriver egentlig det samme igen og igen funny

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010