home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Arbejdstilladelse.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Arbejdstilladelse.  (Læst 6037 gange)
hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Arbejdstilladelse.
« : 06 Apr 2011, 15:41 »

Nogen der ved hvad kravene er for at få arbejdstilladelse i England er?

Altså afrikanske spillere får næsten aldrig tilladelse.
har det noget med landskampe at gøre og/eller alderen?
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #1: 06 Apr 2011, 19:09 »

Jeg ved at de i virkeligheden skal have spillet en vis procentsats af de relevante landskampe igennem de seneste år, og at unge spillere kan få en "special talent" dispensation. Jeg tror ikke at det er præcis sådan det forholder sig i spillet, synes umiddelbart det virker væsentligt sværere at få arbejdstilladelse i spillet end i virkeligheden.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #2: 06 Apr 2011, 19:32 »

Jeg ved at de i virkeligheden skal have spillet en vis procentsats af de relevante landskampe igennem de seneste år, og at unge spillere kan få en "special talent" dispensation. Jeg tror ikke at det er præcis sådan det forholder sig i spillet, synes umiddelbart det virker væsentligt sværere at få arbejdstilladelse i spillet end i virkeligheden.
mener nemlig også jeg så noget inde i editoren med landskampe.
men tak for svaret  Rullende Øjne
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #3: 12 Jun 2011, 16:29 »

Nogen der ved, hvordan det kan være, at hverken Djiby Fall eller Dame N'Doye, der begge har fået dansk arbejdstilladelse, ikke kan få tilladelse til at spille i Premier League?? Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #4: 12 Jun 2011, 16:33 »

Nogen der ved, hvordan det kan være, at hverken Djiby Fall eller Dame N'Doye, der begge har fået dansk arbejdstilladelse, ikke kan få tilladelse til at spille i Premier League?? Smiley
Mener ikke afrikanske spillere skal have arbejdstilladelse for at spille i Danmark i FM.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #5: 12 Jun 2011, 16:46 »

Nu også ligeså meget bare en undren over, hvordan det kan være, at spillere, der har spillet i et land som danmark, ikke vil blive bevilget en britisk arbejdstilladelse Opstemt
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #6: 12 Jun 2011, 16:49 »

Nu også ligeså meget bare en undren over, hvordan det kan være, at spillere, der har spillet i et land som danmark, ikke vil blive bevilget en britisk arbejdstilladelse Opstemt
Det er vel fordi de aldrig reelt har fået en arbejdstillades og regler er anderledes i Danmark og England. De har jo ikke fået et europæisk pas fordi de bare har spillet i Danmark, der skal de jo have spillet i landet i syv år eller sådan noget.
Logged

Larsen33
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #7: 18 Jun 2011, 03:09 »

Nogen der ved hvordan man kan få arbejdstilladelse til Wellington Silva i Arsenal?
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #8: 12 Sep 2011, 18:53 »

Jeg har nu købt en regen, men det står et rødt AT ved ham, hvilket vil sige han mangler arbejdstilladelse. Hvordan det? og kan han så ikke registreres?:/
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #9: 12 Sep 2011, 20:53 »

HVAD FANDEN GØR JEG? Skuffet
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #10: 12 Sep 2011, 21:15 »

HVAD FANDEN GØR JEG? Skuffet
Jeg har nu købt en regen, men det står et rødt AT ved ham, hvilket vil sige han mangler arbejdstilladelse. Hvordan det? og kan han så ikke registreres?:/

Ro på, Batman!

Går ud fra du spiller i England, eller? Hvis det er tilfældet er du nødt til at leje ham ud til et land der ikke har nogen restriktioner i forhold til nationalitet (F.eks. Belgien, Spanien) så han får EU-borgerskab, eller håbe på han spiller en masse landskampe i løbet af hans kontraktperiode og så tilbyde ham en ny. Uanset hvad kan du ikke bruge ham...
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arbejdstilladelse.
« Svar #11: 12 Sep 2011, 21:20 »

Ro på, Batman!

Går ud fra du spiller i England, eller? Hvis det er tilfældet er du nødt til at leje ham ud til et land der ikke har nogen restriktioner i forhold til nationalitet (F.eks. Belgien, Spanien) så han får EU-borgerskab, eller håbe på han spiller en masse landskampe i løbet af hans kontraktperiode og så tilbyde ham en ny. Uanset hvad kan du ikke bruge ham...

øv bøv.. men mest fordi han er en klassespiller, så hvis jeg kunne gøre noget inden vinduet lukkede.. men tak!
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010