home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  The Danes take control in Hamburg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Danes take control in Hamburg  (Læst 1829 gange)
bomber-kjaer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
The Danes take control in Hamburg
« : 03 Apr 2011, 20:57 »

The Danes take control in Hamburg

Nede i den tyske klub Hamburger SV, er store forandringer under opsejling. Klubben har ansat Frank Arnesen som sportsdirektør. Pga. klubbens dårlige resultater igennem det seneste årti. Det bedste år var dog i år 2003 hvor klubben hev pokalturneringen hjem, og en god 3. Plads, men forventninger til klubben er højere, og fansene skreg efter nogle ambitioner, derfor har bestyrelsen ansat Frank Arnesen.  Bestyrelses formanden Bernd Hoffmann udtaler: ” jeg har kendt Frank i mange år. Han står for kontinuitet, godt talentarbejde og lederskab. Han er et excellent valg, og giver store perspektiver for HSV”. Frank Arnesen mener også selv at der er store muligheder i klubben. Han udtaler således til klubben hjemmeside ” Jeg er overbevist om, at vi med det nuværende setup og med den rette indstilling kan udvikle noget stort”. Den næste udfordring for Frank Arnesen er nu at finde den rigtige træner til klubben. Massere medier har allerede skrevet om navne som Morten Olsen, Ståle Solbakken og selveste Michael Laudrup.


Et helt andet sted i Danmark sidder Mads Kjær. En ukendt manager uden et imponerede CV. Han var træner for u – 17 landsholdet i 5 år, inden han i de sidste 2 år har træner Hobro, og ført dem i 1. Division, men lige nu sidder  han i sin sædvanlige stol i et lille villa kvarter udenfor Aalborg, helt uden job og helt uvidende om hvad det skal til at ske. Hans telefon ringer. Det er ukendt nummer ” hej det er Mads”. I den anden ende af telefonen lyder det ” hej det er Frank Arnesen”.
Frank har hjulpet Mads med utroligt meget igennem sit træner job som u- 17 træner, og Frank har set hvordan Mads har udviklet sig i Hobro. De snakker lide frem og tilbage. Indtil Frank udbryder ” jeg vil have dig til Hamburg, jeg ringer senere og hører hvad du synes”. Da Mads lægger telefonen går det op for ham, at dette nok var det vigtigste opkald i hele hans liv. 





Logged

bomber-kjaer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Danes take control in Hamburg
« Svar #1: 04 Apr 2011, 17:48 »

The Danes take control in Hamburg
 

klokken er 10:00 onsdag morgen d. 30 juni. Hamburger SV har indkaldt til pressemøde. Journalisterne er strømmet til. Det er i dag at Frank Arnesen og Bernd Hoffmann vil præsentere deres nye træner. Da alle journalisterne har fundet deres plads, eller prøvet på, da der ikke er nok stole til alle. Så rummet fyldt til briste punktet.

Pludselig åbner dørene Frank Arnesen og Bernd Hoffmann kommer ind. Alle journalisterne vender sig spændt om i håbet om at kunne se den nye træner, men inter er til at se. Frank Arnesen tager ordet ” godmorgen, vi har indkaldt jer for at præsentere Hamburg nye træner, og her kommer han” dørene bliver slået op, og der står en nervøs og total ukendt mand foran den massive flok af sultne journalister. Han går op og sætter sig ved siden af Frank og Bernd. Journalisterne skyder løs med spørgsmål. Rummet summer af en skepsis overfor den nye træner. Trods dit massive spørgsmål, holder Mads Kjær hovedet koldt. Pressemødet slutter af med en selvsikker Mads Kjær udtaler sig ” jeg er den rette mand til dette job. Jeg har ideerne og passion, og fansene kan forvente et mesterskab indenfor 3 år” med denne udmelding går de 3 ledere side om side ud fra pressemødet.
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danes take control in Hamburg
« Svar #2: 04 Apr 2011, 17:52 »

Jeg vil foreslå dig at læse din korrektur igennem, og samtidigt at gøre lidt ved dine billeder så de ikke står midt i det hele. Ellers der det helt fint ud. KIU
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010