home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Galaticos - Tilbage på tronen igen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  I næste update kan jeg fortæller om mine transfers.. Hvem har jeg købt
Fred og Daniel Agger
- 4 (22,2%)
Henry og Rio Ferdinand
- 0 (0%)
Klose og Terry
- 1 (5,6%)
Christiano Ronaldo og Christian Poulsen
- 3 (16,7%)
Kerlon og Khalid Boulahrouz
- 10 (55,6%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Galaticos - Tilbage på tronen igen  (Læst 5514 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Galaticos - Tilbage på tronen igen
« Svar #15: 07 Sep 2006, 15:53 »

Okay går nok. Men det ville være godt med et resume af de første sæsoner så vi lige kunne komme ind i den. Et tip er at have meget grafiksk med i bloggen da det er meget flot.

Galaticos - Tilbage på tronen

Lidt info om klubben:

Fuldenavn: Club futbol Real Madrid
Stadion: Santiago Bernabeu (75.000)
Land: Spanien
Grundlagt: 1902

Da jeg allerede har spillet 4 sæsoner vil der komme et kort sammendrav af hver sæson. Så i kan se hvordan det er gået.

Wink

JEG ser frem til, at bloggen begynder da der ikke er ´noen der har ført Real Madrid til succes her på sidden, så vidt jeg ved Smiley

BasIth
Gæst

« Svar #16: 07 Sep 2006, 15:56 »

Okay der var jeg sgu lidt dum Skuffet Men så glæder jeg mig meget til det.  Smiley

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 08 Sep 2006, 17:23 »

Wink

JEG ser frem til, at bloggen begynder da der ikke er ´noen der har ført Real Madrid til succes her på sidden, så vidt jeg ved Smiley
Det kommer du til at se i denne blog.  Wink Smider lige de 2 første sæsoner op. Så kan i lige kommentere skriften o.s.v

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 08 Sep 2006, 17:37 »

Sæson 05/06

Indkøb (Alle priser er i Euro)
Min indkøbs strategi går ud på at få kommet nogle unge kometer som kan komme ind i start opstillingen med det samme, eller på længer sigt. Efter en uge indkalder Real Madrids bestyrelse til pressemøde for første gang. ”Vi er meget stolte over at kunne præsentere Rafael Van Der Vaart som ny spiller her på Santiago Bernabeu”. Efter lange forhandlinger fik vi en handel på plads til 15 mio. som kommer fra HSV. Næste spiller der bliver vist frem på Bernabeu er det tyske angrebs komet Lukas Podolski som kommer til os fra FC Køln. Summen af handlen blev 20 mio. Få timer før transfer vinduet lukker i lykkes det os at skrive kontrakt med den sydafrikanske forsvarsspiller Edward Malinga. Han kommer til os fra Orlando Pirates for 120K. I alt har vi købt ind for 35,1 mio. 

Salg
Efter købet af Rafael Van Der Vaart, følger Thomas Graversen sig så meget presset til at skifte. Arsenal meldte sig straks på banen og han blev solgt til dem for 5 mio. Der var også nogle mindre handler. Sergio skifter til Villareal for 1,6 mio. Han for følge skab af Rubén som også skifter til Villareal for 1,5 mio. Den sidste mand som forlader Real Madrid for denne gang er Juan Carlos Duque, som skifter til Real Sociedad for 150K. I alt har vi solgt for 7,75 mio.

Sæsonen
Min første sæson må siges at være meget succes rigt. Vi bliver nr. 1 i ligaen, 1 point foran Valencia. Sæsons spiller bliver Robinho. Topscorer bliver David Villa med 26 mål. Jeg selv bliver Årets manager. Vi bliver vinder af Champions League hvor vi slår Chelsea 2-1 i en meget velspillet finale hvor Podolski scorer vores 2 mål. Vi vinder ”The Treble”, efter jeg vinder Copa Del Rey. Vi finalen vinder vi over Valencia på straffespark.
Her for i et SS af ligaen. 

06/07

Indkøb
Efter den gode sæson er der kommet gode penge i kassen og nogle af dem skal selvfølge lige bruges til at forstærke holdet. Mit første indkøb bliver Pablo Oré som jeg for på en fri transfer. Det første stor indkøb bliver Fabio Aurélio som skifter til os fra Valencia for en værdi af 22 mio.. Samme dag skriver vi med 2 spiller. Den ene er Vinicius som kommer til os fra Palemeiras til en værdi af 220K. Den sidste spiller som kommer til os den dag er Dani Alves som skifter til os fra Sevilla til en sum af 14,50 mio.. Efter jeg har skilt mig af med 2 forsvarsspiller, kan i læse nærmer om under ”Salg”, er jeg meget for at kunne præsenter Christian Chivu som skifter til os fra Roma til en sum af 30 mio.. 2 dage efter lykkedes det os at forstærke vores midtbane i form af Juninho som kommer til os fra Lyon til en sum af 20 mio.. Den sidste dag der kan handles for vi den største handel i hus. Efter meget lange forhandlinger kan jeg nu meget stolt præsenter David Villa som skifter til os fra Valencia til en sum af 75 mio. I alt har vi købt for 162 mio.   

Salg
Den første der forlader os er Pablo Garcia der skifter til At. Madrid til en sum af 6 mio. Cicinho til Tottenham for 5 mio. Jonathan Woodgate skifter til Middlesbrough for 4 mio. Pablo er ikke den eneste som gerne vil til byes børnene At. Madrid. Ivan Helguera vælger at gå samme vej til en sum af 4 mio., lige efter ham skifter Roberto Soldado til At. Madrid på en fri transfer. Efter indkøbet af Villa bliver vi nød til at rense ud i Angrebet. Det resultere i at Ronaldo må forlade os. Han skifter til Betis for 10 mio. Augus skifter til Deportivo for 1 mio. Den sidste som vi for penge for er Javier Portillo, som aldrig slog igennem ved os, skifter også til At. Madrid for 4 mio. Herudover har vi 6 spiller som skifter på fri transfer, men det er ikke nogle store navne så vil ikke til at skrive dem. I alt har vi solgt for 37 mio.   

Sæsonen
Min anden sæson kan kun beskrives på samme måde som den første. Masser af succes. Vi vinder igen ligaen foran vores rivaler At. Madrid. Denne sæson vinder vi også Champions League, denne gang foran Inter som vi også slår 2-1, her er det endnu engang Podolski som viser sin klasse ved at scorer de 2 mål. I Copa Del Rey løber vi ind i Valencia endnu engang, som vi giver en lektion i fodbold, vi vinder hele 4-0. Her bliver Podolski endnu engang dobbelt målscorer, udover ham scorer Baptista og Juninho.
Her er et SS af ligaen

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 08 Sep 2006, 17:47 »

2 Flotte Sæsoner

men jeg havde nu Sagt op her

Come On You Spurs
COYS

lurking

MisterFCK
Gæst

« Svar #20: 08 Sep 2006, 17:50 »

Nogle meget succesrige sæsoner du har haft indtil videre. Kommer de næste sænoner inden for en overskuelig fremtid  Rullende Øjne

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 09 Sep 2006, 11:44 »

Yes.. Kæmper hårdt for at få dem færdige til i dag.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 09 Sep 2006, 12:00 »

det lyder Dejligt Chriz

Come On You Spurs
COYS

lurking

N17
Manager

« Svar #23: 09 Sep 2006, 12:45 »

Jeg havde ligesom Mijitrix skiftet klub. Måske ikke på fri transfer, men i hvert fald til flere udfordringer! Men sådan er det jo hver sin smag.

Du har jo vundet stort set alt du kan med Real nu!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 09 Sep 2006, 13:45 »

07/08

Indkøb
Jeg har besluttet mig for at forstærke forsvaret i dette transfer vinduet. Der for er jeg meget glad for at der lykkedes os at hente William Gallas fra Chelsea for 35 mio. Vi for også hentet det unge mega talent Sherman Andrés Cardenas fra Bucaramanga for 1 mio. Efter som min reserve målmand valgte at gå i sidste sæson har jeg skrevet kontrakt med det danske talent Stephan Andersen. Han skifter fra Charlton for 10 mio. Nu når jeg er ude og kigge på talenter falder jeg over Silva og ham er jeg meget interesseret i at få til Madrid. Det lykkedes også da Milan går med til et bud på 25 mio. Vi fortager 2 indkøb mere og de kommer Ajax. Den første er John Heitinga som skifter for et beløb af 10 mio. Den sidste som kommer til os er Wesley Sneijder som vi skal give 18 mio. for. I alt har vi købt ind for 99 mio.   

Salg
Den første som forlader os er Michel Salgado. Han skifter til Espanyol for 3 mio. Vi sælger også Carlos Diogo til Valencia for 5,5 mio. Vinicius ryger til Villareal for 2,5 mio. Antonio Cassano kommer til Fiorentina for 15 mio. Ruben De La Red skifter til Espanyol for 1,5 mio. Den største indbringende handel bliver vores salg af Zidane som skifter til Chelsea for 50 mio. Han spillede en kanoen sæson for os men han har alderen mod sig og vi har masser af talenter der kan tage over for ham. Udover det er der 16 som forlader os på fri transfer.

Sæsonen
Vi vinder igen sæsonen foran Barcelona denne gang. Årets Målmand bliver Iker Casilias. Årets manager bliver Christian Glud. Årets spiller løber Samuel Eto´o af med. Årets topscorer bliver også Samuel Eto´o. I år kommer vi også i finalen i Copa Del Rey, hvor vi vinder 3-1 over At. Madrid. Det bliver en skuffende sæson i Champions League hvor vi ryger ud i 1. knockout runde til Milan.
I denne sæson har jeg sagt ja til at blive landtræner for Mexico, da det kunne være en god udfordring. Med Mexico vinder jeg CONCACAFA, hvor jeg slår Brasilien i finalen 1-0. Det lykkedes også mig at blive nr. 3 i Copa America.
Her er et SS af ligaen

08/09

Indkøb
Mit første indkøb bliver vidunder drengen Lionel Messi. Han skifter til os fra Barcelona hvor han ikke var tilfreds under Michael Laudrup. Vi for ham for 38 mio. Den næste store spiller der kommer til os bliver Patrick Vieira som skifter til os fra Juventus for 20 mio. Nu når jeg var i gang med at forstærke min midtbane for jeg at vide at Andrea Pirlo kan købes for 25 mio. af Milan. Som sagt så gjort. Jeg vælger også at forstærke angrebet selvom det er meget stærkt i forvejen. Det er Kevin Kuranyi der skifter til os fra Schalke 04 for 15 mio. I alt blev der handlet for 98 mio.

Salg
Den første der skifter er Pablo Oré. Han tager en tur til Betis. Handlen indbringer os 2,5 mio. Vi sælger også Beckham til Lazio for 3 mio. Der udover er der 22 spiller som forlader os på fri transfer. Der i blandet er Edward Malinga som aldrig slog igennem.

Sæsonen
Vi vinder ligaen for 4 gang i træk og det må siges at vi er det eneste hold i Spanien lige pt. Da der er 16 point ned til nr. 2 Athletic Bilbao. Shockeret Årets målmand bliver igen IkerCasilias. Årets manager bliver Christian Glud. Årets spiller bliver Silva. Årets topscorer bliver David Villa med 30 mål. Vi for 6 spiller på årets hold. Denne sæson bliver også en skuffelse i Champions League hvor vi bliver slået af PSV, i straffesparks konkurrence, i kvartfinalen. Vi kommer igen i finalen i Copa Del Rey, hvor vi denne gang vinder over Deportivo med 3-1. Jeg siger også op som landstræner for Mexico, da jeg for tilbud jobbet som Spansk landstræner.
Her er et SS af ligaen.

« Seneste Redigering: 09 Sep 2006, 14:14 af Chriz » Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #25: 09 Sep 2006, 13:52 »

Jeg må sige jeg synes der mangler noget grafik lir, billeder, farver osv. i din blog. Desuden forstyrer det en del at dit spil er overfyldt med FCM gear Smiley
Det er bare min mening, glæder mig til at se hvordan bloggen tager form under vejs.
« Seneste Redigering: 09 Sep 2006, 13:54 af Ramos 4 » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #26: 09 Sep 2006, 13:58 »

Du har da fået en del succes i dine 4 første sæsoner. Jeg håber det bliver ved Thumbs Up Kan man forvente den første update idag?

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 09 Sep 2006, 14:09 »

Skal nok for nogle flere billeder ind. Enlig nogle som kan lide FCM Smiley . I skal nok ikke regne med at den første opdate kommer i dag. Bliver nok på mandag
« Seneste Redigering: 09 Sep 2006, 14:13 af Chriz » Logged

BasIth
Gæst

« Svar #28: 09 Sep 2006, 14:13 »

Skal nok for nogle flere billeder ind. Enlig nogle som kan lige FCM  Wink . I skal nok ikke regne med at den første opdate kommer i dag. Bliver nok på mandag

? Han skriver han synes det forstyrre og mener dermed at det nok skal væk Huh

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 09 Sep 2006, 14:16 »

Rigtig. Det var lige mig der læste lidt for hurtigt forkert

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010