home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Kim Jong Il til Brøndby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Kim Jong Il til Brøndby  (Læst 43576 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #105: 30 Apr 2011, 14:40 »

Ubarmhjertigt italiensk exit

Efter det irriterende nederlag mod boldvarmerne Spanien, stod den på et opgør der burde være lidt lettere for os, nemlig kampen mod Irland, det på papiret svageste hold i gruppen. Vi havde De Rossi tilbage fra karantæne, og han skulle vise sig at markere sig hurtigt i kampen. Kampen igennem havde Irland et lille overtag i spillet, nemlig 53% boldbesiddelse, samt 12-11 i skud og 3-0 i åbne chancer, så det var på mange måder en kamp der var lidt tættere på de parametre end kampen mod Spanien. De to kampe fik dog desværre en meget væsentlig ting til fælles.

Men tilbage til hvordan vores skaldede midtbanegladiator De Rossi vendte tilbage med et brag. Efter 23 minutter blev han nemlig helt, da han fra kanten af feltet first-timede bolden i kassen. Et meget kraftfuldt skud, som selv de hårdtskydende irere måtte være en smule misundelige over. Men endnu en gang gjorde vi det svært for os selv. Selvom vi med De Rossis mål kom i vores drømmeposition, hvor vi kunne læne os tilbage og forsvare sejren hjem, forfaldt vi til sindsyge og dumme ting som at stå højt på banen og at ville noget fremad, og derfor gik der kun tre minutter inden det gik galt. Kampens oplevelse, Aiden McGeady, der til dagligt nyder de russiske olierubler i Spartak, blev spillet utilgiveligt fri på højrekanten da Criscito tog sig en gevaldig morfar. Han havde frit løb ned mod Buffon, og han svigtede ikke, 1-1.

McGeady har givetvis været i byen med Criscito en af de foregående dage, og været en glimrende wingman for backen, for Criscito lignede både en utrolig gavmild mand, og en mand der var alvorligt plaget af tømmermænd. I det 49. minut var det nemlig igen McGeady der kunne løbe om bag Criscito og helt frit sparke bolden i kassen. En helt igennem katastrofal indsats af Criscito som uden tvivl kommer til at male mit nye stakit derhjemme pga. den præstation.

Vi fandt dog hurtigt tilbage i kampen igen, da det episke samarbejde mellem Simone P og Simone P igen viste sig at være i særklasse. Simone Pepe slog en knivskarpt og fladt indlæg indover til den 34-årige Cardiff-spiller Simone Perrotta, der gled bolden i mål som en anden Inzaghi. Der var igen håb for vores slutrunde, men måske har alle de fjolser der har talt om ægte fodbold og moralske vindere haft ret, for det virker som om vi har pisset fodboldguden gevaldigt af. Alt der kunne gå galt, skulle selvfølgelig også gå galt. Da McGeady i det 81. minut forsøgte at aflevere bolden på tværs så der kunne sparkes fra kanten af feltet, ramte bolden istedet Chiellini, og røg perfekt ind foran Kevin Doyle midt i feltet, som gjorde sit. Og når sådan noget sker, er der kun én gyldig forklaring. Fodboldguden betaler Irland tilbage efter at Frankrig snød dem fra VM-deltagelsen i 2010.

Resultatet på 2-3 betød at EM var slut før det for alvor var begyndt. Ustyrlige dumheder, og uheld i både afgørende situationer og lodtrækningen, gjorde det svært for os. I den anden kamp vandt Portugal overraskende med 1-0 over Spanien. I vores sidste kamp mod netop Portugal, skulle vi blot redde æren.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2011, 14:44 af Ghertesteas » Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #106: 30 Apr 2011, 14:46 »

Som med så meget andet kan kun gøre én ting.
Blame the french. Urghh algerian idiots.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #107: 30 Apr 2011, 14:50 »

Ja så blev det til et exit fra EM, men bare rolig, jeg vender tilbage med en sidste update fra kampen mod Portugal, og jeg lover jer at det bliver en værdig afsked. Det bliver fucking italiensk. Vi forlader ikke slutrunden i Betonlandende uden et solidt aftryk.

Som med så meget andet kan kun gøre én ting.
Blame the french. Urghh algerian idiots.

French...? ... -Toast? Forstår kun det med Algeriet. Hader virkelig det centraleuropæiske land.

De babbede dog også løg til slutrunden, mere om det i den omtalte afslutnings-update.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #108: 30 Apr 2011, 19:45 »

Hej Ghert
Vil gerne rose dig for bloggen. Det er fedt, at det sjove fylder så meget.
Forstår dog stadig ikke navnet på bloggen.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #109: 30 Apr 2011, 19:53 »

Navnet er kun for at trække læsere til, det er jeg temmelig sikker på, og mener også han skrev det tidligere. Men ja, de updates jeg har læst, der har det sgu været meget godt - og den eneste blog jeg har læst lidt med i Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #110: 30 Apr 2011, 20:21 »

Nå, havde ikke lige set, hvad han skrev før
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #111: 30 Apr 2011, 20:47 »

Super ærgerligt med exitet! Havde faktisk håbet på, at du kunne gå hele vejen med den defensive tilgang.

Som skrevet tidligere, så bærer din humor bloggen alene, men faktisk synes jeg også at du beskriver kampene godt, udover de sarkastiske linjer.

KIU!

Håber du når, at få leveret kampen mod Portugal, inden midnat.  Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #112: 30 Apr 2011, 21:21 »

Hej Ghert
Vil gerne rose dig for bloggen. Det er fedt, at det sjove fylder så meget.
Forstår dog stadig ikke navnet på bloggen.


Hey!
Tusind tak skal du have Thumbs Up
Det er, som JS også siger, et billigt trick for at få læsere. Wink

Navnet er kun for at trække læsere til, det er jeg temmelig sikker på, og mener også han skrev det tidligere. Men ja, de updates jeg har læst, der har det sgu været meget godt - og den eneste blog jeg har læst lidt med i Smiley

Det lyder herligt, JS, tak. Smiley

Super ærgerligt med exitet! Havde faktisk håbet på, at du kunne gå hele vejen med den defensive tilgang.

Som skrevet tidligere, så bærer din humor bloggen alene, men faktisk synes jeg også at du beskriver kampene godt, udover de sarkastiske linjer.

KIU!

Håber du når, at få leveret kampen mod Portugal, inden midnat.  Smiley

Det var ærgerligt ja, havde også selv håbet på det, men det gik desværre ikke. For det første havde jeg ikke marginalerne på min side, og for det andet kom formationen lidt til kort mod de bedre hold, selvom den var tæt på at virke, hvis ikke "vi" havde begået de dumme personlige fejl. Smiley

Den sidste update er klar, den er oppe indenfor 10 minutters tid højest, skal lige læse den igennem og sætte den korrekt ind osv. Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #113: 30 Apr 2011, 21:26 »

En mindeværdig afslutning

Alle gode ting har desværre sin ende, og det havde vores deltagelse ved EM også. To nederlag med blot et enkelt mål mod hhv. Spanien og Irland, gjorde ondt på os, især fordi det var vores egne dumme fejl der gjorde udslaget i sidste ende. Men i den sidste kamp havde vi Portugal, hvor vi skulle forsøge at redde æren. Hvis vi slog tudenationen ville vi ikke ende sidst i gruppen, og det ville da trods alt være rart. Portugal kunne dog sagtens stadig nå at gå videre, så deres vilje var i top til dagens kamp.

Men vi ville det anderledes, og på klassisk italiensk vis sluttede vi turneringen af. Igen stillede vi op i den vanlige 5-4-1-formation, som var den samme som mod Irland. Criscito havde ellers været dyr at have med mod Irland, men ellers har han været en fabelagtig spiller for mig gennem min tid som træner, så jeg nøjedes med at skælde ham ud og give ham den føromtalte arbejdsopgave med mit stakit, og så var han klar til den sidste kamp også. Han gjorde det i øvrigt fantastisk, og scorede sammen med Simone Pepe højeste karakterer i La Gazzetta dello Sport efter kampen.

Nok om enkelte spillere, lad os komme tilbage til det denne kamp blev et fantastisk symbol på, nemlig den ækle italienske spillestil. Portugal viste i den grad at det var dem der havde mest at spille for, og de bragte mange mand med frem i angrebene, hvilket udmøntede sig i en skudstatistik på 18-5 til portugiserne, men det var ikke mange af skuddene der var særligt farlige, fordi vi stod så kompakt. Derfor holdt vi stand, og i stedet var det os der løb med det hele til sidst.

Kampens to bedste, stakitmaleren Criscito, og den skaldede, men alligevel kvikke kantspiller Simone Pepe, var mændene i fokus ved scoringen, som selvfølgelig faldt tre minutter inde i dommerens overtid. Et flot Criscito-indlæg fra venstre ramte perfekt Pepe, som med indersiden lagde bolden ind via stolpen. Vi havde smadret Portugals drøm om kvartfinalen, og jeg jublede, bevares, jublen var behersket, men den var der. Jeg havde dog også tid til at kigge over min skulder, hvor jeg så en stortudende Cristiano Ronaldo slå i græsset. I den anden kamp vandt Spanien med 3-0 over Irland der allerede var videre, så de to mandskaber kunne køre den sikkert hjem.

Et skidt EM har nået sin ende, og Italien har bestemt ikke nået det potentiale jeg havde håbet på, og vi er ude pga. dumme personlige fejl. Men nu har denne fortælling været en fortælling hvor jeg ofte har spillet på humoren, og derfor ville det være forkert, hvis jeg skulle ende denne blog i en fesen stemning. Så for at slutte det hele af på en god og sjov måde, får i lige Frankrigs fantastiske EM at gå hjem på. Det er dejligt at vi trods alt ikke er elendige.

Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #114: 30 Apr 2011, 21:34 »

Grim overskrift, dårligt skrevet, dårligt spillet, dårlig taktik, dum bruger og jeg kunne blive ved...

Kan ikke se nogen anden vinder end dig.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #115: 30 Apr 2011, 21:47 »

Må give Neymar ret.

Du er i min bog en sikker vinder
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010