home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Kim Jong Il til Brøndby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Kim Jong Il til Brøndby  (Læst 43599 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #90: 26 Apr 2011, 15:04 »

Haha, synes bloggen nu har taget en lille form for drejning. Nu lyder det mere "Og hvad så hvis vi ikke spiller smukt? Vi er videre! NANANANANA" - Fantastisk Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #91: 26 Apr 2011, 15:46 »

Italien når de er bedst, kæft det er klasse! Opstemt
Logged

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #92: 26 Apr 2011, 16:20 »

gad ikke læse mere efter introen: " den ægte, smukke og sympatiske klub FC Barcelona, stod overfor onde, defensive, klamme og destruktive Inter"
føj ...


- i kunne have ret i at jeg skulle begynde at gå i skole igen xD
« Seneste Redigering: 26 Apr 2011, 21:03 af lassenedergaard » Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #93: 26 Apr 2011, 16:25 »

gad ikke læse mere efter introen: " den ægte, smukke og sympatiske klub FC Barcelona, stod overfor onde, defensive, klamme og destruktive Inter"
føj ...


IRONI-ALARM
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #94: 26 Apr 2011, 20:30 »

gad ikke læse mere efter introen: " den ægte, smukke og sympatiske klub FC Barcelona, stod overfor onde, defensive, klamme og destruktive Inter"
føj ...

Jeg er kun glad på dine vejne for at du ikke læser videre, når du ikke forstår så tyk ironi, som jeg gør brug af i introen. Så ville du først blive helt rundtosset når du havde læst resten af mine updates. Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #95: 26 Apr 2011, 21:05 »

Igen igen en super update Ghert. Dejligt at se du har fåët massere af humor med igen i din update, og dejligt du fik udlignet i overtiden i ægte Italien stil Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #96: 28 Apr 2011, 22:10 »

Italien i benhård pulje

Så blev der endelig trukket lod til puljerne ved dette års EM-slutrunde i Polen og Ukraine, og Italien var som bekendt med i hatten. Det skulle vise sig at blive en meget spændende, men også svær lodtrækning for de forhadte divaer.

Første hold er Irland, som er et landshold som har hele verdens sympati. I 2010 gik de glip af VM fordi en vis franskmand bare ikke har fortjent at have hænder, og det skabte kæmpe sympati for de gæve irere. Det er også et land og en modstander man skal have stor respekt for, da de engang har levet uden kartofler i syv år, og har vundet deres gruppe foran blandt andet Rusland.

Irland er dog langt fra gruppens stærkeste hold, og det andet hold vi skal op i mod er Portugal. Portugal kvalificerede sig sikkert til slutrunden foran Island, Norge og Danmark, som lå i en tæt suppedas fire point efter portugiserne. Portugal er uden tvivl et teknisk stærkt hold, som har en rigtig god blanding af tudeprinsesser og møgsvin, hvilket man kommer langt med. Udover en god sammentømret enhed har de også pomademanden Cristiano Ronaldo, som både gør det svært for forsvaret pga. sine store evner som fodboldspiller, men også pga. lyset fra sine colgate-tænder.

Sidste hold er også klart det sværeste. At trække de forsvarende Europa- og verdensmestre er ikke helt perfekt, hvis jeg skal sige det mildt. Jeg vurderer dog at vi har en fair chance mod Spanien, da vi bare kan stå tilbage i vores betondefensiv, og vendte på dem, mens de laver deres 105 afleveringer inden de når over midten. Ydermere vandt de faktisk kun deres gruppe med to point ned til Skotland, så de kan måske godt rystes. Men ret skal være ret, de vandt jo ikke de to mesterskaber for sjov, og vi skal ramme vores ypperste destruktiv-niveau for at få point.

EDIT: Som et lille fun fact kan det nævnes at vi ligger nummer 2 på verdensranglisten. Det er sguda meget skægt, hehe.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2011, 22:20 af Ghertesteas » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #97: 28 Apr 2011, 22:33 »

"pomademanden Cristiano Ronaldo, som både gør det svært for forsvaret pga. sine store evner som fodboldspiller, men også pga. lyset fra sine colgate-tænder." Grin

Fin update, og elsker din humor Smiley Glæder mig til du kommer i gang med puljen.

Forza "Antifodbold"  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #98: 28 Apr 2011, 23:02 »

Italien i benhård pulje

Det er også et land og en modstander man skal have stor respekt for, da de engang har levet uden kartofler i syv år


Udover en god sammentømret enhed har de også pomademanden Cristiano Ronaldo, som både gør det svært for forsvaret pga. sine store evner som fodboldspiller, men også pga. lyset fra sine colgate-tænder.

Grin Grin

Svær gruppe, du skal videre på defensiven, da de som bekendt vinder mesterskaber.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #99: 28 Apr 2011, 23:21 »

Dejlig nem og overkommelig gruppe, modsat kvalifikationen hvor Slovenien, Færørerne og Estland trak tænder. Jeg forventer tre x 1-0 sejre, det vil være så ægte. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #100: 28 Apr 2011, 23:24 »

Haha, din humor fremgår tydelig i hver update, især denne.

- Portugal er uden tvivl et teknisk stærkt hold, som har en rigtig god blanding af tudeprinsesser og møgsvin, hvilket man kommer langt med. Udover en god sammentømret enhed har de også pomademanden Cristiano Ronaldo, som både gør det svært for forsvaret pga. sine store evner som fodboldspiller, men også pga. lyset fra sine colgate-tænder

Samtidig skriver du flot, selvom din humoristiske sans godt kan virke hælde over i en noget useriøs blog, men synes ikke det bliver for meget, fin balance. KIU!

Lidt flere billeder ville ikke skade, hvis du spørger mig.

Glæder mig til, at se hvordan du klarer dig i slutrunden.  Thumbs Up
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #101: 29 Apr 2011, 13:24 »

Best..Blog..EVER!!

Specielt den sidste update var genial, du har uden tvivl min stemme! Opstemt
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #102: 29 Apr 2011, 17:34 »

Eftersom blogkonkurrencen her på FmFreaks nærmer sin afslutning, vil jeg nu lige smide en kommentar til din præstation vedrørende bloggen her. I starten var der masser af humor, indlevelse og spektakulæritet i din fortællemåde. Der blev smurt et dejligt lag humor på. Derefter begyndte det dog at dale lidt på det humoristiske plan, og det virkede - som en anden vist og nævner - som om blogkonkurrencen bare skulle overstås fra din side af. Det er du dog kommet en smule efter igen - hvilket utvivlsomt er glædeligt. I særdeleshed ved dine sarkastiske kommentarer de sidste par updates, er det ved at være tilbage. Det må du meget gerne blive ved med.

Det skriftlige er ikke fænomenalt, men klart, klart over det gennemsnitlige. Der er ikke synderligt mange deciderede stave- eller tegnsætningsfejl i dine indlæg. De forekommer, men ikke noget der på nogen på ulæseliggør bloggen. Indimellem kan du godt udfordrer dine sproglige kompetencer noget mere, synes jeg, da jeg tror, du sagtens ville kunne mestrer dette.

Det grafiske er helt fint - især set i lyset af, at dette ikke er dit primære fokuspunkt. Sådan virker det i hvert fald ikke.
Så en lille opsummering må være, at det hele kører meget fint - men du skal satse på at få humoren til at bære dig igennem slutspurten, hvori jeg håber, vi får en masse opdateringer at se. Så hvis du giver den en skalle og leverer nogle kompetente sidste opdateringer, tror jeg godt, du kan kandidere til min stemme, når vi når til det punkt.
Logged

19. 5. 2012.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #103: 29 Apr 2011, 20:45 »

"pomademanden Cristiano Ronaldo, som både gør det svært for forsvaret pga. sine store evner som fodboldspiller, men også pga. lyset fra sine colgate-tænder." Grin

Fin update, og elsker din humor Smiley Glæder mig til du kommer i gang med puljen.

Forza "Antifodbold"  Thumbs Up

Tak skal du have, Crazy-Poul Opstemt Jeg er glad for at du synes det er sjovt, da jeg prøver at komme igennem på humor crazy

Grin Grin

Svær gruppe, du skal videre på defensiven, da de som bekendt vinder mesterskaber.

Jeg er helt enig, Hamza. Og tak for kommentaren. Smiley

Dejlig nem og overkommelig gruppe, modsat kvalifikationen hvor Slovenien, Færørerne og Estland trak tænder. Jeg forventer tre x 1-0 sejre, det vil være så ægte. Thumbs Up

Tror sgu heller ikke at kampene til slutrunden mod andenrangshold trækker så mange tilskuere som en kassekamp mod Færøerne. Mht 1-0-sejrene, kom der desværre kun én af slagsen, men den var også sød. Mere om det i løbet af i dag og imorgen. Wink

Haha, din humor fremgår tydelig i hver update, især denne.

- Portugal er uden tvivl et teknisk stærkt hold, som har en rigtig god blanding af tudeprinsesser og møgsvin, hvilket man kommer langt med. Udover en god sammentømret enhed har de også pomademanden Cristiano Ronaldo, som både gør det svært for forsvaret pga. sine store evner som fodboldspiller, men også pga. lyset fra sine colgate-tænder

Samtidig skriver du flot, selvom din humoristiske sans godt kan virke hælde over i en noget useriøs blog, men synes ikke det bliver for meget, fin balance. KIU!

Lidt flere billeder ville ikke skade, hvis du spørger mig.

Glæder mig til, at se hvordan du klarer dig i slutrunden.  Thumbs Up

Også kæmpe tak til dig Daniel for den konstruktive kritik. Jeg er glad for at du synes balancen er god, for det er svært at være sikker på selv. Tak. Thumbs Up

Eftersom blogkonkurrencen her på FmFreaks nærmer sin afslutning, vil jeg nu lige smide en kommentar til din præstation vedrørende bloggen her. I starten var der masser af humor, indlevelse og spektakulæritet i din fortællemåde. Der blev smurt et dejligt lag humor på. Derefter begyndte det dog at dale lidt på det humoristiske plan, og det virkede - som en anden vist og nævner - som om blogkonkurrencen bare skulle overstås fra din side af. Det er du dog kommet en smule efter igen - hvilket utvivlsomt er glædeligt. I særdeleshed ved dine sarkastiske kommentarer de sidste par updates, er det ved at være tilbage. Det må du meget gerne blive ved med.

Det skriftlige er ikke fænomenalt, men klart, klart over det gennemsnitlige. Der er ikke synderligt mange deciderede stave- eller tegnsætningsfejl i dine indlæg. De forekommer, men ikke noget der på nogen på ulæseliggør bloggen. Indimellem kan du godt udfordrer dine sproglige kompetencer noget mere, synes jeg, da jeg tror, du sagtens ville kunne mestrer dette.

Det grafiske er helt fint - især set i lyset af, at dette ikke er dit primære fokuspunkt. Sådan virker det i hvert fald ikke.
Så en lille opsummering må være, at det hele kører meget fint - men du skal satse på at få humoren til at bære dig igennem slutspurten, hvori jeg håber, vi får en masse opdateringer at se. Så hvis du giver den en skalle og leverer nogle kompetente sidste opdateringer, tror jeg godt, du kan kandidere til min stemme, når vi når til det punkt.

Kæmpe tak til endnu en Daniel, det var lidt af en konstruktiv kommentar, som jeg helt klart kan bruge her til sidst. Det varmer når folk gider at skrive 3 solide afsnit om ens blog. Tak. Thumbs Up

Med hensyn til updates, så kommer der en op fra den første kamp mod Spanien nu her, og måske også en senere. Kampene er spillede, så jeg skal bare lige skrive opdateringerne. Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #104: 29 Apr 2011, 20:51 »

Hårdt arbejde ødelagt af dumhed

Spanien mod Italien. Det smukke, levende, flydende og underholdende angrebsfodbold, mod det grimme, døde, destruktive og kedelige antifodbold. Så simpelt kunne disse to landes første kamp i EM2012 stilles op. Og efter dagens kamp, lever disse fordomme i bedste velgående, for Italien stillede f.eks. op i den velkendte og hadede 5-4-1-formation, mens Spanien forsøgte sig med deres noget mere flydende 4-5-1.

Spanien tog ikke overraskende kontrollen over kampen fra start, mens mit hold stod afventende og ventede på at der skulle ske noget. Spanierne ligner generelt et hold der spiller efter den gamle øvelse, hvor alle mand på holdet skal have rørt bolden inden der skal scores, og det havde de næsten også allerede gjort hver gang de var kommet over midten. En boldbesiddelse på 62% gav også et fint billede af hvem der varmede bolden mest.

Det var da trods alt heller ikke fordi det slet ikke førte til noget for de smukke spanske drenge, 19 skud mod Italiens syv lød statistikken på. Det var dog ikke 19 voldsomt farlige forsøg, da kun seks af dem røg indenfor rammen, men to forsøg ramte tilgengæld træværket, og Spanien må også være et af de første hold til at skabe hele TO åbne målchancer mod Italien siden jeg tiltrådte som træner.

Vi skabte ikke selv det helt store, men Pazzini havde blandt andet et frit skud inde i feltet som han burde have scoret på, og når man ikke gør det, og samtidig giver modstanderen hele 19 skud, så kan det gå galt, og det gjorde det også. Montolivo, der havde fået chancen fra start pga. De Rossis karantæne, mente at det var nødvendigt at spænde ben for Fabregas ved et frispark lige udenfor feltet, og det gav Spanien en historisk latterlig men desværre også korrekt mulighed fra 11-meter-pletten. David Villa, der havde en hjernedød statistik på landsholdet med 80 kampe og 60 kasser, svigtede selvfølgelig ikke.

Et ualmindeligt ærgerligt nederlag, da vi ellers havde nået et utroligt højt destruktiv-niveau, og Spanien ikke skabte de store chancer. Det der kunne have været noget der havde startet en historisk lavine af tuderi over Antifodbold, blev afværget, da Montolivo så mente at vi skulle forære dem sejren. Det hjælper selvfølgelig ikke, og han har spillet sin sidste landskamp under min ledelse. I den anden kamp vandt Irland ganske overraskende over Portugal.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010