home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 904 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l19l - Det Nye Brøndby
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: l19l - Det Nye Brøndby  (Læst 16854 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller

Sv: l16l - Det Nye Brøndby
« Svar #45: 23 Apr 2011, 13:33 »

Det meget store topbanner kombineret med det store mellemrum du har mellem banneret og selve teksten. Derudover kunne du med fordel vælge en lidt mindre skifttype i mine optik, og så den måde du stiller resultaterne op i bunden kunne og gøres pænere så det virker som en integreret del af teksten.

Det er ihvertfald det som lige umiddelbart falder mig ind Smiley
Vil prøve på noget nyt i næste update, så håber jeg på du vil kommentere om den nye opstilling Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #46: 23 Apr 2011, 13:42 »

Vil prøve på noget nyt i næste update, så håber jeg på du vil kommentere om den nye opstilling Smiley

Selvfølgelig Smiley Skal være opmærksom på når du opdatere og så kommenterer på det Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 23 Apr 2011, 14:58 »

Det Nye Brøndby

Part 17

Skuffende start - Royal League

De forsvarende mestre fra Brøndby IF har skuffet i stort indtil videre i årets udgave i Royal League. Blot to point efter de første tre kampe og en skuffende sidsteplads i gruppe B er det blevet til for det danske storhold.

Den første gruppekamp skulle spilles på Brøndby Stadion imod norske Odd og skulle vise sig at blive en rigtig skidt kamp for Vestegnens drenge.  Brøndby sad igennem hele kampen på alt spillet, men det var som om bolden bare ikke ville ind. Den største chance Brøndby havde i kampen kom efter bare 10 min spil, da Nicolaj Agger tog et godt træk ned af venstre side og slog et indlæg lige i panden på Ousman Jallow der på tæt hold headede over mål. Brøndby havde generelt bare svært ved at komme frem til chancer i forhold til deres boldbesiddelse. Men efter 38 min går det galt for Brøndby, et alt for passivt forsvar ved et hjørnespark gjorde at Odd's Michael Røn kunne heade Odd foran 1-0 som også blev kampens resultat.

Den anden gruppekamp blev en rigtig kedelig kamp i Sverige mod IFK Göteborg. 0-0 blev kampens resultat i en kamp hvor ingen af holdende kunne ret meget offensivt og derfor var det en utrolig skuffende kamp for fansene.

I tredje kamp var det så blevet tid til gruppens første New Firm opgør. Brøndby har indtil videre i sæsonen været bedst når de to hold skulle møde hinanden, og endnu engang lykkedes det ikke for FCK at vinde og Brøndby. Kampen skulle spilles i Parken på et udsolgt stadion. Det blev en utrolig lige kamp hvor der var meget drama, hvilket kunne ses ved de 6 gule kort der blev givet. Brøndbys Ousman Jallow gjorde det til 1-0 efter 32 min på et rigtig flot langskud. FC Københavns tidligere anfører Hjalte Nørregaard gjorde det til 1-1 på straffe i det 55 min. Det resultat holdte kampen ud, trods flere store chancer til begge hold.

Bif 0-1 Odd --- Bif 0-0 IFK Göteborg --- Bif 1-1 FC København

Mikle123
Ynglingespiller

Sv: l17l - Det Nye Brøndby
« Svar #48: 29 Apr 2011, 13:23 »

Nice blog xD

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 29 Apr 2011, 17:37 »

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #50: 29 Apr 2011, 18:05 »

Hvornår kan vi forvente næste update?

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 29 Apr 2011, 20:27 »

Hvornår kan vi forvente næste update?

uhh ha der har jeg et lille problem, når desværre nok ikke flere updates i blogkonkurrencen har ikke rigtig tid lige for tiden. Regner dog stærkt med at få flyttet bloggen efter konkurrencen så jeg kan køre videre på den

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #52: 29 Apr 2011, 21:00 »

Det lyder godt

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 20 Maj 2011, 22:20 »

Da jeg nu har fået flyttet denne blog fra blogkonkurrencen til blogs, vil jeg fra i morgen begynde igen Smiley

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 21 Maj 2011, 14:24 »

update senere idag!

Glæd jer Wink

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 21 Maj 2011, 16:30 »

New Firm nr. 2 - Superligaen

Efter New Firm sejren i den seneste spillerunde i Superligaen, skulle Brøndby forsøge at tage succesen  med sig videre til kampen mod OB på TRE-FOR Park. Kampens startede ud i et rigtig højt gear, hvilket gjorde at begge hold var tæt på at bringe sig foran tidligt i kampen. OB's Peter Utaka havde en kæmpe chance, da OB fangede Brøndby i en omstilling og Johan Absalonsen stak derfor hurtigt Utaka i dybden, men den hurtige nigerianer formåede ikke at udnytte fri løberen.  Utaka fik dog gjort det godt igen efter 19 min Da han på et hjørnespark bragte OB foran 1-0. Det gav OB momentum og Brøndby fik det mere end svært i resten af halvlegen. OB pressede Brøndby helt i bund og det gjorde også at Brøndby lavede mange frispark. Et af dem udnyttede OB kaptajnen Chris Sørensen, da han i det 34 min gjorde det til 2-0. I anden halvleg kom Brøndby i gang igen og kampen tog derfor en fuldstændig drejning. For nu var det pludselig Brøndby der fik presset OB i bund. Brøndby formåede dog ikke at få lavet et comeback. Således blev det kun til et trøste mål 3 min inde i dommerens overtid, da Kasper Lorentzen tog sagen i egen hånd og klaskede bolden ind i målet til kampens resultat 2-1.

Efter nederlaget til OB skulle Brøndby forsøge at rejse sig igen hjemme mod Randers. Det blev en ret kedelig affære, da begge hold havde meget svært ved at spille sig til chancer. Vi skulle således helt hen til det 35 min før der  rigtig kom en stor chance. Den tilbragte unge Mads Hvilsom, men Brøndby angriberen kunne ikke dirigere bolden i kassen på sit hovedstød. Da holdende kom tilbage efter pausen kunne man have håbet på at kampen endelig ville starte, men sådan skulle det ikke gå. Begge hold blev ved med at holde hinanden fra chancer og det lignede en 0-0 kamp. Men så ud af ingenting fandt Mike Jensen flot Nicolaj Agger der ikke tøvede med at afslutte og derfor gjorde han det til 1-0 efter 60 minutters spil. Ingen af holdende formåede at score herefter og derfor blev det til en 1-0 sejr til Brøndby.

Eksperterne havde gennem ugen kritiseret Brøndby for deres spil mod Randers i sidste spillerunde og derfor havde Brøndby meget at bevise da de ude skulle møde Lyngby. Brøndby startede også meget godt ud og kom frem til flere store chancer, hvor især Nicolaj Agger og Michael Krohn-Dehli så tændte ud og kom frem til flere chancer. Men som tiden gik blev spillet også mere kedelig og fra det tyvende minut og frem til halvleg var det eneste højdepunkt et direkte rødt kort til Lyngbys Marc Møller. Man skulle tro at overtallet ville give et ekstremt pres fra Brøndbys side, men presset udeblev og kampen endte skuffende 0-0.

Bif 1-2 OB --- Bif 1-0 Lyngby --- Bif 0-0 Randers

chackpercom
Førsteholdsspiller

Sv: l18l - Det Nye Brøndby
« Svar #56: 22 Maj 2011, 18:14 »

Ousman Jallow træder i karakter - Royal League

Ousman Jallow skiftede i 2008 til Brøndby fra  Al Ain på en 3-årig kontrakt. Jallow startede rigtig fint ud i starten af hans tid i Brøndby. Men som tiden gik blev Jallow mere og mere anonym og med kontraktudløb til sommer kunne det ligne et farvel til Jallow fra Brøndbys side. For efter et rigtig skidt efterår hvor Jallow trods en masse chancer næsten ikke har scoret i Superligaen så ser det rigtig skidt ud i forhold til at få tilbudt en kontraktforlængelse .

Da 2010 blev skiftet ud med 2011 lignede Jallow en færdig mand som beskrevet tidligere. Men der er måske stadig et lille håb for Jallow om at kæmpe sig tilbage på holdet efter hans seneste præsentationer i Royal League. Jallow har på nærmest egen hånd sendt Brøndby videre i turneringen. Brøndby var startet utroligt dårligt ud i turneringen og skulle i fjerde gruppekamp havde 3 point for at kunne spille sig videre.

I fjerde runde skulle Brøndby på udebane imod Odd og det skulle vise sig at blive en rigtig underholdende kamp. Efter allerede 4 min spil, startede festfyrværkeriet. Odd's forsvar tog sig en lur og det udnyttede Michael Krohn-Dehli der flot stak Ousman Jallow i dybden og den unge gambianer satte sikkert bolden i kassen til 1-0. Krohn-Dehli og Ousman Jallow var også kreatørerne bag det andet mål i kampen. Denne gang var det Jallow der var kreatøren og Krohn-Dehli der var målscoreren. Jallow trak forbi Odd's højreback og lagde derefter et indlæg som lagde perfekt til helt fri Krohn-Dehli der kunne heade bolden i kassen til 2-0. blot 4 min senere var Ousman Jallow igen på spil, da han trak forbi to Odd forsvare og bankede bolden i kassen til 3-0. så regnede de fleste nok med at kampen var afgjort, men det var den langt fra. Brøndby  spillerne gik fuldstændig i stå efter 3-0 målet hvilket gjorde at indenfor det sidste kvarter af første halvleg scorede Marcus Myklebust hele to gange. I anden halvleg jagtede Odd spillerne 3-3 målet og det var klart Odd der var ovenpå i kampen. Men på det tidspunkt hvor det så mest sort ud for Brøndby, besluttede Odd's Martin Resch at han ville give Brøndby en gave. Han slagtede Michael Krohn-Dehli i jorden til trods for at han allerede havde et gult kort i forvejen, hvilket betød at han måtte se de sidste 35 min på tribunen. Der blev ikke scoret flere mål i kampen, hvilket betød at Brøndby fik sig en yderst vigtig 3-2 sejr.

I femte runde forsatte Ousman Jallow sit one-man show, da han ene mand slagtede svenske IFK Göteborg. Efter bare 10 min spil gjorde Jallow det til 1-0 på et flot langskud. Jallow gjorde det også til 2-0, denne gang skulle vi dog
helt hen til det 69 min. I overtiden gjorde  det unge danske talent Rasmus Falk det til kampens resultat 3-0.

I sidste runde af grp B var det blevet tid til endnu et New Firm opgør. Brøndby havde haft godt fat i FCK i denne sæson, men denne gang skulle det gå anderledes, til trods for at Ousman Jallow endnu engang gjorde sit for at sikre Brøndby sejren. Kampen blev spillet på et fuldstændig udsolgt Brøndby Stadion, hvor hjemmeholdets fans hurtigt skulle få noget at juble over. For efter 7 min spil gjorde Ousman Jallow det til 1-0, da han fulgte op på et direkte frispark skudt af anfører Michael Krohn-Dehli. Glæden blandt fansene over den tidligere føring skulle dog vise sig at vare kort, da César Santin blot fire min senere gjorde det til 1-1. César Santin havde en rigtig god dag for FC København og var også i oplæggerens rolle efter 18 min spil, da han lagde op til Mikael Antonsson's mål. Lige inden halvleg blev det også til 3-1, da Claudimir scorede et rigtig flot langskudsmål. I anden halvleg pressede Brøndby på, men bolden ville bare ikke ind. Da Brøndby endelig fik hul på bylden var det for sent. Ousman Jallow fik nemlig i det 87 min reduceret til kampens resultat 3-2.

Med den slutspurt Brøndby havde betød at de lige akkurat går videre på andenpladsen på grund af målscoren på +2 foran IFK Göteborg. Senere fandt man så ud af at også IFK gik videre på grund af at de var en af de bedste tredjepladser i turneringen, så Brøndby var gået videre uanset hvad. Det vidste man bare ikke på det tidspunkt.

Om Ousman Jallow får en ny kontraktforlængelse er usikkert, men han har spillet utroligt stærkt i Royal League og hvis han forsætter dette spil er der en god chance får at Brøndby giver Jallow tilbuddet.

Bif 3-2 Odd --- Bif 3-0 IFK Göteborg --- Bif 2-3 FC København

chackpercom
Førsteholdsspiller

Sv: l19l - Det Nye Brøndby
« Svar #57: 25 Maj 2011, 22:18 »

Update i morgen aften

PhilipFlink
Manager

« Svar #58: 25 Maj 2011, 22:25 »

Rigtig god blog du har gang i her !!

HumørCrewet #

Dida
Gæst

« Svar #59: 25 Maj 2011, 22:32 »

Det ser godt ud chackpercom (: ser frem til næste update (:

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010