Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 761 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
l19l - Det Nye Brøndby
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
5
Forfatter
Emne: l19l - Det Nye Brøndby (Læst 16883 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l4l - Det Nye Brøndby
«
Svar #15:
05 Apr 2011, 19:07 »
Det Nye Brøndby
Part 5
Truppen & Taktik
Brøndby IF har op til denne sæson både sagt farvel og sagt goddag til en masse nye spillere. Derfor vil jeg nu komme med en beskrivelse af Brøndbys hold og mulig startopstilling.
Målmænd
Stephan Andersen
- Michael Tørnes - Michael Falkesgaard
I Brøndby har man i de seneste par sæsoner haft en yderst sikker førstevalg på målmandsposten i landsholdsmålmanden Stephan Andersen. Mange husker nok Stephan Andersen for hans fantastiske præsentationer mod Portugal i de to VM-kval kampe. Som det ser ud nu er Stephan stadig førstevalg i Brøndby, men Michael Tørnes har fået en gylden mulighed for at smide ham af målmandstronen i Brøndby, da Stephan Andersen er skadet i den første halvdel af sæsonen.
Forsvar
Daniel Wass
- Anders Randrup - Remco Van Der Schaaf -
Max Von Schebrügge
-
Daniel Stenderup
- Daniel Høegh - Jan Frederiksen -
Thomas Rasmussen
Et af Brøndbys svaghededer må siges at være forsvarret, det er i sær i midterforsvaret Brøndby har problemer. For ser man på backpladserne må man sige at Brøndby er godt dækket ind. På venstrebacken har man en tidligere landsholdsspiller i Thomas Rasmussen som starter. Desværre for både Thomas og Brøndby, så er han næsten ligeså meget på lægestuen som hgan er på banen. Derfor er det godt for Brøndby, at man har en rigtig god backup i Jan Frederiksen. På højrebacken ser det rigtig godt ud for Brøndby, her sprudler det nemlig med talent. Daniel Wass ligner starteren på venstrebacken, men hvis han ikke levere, så har man en sulten Anders Randrup, der bare venter på at få chancen igen. Der hvor problemet er i forsvarret er som sagt tidligere centralt. Her har man den aldrende Max Von Schlebrügge som den sikrer starter. Desværre er Schlebrügge alt for meget skadet og derfor kunne det godt ende med at man får et midterforsvar der lyder Stenderup Høegh/Schaaf. Til gengæld kan det om nogle år komme til at se rigtig fornuftigt ud, da man trods alt har mange talenter på netop den plads i Brøndby.
Midtbane
Mike Jensen
- Paul Jatta -
Michael Krohn-Dehli
- Jeppe Mehl - J
ens Stryger Larsen
-
Kasper Lorentzen
- Osama Akharraz
Brøndbys startopstilling på midtbanen ser uhyggelig stærk ud i denne sæson. Med tilbagekøbet af Kasper Lorentzen har man fået sig en perfekt boldfordeler på midtbanen, ved siden af den utroligt stærkt løbende Mike Jensen. På kanterne har man Talentet Jensen Stryger Larsen og profilen Michael Krohn-Dehli. Det eneste problem for Brøndby er bredden på midtbanen, da de kun har tre midtbanespillere mere i truppen.
Angreb
Rasmus Falk - Mathias Gehrt -
Nicolaj Agger
-
Martin Bernburg
- Ousman Jallow - Brent McGrath - Mads Hvilsom
Brøndbys angreb sprudler af talent og kan blive et af superligaens mest frygtede på få år. Som det ser ud nu, så bliver det meget vigtigt for Brøndby at en spiller som Martin Bernburg, når han kommer tilbage fra en skade, kan holde sig skadefri og endelig komme i gang for Brøndby. Nicolaj Agger ligner manden der skal spille ved siden af Bernburg, men om han har kvaliteterne til det er der delte meninger om. Hvis Agger ikke griber chancen eller hvis Bernburg skuffer, så er der masser af talenter der bare venter på at få chancen.
Damse1994
Landsholdsspiller
Sv: l5l - Det Nye Brøndby
«
Svar #16:
05 Apr 2011, 22:01 »
To rigtig gode updates du er kommet med, kan rigtig godt lide din trup gennemgang og syntes virkelig det ser meget talentfuldt ud.
En spiller som Kristian Andersen, er han ikke i brøndby i dit spil? Han er vist ikke andet end 16 år gammel, men spås en stor fremtid.
Men keep it up.
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #17:
05 Apr 2011, 22:33 »
Citat af: Damse1994 05 Apr 2011, 22:01
To rigtig gode updates du er kommet med, kan rigtig godt lide din trup gennemgang og syntes virkelig det ser meget talentfuldt ud.
En spiller som Kristian Andersen, er han ikke i brøndby i dit spil? Han er vist ikke andet end 16 år gammel, men spås en stor fremtid.
Men keep it up.
Mange Tak for de pæne ord.
Med hensyn til Kristian Andersen, så jo han er i Brøndby i mit spil. han er på U-19 holdet, men har et godt potentiale
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #18:
07 Apr 2011, 15:32 »
Det Nye Brøndby
Part 6
Pre-Season
Brøndby er blevet færdige med deres opstart og dermed er det tid til at gøre status. Der er stadig meget arbejde at gøre for Brøndby træner Henrik Jensen optil sæsonstarten, da Brøndby så at sige at spillet rigtig dårligt i opstarten.
Brøndbys helt store problem i optakten har været i forsvaret. Man har simpelthen givet modstanderne for meget plads. Det så man allerede i Brøndbys første træningskamp på udebane mod Young Boys.
Brøndby sad på alt spillet og det så også rigtig godt ud i første halvleg, hvor Michael Krohn-Dehli havde gjort det til både 1-0 og 2-0. i anden halvleg begyndte problemerne så at opstå. For meget plads mellem midtbanen og forsvaret, gjorde Brøndby alt for sårbare overfor kontras, hvilket Young Boys udnyttede på bedste vis ved at reducere til 1-2. Young Boys var op til flere gange tæt på at udligne på grund af et rigtig passivt forsvar, der nærmest bare stod og kiggede på de andre spille. Alligevel endte det med at Mike Jensen fik scoret til 3-1 på et langskud, inden at Young Boys endelig fik bolden sendt i kassen til slutresultatet 3-2.
I Brøndbys anden kamp, havde man endelig fået forsvaret til at fungere og man gav ikke mange chancer væk. Det eneste problem var bare, at nu kunne man ikke komme frem til chancer. Derfor endte kampen mod Luzern 0-0, hvor den største chance var et direkte frispark af Michael Krohn-Dehli, der endte lige i målmandens arme. Problemerne i Brøndby forsatte i deres næste træningskamp, mod Schweiziske FC Vaduz. Her blev man simpelthen kørt over og slutresultatet 2-1 til Vaduz fortæller slet ikke hvordan kampen gik. Jens Stryger Larsen scorede Brøndbys mål.
Brøndbys sidste to træningskampe, var imod de to mindre danske klubber FC Fyn og LFA. I de kampe fik reserverne og nogle talenter fra U-19 holdet chancen. De gjorde det udmærket i 2-1 sejren og FC Fyn og 1-1 kampen mod LFA.
Om Brøndby kan finde spillet og formen frem til sæsonen vides ikke. En ting er sikkert, det bliver en meget hård og svær sæsonstart for de gule drenge ude på Vestegnen.
Bif 3-2 Young Boys --- Bif 0-0 Luzern --- Bif 1-2 Vaduz --- Bif 2-1 FC Fyn --- Bif 1-1 LFA
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l6l - Det Nye Brøndby
«
Svar #19:
08 Apr 2011, 15:59 »
Det Nye Brøndby
Part 7
Europa-kval - Anden Runde
Så var det endelig blevet tid til den første betydningsfulde kamp i årets sæson for Brøndby IF. Brøndby der havde haft en mildest talt dårlig optakt, skulle i Europa Leagues 2. kvalifikationsrunde imod Aserbajdsjanske FC Baku. Første kamp skulle spilles i Aserbajdsjan og da kampen gik i gang, skulle Brøndby spillerne da også lige bruge noget tid på at komme op i gear efter den lange rejse. Men da Brøndby så fandt deres niveau, så kom der da også gang i målene. For efter 21 min. Kommer Kasper Lorentzen ned til baglinjen og ligger en flad aflevering til Mike Jensen som knalder til bolden. Målmanden for dog reddet skuddet med kan ikke holde det og bolden ender så hos Nicolaj Agger som prikke bolden ind til 1-0, der også bliver slutstillingen for første halvleg trods kæmpe pres fra Brøndbys side. I anden halvleg kom målene og Brøndby skulle kun bruge 5 min. på at bringe sig foran både 2-0, 3-0 og 4-0. Kasper Lorentzen scorede efter 55 min., Nicolaj Agger scorede sit andet mål i kampen efter 57 min. Og Mike Jensen scorede efter 60 min. Spil. Efter 71 min. Gør Mikkel Bishoff(kampen blev spillet inden Bishoff blev solgt) det så til 5-0, da han kom først på bolden efter et hjørnespark af Krohn-Dehli. Nicolaj Agger lukkede og slukkede festen efter 89 min. Med sit 3. mål i kampen og dermed blev den første kamp en knusende 6-0 sejr til Brøndby.
Den anden kamp mod Baku på Brøndby Stadion, blev en ligeså sikker sejr som i den første kamp. Jens Stryger Larsen bragte Brøndby foran efter bare 5 min. Da han hamrede bolden ind på et flot langskud. Ousman Jallow gjorde det til 2-0 da han blev stukket i dybden af en velspillende Jeppe Mehl og placerede bolden sikkert ind bag målmanden. Blot 3 min. Senere blev det til 3-0, da Baku's Ilqar Ähmädov lavede selvmål. I anden halvleg gjorde Jens Stryger Larsen, med sit anden mål i kampen, det til 4-0 som også blev kampens resultat.
Bif 6-0 FC Baku --- Bif 4-0 FC Baku
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l7l - Det Nye Brøndby
«
Svar #20:
09 Apr 2011, 00:40 »
Da Jeg skal over og se Ob - Brøndby i Weekenden, kan jeg selvfølgelig ikke updatere bloggen i weekenden da jeg ikke er ved computeren. Jeg kan dog love at jeg kommer stærk tilbage og håber at det allerede vil blive på mandag igen. Ellers må i vente til tirsdag
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #21:
11 Apr 2011, 14:48 »
Så er jeg hjemme igen efter en tur til Odense og jeg vil derfor begynde igen. Der kommer i hvert fald en update idag, måske to
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #22:
11 Apr 2011, 23:08 »
Det Nye Brøndby
Part 8
Yngste debutant på førsteholdet
Da Brøndby hjemme slog FC Baku i Europa Leagues anden kvalifikationsrunde, var der blevet plads til den unge Mathias Redsted i startopstillingen ved siden af Remco Van Der Schaaf i midterforsvaret. Det gjorde den kun 17 år og 16 dage gamle Mathias til den yngste debutant nogensinde for Brøndby IF. Mathias fik alle 90 min. På banen og slap rigtig godt fra det. Faktisk var den unge midterforsvarer en af kampens bedste spillere for Brøndby, der også sikkert vandt kampen 4-0.
Mathias Redsted spiller til dagligt på Brøndbys U-17 hold, hvor han også er anfører. Han har også spillet en del kampe for U-19 holdet og enkelte kampe for reserveholdet inden det altså blev til debut for førsteholdet. Mathias Redsted har også været en fast bestanddel af de forskellige ungdomslandshold, og har på nuværende tidspunkt spillet 8 U-17 landskampe. Mathias Redsted kom til Brøndby fra Slaglille Bjernede G & I. og har været med gennem forløbet i talentafdelingen siden U-11.
Mathias er anfører på U17-holdet og spiller stopper eller højre back. En rolig og forudseende forsvarsspiller. Han er hurtig og dygtig til at bruge den force, både i det dybe forsvarsspil, men også til den aggressive del, når der er behov for det.
Om det bliver til flere kampe på førsteholdet i den nærmeste fremtid er usikkert. En ting kan vi dog konkludere, han har potentialet til at nå helt til tops.
Mathias Redsted
«
Seneste Redigering: 11 Apr 2011, 23:10 af chackpercom
»
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l8l - Det Nye Brøndby
«
Svar #23:
12 Apr 2011, 16:59 »
Det Nye Brøndby
Part 9
Europa-kval - Tredje Runde
Brøndby gik sikkert videre i Europa Leagues anden kvalifikationsrunde, da de besejrede Aserbajdsjanske FC Baku med samlet 10-0. Brøndby skulle i tredje kvalifikationsrunde imod polske Jagiellonia, der i sidste sæson vandt den polske pokalturnering og havde på den måde kvalificeret sig til Europa League kvalifikationen.
Den første kamp skulle spilles på Brøndby Stadion, på et ikke engang halvfyldt stadion. Der var kun mødt skuffende 12.000 tilskuere op til denne vigtige kamp. Men trods de få tilskuere, så startede Brøndby alligevel stærkt ud. Allerede efter 5 min. spil havde Brøndby deres første rigtige store chance, da Nicolaj Agger blev spillet fri på kanten af feltet og tryggede af. Desværre for Brøndby var præcisionen ikke til at prale af, da skuddet røg langt forbi mål. Bedre kig det dog efter 27 min. Spil, da Jan Kristiansen(før han blev lejet ud) gjorde det til 1-0. Jens Stryger Larsen lagde et hårdt fladt indlæg ind til Jan K, der sikkert scorede. I overtiden af første halvleg gjorde Nicolaj Agger det endnu være for Jagiellonia, da han sikkert udplacerede målmanden i en 1mod1 situation. Derfor kunne Brøndby gå til pause med en 2-0 føring. I anden halvleg ville Brøndby ikke det store og derfor var det noget af en overraskelse, da Jagiellonia kort før tid fik reduceret til 2-1 og bragte dermed spændingen tilbage til kampen. Flere mål kom der dog ikke og den første kamp endte derfor 2-1 til Brøndby.
Den anden kamp i Polen, var en meget mere lige affære, da Brøndby spillerne slet ikke ramte dagen. Det hele startede ellers planmæssigt, da Thomas Rasmussen efter et kvarters spil gjorde det til 1-0, da han headede et hjørnespark af Krohn-Dehli i kassen. Jagiellonia spillerne virkede meget nervøse og det hele gik Brøndbys vej, lige indtil det 45 min. Da Jagiellonia noget heldigt fik udlignet til 1-1 på et rigtigt kludremål. Målet lige inden halvleg havde virkelig tændt de polske spillere, der spillede langt bedre i anden halvleg, og faktisk var de tæt på at komme foran op til flere gange. Alligevel var det Brøndby der efter 70 min. Kom foran, da Daniel Stenderup headede bolden ind til 2-1 efter et flot hjørnespark af Krohn-Dehli. Efter førings målet prøvede Brøndby igen at kontrollerer spillet, og endnu engang må Brøndby bare erkende at de simpelthen ikke er gode nok til det endnu, da Jagiellonia efter 83 min. Fik udlignet til 2-2 som også blev kampens resultat.
Derfor går Brøndby videre i kvalifikationen med en bekymrende 4-3 sejr over polske Jagiellonia.
Bif 2-1 Jagiellonia --- Bif 2-2 Jagiellonia
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l9l - Det Nye Brøndby
«
Svar #24:
13 Apr 2011, 21:09 »
Det Nye Brøndby
Part 10
Superligaen er begyndt
Så er Superligaen endelig gået i gang og de tolv hold har fået spillet de første 7-8 kampe. Og for at opsummere må man sige at Brøndby har fået en skidt sæsonstart. Det er blevet til 3 sejre, 4 uafgjorte og 1 nederlag i de første 8 kampe. Det betyder at Brøndby indtager Superligaens 4. plads med 13 point, 3 mindre end duksen FC København der har 16 point efter deres første 8 kampe.
Brøndby startede sæsonen hjemme mod Esbjerg i en kamp, hvor Brøndby var meget heldige med at få point i. Det startede rigtig dårligt for Brøndby, der efter kun 6 min. Kunne se Jesper Jørgensen gøre det til 0-1 fra straffesparksplette
n af, efter at Daniel Wass begik straffespark ved at tage hånden til hjælp på et hjørnespark. Hele første halvleg var rigtig dårlig for Brøndby, men Esbjerg fik ikke bolden ind bag Michael Tørnes flere gange i første halvleg. I anden halvleg kom Brøndby langt bedre med og kom tættere og tættere på at score, men det var bare som om bolden ikke ville ind. I stedet for var Jepper Mehl (før skiftet til Brøndby) tæt på at gøre det til 2-0, men Michael Tørnes diskede op med en vaskeægte klasseredning. I det 81 min. Kom forløsningen for Brøndby så, da Nicolaj Agger fik bolden i kassen efter smukt kombinationsspil af Brøndbys midtbane. Det blev kampens sidste mål og derfor startede Brøndby sæsonen noget skuffende ud med 1-1.
Brøndbys dårlige spil forsatte i den næste kamp mod FC Midtjylland, da det blev til en ren afklapsning på Herning. 2-0 blev resultatet til FC Midtjylland, der sad fuldstændig på kampen fra start til slut. Kristian Bak Nielsen og Danny Olsen var målscorerne i kampen. Brøndby skulle virkelig bruge en sejr i den næste kamp mod et ligeså formsvagt Aab hold, hvilket ikke gjorde kampen mindre spændende. Begge hold spillede rigtigt offensivt og derfor blev det også en rigtig underholdende kamp med mange mål. Trods en skidt start, endte Brøndby med at sejre 4-2 over Aab. Målene blev scoret af: Jeppe Curth (11 min.), Kasper Lorentzen (37 min.), Daniel Stenderup (49 min.), Daniel Wass (64 min. Selvmål), Mads Hvilsom (82 min.) og Michael Krohn-Dehli (86 min. Str.)
I fjerde runde var det blevet tid til årets første New Firm opgør. FC København tog hjemme imod Brøndby, Brøndby som ikke havde vundet over FCK i parken siden 11 februar 2007. og som kampen startede så det heller ikke ud til at Brøndby ville få en sejr denne gang. Mike Jensen blev udvist efter 11 min. Spil, da han nedlagde FCK's William Kvist. Det gjorde at FCK fra starten af sad på alt spillet og kom frem til den ene chance efter den anden. Men Brøndbys reservemålmand Michael Tørnes ville ikke lade FCK komme foran og derfor da førstehalvleg var ved at være omme stod der stadigvæk 0-0. i det 42 min. Kom målet så, men det var ikke FCK der fik bolden i nettet. Imod alle odds kom Brøndby foran på mål af Nicolaj Agger og derfor gik Brøndby til pause med en noget ufortjent 1-0 føring. I anden halvleg spillede Brøndby langt mere defensivt og FCK blev ved med at presse på. Men trods flere store chancer, fik FCK aldrig bolden i kassen og derfor kunne Brøndbys spillere og tilhængere juble da dommeren Thomas Vejlgaard fløjtede kampen af.
Brøndby var endelig ved at komme ind i en god form og selvtilliden var derfor i top, da Brøndby hjemme tog imod OB. Desværre for Brøndby og OB tilhængerne så blev kampen fuldstændig målfattig. OB dominerede det meste af tiden, men Brøndby stod godt defensivt og derfor endte kampen altså 0-0. i Superligaens sjette runde tog Randers imod Brøndby i en lige kamp. Begge hold fik sendt bolden i kassen i en chancefattig kamp. Brent McGrath gjorde det til 1-0 efter 11 min., mens Yura Movsisyan udlignede for Randers i det 76 min. Brøndby skulle tilbage på sejrskurs i hjemmekampen mod Lyngby. Det startede også godt ud da Mathias Gerth gjorde det til 1-0 efter 8 min. Det blev endnu bedre da Jeppe Mehl gjorde det til 2-0 kort før pausen. I anden halvleg kørte Brøndby bare kampen hjem og derfor endte kampen også 2-0 til Brøndby. I ottende spillerunde skulle Brøndby hjemme imod SønderJyske. Det blev en kamp hvor Brøndby sad på alt spil og alle chance. Men bolden ville bare ikke ind og derfor endte kampen altså 0-0.
Superligaen
Bif 1-1 Esbjerg --- Bif 0-2 FCM --- Bif 4-2 Aab --- Bif 1-0 FCK --- Bif 0-0 Ob --- Bif 1-1 Randers --- Bif 2-0 Lyngby --- Bif 0-0 SønderJyske
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l10l - Det Nye Brøndby
«
Svar #25:
14 Apr 2011, 15:11 »
Det Nye Brøndby
Part 11
Europa-kval - Fjerde Runde
Så var det blevet tid til Europa Leagues fjerde kvalifikationsrunde og da holdende skulle trækkes var Brøndby ikke i den samme bowle som de bedste hold. Derfor ville de blive meget svært at komme videre i Europa. Det gjorde det ikke meget nemmere at holdet som Brøndby trak var den engelske traditionsklub Liverpool. Liverpool som har den
tidligere Brøndby spiller Daniel Agger og den tidligere FCK spiller Christian Poulsen på holdkortet.
Den første kamp skulle spilles på Brøndby Stadion og ikke overraskende var det Liverpool der sad på alt spillet. Liverpools spanske verdensstjerne Fernando Torres, var konstant en trussel for Brøndby forsvaret der havde meget svært ved at holde styr på den hurtige spanier. Derfor var det heller ikke nogen overraskelse, da Fernando Torres gjorde det til 1-0 efter 25 min. På et vaskeægte drømmemål. Fernando Torres blev spillet fra på højrekanten og derfra tog han tre Brøndby spillere og klaskede bolden op i trekanten. Trods et massivt pres fra Liverpool blev det ikke til flere mål i førstehalvleg. Anden halvleg var til gengæld heller ikke mere end 6 min. Gammel, før Liverpools trofaste anfører Steven Gerrard havde gjort det til 2-0 på et klassisk Gerrard mål, hvor han sparker bolden i kassen lige ude på kanten af feltet. Brøndby havde utroligt svært ved at komme frem til chancer, men når de endelig gjorde var det som reel nogle store chancer. Kort før tid fik unge Mathias Gerth bragt lidt spænding ind til den næste kamp, da han score kampens sidste mål og derfor blev resultatet 2-1 til Liverpool.
Brøndby gik ind til den anden kamp med en meget lille mulighed for videre deltagelse, men den skulle Liverpool anføreren Steven Gerrard ødelægge i et soloshow af anføreren. Gerrard startede sit one man show efter bare 5 min. Da han på et langskud gjorde det til 1-0. Liverpool sad på alt spillet og derfor var det heller ikke nogen overraskelse at Gerrard gjorde det til 2-0 efter 20 min. Spil. Denne gang på direkte frispark. Efter 28 min. Stod der 3-0 da Fernando Torres headede bolden i kassen på oplæg fra ingen andre end Gerrard. Blot 4 min. Senere blev det så til et hattrick af Gerrard da han modtog bolden midt inde i feltet og gjorde det til 4-0. kort før halvlegens slutning fik Brøndby så også bolden i kassen, da Mathias Gerth scorede på en kontra. Derfor sluttede første halvleg 4-1 til Liverpool. Anden halvleg var knap nok gået i gang før Brøndby igen havde reduceret. Jeppe Mehl fik bolden i kassen efter at han driblede forbi et noget passivt forsvar, 4-2. i det 59 min. Gjorde Steven Gerrard det til kampens resultat 5-2 med sit fjerde mål i kampen.
Dermed er Brøndbys europæiske eventyr slut i år, efter en overbevisende samlet 7-3 sejr til Liverpool, som var for stor en mundfuld for Brøndby spillerne.
Bif 1-2 Liverpool --- Bif 2-5 Liverpool
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l11l - Det Nye Brøndby
«
Svar #26:
15 Apr 2011, 22:16 »
Hej alle Freaks
Der kommer ikke nogen Update idag, da jeg simpelthen ikke har tid idag. Men kan dog godt sige at der kommer mindst en Update i morgen
Philips
Gæst
«
Svar #27:
16 Apr 2011, 15:08 »
fuin blog dog liidt for mange sjuskefejl som kunne rettes ved lige at kigge den igennem en ekstra gang ellers flot blog
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #28:
16 Apr 2011, 23:47 »
Det Nye Brøndby
Part 12
Brøndby hænger på - Superligaen
Brøndby er på vej tilbage efter deres sæsonstart og selvom resultaterne har været fine, så har formen været alt for svingende. Den ene kamp kan Brøndby styre alt spillet og kampen efter blive kørt over. Svaret er ganske enkelt at Brøndbys hold er meget ungt og derfor meget svingende i deres spil. Det er også nemt at se at spillerne meget nemt bliver ramt på moralen og det er derfor meget vigtigt at Brøndby træner Henrik Jensen er god til at håndtere netop dette problem.
Efter 0-0 kampen mod SønderJyske i 8. spillerunde, var det blevet tid til et tur til det jyske, hvor oprykkerne fra AC Horsens bød Brøndby op til dans. Det skulle vise sig at blive en ren walkover for det unge Brøndby hold, der tydeligvis var langt bedre end oprykkerholdet fra Horsens. Allerede efter 6 min. spil gjorde Mike Jensen det til 1-0. Jens Stryger Larsen gjorde det endnu være for Horsens efter 18 min., da han hamrede bolden ind til 2-0. Brent McGrath lukkede reelt kampen lige inden pausen, da han gjorde det til 3-0. I anden halvleg fuldendte den nu tidligere anfører Max Von Schlebrügge en flot Brøndby kamp, da han headede bolden i kassen til kampens resultat 4-0.
I 10. spillerunde af årets Superliga, skulle holdet fra Vestegnen en tur til Farum og FC Nordsjælland. Det skulle ligesom runden før vise sig at blive en kamp der gav 3 point på kontoen. Men denne kamp blev også meget mere lige end kampen mod Horsens gjorde. Det hele startede ellers godt, da Nicolaj Agger efter 35 min. Gjorde det til 1-0. Et resultat der holdte halvlegen ud. I anden halvleg så Brøndby ud til at have fuld kontrol over kampen og derfor regnede man også med at Michael Krohn-Dehli's mål efter 67 min. Lukkede kampen. Men med 10 min igen af kampen bragte Søren Christensen lidt spænding ind i kampen igen, da han gjorde det til 1-2. Men heldigvis for Brøndby blev det ikke til flere mål og kampen endte derfor 2-1 til Brøndby.
Brøndbys sejrsstime forsatte kampen efter imod Silkeborg, da man hjemme på Brøndby Stadion vandt 1-0 på mål af Jens Stryger Larsen. Daniel Wass fik rødt kort i kampen efter 22 min. Og derfor sad Silkeborg på det meste af spillet. I 12. spillerunde kom Brøndby spillerne så ned på jorden igen, da man på Blue Water Arena tabte 3-2 til Esbjerg i en meget spændende kamp. Det startede skidt ud for Brøndby, da Jesper Lange efter 28 min. Gjorde det til 1-0. Esbjerg sad på spillet i første halvleg og Brøndby havde utroligt svært ved at komme frem til chancer. Da alle troede at Esbjerg ville gå til pause foran 1-0, dukkede Brøndbys Jens Stryger Larsen, som har været flyvende fortiden, op og gjorde det til 1-1. Anden halvlegs startede ligeså godt som første halvleg sluttede for Brøndby, da Michael Krohn-Dehli på straffe gjorde det til 2-1 efter 48 min. Men så begyndte Esbjerg at presse Brøndby yderligere i bund og det kom til at koste. Efter 67 min. Gjorde Søren Rieks det til 2-2 og blot 3 min. Før tid dukkede Mikkel Vendelbo op og gjorde det til kampens resultat 2-3 til Esbjerg.
13. spillerunde blev en kedelig en af slagsen, da Brøndby hjemme spillede 0-0 mod FC Midtjylland. En chancefattig kamp hvor ingen af holdene fortjente at vinde. Kampens højdepunkt var en skade til Rasmus Falk, hvilket siger en del om kampen.
Brøndby ligger efter 13 spillerunder på Superligaens anden plads, kun 3 point efter rivalerne FC København.
Superligaen
Bif 4-0 AC Horsens --- Bif 2-1 FC Nordsjælland --- Bif 1-0 Silkeborg --- Bif 2-3 Esbjerg Bif 0-0 FC Midtjylland
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l12l - Det Nye Brøndby
«
Svar #29:
17 Apr 2011, 13:13 »
Det Nye Brøndby
Part 13
Spillerportræt - Daniel Stenderup
Man skulle være noget af en fodboldkender, hvis man vidste hvem 21-årige Daniel Stenderup var før denne sæson gik igang. Derfor var det noget af en overraskelse for alle, da man så Daniel Stenderup i Brøndbys startopstilling til
årets første ligakamp. I denne kamp imponerede den unge forsvarsspiller, som sidenhen har spillet samtlige kampe for Brøndby i denne sæson.
Daniel Stenderup tog Superligaen og dens seere med storm og det hele kulminerede i hans debut på U-21 landsholdet i Oktober mod Portugal. Senere samme måde blev Daniel så efterudtaget til det danske landshold, da Daniel Agger måtte trække sig fra landsholdslejren med en skade. Det blev dog ikke til landsholdsdebut for den unge Brøndbyer i denne omgang.
Daniel Stenderup bliver betegnet som en af Brøndbys største talenter og med hans personalitet kan han i en nær fremtid blive en af Brøndys største profiler.
Daniel Stendeup spiller i det centrale forsvar og er en hovedstærk forsvarspiller. Han har en aggresiv og enerkisk spillestil og sammen med en god fysik gør det ham meget nærkampsdygtig. Han har også i sine præsentatoner i denne sæson vist sig som en utrolig moden forsvarsspiller, der ikke lader sig imponere af noget.
Udenlandske klubber er allerede begyndt at scoute det unge talent og derfor valgte Brøndby ikke så overraskende at forlænge kontrakten med Daniel, så den først udløber i 2015.
Daniel Stenderup
(obs. Billedet er taget i starten af anden sæson)
Sider:
1
[
2
]
3
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »