home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l19l - Det Nye Brøndby
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: l19l - Det Nye Brøndby  (Læst 16843 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller

l19l - Det Nye Brøndby
« : 01 Apr 2011, 17:29 »

Det Nye Brøndby

Part 1

Velkommen til min blog i denne års blogkonkurrence. Som du nok kan se har jeg valgt at blogge om Brøndby IF. En af de største grunde til at valget faldt på Brøndby er, at jeg altid har været stor Brøndby fan og at det piner mig at se klubben i deres nuværende krise. DERFOR har jeg sat mig et mål om igen at gøre Brøndby til Nordens største fodboldklub.

Omsætning
Database: Stor
Patch: 11.3.0 - jeg spiller dog med den gamle patch 11.2.1 for ikke at have de nyeste transfers med i mit spil.
Database: jeg har en enkelt database med i mit spil. Det er Royal League databasen fra denne side:

http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=784

Lande: Danmark, Norge og Sverige. Danmark ned til 2. division, mens Norge og Sverige har deres to bedste rækker med i spillet.

Skrivestilen i denne blog vil være ret journalistisk, men kan ikke love at det ender med at jeg skrifter stil i bloggen. Jeg regner dog stærkt med at jeg vil skrive hele bloggen som Journalist. Der vil måske også komme updates, som skal forestille at komme fra Brøndbys egen hjemmeside.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2011, 18:13 af chackpercom » Logged

Fernando
Gæst

Sv: l1l - Det Nye Brøndby
« Svar #1: 01 Apr 2011, 17:35 »

Følger jo med når det er Brøndby! <3

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #2: 01 Apr 2011, 21:24 »

+1

Når der er brøndby bliver jeg jo lige nød til, at holde øje med den her blog Peace

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 02 Apr 2011, 13:51 »

Det Nye Brøndby

Part 2

Brøndbys Historie

Brøndbyernes Idrætsforening blev stiftet den 3. december 1964 ved en sammenslutning af fodboldklubberne Brøndbyøster Idrætsforening (stiftet den 10. oktober 1928) og Brøndbyvester Idrætsforening (stiftet den 1. februar 1909).

Grunden til sammenslutningen var, at den daværende sogneråd ønskede en sammenslutning af idrætsforeningerne i kommunen. På daværende tidspunkt havde foreningen adskillige idrætsgrene, som fodbold, håndbold, gymnastik, badminton osv. På programmet.

Brøndbyernes IF Fodbold A/S, blev stiftet den 15. maj 1978 i forbindelse med indførelsen af professionel fodbold i Danmark, og selskabet blev i 1987 introduceret på Københavns Fondsbørs. Brøndby IF var hermed den anden fodboldvirksomhed i verden, der blev børsnoteret.

Fra starten satsede fodboldafdelingen på ungdommen. Ungdomsarbejdet har gennem årene altid haft og har fortsat en meget høj prioritet i klubben. Seniorafdelingen blev dog også styrket ved sammenslutningen og allerede i 1967 lykkedes det at vinde den sjællandske serie 1 og rykke op i Sjællandsserien.

Fire år senere vandt klubben Sjællandsserien. I samme periode blev klubben opdelt efter de enkelte idrætsgrene. Fodboldklubben beholdt navnet og borgmester Kjeld Rasmussen blev dens første formand. I januar 1973 blev han afløst på denne post af Per Bjerregaard, der siden har været klubbens formand.

Eks-landsholdsspilleren Finn Laudrup blev spillende træner i 1973, men koncentrerede sig fra 1974 om at spille selv og var generalen på holdet, der indfriede klubbens første langsigtede mål: At blive divisionsklub. Senere fulgte oprykninger i 1977 og 1981. Dermed var det næste store mål nået: 1. division.

Det blev i de førstetre sæsoner til ærefulde, men frustrerende 4. pladser lige uden for medaljerækken. Michael Laudrup blev på sin 18 års fødselsdag den 15. juni 1982 Brøndby IF's første A-landsholdsspiller.

Det første Danmarksmesterskab blev vundet i 1985. Senere fulgte mesterskaber i 1987, 1988, 1990, 1991, 1996, 1997 og endvidere i 1998, 2002 og senest i 2005. Den danske landspokalturnering er vundet af Brøndby IF i 1989, 1994, 1998 2003, 2005 og 2008.

chackpercom
Førsteholdsspiller

Sv: l2l - Det Nye Brøndby
« Svar #4: 02 Apr 2011, 18:49 »

Det Nye Brøndby

Part 3

Transfers Ind

Brøndby har været særdeles aktiv i dette vindue og giver virkelig deres rivaler et signal om at de vil tilbage på tronen som danske mestrer.

Den første spiller der blev hentet til Vestegnen, er en gammel kending i klubben. Midtbanespilleren Kasper Lorentzen, der spillede i Brøndby indtil sidste sæson hvor han kom til Randers på fri transfer, er blevet hentet tilbage til Brøndby. Ingen af klubberne har villet offentliggøre transferbeløbet, men det skulle kunne ende på 12 mio. kr. alt efter hvordan Lorentzen præstere. Lorentzen har underskrevet en 5 år lang kontrakt med sin ''nye'' klub og forventes at gå direkte i startopstillingen.

Den anden spiller Brøndby valgte at smide penge efter, var Ob's centralforsvarstale nt Daniel Høegh. Den 19-årige forsvarspiller er blevet hentet for omkring 20 mio.kr. et beløb der dog kan stige hvis Daniel kan slå sig fast på Brøndby holdet. Daniel Høegh er helt sikkert købt ind til fremtiden, og det bliver spændende at følge den unge spillers udvikling.

Men Brøndby var slet ikke færdig med at hente talenter fra Ob af. Rasmus Falk, 18, er nemlig også blevet præsenteret som ny spiller på vestegnen. Rasmus Falk som sidste år fik debut på Ob's superligahold, er tidligere blevet sammenlignet med Christian Eriksen, som han også har spillet sammen med i alle sine ungdomsår indtil Christian tog til Ajax, er blevet hentet for omkring 7 mio. kr.

Kort efter købet af Rasmus Falk, kunne Brøndby endnu en gang præsentere et stort dansk angrebstalent, nemlig den kun 17-årige Mads Hvilsom. Mads Hvilsom, der allerede som 16-årig fik debut i Superligaen for FC Midtjylland, er blevet hentet til Vestegnen for omkring 2 mio. kr.

Den sidste spiller der er skiftet til Brøndby, er den nu tidligere Esbjerg kant, Jeppe Mehl. Jeppe Mehl, 23, der i de sidste to sæsoner har  været en fast mand på Esbjergs holdkort, er blevet hentet for omkring 2,5 mio. kr. og forventes at skulle indgå i et rotations koncept på Brøndbys højre kant.

Hamza_BIF
Manager

Sv: l3l - Det Nye Brøndby
« Svar #5: 02 Apr 2011, 18:53 »

Når det handler om Brøndby, følger jeg helt sikkert med Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 02 Apr 2011, 19:16 »

Når det handler om Brøndby, følger jeg helt sikkert med Smiley

+1

Når der er brøndby bliver jeg jo lige nød til, at holde øje med den her blog Peace

Lyder Godt Smiley

Barca Ralle
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 02 Apr 2011, 19:31 »

fedt køb af daniel høgh i mit ob save er han fast mand i 2 sæson. med en gennemsnit på 7.21

Barcelona: Més que un club!

Liverpool: You'll never walk alone!

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 02 Apr 2011, 19:38 »

fedt køb af daniel høgh i mit ob save er han fast mand i 2 sæson. med en gennemsnit på 7.21

Jamen det lyder jo godt Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #9: 02 Apr 2011, 19:50 »

God start Smiley

En blog med Brøndby kan jeg ikke gå glip af. Smiley

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 02 Apr 2011, 20:12 »

Jeg bliver nødt til at høre om du fortsætter med at skrive bloggen i denne stil, eller kommer der noget mere "roman" på den, altså noget mere historiefortælling Smiley

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 02 Apr 2011, 20:49 »

Jeg bliver nødt til at høre om du fortsætter med at skrive bloggen i denne stil, eller kommer der noget mere "roman" på den, altså noget mere historiefortælling Smiley

tror det vil blive lidt alla det der har været indtil nu.

kan dog godt være jeg på et tidspunkt skifter stil, men tror det ikke

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #12: 04 Apr 2011, 15:55 »

Jeg har rigtig høje forventninger til dig!!
KIU Thumbs Up

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 04 Apr 2011, 21:27 »

Jeg har rigtig høje forventninger til dig!!
KIU Thumbs Up

Lyder godt, Mange tak Smiley

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 04 Apr 2011, 21:39 »

Det Nye Brøndby

Part 4

Transfers Ud

Der har været gang i svingdøren hos Brøndby IF i denne sæson. Ikke nok med at man har hentet fem nye spillere ind, så er der også røget en masse spillere ud. Mange af de dyrt lønnede spillere er nu fortid i Brøndby.

De første to spillere der røg, var den tidligere Brøndby idol Peter ''Magic'' Madsen og den tidligere anfører Stefan Gíslason. Begge spillere har gennem længere tid klaget over tingende i Brøndby, hvilket har gjort at de ikke gør andet end at give dårlig moral i klubben. Derfor blev begge spillere ''smidt'' ud af klubben på en fri transfers.

Pierre Kanstrup er også fortid i Brøndby. AC Horsens for nu glæde af den 21-årige centrale forsvare efter at have betalt Brøndby ca. 200.000 kr. Men Brøndby var langt fra færdige med at rydde op i truppen. Alexander Farnerud er også for en stund fortid i Brøndby. 26-årige Farnerud skiftede i 2008 til Brøndby fra Stuttgart for ca. 6 mio. kr. men er aldrig blevet en succes i Brøndby. Derfor har man valgt at låne Farnerud ud til engelske Burnley, som har fået inkluderet en købsklausul i kontrakten der gør at de til hver en tid kan købe Farnerud fri fra Brøndby for omkring 7 mio. kr.

Mikael Nilsson er også for en stund fortid i Brøndby, da han ligesom Farnerud er blevet lånt ud til en anden klub. Italienske Lecce har lejet den 32-årige tidligere svenske landsholdspiller og kan ligesom Burnley købe ham fri fra Brøndby for omkring 4 mio. kr.

29-årige Jan Kristiansen er ligesom Farnerud og Nilsson blevet lånt ud. Spanske Celta, kan købe ham fri fra kontrakten i Brøndby for omkring 7 mio. kr.

Den sidste betydningsfulde spiller der har forladt Brøndby, er den 28-årige centrale forsvare Mikkel Bischoff, der er skiftet til engelske Leeds for omkring 3 mio.kr.

Brøndby har også sagt farvel til et par ungdomsspillere som er Kasper Lisdorf, Andreas Larsen, der begge er blevet løsrevet fra deres kontrakter. Azad Corlu og Alexander Green er begge blevet lånt ud til Brøndbys samarbejdsklub LFA.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010