home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Le jou d'internet - Team Bavezzi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Le jou d'internet - Team Bavezzi  (Læst 19678 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #45: 21 Apr 2011, 02:22 »

Dumme Mr. Fyn
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #46: 27 Apr 2011, 21:45 »



#6  December - [Indsæt selv vittig overskrift]

'Jon-Jon skarpeste i Europa? Yaya
Fandme om jeg ikke gjorde det. Fik poppet min sejrsmødom for Team Bavezzi og Evian. Et lille kvarter er spillet, og 'Jon-Jon' har bragt os foran ude mod Havre AC. Normalt en kamp Evian ikke ville frygte, men med forrige måneds præstation i baghovedet var jeg alligevel en smule nervøs. Jeg blev dog roligere efter 'Jon-Jon's drømme mål. Korte inden halvleg råbte jeg til drengene, at de bare skulle: "play it cool", og lade os komme til pause med en føring. På en eller anden måde bliver dette dog mistolket, og Havre bliver lukket ind i kampen. På et ufarlig hjørnespark knalder Julien Quere(Nemlig, den Julien) bolden ind forbi Michael Blonbou. 1-1. I pausen får hele holdet en skideballe, og især belgieren, Ed Campbell, får en sviner - Samme Campbell skulle senere får en hovedrolle.
Skideballen virkede dog, og Havre bliver spillet ud på egen bane. Små 20 minutter skulle der gå, før 'Jon-Jon' igen redder os - med et mål ikke set flottere siden hans mål i første halvleg - bringer han os foran 1-2. Sejren bliver slået fast af Baves langtidsprojekt, 'Yaya'. 1-3 - Dette bliver også kampens resultat. Komisk, at de spillere der scorede alle vores mål er nogen, der er blevet hentet for vores ulækre kildevandspenge. Dette skulle Itazika da også brokke sig over. Typisk.
Ed Campbell, der blev svinet til i pausen, tabte hovedet sent i overtiden og blev smidt ud for at skubbe en Havre-modstander. Dumt, og der går længe før Campbell er at finde i startopstillingen igen.

Højt at flyve - dybt at falde 
Jeg var på toppen af verden efter vores 3 point mod Havre AC, intet hold kunne slå os - lige på nær Nancy - holdet vi vandt over i straffesparkskonkur rence i pokalturneringen. Hævnen var sød for Nancy, da de udstillede os som et hold, der ikke gad spille, men bare var mødt op for at få penge og gratis kildevand. Hele 2 skud på mål havde vi, og Nancy sad på boldbesiddelsen. Inden pausen kom vi bagud, da tyske, Sascha Reichel bragte gæsterne foran. Kampen endte 0-1 til Nancy, og det mest sindsopvækkende i 2. halvleg var, da Bave Jr., 'Yaya', fik gult kort for brok. Dumt? Yaya.

Kedelig vs. Kedelig
Månedens sidste kamp var mod Lille, et hold Bave tidligere slog, men jeg kunne desværre kun trylle en kedelig 0-0'er frem. Ligesom i kampen mod Nancy var vi ikke kommet for at spille fodbold, mens Lille ikke kunne spille fodbold. Og jo, når man efter 21 minutter er en mand i overtal, så håber man da på, at ens hold kan skabe bare det mindste, men nej, ikke denne gang. Det var dog en tvivlsom udvisning, så vores Iván fik det dårligt og tog en sympati udvisning 5 minutter før tid. Helt onde er vi alligevel ikke.

Ligatabellen pr. 01.01.2029
Team Bavezzi bærer ikke ikke nag efter en halv skidt måned, derfor vil vi gerne lykønske Itazika med den fine sidsteplads, og vi håber, I kan forsvare den sæsonen ud. Vil I dog i mellemtiden forsøge at redde jer, jammen så får I også nogle venelige ord med på vejen: Tænk positivt - Help is on the way
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #47: 27 Apr 2011, 21:54 »

Vittig titel: "Could be worse, could be Itazika..."
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #48: 27 Apr 2011, 22:51 »

Vittig titel: "Could be worse, could be Itazika..."

Hehe ja, rigtig nice fundet på
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #49: 27 Apr 2011, 23:16 »

Hehe ja, rigtig nice fundet på
Tak tak.  Cool (Satser på det ikke var sarkastisk Opstemt)
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #50: 30 Apr 2011, 23:59 »

Team Bavezzi vil gerne takke alle, der har læst med og alle der har kommenteret. Det har været sjovt for os at være med, for det handler ikke om at vinde, men om at være med.

Der skal også lyde en stor tak til 'Itazika'.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010