home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Le jou d'internet - Team Bavezzi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Le jou d'internet - Team Bavezzi  (Læst 19681 gange)
3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #30: 09 Apr 2011, 23:52 »



#4  Oktober - Stafetten sendes videre

Nu går vi ind i en afgørende fase, for det er her jeg skal sætte mit aftryk i duellen mod Korzika. Samtidigt har jeg et stort ansvar med hensyn til det hold som Lavezzi modtager og skal præstere med i næste måned.

Vi forsætter den ubesejrede stime på hjemmebane, i en relativt tam kamp mod Stade Malherbe Caen. Resultatet bliver 0-0 hvilket må siges, at være lidt skuffende, men når vi kun præsterede at have 48% boldbesiddelse, jamen så vil jeg da gerne sælge kampen for det ene point.

Team Bavezzi – Itazika

Kigger vi på de to holds form indtil nu, jamen så har udeholdet præsteret én sejr i  9 kampe,  derfor må det siges at de har alt at vinde inden denne kamp. For os, jamen så er der i denne kamp tale om meget mere end en ’pligtsejr’, det er æren, håneretten, tre point, yderligere distance, suverænitet, og samtidigt spiller vi for, at straffe dem for denne kommentar: ’Indsæt lol quote’

Kampen fløjtes i gang, og der går ikke længe før vi har overtaget alt spillet. Det er selvfølgelig heller ingen overraskelse, men det er alligevel glædeligt.

Efter godt 15 minutters spil, så dukker ’Jon-Jon’ op og gør situationen langt mindre tålelig for Itazika der nok ville have solgt samtlige familiemedlemmer for et point i dagens opgør.
Herefter aftaler jeg med Lavezzi, at vi skal beherske os og holde 1-0 hjem, da det ikke er sikkert Itazika gider spille længere hvis vi bare kører dem over. Så vi behersker os, lige indtil ’heltene’ fra GF38 vælger at skade 'darlingen' Fourcade – en skade der holder ham ude i tre måneder. 

Herefter erklærer vi no mercy og 14 minutter inde i anden halvleg – der gør Rui Fernandes det til 2-0, vi vælger dog at holde igen herfra, og tager dem til nåde. Så vi undlader at score flere mål og vinder derfor 2-0. Vigtig sejr og vi har nu vundet de tre seneste opgør mod Itazika.

Team Chamakh vs Team Bavezzi

Efter sejren mod Itazika, er der selvfølgelig fest og glade dage i kildevands lejren.
I runden efter skal vi på besøg hos Marouane Chamakhs mandskab RC Lens. Det starter ganske glimrende og vi får tildelt et straffespark efter 3 minutter. Jawad Riyahi takker for 'den største chance i fodbold', og sender os på 1-0. Herefter får Lens lov til, at holde bolden lidt og i anden halvleg giver det fin pote! Da de vælger, at sende os på 2-0 ved et selvmål af Thomas Lebon. Seks minutter før tid vælger de, at give os sejren i det Amir Jabeur trækker det røde kort. Kampen slutter 2-0 og vi nupper tre point fra Team Chamakh.

Straffesparks-eventyret forsætter

I den seneste update kunne jeg berette om, at vi havde massere af dygtighed i straffesparkskonkur rence. Denne gang var modstanderen FC Nantes fra Ligue 2, og på trods af favoritværdighed jamen så havde vi fået lov til at spille hjemme. Jeg tænkte det nok var nødvendigt, at bevise for masserne hvor gode vi er til straffesparkskonkur rence. Derfor spiller vi 0-0, hvilket måske havde været skuffende, hvis ikke det var med vilje. Denne gang var lotteriet anerledes og vi skal helt ud til spark nummer otte før vi kunne juble over videre avancement. Sejren på 7-6 sætter os op imod PSG i næste runde, det bliver dog med en anden på bænken.

Sidste kamp - for nu

Sidste kamp før holdet gives videre, og her skal vi med kildevands drengene på tur igen.
Turen går til Stade de la Route de Lorient og det er her Stade Rennais FC holder til. De er et hold der lever og ånder fodbold, det er ikke kedelig destruktiv fodbold. Nej, det er et hold der vælger at spille så offensivt at man stiller op med fire angribere således at man spiller 4-2-4. Formationen de benytter sig, af ja det er hvad jeg vil kalde mit kryptonit, møder jeg et hold med denne formation jamen så kapitulere vi på forhånd. Det er sket i mine tidligere saves og det sker skam også denne gang. I hele kampen har vi 2 skud og har bolden 39% af tiden. Vi er heldige med at slippe hjem og kun have tabt 3-0.

Ligatabellen pr. 01.11.2028

Tabellen viser, at der skal en række mirakler til før GF38, på nogen måde kan nærme sig Evian. Derfor er der en relativt nem opgave foran Lavezzi, men vi skal naturligvis ikke tage sejren på forskud eller sælge skindet før bjørnen er skudt. De næste tre måneder bliver Lavezzi vs ItaliensLarsen, og her er det vigtigt, at Itazika får kæmpet sig over nedrykningsstregen så vi kan forsætte.


« Seneste Redigering: 10 Apr 2011, 09:53 af 3.v evaB » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #31: 10 Apr 2011, 00:04 »

Hej :i
Først og fremmest: Tillykke med at i ligger over Itazikas A38, det er herligt når ens favoritter vinder, og jeg kan med stolthed i stemmen sige at jeg var med hele vejen fra starten!
Derudover skal Bave have ros for sin dejlige måde at skrive på, som med en lidt sarkastisk undertone guider os igennem kampene. Derudover er den lyserøde farve der er meget gennemgående i bloggen pæn, og den skærer ikke i mine øjne.

Nu håber jeg bare at Lavezzi fortsætter i samme gode stil, og at i bliver ved med at holde Itazika bag jer.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #32: 10 Apr 2011, 00:07 »

Det er jo en smuk placering I har jer. Stensikkert. 2-0 er den farligste føring i fodbold, og den valgte I at vinde med. Det viser arrogance og overskud af en anden verden, og det passer jo perfekt til landet Frankrig. Det er vigtigt at tilvænne sig kulturen. Godt set Bave.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #33: 10 Apr 2011, 00:19 »

Det er jo en smuk placering I har jer. Stensikkert. 2-0 er den farligste føring i fodbold, og den valgte I at vinde med. Det viser arrogance og overskud af en anden verden, og det passer jo perfekt til landet Frankrig. Det er vigtigt at tilvænne sig kulturen. Godt set Bave.
Uvidenhed...


Du gør det godt. Du skriver en blog i din sædvanlige, jeg er flabet og loller rundt stil, og du er jo en dygtig og erfaren manager, hvilket man kan se på tabellen!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #34: 10 Apr 2011, 00:21 »

Uvidenhed...


Du gør det godt. Du skriver en blog i din sædvanlige, jeg er flabet og loller rundt stil, og du er jo en dygtig og erfaren manager, hvilket man kan se på tabellen!
Jeg ved alt. Også at franskmænd overfladisk og generaliserende set, fremstilles som arrogante. Det er det, jeg forholder mig til.

Pyt med hvad der virkelig passer.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2011, 00:23 af Jakob E » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #35: 10 Apr 2011, 00:39 »

Jeg ved alt. Også at franskmænd overfladisk og generaliserende set, fremstilles som arrogante. Det er det, jeg forholder mig til.

Pyt med hvad der virkelig passer.
Bare det, at du lader din holdning bestemmes af en uviden og generaliserende mængde beviser meget godt, hvor lidt du ved. Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #36: 10 Apr 2011, 00:45 »

Bare det, at du lader din holdning bestemmes af en uviden og generaliserende mængde beviser meget godt, hvor lidt du ved. Wink
Nu er mit indlæg, også skrevet på den måde, at det jeg skriver ikke behøves at passe, eller at være min rigtige holdning. Jeg synes f.eks. heller ikke 2-0 er den farligste føring. Men det er et kendt citat, ligesom det er kendt at franskmænd er en smule arrogante. Hvorvidt om det så passer eller ej.

Håber du forstod min pointe. :-)
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #37: 10 Apr 2011, 00:51 »

Fair nok! Opstemt Jeg står bare af, når den fordom kommer på bordet. Uanset hvem det er. Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #38: 10 Apr 2011, 12:37 »

Nu spiller jeg hverken FM eller læser blogs, men nysgerrighed fik mig herind.

Rigtig fedt koncept I har, med at lave en dobbelt-blog til et netspil som 4 mand deler. Og ud over det, er det rigtig sjovt at læse, både jeres og den anden blog, da I alle har en humor der er lige i skabet til blogupdates, så de aldrig bliver kedelige. Især dine indledende updates, Bave, har været rigtig gode og sjove, og den slet skjulte arrogance klæder en netspilsblog utroligt godt - Især nu hvor I har noget at have det i, både præstations og navnmæssigt. Keep it up.  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #39: 10 Apr 2011, 12:47 »

Stolt!!!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #40: 11 Apr 2011, 14:39 »

Hej :i
Først og fremmest: Tillykke med at i ligger over Itazikas A38, det er herligt når ens favoritter vinder, og jeg kan med stolthed i stemmen sige at jeg var med hele vejen fra starten!
Derudover skal Bave have ros for sin dejlige måde at skrive på, som med en lidt sarkastisk undertone guider os igennem kampene. Derudover er den lyserøde farve der er meget gennemgående i bloggen pæn, og den skærer ikke i mine øjne.

Nu håber jeg bare at Lavezzi fortsætter i samme gode stil, og at i bliver ved med at holde Itazika bag jer.
Mange gange tak, vi sætter på pris på opbakningen du har vist os som 'ægte' fan. Jeg er selv meget glad, for det at kunne skrive uden at tænke så meget. Derfor kan det godt blive med sarkastiske undertoner, da det er her jeg føler mig hjemme.
Den lyserøde farve er en af de store grunde til vi har valgt Evian. Alene for at kunne køre den farve i bloggen, så hvis du synes den fungerer fint. Jamen så er jeg lykkelig, da du om nogen ved hvad du snakker om på det område.
Lavezzi skal bare have 3 point hver 5. kamp, så vil Itazika aldrig kunne hente os. Jeg regner selvfølgelig med mere men man skal heller ikke blive grådig, så længe vi slutter over dem. Så er det mission accomplished.

Det er jo en smuk placering I har jer. Stensikkert. 2-0 er den farligste føring i fodbold, og den valgte I at vinde med. Det viser arrogance og overskud af en anden verden, og det passer jo perfekt til landet Frankrig. Det er vigtigt at tilvænne sig kulturen. Godt set Bave.
Elsker dine kommentarer Jakob :-D
Men jo landets generelle arrogance har da også været indover bloggen, uden tvivl.

Du gør det godt. Du skriver en blog i din sædvanlige, jeg er flabet og loller rundt stil, og du er jo en dygtig og erfaren manager, hvilket man kan se på tabellen!
Det handler jo om, at være sig selv og det har jeg da også tænkt mig i denne blog.
Dog skal den lige have 30% mere, da bloggen jo foregår i Frankrig og er versus Itazika. :-D

Jeg ved ikke hvor meget ære jeg kan tage for holdets resultater, da det oftest virker tilfældigt hvordan vi får trukket point hjem. Men jo det er selvfølgelig min fortjeneste  Cool
Stolt!!!
<3

Nu spiller jeg hverken FM eller læser blogs, men nysgerrighed fik mig herind.

Rigtig fedt koncept I har, med at lave en dobbelt-blog til et netspil som 4 mand deler. Og ud over det, er det rigtig sjovt at læse, både jeres og den anden blog, da I alle har en humor der er lige i skabet til blogupdates, så de aldrig bliver kedelige. Især dine indledende updates, Bave, har været rigtig gode og sjove, og den slet skjulte arrogance klæder en netspilsblog utroligt godt - Især nu hvor I har noget at have det i, både præstations og navnmæssigt. Keep it up.  Thumbs Up
Jeg er rigtigt glad for, at du har gjort en undtagelse med denne blog. Som du siger er det et specielt koncept og derfor bliver vi nødt til, at skrive på en bestemt måde for at skabe interesse for begge blogs. Vi har så bl.a. valgt at inkludere humor og det er altid fantastisk når man lykkes med den slags 'satsninger'.
Det er altid dejligt, med ros og jeg håber vi kan blive ved med at underholde Smiley
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #41: 14 Apr 2011, 16:05 »



#5  November - Missing Bave!

Jeps, efter Bave har bragt megen succes til Kildevandsbørene, har jeg skulle følge i hans fodspor, og desværre har Team Bavezzi måtte erkende, at jeg på ingen måde har kunne leve op til det. 1 point ud af 15 mulige er det blevet til, og et exit i pokalturneringen har november også budt på – dette dog med fuldt overlæg.

Also missing CC

Inden I hører om, hvordan Baves fine arbejde er blevet lollet væk, får I en meget glædelig nyhed. Da jeg fik savet fra Bave, Blev vi hurtigt enige om at forsvaret var helt af helvede til. Dette blev da også understreget i forrige kamp, hvor Bave sørgede for, jeg fik et hold med god moral. Derfor måtte der ske noget og tro mig – det gjorde der. I vores position som junioraspirant i Ondskabens Akse skal vi følge mange regler, og af de regler lyder, at man ikke må handle med fjenden – denne regel har jeg forbrudt mig på. Jeg fik handlet med en del af "Collision of the willing" – Rumænien (Bush ftw.). Vores regler er ellers underskrevet med en blanding af blod, penge og tvivlsomme straffespark. Men, når man finder re-inkarnationen af selveste Cristian Chivu, er man bare nødt til at slå til. Hans navn er Gigi Roman, og for at gøre skaden lidt god igen, blev han signet til en alt for høj løn, præcis som man kan vil have det i Ondskabens Akse. Men i og med Gigi er re-inkarnationen Cristian Chivu, vil han nu blive kendt som "CC" – ikke at forveksle med skandale skuespillerinde, Lauren Lane, fra hit-serierne, The Nanny og Living with Fran!

Give me ze money

Udover at nedgøre Itazika har Team Bavezzi hele tiden haft et klart mål – at blive fuldt optaget i Ondskabens Aske, og efter vores exit fra den franske pokalturnering er Evian nu tættere på dette end nogensinde. Vi havde lige afsluttet en fantom kamp mod PSG, hvor slutresultatet blev 3-3, og 4 dage senere skulle vi stå overfor dem igen i kvartfinalen i pokalen. Denne gang havde jeg dog en gameplan, der nok skulle sikre os en plads i semifinalen, men få timer inden kampstart hører jeg, at hvis vi ryger ud modtager vi lige under 3 millioner danske kroner, og her er det, den indre Joe Cole kommer op i Team Bavezzi. Vi beslutter os for at gøre det mest prestigefyldte indenfor sportsverdenen, nemlig ”to take a dive” – vi tabte kampen 0-2, fik vores 3 millioner og blev hyldet som helte af Ondskabens Akse = Win.

We are still the best – so fuck Itazika

Det er ingen hemmelighed, at Evian har skuffet – det er Team Bavezzi klar over, men samtidige er vi klar over, at vores modstandere denne november måned har været af højere klasse end gennemsnittet. PSG(3-3), Lyon(0-1), Saint-Etienne(0-1) og Marseille(0-4). Det eneste resultat vi rigtig er skuffede over, er 1-2 nederlaget til ligaens bundprop, Angers SCO, men hvor andre ser begrænsninger, ser Team Bavezzi muligheder, og vi fik straks ændret nederlaget til noget positivt. Angers fik 3 vitale point i bundstrider, hvor de kæmper med blandt andet Caen, Toulouse og Itazika med GF 38.

For et par dage siden så jeg på Facebook  en statusopdatering, der lød: ”Skal vi så bare leve af kærlighed og kildevand?” – Og ja, det er nok fremtiden for Team Bavezzi, hvis ikke resultaterne bliver bedre. 

Ligatabellen pr. 01.12.2028

Mit pjatteri i november har dog ikke betydet det store for ligaplaceringen. Alt er, som det plejer. Vi ligger, hvor det er sjovt, mens Itazika ligger, hvor det stadig er sjovt - men kun sjovt for Team Bavezzi.

« Seneste Redigering: 14 Apr 2011, 17:07 af Lavezzi » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #42: 14 Apr 2011, 16:57 »

Det handler om at føle sig tryg, lyder en vis reklame. Man ligger ikke meget mere trykt end ved de gode midterplaceringer. Hvad grækerne laver, ved jeg dog stadig ikke.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2011, 17:17 af Jakob E » Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #43: 16 Apr 2011, 11:00 »

Det handler om at føle sig tryg, lyder en vis reklame. Man ligger ikke meget mere trykt end ved de gode midterplaceringer. Hvad grækerne laver, ved jeg dog stadig ikke.
I Premier League har det eller vist sig, at midterplaceringerne er lig fyringer, hvorimod man har mere tillid til dem under stregen.
Men ja du har sikkert ret Wink

Ved ikke hvor man skal starte med de grækere...
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #44: 21 Apr 2011, 01:39 »

Vi holder en kort påskeferie, da vores modstandere er ringe til at opdatere deres blog.
Så i skal sende al hate mod ItaliensLarsen der ikke har opdateret endnu.
« Seneste Redigering: 21 Apr 2011, 03:07 af 3.v evaB » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010