home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Le jou d'internet - Team Bavezzi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Le jou d'internet - Team Bavezzi  (Læst 19673 gange)
3.v evaB
Gæst
 
Le jou d'internet - Team Bavezzi
« : 01 Apr 2011, 16:48 »



Skulle det være sket, at i ved uheld havde bevæget jer ind på 'Itazika's blog og hørt om deres episke netspil.
Jamen så har vi vel også hørt, om deres forestående modstandere - nemlig 'team Bavezzi'.
Bag det geniale navn, der finder vi Lavezzi og undertegnede.





Spillet i sin enkelthed går ud på, at vi styrer de lyserødt klædte kildevands børn fra Evian, der på magisk vis har kæmpet sig op i Ligue 1. Vi kunne selvfølgelig have blogget alene, men vi synes det er nemmere at se hvor god man er når man kan sammenligne med ringe modstandere. Så for at underholde jer, har vi hentet modstandere ind i form af ItaliensLarsen & Korzika der har fået kontrol over GF38, den grinagtige duo udgør tilsammen 'ITAZIKA'.

Det kommer til at fungere således, at vi skiftevis skal spille mod hinanden. På den måde at jeg starter ud mod Korzika, hvorefter Lavezzi tager over hvor jeg slap og det samme foregår selvfølgelig på modstanderholdet. Så er der selvfølgelig også den lille detalje, at vi starter i 2028. Så det bliver nok småt med, at kunne genkende spillere. I vil dog få indblik i FMs glimrende regen system og her vil i blive sendt ud på en rejse fyldt med eventyr.

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #1: 01 Apr 2011, 17:00 »

I er allerede min favorit.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #2: 01 Apr 2011, 17:07 »

I er allerede min favorit.

I ligger også lunt i svinget til min stemme.
Logged

If you can't join them, beat them.


Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #3: 01 Apr 2011, 17:45 »

Rigtig god idé. Jeg holder med kildevands børnene.. Wink
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #4: 01 Apr 2011, 18:59 »

I ligger også lunt i svinget til min stemme.
I er allerede min favorit.
Rigtig god idé. Jeg holder med kildevands børnene.. Wink
Kiss from Holland! :*

Efter et mindre skænderi i går er Team Bavezzi nu klar til at tæve WannabeItaly og Mr. JerseyWhore. Allerede på navn har vi vundet. Bavezzi ligger godt på tungen, mens Itazika både er grimt, men også umuligt at udtale uden at føle sig som en idiot.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #5: 01 Apr 2011, 19:44 »

Glæder mig til at se hvem der vinder! Smiley
Logged

Hala Madrid!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #6: 01 Apr 2011, 20:40 »

Kiss from Holland! :*

Efter et mindre skænderi i går er Team Bavezzi nu klar til at tæve WannabeItaly og Mr. JerseyWhore. Allerede på navn har vi vundet. Bavezzi ligger godt på tungen, mens Itazika både er grimt, men også umuligt at udtale uden at føle sig som en idiot.
Det lyder baskisk. Det sprog der minder mest om baskisk rent sprogmæssigt er vidst georgisk. Georgisk er retarderet ergo kan Itakazi erklæres for værende retarderet.

Hæhæ... Nej, fed start og fed idé alle fire. Jeg glæder mig til at se Bave lave lange indlæg. Det kan han ikke lide!
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #7: 02 Apr 2011, 19:09 »

Det lyder baskisk. Det sprog der minder mest om baskisk rent sprogmæssigt er vidst georgisk. Georgisk er retarderet ergo kan Itakazi erklæres for værende retarderet.

Hæhæ... Nej, fed start og fed idé alle fire. Jeg glæder mig til at se Bave lave lange indlæg. Det kan han ikke lide!
Du har så evigt ret, de er retarderede - netop derfor må det være et sigende navn til dem.

Jo tak, det har også været en livslang drøm for os alle. Der var en random ginger i vejen for drømmen, men heldigvis kom Korzika til undsætning.

Lange indlæg? Tror bare jeg laver vildt meget mellemrum så man ikke kan se der står så meget.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #8: 02 Apr 2011, 22:33 »

Spændende intro. Lunt i svinget, forrest i feltet, øverst i bowlen osv. osv. Kom så, de lyyyysrød'!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #9: 02 Apr 2011, 22:48 »


Lange indlæg? Tror bare jeg laver vildt meget mellemrum så man ikke kan se der står så meget.

Du er en mester til at lave korte sætninger.
Men du er også dygtig til at have mange afsnit.
Så du er nok min favorit.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #10: 04 Apr 2011, 14:36 »

Spændende intro. Lunt i svinget, forrest i feltet, øverst i bowlen osv. osv. Kom så, de lyyyysrød'!
<3
Du er en mester til at lave korte sætninger.
Men du er også dygtig til at have mange afsnit.
Så du er nok min favorit.
Store ord fra en stor JG.

Kunne godt være der kom en update indenfor snart.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #11: 04 Apr 2011, 19:37 »



#1 Truppen

Det er vel de færreste herinde, der ved, hvilke spillere der render rundt med Evians lyserøde trøjer i dag.
Jeg vil tage chancen, og sige der er endnu færre, der ved hvilke spillere der rundet rundt i de trøjer i 2028.
Derfor bliver vi nok nødt til at fortælle jer, hvem der udgør Evians hold, i året hvor de fylder 25 år.


Le gardiens de but:

På målmandsposten har vi Michael Blonblou som førstevalg og skulle det nogensinde ske, at han blev skadet, jamen så har vi en finne, der er velsignet med navnet Johan Mäkelä. Begge målmænd er relativt nye i klubben, og spiller deres hhv. anden og første sæson i klubben.

Les défenseurs

I forsvaret er der lidt flere spillere at gøre godt med. Vi stiller ret traditionelt op med fire forsvarspillere, såfremt alle er tilgængelige så bliver kæden udgjort af:



De ovenstående forsvarsspillere vil få rigeligt, at se til i denne sæson, og det er især inde centralt, vi vil få problemer. Forsvarets styrke findes istedet ude på backerne, hvor Carmona & Dembélé regererer og afviser utallige trusler fra modstandernes pretty boy wings.

Herudover har vi Damiano Selmi, Ed Campbell og Remi Murati til at spille anden violin.
Umiddelbart ser det ud som om, at der er ringe bredde på disse pladser. Dét er der skam også, men det er mere alsidige spillere, der kan dække flere pladser. Selvom der er lidt problemer med højre-back, regner vi med at tilknytte en spiller hertil, og hvis ikke så er det godt, at Dembélé aldrig bliver skadet eller får karantæne.

Le milieu de terrain

I det vi her på midtbanen, benytter os af tre centrale midtbanespillere og en defensiv midtbanespiller.
Så betyder det, at vores spil primært går igennem midten, og derfor vil kantspillere enten bliver omskolet til angribere eller blive skibet væk til andre klubber. Skulle den nuværende taktik slå fejl, jamen så bliver det hyggeligt for Lavezzi, når han i januar overtager klubben, hvor han der skal ud og rette op på det, at vi mangler kantspillere.

Men den frygtindgydende midtbane består på nuværende tidspunkt af:



De stærkeste spillere i denne kæde må siges at være Jan Zinn & Albert Mauli, hvor først nævnte i høj grad kan blive nødvendig grundet sin erfaring, jamen så kan Mauli der har alderen på sin side blive en vigtig spiller for holdet i de næste mange år. De resterende spillere på denne position skal kæmpe hårdt for ikke at se sig overgået af den næste og bedste. For på nuværende tidspunkt vil det blive svært for os at satse fuldt ud på spillere som Jawad & Alvaro.
I denne kæde finder vi også Henri Ekwalla, Nordine Dufau og Rui Fernandes.

Som i kan se betyder det, at vi er dækket fint ind og ikke vil falde i niveau, hvis en af de to middelmådige startere skulle blive skadet, da vi har middelmådighed i lange baner.

Les attaquants

Vil mene, vi er så godt med oppe foran, at vi befinder os i ligaens top 3.
Heroppe har vi været så heldige, at kunne signe en re-inkarnation af Jon dahl Tomasson.
Fremover vil han blive kaldt 'Jon-Jon'(fuck ya), men i denne update vil i få hans borgerlige navn med også.
Manden der tales om er 31 år og bærer navnet René Rasmussen. Sammen med publikumsdarlingen Christian Fourcadé udgører han klubbens front-duo.

Udover de to startende angribere, så er vi i besiddelse af stjerner som:
Oliver Bulut, Alexandre Reix, Moisés Gonzalo og Abdel Aziz Ibrahim. Det vil kræve en del rotation, at kunne please alle disse stjerner, men konkurrence er godt, og spillerne vil hele tiden vide, at man kan nå fra banen til tribunen på en brændt chance for meget. (We're looking at you Moisés)
Den kvikke har nok spottet, at Abdel endnu ikke er angriber, men det er work-in-progess, og hvis han ikke kan tilpasse sig livet som angriber, så vil han uden tvivl blive skippet videre.

Jeg regner ikke med, at I kan forestille jer, hvordan startopstillingen ser ud, derfor har jeg snydt lidt hjemmefra og holdet ser derfor således ud:


Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #12: 04 Apr 2011, 19:44 »

Rigtig god update, det ser jo helt perfekt ud. Thumbs Up
Logged

FCK

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #13: 04 Apr 2011, 19:45 »

Sød update, og godt med et overblik over jeres trup, selvom jeg godt kendte de fleste i start-elveren. Jeg vil slet ikke lægge skjul på at jeg holder med Bavezzi, da i er lidt rarere, og ham ItaliensLarsen kan slet ikke tåle succes. Så får han storhedsvanvid. Så i skal tage sejren.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #14: 04 Apr 2011, 20:05 »

Sød update, og godt med et overblik over jeres trup, selvom jeg godt kendte de fleste i start-elveren. Jeg vil slet ikke lægge skjul på at jeg holder med Bavezzi, da i er lidt rarere, og ham ItaliensLarsen kan slet ikke tåle succes. Så får han storhedsvanvid. Så i skal tage sejren.

Jeg kan sagtens tåle succes, det er mere nederlag som jeg ikke kan tåle! Cool
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010