home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Le jou d'internet - Itazika!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Le jou d'internet - Itazika!  (Læst 14115 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #15: 05 Apr 2011, 20:25 »

I vores hoved endte den kamp 0-0.
Meanwhile in real life:
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #16: 05 Apr 2011, 20:30 »

Meanwhile in real life:


av...
Logged

FCK

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #17: 05 Apr 2011, 21:09 »

Det var en lille snitter, men så kommer vi op på hesten igen. Nu hvor jeg er kommet ved roret, skal i nok få resultater at se!
Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #18: 05 Apr 2011, 21:17 »

Det var en lille snitter, men så kommer vi op på hesten igen. Nu hvor jeg er kommet ved roret, skal i nok få resultater at se!
Tager I snittere?! Så forstår jeg bedre at I tabte så stort!!  Shockeret
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #19: 05 Apr 2011, 22:08 »

Tager I snittere?! Så forstår jeg bedre at I tabte så stort!!  Shockeret

Vi tager lidt af hvert. Ikke altid man ved hvad der ryger indenbords!
Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #20: 05 Apr 2011, 22:13 »

Vi tager lidt af hvert. Ikke altid man ved hvad der ryger indenbords!
Kender det alt for godt. Så mister man kontrollen...men det er nu meget sjovt.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #21: 05 Apr 2011, 23:23 »

Kender det alt for godt. Så mister man kontrollen...men det er nu meget sjovt.

Det er bestemt sjovt. Hvis bare vi kunne få spillerne til at tage et eller andet også, fordi deres moral er godt nok nede og skrabe bunden.
Logged


3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #22: 06 Apr 2011, 01:22 »

Det er bestemt sjovt. Hvis bare vi kunne få spillerne til at tage et eller andet også, fordi deres moral er godt nok nede og skrabe bunden.
Nu har de så også tabt alt de har været i nærheden af siden 'Itazika'-effekten trådte i kræft :l
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #23: 06 Apr 2011, 07:11 »

Det er bestemt sjovt. Hvis bare vi kunne få spillerne til at tage et eller andet også, fordi deres moral er godt nok nede og skrabe bunden.
Bare knus nogle julemandspiller(lykkepiller) og så ned med det i deres vandflasker, det virker altid!
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #24: 06 Apr 2011, 13:23 »

Meanwhile in real life:


Klassekommentar  Cool
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #25: 06 Apr 2011, 17:27 »

Nu har de så også tabt alt de har været i nærheden af siden 'Itazika'-effekten trådte i kræft :l

"Tabt alt" er store ord. Nogle få kampe er blevet vundet! :l
Logged


3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #26: 06 Apr 2011, 21:36 »

"Tabt alt" er store ord. Nogle få kampe er blevet vundet! :l
Ikke i de offentliggjorte updates. :O
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #27: 07 Apr 2011, 14:12 »

Ikke i de offentliggjorte updates. :O

Hvad kalder du så kampene mod Nyonnais og Panathinaikos? I går endda så meget op i venskabskampe, så dem må jeg vel tælle med.  Cool
Logged


3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #28: 07 Apr 2011, 17:09 »

Hvad kalder du så kampene mod Nyonnais og Panathinaikos? I går endda så meget op i venskabskampe, så dem må jeg vel tælle med.  Cool
Det var så manden før jer - men cool man skal tage de sejre man kan få når man ingen har.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Itazika!
« Svar #29: 07 Apr 2011, 22:12 »



Begyndende krise i Grenoble

1. OKTOBER 2028
Den franske arrogance, der tidligere er blevet lagt for dagen, er så småt forstummet hos undertegnede. I september er 4 ud af 5 kampe blevet tabt, og efter en ligeledes elendig august måned, så er de første  hademails allerede blevet sendt fra vrede Grenoble-fans.

Grenoble 2 - 1 Toulouse
September måned startede ellers forrygende. Jeg skulle møde Toulouse, der også lå i bunden. De havde også tabt alle deres hidtidige kampe i Ligue 1, og da jeg skulle spille på hjemmebane, så var jeg opsat: Denne kamp skulle bare vindes! Op til kampen havde jeg forsøgt med med et systemskift. Førhen spillede jeg uden kanter, men mod Toulouse skulle noget nyt prøves: 4-4-2. Midt i kampforberedelsen failede Baves internet dog, og kampen blev simuleret uden mig ved roret. Men heldigvis gjorde det ikke noget. Vi havde vundet sæsonens første kamp!

Lorient 2 - 1 Grenoble
Det er meget tragikomisk. Grenoble har kun vundet kampe, hvor jeg ikke har haft styringen over holdet. Kampen mod Lorient ændrede heller ikke på det faktum. Spillemæssigt var det dog forholdsvis positivt. Vi dominerede kampen. Kampen startede dog rigtigt dårligt for Grenoble. Da der var spillet et kvarter, var stillingen 1-0 til Lorient, og blot fire minutter efter, så fordoblede Lorient deres føring. Man skulle tro, at Grenoble havde mistet troen på sig selv, men sådan var situationen ikke. Grenoble etablerede et pres, men der blev ikke scoret mere i 1. halvleg. I 2. halvleg fortsatte vi presset, men vi skulle frem til midt i 2. halvleg, før vi fik scoret. 66 minutter inde i kampen kom Dominik Gabrik på måltavlen. Presset fortsatte, men Lorient havde marginalerne på deres side. Bedømt ud fra kampstatistikken, så syntes jeg nu, at jeg havde fortjent at få point. 

Valenciennes 2 - 1 Grenoble
 
COUPE DE LA LIGUE
as nancy lorraine 0 - 0  evian tg fc (s)
fc nantes 2 - 0 as cannes
toulouse fc 1 - 0 stade malherbe caen
rc lens 1 - 2 paris saint-germain
aj auxerre (e) 1 - 0 rc strasbourg
as saint-etienne 2 - 0 tours fc
angers sco 1 - 2 havre fc
montpellier herault fc 1 - 0 stade rennais fc
usbco 0 - 2 stade brestois 29

Det var den 20.9, og det var tid til at indtræde i årets Coupe de la Ligue. Min modstander var Valenciennes, og jeg forventede en svær kamp. De 23476 tilskuere, der var tilstede på stadion var vidne til en kamp, hvor Valenciennes dominerede. Valenciennes var kampens bedste hold i størstedelen af kampen, og de kom også foran 1-0 midt i 1. halveg. I 2. halveg fortsatte presset, og der blev først scoret igen, da der var 10 minutter tilbage af kampen. Grenoble fik et frispark langt oppe på Valenciennes banehalvdel. Efter en masse tumult i feltet, så fik en Valencienne-spiller uheldigt skubbet bolden i kassen. 1-1! Det var ufortjent efter spil og chancer, men sådan er fodbold nu en gang. Men min glæde forsvandt dog, da Valenciennes i det 90. minut scorede til 2-1. Symptomatisk for sæsonen indtil videre.

Grenoble 1 - 4 Monaco
3 dage efter kampen mod Valencinnes kom Monaco til Grenoble. Og der skulle blot gå 9 minutter før at Monaco kom foran. 6 minutter efter scoringen var der spillet et kvarter af kampen, og den tidligere Grenoble-spiller Christian Rodriguez garnede for Monaco. Men Grenoble var hurtige til at svare igen på Rodriguez' scoring. Milos Draskovic - lejesvenden fra Berlin - lynede efter 20 minutter, og optimismen blandt Grenoble-spillerne var tilbage. Men den effekt, der blev håbet på efter scoringen kom aldrig. Monaco fortsatte med at have initiativet, og Grenoble var aldrig tæt på at udligne. Da kampen var ved at løbe ud dukkede Christian Rodriguez endnu engang op. 1-3. Og Rodriguez var ikke værdig. 3 minutter inde i overtiden valgte Christian Rodriguez at score sit 3 mål i kampen, hvilket betød, at hattricket var hjemme. Ironisk nok, så modtog jeg efter kampen penge fra Monaco, da det passede med en klausul, der tidligere var blevet lavet.

Stade Brestois 29 4 - 3 Grenoble
Det er sjældent, at der bliver scoret 2 hattricks i en kamp. Men dette skete, da Grenoble kom på besøg i Brest. Brestois' Geraeili valgte at score alle Brestois' 4 mål, mens Florent Renouf scorede alle Grenobles mål. Geraeili valgte først at score to mål i træk, mens Renouf reducerede til stillingen 2-1. Godt en time inde i kampen valgte Geraeili at fuldføre hattricket, og han var ikke færdig endnu. 5 minutter efter at de 3 mål var blevet scoret, så drillede Geraeili igen. 4-1 og det lignede en klar magtdemonstration fra Brestois' side. Men Florent Renouf, der allerede havde scoret en kasse, var ikke færdig endnu. Han scorede to flotte mål, og nu var stillingen 4-3. Der skete dog ikke mere i denne kamp, og endnu engang måtte vi få fra banen med et nederlag. Vi kan dog trøste os med, at vi ikke ligger nummer chok, og at der ikke er så mange point før vi er oppe over stregen. Bavezzi har også et relativt stort forspring, og i øjeblikket fokuserer jeg bare på at komme over stregen, og så vi må se, om Bavezzi kan fanges derefter.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2011, 17:35 af korzika » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010