home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  #4 Ligaens horehus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #4 Ligaens horehus  (Læst 5421 gange)
mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #3 Ligaens horehus
« Svar #15: 04 Apr 2011, 09:24 »

Det ser rigtig godt ud, og jeg kan godt lide din vinkel. Spændende om du kan holde samme stemning i bloggen når sæsonen kommer i gang!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Ligaens horehus
« Svar #16: 04 Apr 2011, 17:42 »


De er gale i hovedet!

Ligaens horehus!

Update 4




Hvilken dag at starte på noget nyt. Efter gårsdagens pressemøde, stod solen højt på himlen, fuglene pippede, og vinden stod ganske stille mens termometret strøg over de 35 grader. Bare 24 timer senere sidder jeg i min nyerhvervede Skoda Fabia på vej til stadion, mens himmelen nærmest er i opløsning, og regnen styrter ned på folk og fæ over det meste af landet. Men egentligt generer det mig ikke, for det er under disse forhold min hjerne fungerer bedst. Da jeg slår ud på motorvejen glemmer jeg alt omkring mig, slår nærmest bilen på autopilot, og falder hen i mine egne tanker:

De er gale i hovedet allesammen! Uanset hvilken klub jeg sætter mine ben i, bliver jeg udråbt til at være den gnavne grånende østtysker. Jeg skal da ikke sætte spørgsmål ved hvorvidt jeg er kommet op i alderen. Men det kan fandme ikke være rigtigt, at jeg altid skal udstilles som konservativ, og uden visioner. Hvorfor skulle jeg overtage et hold, blot for at fortsætte som den tidligere manager har gjort? Mit helt store mål er at skabe en centraleuropæisk højborg. Et sted hvor vi kan vise at det tyske kraftværk kan banke igennem, helt uden alt det smuds fra Sydamerika der strømmer til europæisk fodbold i disse år. Men der er ingen grund til at nogle får dette at vide, for hvis det mislykkes vil jeg for evigt være til grin. Hvis det derimod lykkes, vil alle kunne nikke anerkendende, og se hvorfor der synges Deutschland, Deutschland über alles.


Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Ligaens horehus
« Svar #17: 04 Apr 2011, 18:08 »

Det ser rigtig godt ud, og jeg kan godt lide din vinkel. Spændende om du kan holde samme stemning i bloggen når sæsonen kommer i gang!

Jeg havde helt overset denne kommentar. Først og fremmest mange tak. Det er helt klart mit mål at forsøge at holde denne stemning gennem bloggen, dog vil det ikke blive sådan at den kære Dieter vil vandre rundt i vrede efter en sejr Wink
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010