home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Rosanero Aquile - Palermo
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rosanero Aquile - Palermo  (Læst 6390 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Rosanero Aquile - Palermo
« : 01 Apr 2011, 07:30 »


- Velkommen til min blog -

Holdet hedder Palermo og træneren er Jeppe Rogers. Dette er min første optræden i denne konkurrence, men tror en blog vil gøre et spil mere spændende og én gang skal jo være den første. Så jeg håber I vil tage dette i betragtning.
Jeg vil prøve på at bygge denne blog op således opdateringerne foregår i perioder, hvilket vil sige, at opdateringerne vil bestå enten af kampe i ligaen, liga cuppen, uefa, transfers osv. for at gøre den mere overskuelig. Det vil I selvfølgelig selv se efterhånden som opdateringerne kommer.


Here We Go!


Oplysninger om spillet
Database: Middel
Patch: 11.3.0
Lande: Brasilien, Danmark, England, Frankrig, Holland, Italien, Portugal, Spanien og Tyskland.
Ved alle ligaer er den øverste liga med, hvor jeg har valgt den anden liga med i England, Italien og Spanien.
Medieprognose: 6. plads
« Seneste Redigering: 01 Apr 2011, 16:30 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #1: 01 Apr 2011, 09:23 »


- Intro -

Forventningerne er høje til den nyankomne manager, Jeppe Rogers, der endelig har kastet sig ud som manager og vise sine egner i ideer efter mange års erfaring på grønsværnen. Dog vil det ikke komme som nogen overraskelse, hvis Jeppe Rogers bliver fyret inden for få år. Manden der styrer alt i klubben er nemlig den meget temperamentsfulde præsident, Maurizio Zamparini, der har fyret adskillige trænere inden for en kort årrække.
Fodboldmæssigt er det først de seneste år klubben har gjort sig bemærket i italiensk fodbold. Sidste år endte de på 5. pladsen, hvilket er den bedste placering for klubben nogensinde. Dette medførte international fodbold i denne sæson.
Jeg har valgt denne klub, da det er en klub jeg ser potentiale i og forhåbentlig gøre denne klub til noget stort i europæisk fodbold på denne måned


« Seneste Redigering: 01 Apr 2011, 16:30 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #2: 01 Apr 2011, 09:44 »

En der vil forklare hvordan man laver sådan en linje på ens blog?
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #3: 01 Apr 2011, 09:48 »

Mener du en linje som den jeg har lavet her nedenunder?





Så er det blot at klikke på linjen med pilespids i begge ender, eller at skrive [*hr], blot uden * Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #4: 01 Apr 2011, 12:05 »

Manget tak ! Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #5: 01 Apr 2011, 15:18 »

Glæder mig meget til at følge din blog!
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #6: 01 Apr 2011, 15:45 »

Glæder mig meget til at følge din blog!
Det er jeg glad for at høre! Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #7: 01 Apr 2011, 16:30 »


- De lyserøde ørne -

For at se på hvilke områder der skal justeres lidt på, vil jeg nu gennemgå truppen.

Målmænd *****
Salvatore Sirigu er uden tvivl førstevalget på målmandsposten, hvor han er flere længder bedre end Francesco Benussi. Går han hen og bliver langtidsskadet, står vi i en rigtig skidt situation, da han skal afgøre mange kampe, hvis vi skal have forhåbninger om en plads der giver international adgang.



Forsvar *****
Vi har 4 centrale forsvarsspillere, hvor Cesare Bovo og Ezequil Muñoz regnes med at være førstevalget afhængig af hvilken taktik vi anvender. De rutinerede backs, Mattia Cassani og Federico Balzaretti, besidder hver deres position og må regnes at være en af de bedste i ligaen på hver deres position. Begge er jagtet af flere topklubber og vil være svære at holde på.

Midtbane *****
På den centrale midtbane har vi mange alternativer, hvor i alt 6 kan spille denne plads. Her vil det primært også være de erfarne italienere, Fabio Liverano, Giulio Migliaccio og Antonio Nocerino, der skal styre midtbanespillet. De yngre kræfter, Armin Bacinovic, Josip ILicic og Pajtim Kasami, vil uden tvivl også få kampe, da de ovennævnte formentlig vil få karantæne eller skader.
Et af de steder vi skal finde forstærkninger og breddespillere er uden tvivl på kanterne. På venstrekanten har vi ikke én spiller, der kan spille den plads optimalt og derfor kan vi være nødsaget til at en rykke end spillere derud eller slet ikke spille med kanter.



Angreb *****
Palermostjernen og kaptajnen, Fabrizio Miccoli, går desværre rundt med en skade der kan tage længere tid. Vi er derfor stærk afhængig af vores unge stjernefrø, Abel Hernandez, der skal banke kasserne ind for os. Derudover har vi Mauricio Pinilla og Michele Paolucci, hvor førstnævnte er ny i klubben og Paolucci er på lån fra Juventus.
Boldene til disse angribere skal selvfølgelig krydres af Javier Pastore. Javier er, hvis ikke den vigtigste, en af de vigtigste spillere vi har og dermed er vi stærkt afhængig af ham. Hans præstationer vil uden tvivl præge hvilken slutplacering vi får i Serie A.


Det største minus er helt klart klubbens bredde af spillere, hvor der i alt er 19 spillere jeg mener, der kunne gøre sig gældende i førsteholdstruppen. Derfor ville det være utroligt svært at finde de øvrige spillere der skulle udfylde de resterende 6 pladser. Derfor ville jeg være tvunget til at hive et par ungdomsspillere op. Ellers vil jeg mene, at vi har en stærk start 11'er, men igen er jeg nervøs for bredden. Løber en eller flere af vores vigtige spillere ind i en langtidsskade er jeg bange for, at vi ikke slutter på en placering der giver adgang til internationalt fodbold.

Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #8: 01 Apr 2011, 17:53 »


- Transfertime -

Så kom tiden hvor talentspejderne skal på arbejde og hvor fansene følger intenst med i medierne. Det bliver spændende at se de forskellige handler i de store ligaer.

Forventningerne:
Ligaplacering: Bestyrelsen forventer en placering der giver adgang til en europæisk turnering.
Budget: Bestyrelsen har stillet 39 mio. kr. til rådighed til spillerindkøb, og et løndbudget på 3,25 mio. om ugen, hvor vi i øjeblikket bruger 3,05 mio.



Der var ingen tvivl om, at jeg skulle finde spillere til lave priser og ikke skulle have alt for meget i løn. Min egen vurdering var, at jeg skulle finde mindst 3 spillere, der kunne gøre sig gældende i førsteholdstruppen og fungere som breddespillere.

De første spillere jeg kiggede på, var spillere der kunne spille på de offensive kanter. Først ville jeg se på spillere der pt. ikke var på kontrakt og der fandt jeg den unge Vladimir Yurchenko. Vladimir er ikke en spillere der kan sættes i kategori med Pastore, men manglen på offensive kanter var stor og så ingen anden mulighed at skrive kontrakt med ham. Med det sagt, er han ikke en spiller uden evner og han er stadig ung og derfor gode chancer for at udvikle sig.
Derefter begyndte jeg yderligere at lede efter kanter, hvor jeg ville finde ældre spillere, der med deres erfaring kan gøre en forskel på banen. Efter godt en uge efter sæsonens første køb fik jeg en melding af Harry Kewells agent, at han ledte efter en ny klub og kunne købes for relativt få penge. Kewell har i de to sidste sæsoner spillet for tyrkiske Galatasaray, hvor han inden spillede i storklubben Liverpool. En spiller der absolut har de tekniske og mentale egenskaber på plads, men med alderen har de fysiske dele haltet en smule. Efter et par dages forhandlinger var handlen i hus og beløbet lød på 8 mio. kr.

Der efterfulgte yderligere to handler, hvor begge er med dansk nationalitet og blev fundet i danske klubber. Den første var en ung højreback fra Brøndby. Der er selvfølgelig tale om Daniel Wass, der også er på det danske u21 landshold. Daniel blev hentet for 9,75 mio. kr., og skulle være erstatning af Mattia Cassani. Daniel besidder også mange offensive kvaliteter og kan også bruges på højre kant. Han kan få en stor betydning for Palermo i fremtiden, når han med alderen får erfaring på fodboldbanen og lærer den italienske spillestil at kende.
Anden dansker i truppen blev den rutinerede fløj, Jesper Grønkjær. Igen en spiller der ikke har mange år tilbage på grønsværnen, hvilket også er derfor vi kun har lavet en 1-årig kontrakt. Jesper har samme kvaliteter som Harry Kewell og begge vil formentlig få samme opgaver på kanterne. Jesper blev hentet for 5 mio. kr.


Sommerens transfervindue blev lukket og der kunne ikke foretages flere handler. Jeg er fuldt ud tilfreds med handlerne og fandt spillere der sagtens kan være på niveau i Serie A. Jeg kan slet ikke vente til sæsonstart og se hvordan de nye spillere falder til på og uden for fodboldbanen.
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #9: 03 Apr 2011, 16:58 »


- Min filosofi -


Taktik er forskellig fra manager til manger og jeg vil nu komme med mine ideer til hvordan fodboldkampe skal vindes. Oftest har tophold deres helt egen måde at spille på og skal selv skabe kampen i og med at de skal vinde stort set hver kamp. Som midterhold vil jeg mene, at taktikken skal være afhængig af modstanderens stærke og svage sider. Jeg vil nu fortælle Jer om forskellige taktikker, hvor hver spillers funktioner bliver fortalt. Disse taktikker vil jeg gøre brugg af i denne kommende sæson.


The Line
Denne taktik vil jeg gøre brug af i kampe hvor jeg forventer en meget lige kampe. Forsvaret vil derfor tage sig af de defensive pligter, hvor vores backs vil gå med frem når chancen byder sig. Vores defense midtbane spiller vil fungere som ankermand og skal bryde modstanderens spil og spille de simple afleveringer og går sjældent med frem. Den centrale midtbane spiller vil være motoren, når vi skal bygge vores angrebsspil op. Kantspillerne skal holde bredden og skal være meget udfordrende og forsøge et-to-spil med vores trequatista, der skal finde hullerne mellem modstanderens forsvar og midtbane. Dette betyder at vi kun har én angrebsspiller, der skal fungere som en avanceret angriber og derfor deltage i vores angrebsspil.

Offense
Kampe mod lavere hold i hjemmekampe skal vindes hvis vi skal ende i toppen. Derfor har næsten alle spillere offensive funktioner, hvor især vores backs skal være med til at skabe overtallet på modstanderens banehalvdel. Derudover vil vi skubbe vores ankermand op, så vi ligger med to centrale midtbanespillere. Vores kanter er ligesom ankermanden skubbet 15-20 meter længere frem. Vi vil stadig spille med en offensiv midtbanespiller, der skal søge de forskellige huller og ligger lige bag vores eneste angriber, der kun skal være inde i feltet som en targetman.

Defense
Ved denne taktik vil vi fokusere på, at vores forsvar skal fungere 100% og ikke lukke mere end ét mål ind. Vi vil satse på kontraer der vil opstå og være kyniske i vores afslutninger. Vi bibeholder fire mand bag i, men tager de to centrale midtbane spillere længere ned på banen.Dvs at vi har 6 mænd der skal tage af de defensive pligter. Kanterne skal stadig holde bredden på banen og udfordre med det samme, hvis en kontra skulle opstå. Der vil altså være et stort hul på midten af banen, da vi også beholder vores offensive midtbanspiller, der også skal fremad når vi erobrer bolden. Angriberen skal være deltagende i vores kontraspil og skal så vidt muligt prøve at splitte modstanderes forsvar med forskellige løb.




- Preseason -

Med flere taktiske muligheder er vi nu klar til at eksperiementere disse i vores testkampe.Vi havde 3 testkampe med meget forskellige modstandere. Atl. Madrid, Gimnástica og Castellón var modstanderne.


Atletico Madrid - Palermo  0-0
Taktik: The Line
Kampstatistik
Det blev en meget lige kamp, hvor kampstatistikken viser en boldbesiddelse på 50-50%. Det var tydeligt at se, at begge managere skulle afprøve flere forskellige ting.Alt i alt en fin start, hvor vi fik spillet til at fungere og viste fornuftige takter.   

Gimnástica - Palermo  0-2
Taktik: Offense
Kampstatistik
Det blev egentlig en meget lige kamp rent spillemæssigt, men de kunne ikke rigtig komme til chancerne. Vi udnyttede vores to af vores chancer, hvor Pastore og Pinilla stod for målene. Det var tydeligt at se spillerne ikke var motiveret, hvilket prægede vores spil. Dog fik vi scoret mål, hvilket er vigtigt for vvores angribere inden sæsonstart.

Castellón - Palermo  0-6
Taktik: Offense
Kampstatistik
En kamp hvor vi styrede begivenhederne fra start og førte 4-0 ved halvleg. Vi skabte mange chancer og udnyttede en god del af dem og det giver forhåbentlig selvtillid til vores angribere til sæsonstart. Vi står utrolig stærk i forsvaret og spiller os ud af problemerne. Med dette resultat og ikke flere testkampe skal vi nu tage hul på Serie A.




« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 17:05 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #10: 04 Apr 2011, 00:59 »

Det er en lækker blog du har kørende! Opstemt
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #11: 04 Apr 2011, 10:34 »

Mange tak :-) Dog har jeg lidt problemer med mine billeder, da de alle bliver samme størrelse, selvom jeg indtaster de rigtige tal i koden :/
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #12: 04 Apr 2011, 10:47 »

Det problem havde jeg også i starten. Prøv og brug en kode uden width og heigh inkluderet i koden og se om det hjælper?


[*float=right][*img ]http://i56.tinypic.com/28kk9dk.jpg['/img]['/float]
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #13: 04 Apr 2011, 20:45 »


- Ørnene stormer mod mesterskabet -

Starten på Jeppe Rogers' første sæson som manager kunne ikke have startet bedre i den italienske Serie A. Programmet viste også, at de skulle hive en hulens masse point hjem i starten af sæsonen. Palermo besidder førstepladsen efter de første 10 kampe i Serie, hvilket ikke ikke overrasker manageren.


Så kom vi endelig i gang! I sæsonpremieren fik vi besøg af Parma, der var sidste års oprykkere og endte på en overraskende 8. plads. Et tændt hjemme og tamt udehold resulterede en sikker sejr til os, hvor Abel. H stod for de første to scoringer og C. Bovo slog sejren fast. Fantastisk god start! Herefter skulle vi en tur til Lecce, hvor alle scoringer faldte første halvleg. Desværre for Lecce var vi utrolig kyniske foran kassen og scorede 3. Efter en sejr på 2-0 mod Cesena stod vi nu med maksimum point efter 3 kampe, hvilket er meget tilfredsstillende. Ikke kun pga. pointhøsten, men også spillet, hvor vi i alle tre kampe dominerede kampen.
Kampen om Sicilien: Næste tur blev ikke lang, da vi skulle en tur til ærkerivalerne fra Catania. Det blev en kamp med masser af fight og frispark. Desværre for os bragte de sig foran efter 17 minutter og derefter var det en meget lige kamp, hvor begge mandskaber skabte chancer. Maxi Lopez lukkede kampen med sin anden scoring i det 74. minut og få minutter senere blev ydmydelsen større. Det blev til et smertefuldt nederlag til rivalerne og vil absolut ikke falde i god smag hos Zamparini eller fansene.
Vi kom dog hurtigt op på hesten igen med tre sejre mod henholdsvis Bologna, Chievo og Sampdoria. Taktikken blev ændret til en defensiv taktik mod Roma. Det blev derfor et sandt bombardement mod vores mål, men alligevel ramte vi dem som vi skulle på et kontraangreb. Kort før pausen sendte de ét af deres 26 skud på mål ind bag Sirigu, men glædelsen var kort, da Abel. H med sin anden scoring bragte os foran igen. Presset fortsat i anden halvleg, men et selvmål af Burdisso slukkede gnisten for hjemmeholdet og betød derfor, at vi sad på det meste af spillet og kørte bolden rundt i egne rækker. Udesejr mod Roma kan man være andet end tilfreds med og kan nu heller ikke lade være med at klappe mig selv på skuldren.
Cesare Bovo skulle blive dagens helt hjemme mod Cagliari der med to mål sikrede os sejren på 3-1. Mere udfordrende skulle næste kamp blive mod giganterne AC Milan. Vi skulle dog hurtigt få hjælp af den hidsige terrier, Gennaro Gattuso, der med to gule kort på 2 minutter blev udvist. Efter 30 minutters spil førte vi 2-0 og kampen blev hurtig en kedelig kamp, hvor vi ikke havde travlt og hvor Milan ikke kan skabe noget med 10 mænd. Med en halv time tilbage reducerede Pato og der kom hurtigt spænding tilbage i kampen. Dog skete der ikke flere nævnværdige episoder og vi vandt 2-1.


Palermo topscorere
Abel H. - 7 mål
C. Bovo - 4 mål
J. Pastore - 2 mål
H. Kewell - 2 mål
J. Grønkjær - 2 mål
E. Muñoz - 2 mål
F. Balzaretti - 1 mål

"Selvfølgelig overrasker det mig at vi ligger nummer ét og så alligevel ikke. Vi har været det bedste hold på banen i næsten alle kampe og i de tætte kampe har vi trukket det længste strå. Selvom vi har haft en kanon start på den nye sæson er der stadig ikke mange point ned til de øvrige tophold, men jeg tror og håber på, at vi kan bevare formen og så tage én kamp ad gangen." lød det fra manager ved den seneste pressekonference efter sejren over Milan."




Top 5 i Serie A
1. Inter 30 p
2. Palermo 27 p
3. Napoli 23 p
4. AC Milan 22 p
5. Juventus 21 p





« Seneste Redigering: 05 Apr 2011, 08:53 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosanero Aquile - Palermo
« Svar #14: 05 Apr 2011, 11:33 »


- Det Europæiske Eventyr  -

Palermo - FC Luzern
  3 - 0
A. Bacinovic 34'
J. Pastore 37'
H. Kewell 53'

FC Luzern - Palermo
  2-2
O. Knecht 6'
T. Prager 41'
M. Pinilla 55'
J. Ilicic 64'

For første gang skulle Palermo spille europæisk fodbold, da de efter en flot 5. plads sidste sæson skulle spille kvalifikation til EURO LEAGUE. De første kvalifikationsrunde r  var færdigspillet og Palermo var nu med i den sidste lodtrækning inden gruppespillet. Palermo trak det schweisiske hold, FC Luzern, hvor den sicilianske klub må betegnes som favoritter.

Jeppe Rogers
Hvis vi ikke kunne slå FC Luzern efter to kampe hører vi slet ikke til europæisk fodbold, men det skulle vise sig, at vi heller ikke skulle få problemer. Efter en sikker sejr hjemme burde vi have sikret os en billet til gruppespillet, men efter en dårlig halvleg i Schweiz manglede de nu kun ét mål før vi stod lige. Et par skideballer i omklædningsrummet vækkede spillerne i anden halvleg og to scoringer slukkede gejsten hos hjemmeholdet. Vi var videre til gruppespillet.





Vi var nu videre til gruppespillet, hvor vi var placeret i 3. seedningslag, hvilket betød at vi kunne trække to utrolig stærke modstandere, der er placeret i de to øverste seedningslag. Lodtrækningen skred frem og vi skulle nu til seedningslaget som vi var placeret i, kunne jeg se to grupper jeg bestemt ikke vil havne i. I den ene var Liverpool og Leverkusen placeret og den anden Manchester City og Villarreal. Heldigvis hev de ikke vores navn op i de grupper, men havnede i en anden interessant gruppe. Olympiakos, Aston Villa og BATE stod i vente, hvor de to førstnævnte er de hold jeg kender mest til.



Uden nederlag, hvor det istedet blev tre sejre og tre uafgjorte havde vi nu kvalificeret os til første knockout runde som gruppens etter. Vi skulle derfor møde en toer fra en anden gruppe eller ét af de hold der røg ud af Champions League.  Vi kunne trække flere gode hold som Liverpool, Napoli, PSG, Arsenal, Juventus og Tottenham. Forhåbentlig render vi ikke ind i en af disse hold så tidligt i turneringen, men gør vi, må vi tage udfordringen op.

GRUPPE D
1. Palermo  12 p
2. Olympiakos  11 p
3. Aston Villa  9 p
4. BATE  0 p




Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010