home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 219 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  '32' Kronjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: '32' Kronjylland  (Læst 43324 gange)
nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: '4' Kronjylland
« Svar #15: 03 Apr 2011, 12:57 »

Soukouna bliver vild, købte ham til randers og han bombede for mig Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Kronjylland
« Svar #16: 03 Apr 2011, 16:25 »

Soukouna bliver vild, købte ham til randers og han bombede for mig Opstemt
Håber jeg også han kommer til (:
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '4' Kronjylland
« Svar #17: 03 Apr 2011, 17:56 »

Fed update Jyden. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Kronjylland
« Svar #18: 03 Apr 2011, 20:57 »

Tusind tak bikbok  (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Kronjylland
« Svar #19: 03 Apr 2011, 21:16 »



Kronjylland - Part fem
02.08.2010
Randers FC er nu færdige med sommerens handler, og det er vel på tide at gøre status. Holdet ser uhyggeligt spændene ud og kan formentligt nå rigtig langt. I hvert fald har de i Randers potentialet til en top fem placering, og det skal nok bliver interessant at følge Ebbe Sand i han bestræbelser for at blive en anerkendt manager. Sand har tidligere udtalt at målet er, at Randers indenfor de næste tre sæson skal stå med det danske mesterskab i hånden. Selvom truppen allerede nu ser spændende ud, kommer der nok til at gå et par år, før det bliver en realitet.

Målmandsposten må siges at være Randerses svage punkt. Selvom de har hele tre målmænd, der kan gå ind og spille, er der ingen af de tre der har niveauet til at spille med i toppen af dansk fodbold. Der er dog ingen tvivl om hvem der er førstemålmand i Randers. Den 25 årige David Ousted vil med garanti komme til at vogte buret i Randers hele sæsonen. Som reserver for Ousted, hvis han skulle gå hen og pådrage sig en skade, har man i Randers både Peter Friis og englænderen Chris Hazra. Begge to er de unge målmænd, dog uden den helt store fremtid. Derfor er målmandsposten et sted, hvor Randers burde forstærke sig.

Forsvaret i Randers ser heller ikke alt for stærkt ud. Her spiller man med fire mænd på stribe. To centrale forsvarsspillere og to backs. Hvis vi starter fra højreside af, finder vi først Søren Pedersen. Den 31 årige back har mere end 200 professionelle kampe på bagen og masser af erfaring. Dog er han blevet en smule sløv i løbet af årene, og skal formentligt snart udskiftes. Centralt finder man Anders Egeholm og Mads Fenger. Begge to dygtige forsvarsspillere, som bliver meget vigtige for Randers den her sæson. Sidst men ikke mindst har Randers nyindkøbet Jesper Juelsgård fundet vej til en startplads på venstre back positionen . Juelsgård er helt sikkert det stærkeste led i forsvaret, og han skal forsøge at bære dem igennem den lange sæson.

På midtbanen spiller Randers med hele fem spillere. To centralemidtbaner, en offensivemidtbane og to offensive kanter. De to centralemidtbanepla dser er besat af Tidiane Sane og Rasmus Hansen, hvor Hansen er den defensivt orienteret og Sane er den mere offensive. Lige foran spiller Kasper Lorentzen. Med sit gode overblik og flotte afleveringer er han generalen på midtbanen, og skal forsøge at styre slagets gang.  Højre kant er besat af Mikkel Bechmann, men da han er ude med en længere skade, har Jonas kamper taget over, indtil Bechmann er tilbage. På modsatte kant ligger den unge Lasse Rise. En meget dygtig spiller, som både kan gå til baglinjen for at slå indlægget, men også trække ind i banen og afslutte.

På toppen ligger Danmarks farligste Frank. Med næste 300 kampe i karriere og lidt over 125 mål, er han en sand måltyv, som et hvert hold burde have respekt for. Han skal forsøge at omdanne de mange indlæg fra Randerses kanter til mål. Kristensen vil dog komme til at rotere meget med den unge Soukouna, som også nok skal få masser af spilletid.



« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 21:19 af Jyden » Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Kronjylland
« Svar #20: 03 Apr 2011, 21:35 »

Det ser godt ud Jyden Smiley Kan især godt lide dit billede i bunden i den sidste update, det ser sq nice ud Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Kronjylland
« Svar #21: 03 Apr 2011, 21:51 »

Ser fortsat spændende ud, men vil du ikke godt sørge for i det mindste at skrive Randers rigtigt? Jeg faldt over at du i en update havde skrevet Rander, det manglende bogstav der skal du lige have styr på, sådanne dumme mangler skal du snart have styr på, for resten af din tekst er sku godt Jyden! Opsætningen i den seneste update er rigtig godt med links ude i siden og billedet i bunden. Jeg forstår dog ikke helt dine taktiske dispositioner, da det i min verden ville være bedre en Bechmann i venstre og Kamper modsat, hvor Bechmann så trækker meget ind i banen. Samtidig ville det i min verden være bedre med Erton som første reserve til Farlige Frank fordi han afslutter bedre, og så lade Soukouka få kampe i pokalturneringen, reserveholdskampe og så en del indskiftninger i løbet af første sæson - Men forhåbentligt viser du mig at det du har tænkt dig er det rigtige!

Jeg glæder mig rigtig meget til at læse med fortsat, du laver sku altid nogle underholdende blogs Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Kronjylland
« Svar #22: 03 Apr 2011, 22:02 »

Det ser godt ud Jyden Smiley Kan især godt lide dit billede i bunden i den sidste update, det ser sq nice ud Smiley
Mange tak Swizz, det er jeg glad for at høre (:
Ser fortsat spændende ud, men vil du ikke godt sørge for i det mindste at skrive Randers rigtigt? Jeg faldt over at du i en update havde skrevet Rander, det manglende bogstav der skal du lige have styr på, sådanne dumme mangler skal du snart have styr på, for resten af din tekst er sku godt Jyden! Opsætningen i den seneste update er rigtig godt med links ude i siden og billedet i bunden. Jeg forstår dog ikke helt dine taktiske dispositioner, da det i min verden ville være bedre en Bechmann i venstre og Kamper modsat, hvor Bechmann så trækker meget ind i banen. Samtidig ville det i min verden være bedre med Erton som første reserve til Farlige Frank fordi han afslutter bedre, og så lade Soukouka få kampe i pokalturneringen, reserveholdskampe og så en del indskiftninger i løbet af første sæson - Men forhåbentligt viser du mig at det du har tænkt dig er det rigtige!

Jeg glæder mig rigtig meget til at læse med fortsat, du laver sku altid nogle underholdende blogs Smiley
Pinlig fejl, og har spottet den  Forlegen Men tusind tak for rosen, det er jeg glad for.
Med hensyn til taktik, er Beckmann som sagt skadet, og har ikke haft mulighed for at afprøve ham i træningskampene. Lasse Rise gjorde det dog godt i testkampene, og derfor vil jeg meget gerne bruge ham i venstreside. Dog vil jeg ikke afvise at jeg skifter mening når jeg får Beckmann tilbage. Jeg har rigtig godt besat på toppen, og det er svært at vælge. Har dog haft stor succes med Soukouna i tidligere saves. Håber på jeg kan modbevise dig, ellers må jeg jo tage taktikken op til genovervejelse(:
Men endnu engang tak for rosen og godt du følger  Thumbs Up
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: '5' Kronjylland
« Svar #23: 03 Apr 2011, 22:07 »

Fed måde du smider det hele op på. Smiley ..

Har lige et spørgsmål. Dit øverste billede, som du bruger hvergang, har du selv lavet det?
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Kronjylland
« Svar #24: 03 Apr 2011, 22:09 »

Fed måde du smider det hele op på. Smiley ..

Har lige et spørgsmål. Dit øverste billede, som du bruger hvergang, har du selv lavet det?
mange tak for rosen, og ja det har jeg selv lavet (:
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: '5' Kronjylland
« Svar #25: 03 Apr 2011, 22:11 »

mange tak for rosen, og ja det har jeg selv lavet (:

Smukt lavet!
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Kronjylland
« Svar #26: 04 Apr 2011, 08:06 »

mange tak (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Kronjylland
« Svar #27: 04 Apr 2011, 21:27 »



Kronjylland - Part seks
06.08.2010
Så er sæsonen for alvor kommet i gang, og Randers har lagt godt fra land. I hvert fald når det gælder Europa League. Randers har spillet flot fodbold, har lavet et hav af lækre mål. Derfor står de nu i tredje runde, og kan så småt begynde at lugte gruppespillet, selvom der forsat venter store udfordringer.


I første kvalrunde, skulle Randers FC møde Banants fra Armenien. På papiret et let modstander, men Armenien ligger lagt væk, og derfor kan især udebanekampe godt gå hen og blive meget svær for Randers. Den første kamp skullet netop spilles på udebane. 2.500 fans var mødt op for at følge opgøret imellem de to hold, som blev en målrig affære. Der gik dog mange minutter før holdene kom i gang, og faktisk skulle man helt hen i det 45. minut, før de begyndte at røre på sig. Det skete ved en flot stikning fra Lorentzen, som Soukouna sparkede førstegang på, og så var Randers i front. Lorentzen ville også selv have lov til at score, og gjorde det derfor til 0:2 på et fremragende langskud. Kampen blev lukket da Tidiane Sane sendte en kanonkugle op i krydset til 0:3, som også blev kampens resultat.

Returopgøret skulle spilles i Randers foran 6.000 fans til sæsonens første hjemmekamp. Stemningen var god og efter blot tre minutter blev den endnu bedre, da Egholm efter et hjørnespark, gjorde det til 1:0. Et lille kvarter senere startede Soukouna sin egen lille målfest, da han scorede på et flot hovedstød, og allerede minuttet efter gjorde selv samme Soukouna det til 3:0. Banants fik dog reduceret på selvmål fra Egholm, som nu havde scoret i begge ender. Det skulle dog blive til et hattrick fra Egholm, da han kort inden pausen score på endnu et hjørnespark, og denne gang i den rigtige ende. I anden halvleg fik Alexander Andersen scoret, og så blev det så ment også til et hattrick fra Soukouna, da han lukkede til 6:1 og sammenlagt 9:1.

I anden kvalrunde ventede endnu et hold fra Sydeuropa. armenske Besa Kavajë var klar til at tage kampen op mod Randers FC. Endnu engang skulle første kamp spilles på udebane. Man skulle tro at Randers var ved at væne sig til at spille i Syd på, for der gik ikke mere end ni minutter og så havde den unge Soukouna nettet. Omkring tyve minutter senere var Lasse Rise på drible tur, hvilket endte i et flot mål fra den unge kant. Selv sammen Rise var fem minutter senere nået til baglinje, hvor han fik smækket et indlæg, som Frank Kristensen let kunne heade i mål. I anden halvleg kom Besa tilbage på mål af Xhaka, men det hjalp ikke ret meget for i det 90. minut gjorde Soukouna det til 1:4 med hans andet mål.

I returopgøret fik Besa ikke et ben til jorden. Randers var overlegende, og lege hele kampen med Besa. Allerede efter 17 minutter gjorde Lorentzen i samarbejde med Kristensen det til 1:0. Tre minutter senere var Sarr på pletten da han helflugtede en returbold i kassen. I anden halvleg nåede Alexander Andersen højest på et hjørnespark og så stod det 3:0. Lasse Rise lukkede og slukkede med en perle af et mål, som sikrede Randers videre deltagelse i Europa League.



Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '6' Kronjylland
« Svar #28: 05 Apr 2011, 18:18 »



Kronjylland - Part syv
26.08.2010
Efter de flotte kampe, først mod banants og sidenhen mod Besa, er Randers nu klar til tredje kvalrunde. Her venter det tjekkiske storhold Jablonec, som må siges at være store favoritter i medierne, men mon ikke Randers kan bevise det modsatte, og sætte det tjekkiske hold på plads.

Første kamp skulle i hvert fald spilles i Tjekkiet. En meget svær kamp, hvor Randers ikke skulle regne med at få noget med derfra. Lidt over 4.000 tilskuere var at finde på Na Strelnici, som det flotte stadion hedder. Randers lagde

dog hårdt fra land, og fik med det samme presset hjemmeholdet i bund.  Flotte kombinationer og teknisk snilde førte efter små tyve minutter til 0:1 målet fra Soukouna. Randers forsatte presset, men mere skete der ikke i første halvleg. Efter pause blev Randers igen målfarlige og Tidiane Sane gjorde det til 0:2 på et flot langskud. Også den unge Lasse Rise ville lege med, og efter flotte tekniske krummelure kunne han gør det til 0:3. Jablonec var dog ikke helt døde og kort inden slut fløjt fik de reduceret.

Kampen på hjemmebane, blev en ren "walk in the park". Allerede efter seks minutter kunne tjekkerne ligeså godt tage hjem igen, for der havde Soukouna nemlig scoret kampens første mål. Jonas kamper fulgte op på den gode start og fordoblede Randerses målscore. Resultatet holdte til anden halvleg, hvor Rander igen tog fat og Rasmus Hansen gjorde det til 3:0 med kun ti minutter igen. Tjekkerne fik dog et trøste mål, da Pitak scorede med få minutter igen.

fjerde og sidste kvalrunde ventede nu på Rander FC. Ikke nok med det, men der ventede også en meget svær modstander, i form af Paris Saint-Germain. Første kamp skulle spilles i Paris på Parc des Princes, foran ikke mindre end 21.785 fans. Randes FC fik den værst tænkelig start, da david Ousted kiksede fælt efter elleve minutter og lavede selvmål. Blot fire minutter senere var der igen ballade nede i Randers feltet og det udnyttede franskmændene til at gøre det til 2:0. Derefter skete der dog noget højest uventede. Randers indledte et comeback, som blev startet af et flot mål fra Lasse Rise. Efter en halvtimes spil kunne Tidiane Sane bringe kampen tilbage i balance, da han gjorde det til 2:2. Efter pausen var Paris dog for stærke. To mål fra Hoarau og et enkelt fra Erdinc afgjorde kampen til 5:2.

Et mirakel skulle til, hvis Randers ville gøre sig nogen forhåbninger om at gå videre. minimum en 3:0 sejr på hjemmebane, var hvad der blev krævet af Randers FC. 6.000 fans var mødt op for at støtte Randers, men det hjalp ikke ret meget. Ganske vidt kom Randers til mange gode chancer, men gang på gang brændte de. Derfor måtte Randers gå til pause med 0:0 selvom de havde været det bedste hold. I anden halvleg satsede Randers. Det blev udnyttet af Paris, som på en hurtig kontra, skabte forvirring i Randers feltet og det endte med et Fenger selvmål. Det fik Randers til at satse yderligere, med lige meget hjalp det. kampen endte 0:1 og 2:6 sammenlagt. Randers er nu ude af Europa League og eventyret er forbi. Det betyder at der nu kan fokuseres på Pokalturneringen og ligaen. 



Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '7' Kronjylland
« Svar #29: 06 Apr 2011, 11:10 »



Kronjylland - Part otte
01.09.2010
Randers FC har fået en flyvende sæsonstart, og efter de første syv ligakampe, har de høstet 13 point. Det er blevet til fire sejre, en uafgjort og to nederlag til højtflyvende Randers. De flotte resultater har resulteret i en flot fjerdeplads i Superligaen, dog hele otte point efter førerholdet FC Midtjylland, som har vundet samtlige deres kampe indtil videre.


I sæsonpræmiere ventede Sønderjyske på udebane. En svær kamp, hvor Randers FC var tippet som underdogs. 4.000 tilskuere var at finde den sommeraften på Haderslev fodboldstadion, da kampen blev skudt i gang. Allerede efter 25 minutter kom Randers i front, efter et drømmehug fra Tidiane Sane, som ramte bolden perfekt. Efter pausen fik Sønderjyske dog udlignet, da de blev tilkendt et straffespark, som de dog i første omgang brændte, men på returbolden var de iskolde. Kampen var tilbage i balance, men det varede blot ni minutter og så var Randers igen foran, på et lidt heldigt mål, da Lasse Rise trykkede af, og bolden sidenhen ramte en forsvarsspiller og skiftede retning ind i et tomt mål. Kampen endte 1:2.

De følgende to kampe blev let og elegant vundet, da man først spadserede over FC Nordsjælland foran 7.000 tilskuere på Essex park, og vandt kampen med hele 2:0. Derefter fik AC Horsens ørene i maskinen, selvom de ellers kom foran efter to minutter, men et flot comeback sikrede en 1:3 sejr til udeholdet Randers FC.

Efter den flotte sæsonstart, endte stimen dog, da man løb ind i Lyngby. Randers fik ellers en flot start, da Soukouna med sit første ligamål bragte Randers foran, og da Rasmus Hansen sidenhen gjorde det til 2:0 lignede det endnu en sejr. Efter pausen vendte kampen dog fuldstændig, da første Emil Larsen, og sidenhen Fetai og Aabech scorede, og så var Randers bagud. Kampen endte fortjent 2:3 til Lyngby. Derefter ventede Silkeborg på udebane. Randers kom planmæssigt foran, på mål af Egholm. Silkeborg var dog ikke sådan at ryste og kort inden slutfløjt udlignede de til kampens resultat 1:1.

I kampen mod AaB lignede det endnu et dårligt resultat for Randers, da Augustinussen efter 25 minutter trykkede af fra kanten af feltet. Bolden kom dog lige på Ousted, men fumleri fra Randers keeperen kostede et mål. Efter pausen kom Randers dog tilbage, da de først scorede på et straffespark og sidenhen på to flotte langskud, kunne de tage hjem med en 3:1 sejr.

I syvende spillerunde ventede førerholdet FC Midtjylland. En kamp som skulle gå hen og blive en af de mest pinlige i Randerses historie. Randers blev nemlig pløjet ned af FC Midtjylland, som var over hele banen. Allerede ved pausen var Randers bagud med 4:0 på mål af Borring, Albæk, Morten Nielsen og Igboun. Anden halvleg gik ikke meget bedre, og det hele endte med et skuffende 6:0 nederlag.



« Seneste Redigering: 06 Apr 2011, 13:13 af Jyden » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010