home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Alvarez
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Alvarez  (Læst 18450 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #30: 06 Apr 2011, 23:23 »

Godt skrevet Erzael. Der var et par enkelte mærkelige formuleringer i de sidste to updates, men ellers super Smiley

Mange tak Swizz, glad for, at du stadig følger Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #31: 07 Apr 2011, 19:49 »


Sergio Alvarez


Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde når jeg sidder og kigger ned på mine notater. Tja, jeg kan da tage det med et smil på læben, for vi har under alle omstændigheder spillet fantastisk fodbold. Det kan så godt være, at vi ikke har formået at hive sejren i land, men selve spillet og statistikkerne kan jeg kun være tilfreds med.

Mørket har stille og roligt lagt sig over Valencia, og på sådan en hverdagsaften er der ikke meget trafik at høre ude på gaden. Efter en lang dag på træningsbanen, hvor der især er blevet fokuseret på afslutningstræning med Benito og N'Dri, sidder jeg nu herhjemme og kigger tilbage på opstartfasen. På det bagerste papir springer ordene som "Stort spilovertag", "Afslutningstræning" og "Amarilla fortsætter" mig i øjnene.
Vi havde et fantastisk spilovertag mod Sporting B, hvor vi havde omkring 10 skud mod målet, hvorimod vi lukkede godt af nede bag ved, hvor gæsterne kun kom frem til en håndfuld afslutninger i løbet af hele kampen. Men ud af de mange skud vi havde, formåede vi kun, at putte bolden i nettet to gange. Og det var ikke engang nogle af spydspidserne som var mændende bag målene. Sidst, men ikke mindst, så blev Amarilla afprøvet som kaptajn i denne kamp, hvor Pociello var blevet smidt ned som vice-kaptajn. Og med kampens forløb kan jeg kun være tilfreds med Amarillas indsats.

OPSTARTSFASEN
Alzira U19 3-1'
Sporting B 2-0'
Yeclano 0-3'
Alfaro 1-0'
Escobedo 3-0'
Granada 0-1'
Alcala C.D. 0-2'




De resterende kampe blev en blandet affære. I opgøret mod Granada var der dukket hele 1200 tilskuere op på mine elskede tribuner. Men de glade tilskuere fik dog ikke nogen hjemmesejr for pengene. Tværtimod kunne Abel fra Sporting sparke opgørets eneste scoring i nettet efter en lille halv time, da han satte et straffespark ind.
Udover det var vi ellers meget godt med i kampen, og jeg roste da også gutterne meget efter slutfløjtet, da vi næsten havde spillet lige op mod et Adelante mandskab.

Her på søndag har vi den første turneringskamp, og det der hovedsageligt bekymrer mig lige nu er, at vi ikke har scoret særligt mange mål. N'Dri, eller Mendri som han bliver kaldt, fik kun puttet bolden i nettet  en enkelt gang i de fem kampe han nåede at være med i. Han har vist gode takter, men de sidste procent, som udgør målene, har ikke været der.
Kollegaen Benito har spillet 6 af træningskampene, hvor han kun har formået at score en enkelt pind mere end Mendri.

"Imorgen skal vi endnu engang knokle igennem med afslutninger. Det må jeg selv tage mig af, og så må Vega tage sig af de øvrige opgør. De bolde skal bankes ind fremover!"
Dagens strabasser begyndte lige så stille at snige sig ind på mig bagfra, og med et blev øjnene meget tunge. Dagen var gået på hæld, og det var på tide at smide sig til ro. Men hvor meget ro det bliver til er ikke godt at vide, da sommerfuglene allerede nu har indtaget deres positioner i maven, som virkelig kan mærkes.


•••

Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #32: 07 Apr 2011, 20:22 »

Nu har jeg lige læst hele bloggen. Nøj hvor er den god. Min personlige favorit indtil videre Smiley.
Logged

Kolo Abib Touré

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Alvarez
« Svar #33: 07 Apr 2011, 20:44 »

Kæft det er godt det her! Du er helt klart min favorit, fantastisk historie! Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #34: 08 Apr 2011, 13:05 »


Sergio Alvarez


Selv om det ikke var med min bedste vilje, så var der ikke noget at gøre ved det. Sæsonens åbningskamp skulle spilles på udebane, hvilket jeg bestemt ikke brød mig om. Jeg havde glædet mig til at se drengene løbe ind på Luis Suñer, mens de lokale fans glædeligt så på fra tilskuerrækkerne. Den fordel kommer Alcoyano til at få i stedet, da det er dagens modstander.

Bussen trillede stille ind på parkeringspladsen ved stadion, og drengene gjorde sig klar til at forlade bussen. Venstrebacken Revert lå og småsov ind over det lille plasticbord man lige kan vippe ud fra sæddet foran sig. "Vågn op, La Bella Durmiente" sagde jeg, hvorefter jeg daskede ham i nakken med dagens avis.
Efter at have kigget lidt på banen gik jeg ind i omklædningsrummet, hvor jeg blev imødekomt af en stille baggrundsmusik, som bestod af noget afslappende spansk guitar. Selvom et par af de unge spillere havde vrænget lidt på hovedet af musik valget, så det ud som om, at alle nød tavsheden, og spændingen, her kort før starten.

Luften var dejlig lun, her tidligt på eftermiddagen. Sådan havde det været det seneste stykke tid her i Spanien, så banen var godt nok noget af en tør omgang af løbe ud på. Det var ikke idag man skulle lave de hårde, glidende tacklinger. I hvert fald ikke hvis man ville beholde sine lår.
Vega og jeg satte os ind i det lille skur ude ved sidelinjen, hvorefter dommeren fløjtede kampen igang.

Allerede efter to minutter faldt den første mulighed i kampen. Værterne spillede sig flot igennem, men da den sidste aflevering skulle falde, fik Amarilla ekspederet bolden ud til hjørnespark. Den blev smidt ind til bagerste stolpe, men Pociello kom heldigvis højst.
Kort efter blev bolden smidt op af mod Benito og N'Dri. I første omgang blev bolden clearet, men Pucho kom højst i hovedstødsduellen, og sendte bolden frem til Benito. Han rundede en mand, og var herefter helt alene igennem. Han trak en meters penge ind i feltet, hvorefter han knaldede det hårde lædder ind bag en chanceløs Alcoyano keeper. Det var fantastisk at se de lange aftener på træningsbanen allerede nu havde båret frugt.

De næste tyve minutter bølgede kampen frem og tilbage, og det eneste højdepunkt i den periode var et gult kort til en Alcoyano spiller. Efter den første halvdel af første halvleg var blevet rundet, så vågnede de få fremmødte tilskuere igen op. Endnu engang var Benito i afslutterens rolle, efter en fantastisk enkeltmandspræstati on, hvor han rundende to forsvarsspillere og udplacerede keeperen.

Den ellers, på dagen, så munter Pociello fik et noget kedeligt ansigtsbetræk efter en halv times spil. Hjemmeholdet havde fået et frispark langt ude i venste side af banen, hvilket der i sig selv ikke skulle være noget farligt ved. Dog tog vinden dog fat i bolden, og hjalp den indover Pociello, som ikke kunne afregne hvor langt bolden lige pludselig havde lyst til at flyve.
Det blev heller ikke bedre, da anføreren Amarilla kort før pausen klokkeklart tog benene på en af deres angribere. Alcoyanos egen anføre steppede op, og lagde bolden sikkert ind i netmaskerne. Det var virkelig ikke vores anførers dag idag.

Hvis en stor del af kampen allerede nu ikke havde fået en til at sove sødt, og drømme om færgelejer og flere størrelser af velduftende potpourrier, så kom man godt nok til det på den anden side af pausen. Kampen bølgede frem og tilbage, og blev kun indimellem afbrudt af et par henstillinger, og et par gule kort.
Efter en langtrukken kamp endte den altså 2-2. Et ellers udemærket resultat, jeg dog helst havde set gå vores vej, da vi trods alt var i front med 2-0. Men, Amarilla og Pociello spillede desværre som La Bella Durmiente y Blancanieves idag.

•••

Logged


styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #35: 08 Apr 2011, 13:46 »

Erzeal Erzeal Erzeal...... du er simpelthen fantastisk!  Endnu en fantastisk blog du er i gang med her. Jeg har fulgt alle de blogs du har lavet, og er blevet imponeret hver eneste gang, så det har jeg også tænkt mig her! - som du nok kan hører er du min favorit i den her konkurrence Wink 
Forsat det gode arbejde!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Hilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #36: 08 Apr 2011, 15:07 »

Jeg har lige læst denne perle af en blog! Sikke en præstation. Ikke bare beskrivelsen af kampene, men også sidehistorien er jo brilliant. Du er min favorit indtil videre!!
Logged

Livets mening: At lære og at have det sjovt!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #37: 09 Apr 2011, 10:14 »

Nu har jeg lige læst hele bloggen. Nøj hvor er den god. Min personlige favorit indtil videre Smiley.

Tusind, tusind tak Johannes Wink Det er jeg sku virkelig glad for! Håber jeg kan tryllebinde dig resten af måneden Smiley

Kæft det er godt det her! Du er helt klart min favorit, fantastisk historie! Thumbs Up

Tusind tak RVM, fantastisk kommentar Wink

Erzeal Erzeal Erzeal...... du er simpelthen fantastisk!  Endnu en fantastisk blog du er i gang med her. Jeg har fulgt alle de blogs du har lavet, og er blevet imponeret hver eneste gang, så det har jeg også tænkt mig her! - som du nok kan hører er du min favorit i den her konkurrence Wink 
Forsat det gode arbejde!

Fantastisk, en personlig stalker Thumbs Up - Det glæder mig, at du kan li' hvad jeg laver, og håber jeg kan fortsætte med at underholde dig Wink

Jeg har lige læst denne perle af en blog! Sikke en præstation. Ikke bare beskrivelsen af kampene, men også sidehistorien er jo brilliant. Du er min favorit indtil videre!!

Der er simpelthen intet bedre at få af vide som blogger. Mange tusind tak Hilde Thumbs Up
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #38: 09 Apr 2011, 14:44 »


Sergio Alvarez


Den mørke Alzira jakke, med dertilhørende logo på, blev trukket godt op om de kolde ører. Selvom kalenderen stadig sagde efterår, så var Spanien altså ramt af en råkold oktober dag. Jeg havde sat mig selv for, at lufte tankerne ude i naturen, da jeg ellers ikke vidste hvad jeg skulle foretage mig på denne søndag, hvor jeg havde givet gutterne en fridag.

Med alle de tanker jeg skulle have på plads, lå der en lang travetur foran mig. Her den 3. oktober har vi spillet syv runder i ligaen, og selvom vi kun har været ramt af to nederlag, så har spillet, og resultaterne, ikke været lutter lagkage. I vores syv kampe har vi kun scoret 6 gange, hvilket er under et mål per kamp i gennemsnit. De lange aftener på træningsbanen med truppens angribere har bare ikke båret frugt, hvilket også tydeligt kan ses på topscorerlisten, som bliver delt af Benito og højrefløjen David Fas. To mål har de scoret hver, og den ene er ikke engang angriber?!



0-0 At. Baleares
1-2 Mallorca B
0-0 Castellón
1-1 Hospitalet
1-0 Ontinyent
1-4 Sanboiá




Kuldegysningerne strøg igennem mig, da min kolde hånd tog fat om det endnu køligere dørhåndtag. En lille rusten dørklokke gjorde hvad den kunne, for at byde mig velkommen ind i den dejlige varme. Samtidig blev jeg mødt med et smil af Amadis. Han havde været min faste købmand i de sidste mange år, men i de seneste måneder har han ikke langet høje promille genstande over disken, men derimod blot en befriende kop kaffe, som virkelig kan redde ens dag. Især Amadis’ kaffe. Den fås ikke bedre i hele Valencia.
”Sergio, min ven, nu må det da snart gå den anden vej” – sagde Amadis, med et drillende smil på læben. ”Selv mine to drenge kan gøre det bedre end Mendri og Edu gør det i øjeblikket”. Jeg svarede med et stille grin, betalte, og gik derefter ud af ” Amadis’ ” igen. 

Jeg tog mig selv i at tænke over hvad han egentlig havde sagt. Ja, gu Mendri og Edu spillet forfærdeligt i opstarten, men vi har jo ikke bedre at gøre godt med? Måske er det på tide, at give nogle af klubbens egne spillere en chance. Jeg har troet fuldt og fast på min beslutsomhed, men, det kan da være jeg ikke altid rammer rigtigt. Det må jeg drøfte med Vega om så hurtigt som muligt.
Jeg ændrede straks kursen 180 grader, og krydsede herefter den lille gade. Hvis ikke det angrebsproblem blev løst med det samme, så ville jeg ikke kunne sove i nat.

•••

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #39: 10 Apr 2011, 11:52 »


Sergio Alvarez


Jeg skruede låget af vandflasken og tog en ordentlig slurk. Trætheden havde allerede begyndt at melde sig, og den havde samtidig et virkelig godt samarbejde med en grov form for hovedpine. Men der var ikke noget at gøre. Mysteriet skulle løses.
Det så dog ikke alt for godt ud, her med under 18 timer til kampstart. Vega og jeg havde siddet lige siden formiddagstræningen og vendt og drejet vores angrebssituation. Og den træningen var ikke ligefrem en succes. Vores bedste angriber indtil videre, Edu Benito, var stødt sammen med en af de yngre gutter i truppen, og havde pådraget sig et bøjet ribben. Jesús Manuel, klubbens fysioterapeut, havde erklæret ham ude i minimum tre uger.

Benito var den eneste angriber som havde formået at få bolden over stregen. Franskmanden, N'Dri, som jeg havde set så meget frem til skulle spille i klubben, havde floppet totalt indtil videre. Med otte kampe fra start, og ingen mål, så kan man i hvert fald ikke kalde det acceptabelt. Men han kan jo godt. Det ser vi jo hver dag til træningen. Her bomber han løs, som en anden Thierry Henry.

"Det må kunne lade sig gøre. Han må da kunne ramme det mål, bare én gang?!"
Vega var ikke begejstret for at fortsætte med Michaël i startopstillingen, men gik alligevel med til at prøve ham imorgen. Kollegaen i front endte med at blive det unge talent, Edu Silva, som indtil videre kun er blevet afprøvet som indskifter, og som heller ikke har ramt netmaskerne endnu. Så må det briste eller bære. Hvis N'Dri ikke kvitterer, så er han afskrevet til næste weekends opstilling.

Jeg tog handsken af min højre hånd, og åbnede stille og roligt den tunge dør. Der var mørkt herinde. Kun solens glinsende smilehuller skabte lidt lys i den fjerneste del af det store rum. Jeg begyndte at gå op af midtergangen. Da jeg havde passeret alle bænkene, og den lille trappe bestående af to trin, satte jeg mig ned på knæ foran hende. Jeg foldede hænderne, lukkede øjnene, og lod hovedet sænke sig. "Lad det nu virke" hviskede jeg.


•••
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #40: 10 Apr 2011, 17:33 »

Fantastisk skrevet Erzael. Det er virkelig flot, og af alle dem der forsøger denne stil, så synes jeg klart du er i teten. Igen, fantastisk skrevet Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #41: 11 Apr 2011, 13:54 »

Fed blog!

Du skriver virkelig flot, og dine billeder giver en fantastisk lyst til at læse.

Hold niveauet, Erzael!  Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #42: 11 Apr 2011, 17:34 »

Fantastisk skrevet Erzael. Det er virkelig flot, og af alle dem der forsøger denne stil, så synes jeg klart du er i teten. Igen, fantastisk skrevet Smiley

Tusind tak Swizz Wink

Fed blog!

Du skriver virkelig flot, og dine billeder giver en fantastisk lyst til at læse.

Hold niveauet, Erzael!  Smiley

Mange tak Daniel Wink - Og regner stærkt med, at niveauet bliver holdt lige så højt resten af måneden Smiley
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #43: 11 Apr 2011, 19:19 »

Fantastisk blog, Erzael. Klart en af mine favoritter, hvis ikke den største! Smiley
Logged

Arsenal <3

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #44: 12 Apr 2011, 20:42 »

Fantastisk blog, Erzael. Klart en af mine favoritter, hvis ikke den største! Smiley

Fantastisk, tak skal du ha' Seller Wink Regner med en update efter CHL i aften Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010