home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Alvarez
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Alvarez  (Læst 18451 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #15: 03 Apr 2011, 16:37 »

Du skriver knaldgodt Erzael Smiley Normalt er jeg ikke meget for stilen, hvor man skriver den ene update efter den anden fra personens egen vinkel, men du formår alligevel at holde mig fanget. Rigtig godt skrevet Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #16: 03 Apr 2011, 18:57 »

Fanfabelagtig dejligt kommentar Swizz Wink Det luner sku Smiley
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #17: 03 Apr 2011, 19:27 »

Som sagt før - du skriver meget meget godt!
Logged

Hala Madrid!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #18: 03 Apr 2011, 19:32 »

Rigtig god blog, Erzael. Du har fanget mig. Glæder mig til at se mere! Smiley
Logged

Arsenal <3

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #19: 03 Apr 2011, 21:07 »

Lækkert med så dejlige kommentare. Det varmer helt ned i fødderne, og tilbage igen, når folk kan lide det man laver Wink Håber i fortsat vil blive underholdt Smiley


Fortsat god søndag aften! Wink
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #20: 03 Apr 2011, 21:27 »

Jeg har altid været stor fan af dine blogs, og denne er ingen undtagelse Smiley.

Logged

FCK

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #21: 03 Apr 2011, 21:59 »

Jeg er sku fanget af den her blog, der er lige et par steder hvor der mangler et komma, men det er slet ikke ødelæggende for oplevelsen ved at læse bloggen. Jeg håber dog du på et tidspunkt variere stilen lidt, for ellers kan det hurtigt blive for tungt og stift at holde den stil du har lagt for dagen.

Jeg glæder mig til at læse mere fra din hånd de næste par uger Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #22: 04 Apr 2011, 08:34 »

Jeg har altid været stor fan af dine blogs, og denne er ingen undtagelse Smiley.



Fantastisk Wink Det er jeg sku glad for Nicolaj Smiley Håber det kan blive ved sådan i lang tid Wink

Jeg er sku fanget af den her blog, der er lige et par steder hvor der mangler et komma, men det er slet ikke ødelæggende for oplevelsen ved at læse bloggen. Jeg håber dog du på et tidspunkt variere stilen lidt, for ellers kan det hurtigt blive for tungt og stift at holde den stil du har lagt for dagen.

Jeg glæder mig til at læse mere fra din hånd de næste par uger Smiley

Så vidt jeg kan huske, så er det anden gang i min blogkarriere, at jeg prøver stilen af som jeg-person. Og jeg må sige, at det er en ganske underholdende skrivevinkel, som tiltaler mig meget. Dog kan selve historien godt være lidt svær at hitte på indimellem, men man får brugt sin fantasi, hvilket er skønt, og noget jeg sjældent får gjort i en FM-blog.

Så umiddelbart vil bloggen fortsætte i en jeg-fortæller vinkel, men nu må vi se hvad der sker Smiley

Er kanon glad for du læser med, og håber, på trods af skrivestilen, at jeg kan holde dig underholdt resten af måneden Wink

Fortsat fanfabelagtig god mandag,
Erzael Wink
Logged


JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #23: 04 Apr 2011, 10:37 »

Inspirerende læsning for mig som ny blogger! :-) KIU!
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #24: 04 Apr 2011, 18:55 »


Sergio Alvarez


"Sergio Alvarez skal fortsætte farmands fodspor" - dog var det ikke nogen særlig stor overskrift, og nyheden havde da heller ikke fået mere end en lille spalte i den lokale avis. Men, at der stadig bliver skrevet om klubben,  så må det vel betyde, at der stadig er interesse for klubben i byen. Så skal tribunen forhåbentlig ikke stå helt tom når vi begynder på sæsonen.

I den lille spalte vi havde fået nede i hjørnet på side 23 havde skribenten påstået, at vi vil ligge og kæmpe om overlevelse i denne sæson. Helt nøjagtig havde han sagt, at han regnede med en 15. plads til Alzira. Ja, den helt store fan er han vel nok ikke, men jeg håber ikke han har ret. Personligt ville jeg ikke beholde mit job i lang tid, hvis vi skulle ligge i nedrykningskampen, så jeg vil helst ende inden for top 15.

Efter den lille morgenbriefning i den daglige avis, så tændte jeg for computeren. Alt er blevet så teknisk siden jeg sidst befandt mig inden for fodbold verdenen. Det hele foregik nu via denne maskine jeg havde stående foran mig. Det var her jeg skulle planlægge alle vores træningspas, komme i kontakt med eventuelle nye spillere, og hvad der nu ellers kunne tænkes.
Da den endelig var startet op bankede det på døren. Vega, min assistenttræner, eller som jeg foretrækker at kalde det, min medhjælper, kom traskende hen imod mig. "Alle dine ønskede trænignskampe er nu faldet på plads Sergio" sagde han. "Inklusiv den mod Granada!". Tidligere på ugen havde jeg skrevet en lille liste med eventuelle modstandere til de kommende træningskampe. Jeg troede dog ikke selv på, at Adalante holdet Granada ville tage imod vores tilbud om at spille en kamp på vores bane. Åbenbart havde de ikke noget bedre at tage sig til, så dem kan vi stolt præsentere på Luis Suñer den 9. august.

Med hensyn til spillerne, så er der ikke mange jeg kan nikke genkendende til. De eneste gutter jeg kunne kende af udseende var to drengespillere jeg engang tidligere har haft under mine vinger. Ellers var hele sprøjten nye ansigter, som jeg lige skulle have ind på nethinden.
Hele baduljen er spaniolere, på nær to. Den ene, Alex, kommer fra Rusland, og snakker efterhånden godt spansk. Den anden, Roberto Amarilla, en stærk forsvarsspiller fra Paraguay, taler kun grundlæggende spansk.
Roberto var inde i overvejelserne til anførerbindet, her i opstartsfasen, men valget endte dog med at lande på vores nuværende bedste målmand, David Pociello. Han virker som en mentalt stabil spiller, med stort overskud. Han har været ovenpå til de træningspas vi har haft indtil videre, så derfor har han fået kaptajn pladsen.


•••

Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #25: 04 Apr 2011, 19:26 »

Rigtig god update igen, igen. Thumbs Up
Men snakker de ikke spansk i Paraguay?
Logged

FCK

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #26: 04 Apr 2011, 19:38 »

Rigtig god update igen, igen. Thumbs Up
Men snakker de ikke spansk i Paraguay?

Under hans information står der kun "grundlæggende" spansk. Kan ikke lige huske resten på stående fod  Wink

Og mange tak for rosen  Thumbs Up
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #27: 05 Apr 2011, 17:51 »


Sergio Alvarez


Beep... beep... Gad vide hvem der skriver så sent? Jeg stod på badeværelset og var igang med at børste tænderne da jeg hørte mobilen inden på soveværelset. Jeg listede ind og kunne hurtigt se, at de var fra Vega. "Både Gustavo og Edu har skrevet under, og forventes at spille med imorgen allerede! - Vega". Fantastisk! Hold kæft han arbejder hurtigt ham Vega. En sand arbejdsnarkoman, som jeg virkelig har haft glæde af her i opstarten.

De to spillere som der er tale om er et par spillere som klubben har haft i kiggerten hen over sommeren. Venstrebacken Gustavo Revert, en 30-årig spanioler, har aldrig spillet på højere niveau end det som Alzira ligger på nu, men i de kampe han har spillet for Pego har han holdt et flot niveau. Efter jeg selv iagttog ham under Pegos seneste træningskamp, efterfulgt af en lille snak med ham, så var jeg overbevist om, at han var den rette spiller at hente ind til den plads.
Edu Benito har derimod spillet på et væsentlig højere niveau tidligere i sin karriere. I sine første dage som professionel fodboldspiller kridtede han støvlerne for Gimnàstic i Liga Adelante. Herefter har han spiller hhv. 2. og 3. divisions bold her i Spanien, så han kommer helt sikkert til at løfte niveauet oppe i front, og kvitterer forhåbentlig med en håndfuld scoringer her i opstarten.

 Dagen efter havde Vega arrangeret en lille træningskamp mellem førsteholdsspillern e og klubbens U19 hold. En sjov idé, som jeg ingen omstændigheder havde noget imod. Det var rart endelig at få afprøvet min plads ude på stregen. Jeg havde valgt noget der lignede den stærkeste startopstilling til dagens kamp, så jeg var sikkert på, at håneretten ikke gik til Vega.
Vi lagde stærtk ud med et flot spilovertag, og der gik ikke mange sekunder før Benito fik afprøvet ungdomskeeperen. Der skulle dog gå små ni minutter før venstrekanten Gimeno kunne skrabe lædderet over stregen. Det blev efterfulgt af et uheldigt selvmål fra den 16-årige Vázquez, og kort inden pausen kunne den lille forsvarsspiller Peque scorer på et hjørnespark. 3-0 ved halvleg var bestemt ikke noget jeg kunne være utilfreds med. Dog havde jeg noteret mig, at jeg gerne så Pociello råbe lidt mere nede fra målet. Han havde været usædvanligt stille i første halvleg.
Pociellos stemmebånd blev herefter brugt meget mere i anden halvleg, hvor der kun skulle falde en enkelt scoring, som gik til ungdomsspillerne. Alt i alt spillede vi en rigtig god kamp, og vores sejr var aldrig i fare.

En times tid efter slutfløjtet havde jeg plantet mig foran min computer, for at skrive et lille kampreferat, og for at notere ned, hvilke præstationer jeg var tilfredse med, og hvilke der skulle arbejdes med. Pludselig blev døren åbnet, og til min overraskelse var det Pociello som stod i døren.
"Er der noget galt David?" spurgte jeg. "Nej - eller, måske lidt. Se, jeg følte mig ikke rigtig tilpas med båndet om armen i dag. Jeg tror jeg havde en eller anden form for forventningspres på mig i kampen. Så ville jeg høre dig om det ikke kunne lade sig gøre, at finde en anden af gutterne som var mere egnede til det?". "Er du sikker på det?" hørte jeg mig selv spørge, hvilket egentlig var ret indlysende, da han næsten lignede et lig i ansigtet. Han var sikkert møg nervøs for at skulle spørge mig. David tvang et nik frem, hvilket jeg kvitterede med et smil. "Du gjorde det ellers godt idag. Men, hvis du helt ærligt ikke har det godt med det, så kan jeg godt overlade det til en af de andre."
Der kom et lettelsens suk fra David, som hurtigt fik farven tilbage i kinderne, hvorefter han hurtigt forsvandt fra døren.


•••

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #28: 06 Apr 2011, 15:29 »


Sergio Alvarez


Vi bevægede os stille og roligt ud af byen, mod den nærmeste tilkørsel til motorvejen. Vega og jeg var på vej til lufthavnen for at hente to nye ansigter i klubben. Den ene af de to kommer helt fra Frankrig, og bliver dermed vores tredje udlændning i truppen. Og det var da også ham, Michaël N'Dri, som jeg var mest spændt på at se i aktion.
For inden han underskrev kontrakten med os, så har N'Dri spillet for 4 forskellige klubber i 3 forskellige lande. Han lagde ud med et par sæsoner i franske FC Sète 34, hvor han blandt andet fik en sæson i Ligue 2. Herefter røg han til det franske Nationale mandskab Sporting Toulon Var, hvor han var i yderligere to sæsoner.
Herefter fik han to sæsoner i Belgien for Charleroi, og senest har han spillet en kort periode for Al-Ittihad, som til daglig begår sig i De Forenede Arabiske Emirater. Nu er jeg på vej ud for at hente min nye stjerne, som gerne skulle kunne være klar til den næste træningskamp mod Sporting's B hold.

Den anden gut som skal med i bilen på vej tilbage er et spansk talent på 21 år. Dog har han ikke begået sig på noget højt niveau endnu, men han kan gå hen og blive en solid spiller i den Spanske 2. Division. Han hedder Arturo, og er tiltænkt sig pladsen på højre back.

Solen stod lige ind i smasken på os da vi rullede ind på parkeringspladsen ved lufthavnen. Vi steg ud, og bevægede os afsted med hastige skridt, da vi efter planen var små ti minutter forsinket. Vega kiggede på mig en enkelt gang, og ingen af os kunne lade vær med at trække på smilebåndet. Fornemmelsen af, at dette skulle være et par gode indkøb, var en vi begge delte.

Vi havde aftalt med gutterne, at de skulle stille sig over til den store statuette af Jomfru Maria, som var placeret nær udgangen af lufthavnen. Og det tog da heller ikke lang tid før vi fik øje på den høje, sorte franskmand, som stod i et snaksageligt selskab med en lidt mindre fyr, der angiveligt lignede Arturo.
"Hej drenge! Jeg er Sergio, og dette er Vega, som i primært har snakket med over telefonen. Det er fantastisk, at i begge nåede frem til tiden. Skal vi ikke bare få pakket bilen, og se og komme derudaf?"


•••

Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #29: 06 Apr 2011, 15:53 »

Godt skrevet Erzael. Der var et par enkelte mærkelige formuleringer i de sidste to updates, men ellers super Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010