home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfaringstråden FM11
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden FM11  (Læst 47124 gange)
jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #165: 30 Jun 2011, 09:27 »

Jeg har ikke spillet FM 2011 ret meget, og derfor har jeg ikke fået æren af at prøve at spille med hverken Ganso eller Neymar, som alle andre FM-spillere taler om konstant. Det vil jeg nu! Nu skal jeg ha' begge de to spillere til Juventus, koste hvad det vil! Jeg elsker brasilianske fodboldspillere og jeg elsker Juventus, så dem vil jeg rigtig gerne se i zebrafarverne! Men fortæl om dem!

Hvor meget skal man af med for dem hver især?
Hvordan får jeg mest muligt ud af dem?
Er de mulige at hente den samme sommer eller er prisen simpelthen for dyr? Og gider de skifte med det samme?
Forståeligt du vil have de to spillere, de har altid været nogle af dem der har stået højst på min ønskeliste i FM. Jeg har lige købt Neymar fra Benfica til Tottenham, og han gør det fantastisk!! Jeg var lidt skeptisk, specielt pga. den hårde fysik i England. Dog præsterer han HVER GANG, jeg har givet ham 18 kampe og han har givet mig 19 mål og 4 assist. Jeg købte ham for 305.000.000, men jeg VILLE have ham. Jeg har haft størst succes med ham som skarprettet (angreb) ved siden af en targetman (support) Mit angreb består derfor af Neymar og Edin Dzeko - begge kan anbefales Wink

Paulo Henrique/Ganso er jo også fantastisk, jeg har oftest brugt ham som avanceret playmaker (angreb), men han er vist mindst lige så god som trequartista på den offensive midt, det har mit spilsystem bare ikke tilladt mig. De to herre er begge ret dyre, specielt Neymar hvor du ikke kommer under de 250.000.000, det ville hvert fald undre mig. Ganso er også dyr, men det er et forsøg at få begge! Hvis du skulle hente en af dem først, ville jeg nok hente Neymar, da udlandet er mere interesseret i ham fra spillets start (er mit indtryk..), så hvis han ryger til en klub som Barcelona, Madrid, Chelsea osv., bliver han nok svær at hente Smiley

- Der er ikke meget andet at sige, at du ikke vil fortryde at hende dem! Bare du giver dem deres tid Wink
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #166: 04 Jul 2011, 13:30 »

Dette er ganske vist erfaring med en spiller fra en konkurrent i mit Valencia-spil.

Normalt spiller jeg med Barca i Spanien, men det er sgu lidt for nemt i længden. Så jeg prøvede at tage næste trin og valget faldt på Valencia.

Her oplever jeg at David Villa er den mest sindsyge og urealistiske angriber i dette spil.. Selv i mine bedste spil har jeg aldrig set en spiller lave så mange mål

Jeg skal nok uploade et SS når jeg hitter ud af det..

Men bare som lille opfrisker så han Villa lavet helt vanvittige 35mål i blot 20 kampe.

Er jeg den eneste der oplever dette.??
Udover dette er det på det nærmeste umuligt at få point fra dem - jeg tabte 3-1 på hjemmebane og min assistent mente det var "good effort".

efter disse 20kampe som er spiller ligger jeg ganske vist nr 2 med Valencia men jeg har hele 10point op til Barca.

er der nogen der har et tip til hvordan jeg hiver point fra Barca.??
Logged

Love the Blues

At.Madrid
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #167: 04 Jul 2011, 14:14 »

Dette er ganske vist erfaring med en spiller fra en konkurrent i mit Valencia-spil.

Normalt spiller jeg med Barca i Spanien, men det er sgu lidt for nemt i længden. Så jeg prøvede at tage næste trin og valget faldt på Valencia.

Her oplever jeg at David Villa er den mest sindsyge og urealistiske angriber i dette spil.. Selv i mine bedste spil har jeg aldrig set en spiller lave så mange mål

Jeg skal nok uploade et SS når jeg hitter ud af det..

Men bare som lille opfrisker så han Villa lavet helt vanvittige 35mål i blot 20 kampe.

Er jeg den eneste der oplever dette.??
Udover dette er det på det nærmeste umuligt at få point fra dem - jeg tabte 3-1 på hjemmebane og min assistent mente det var "good effort".

efter disse 20kampe som er spiller ligger jeg ganske vist nr 2 med Valencia men jeg har hele 10point op til Barca.

er der nogen der har et tip til hvordan jeg hiver point fra Barca.??

Oplever også at Villa er for sindsyg han har scoret hat-trick mod mig i 3 kampe, spiller selv med At. Madrid de gange jeg har haft held til at vinde over dem eller bare spille uafgjort  er i en 4-4-2. Det der har virket bedst de gange, hvor jeg har vundet eller taget point er ved at spille offensivt fra start og så håbe på en scoring og så spille lidt mere afventende eller på kontra senere kampen, efter en scoring.
Logged

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #168: 04 Jul 2011, 16:58 »

Dette er ganske vist erfaring med en spiller fra en konkurrent i mit Valencia-spil.

Normalt spiller jeg med Barca i Spanien, men det er sgu lidt for nemt i længden. Så jeg prøvede at tage næste trin og valget faldt på Valencia.

Her oplever jeg at David Villa er den mest sindsyge og urealistiske angriber i dette spil.. Selv i mine bedste spil har jeg aldrig set en spiller lave så mange mål

Jeg skal nok uploade et SS når jeg hitter ud af det..

Men bare som lille opfrisker så han Villa lavet helt vanvittige 35mål i blot 20 kampe.

Er jeg den eneste der oplever dette.??
Udover dette er det på det nærmeste umuligt at få point fra dem - jeg tabte 3-1 på hjemmebane og min assistent mente det var "good effort".

efter disse 20kampe som er spiller ligger jeg ganske vist nr 2 med Valencia men jeg har hele 10point op til Barca.

er der nogen der har et tip til hvordan jeg hiver point fra Barca.??


som sagt kommer her et SS... Jeg syns det er vanvittigt
http://imageshack.us/photo/my-images/191/ssdavidvilla.png/
Logged

Love the Blues

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #169: 04 Jul 2011, 17:16 »


som sagt kommer her et SS... Jeg syns det er vanvittigt
http://imageshack.us/photo/my-images/191/ssdavidvilla.png/

Oplevede det samme i første sæson med Valencia, hvor det blot var Higuain der gik amok. I denne sæson er Villa gået scoringsamok med 28 mål i 21 kampe.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2011, 17:22 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #170: 04 Jul 2011, 17:27 »

Dette er ganske vist erfaring med en spiller fra en konkurrent i mit Valencia-spil.

Normalt spiller jeg med Barca i Spanien, men det er sgu lidt for nemt i længden. Så jeg prøvede at tage næste trin og valget faldt på Valencia.

Her oplever jeg at David Villa er den mest sindsyge og urealistiske angriber i dette spil.. Selv i mine bedste spil har jeg aldrig set en spiller lave så mange mål

Jeg skal nok uploade et SS når jeg hitter ud af det..

Men bare som lille opfrisker så han Villa lavet helt vanvittige 35mål i blot 20 kampe.

Er jeg den eneste der oplever dette.??
Udover dette er det på det nærmeste umuligt at få point fra dem - jeg tabte 3-1 på hjemmebane og min assistent mente det var "good effort".

efter disse 20kampe som er spiller ligger jeg ganske vist nr 2 med Valencia men jeg har hele 10point op til Barca.

er der nogen der har et tip til hvordan jeg hiver point fra Barca.??

Ved ikke hvor nyttigt dette er for dig, men here goes.

Jeg ville nok finde 2 billige midtbanespillere, med høj takling, styrke og agressivitet, eventuelt med lidt hurtighed også og så satse på hårde taklinger mod Barca, da du jo her efter 20 kampe er længere væk fra Barca end du egentlig selv vil have indflydelse på at hente, da der jo kun er 2 indbyrdes kampe i spanien så vidt jeg da erindre. Derfor mener jeg du er nødt til at spille destruktivt imod Barca hvis de er så suveræne i ligaen, således at deres hold vil få nogle skader, givetvis ender dette med et nederlag til dig, men hvis du taber 1 kamp og i stedet sender 2-4 Barca spillere ud i en måned eller 2, må man vel antage at hold som de to Madrid klubber og nogle flere fra sub-toppen kan tage point fra barca mens du med dit normale hold kan skrabe flere sammen.

Jeg er ikke selv tilhænger af hårde taklinger eller det der ligner, konstaterer bare at hvis man skal hente nogen som suverænt fører sin liga, så skal der mere end bare godt spil i egne kampe til. Alternativt kan du se dig tilfreds med en anden plads første sæson, og bare spille for pengenes skyld, komme i CHL gruppespil og eventuelt til 2-3 runde derefter, og derfor satse max på CHL i anden sæson, og først reelt gå efter mesterskabet i din 3. sæson.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #171: 05 Jul 2011, 15:46 »

Ved ikke hvor nyttigt dette er for dig, men here goes.

Jeg ville nok finde 2 billige midtbanespillere, med høj takling, styrke og agressivitet, eventuelt med lidt hurtighed også og så satse på hårde taklinger mod Barca, da du jo her efter 20 kampe er længere væk fra Barca end du egentlig selv vil have indflydelse på at hente, da der jo kun er 2 indbyrdes kampe i spanien så vidt jeg da erindre. Derfor mener jeg du er nødt til at spille destruktivt imod Barca hvis de er så suveræne i ligaen, således at deres hold vil få nogle skader, givetvis ender dette med et nederlag til dig, men hvis du taber 1 kamp og i stedet sender 2-4 Barca spillere ud i en måned eller 2, må man vel antage at hold som de to Madrid klubber og nogle flere fra sub-toppen kan tage point fra barca mens du med dit normale hold kan skrabe flere sammen.

Jeg er ikke selv tilhænger af hårde taklinger eller det der ligner, konstaterer bare at hvis man skal hente nogen som suverænt fører sin liga, så skal der mere end bare godt spil i egne kampe til. Alternativt kan du se dig tilfreds med en anden plads første sæson, og bare spille for pengenes skyld, komme i CHL gruppespil og eventuelt til 2-3 runde derefter, og derfor satse max på CHL i anden sæson, og først reelt gå efter mesterskabet i din 3. sæson.

Jeg takker for dit input - jeg tror jeg prøver at ødelægge deres spil næste gang jeg møder dem.. Albelda, Banega og Maduro må kunne hakke Xavi, Iniesta og Busquets over...
Skal lige retfærdigvis sige at jeg ikke er tilhænger af den type bold, men jeg har sgu prøvet mange andre ting uden held.. så nu prøver jeg..

Der er desværre ikke penge til at hente nye midtbaner i Valencia uden at sælge Mata eller Soldado... Så jeg må prøve med dem jeg har..
Logged

Love the Blues

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #172: 05 Jul 2011, 15:50 »

Ellers prøv at få en talentspejder til at lave kamprapporter op næste modstander. Her vil du få af vide hvordan Barcelona spiller: Offensivt, defensivt osv.

Hvis de f.eks. spiller defensivt (hvilket jeg vil tro at de vil gøre) så prøv at spil offensivt imod dem, og gerne flydende da de højst sandsynligt vil have bedre odds end dig for at vinde kampen (læs mine taktiske teorier i min signatur for gennemgang af hvorfor)

Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #173: 06 Jul 2011, 14:20 »

Villa er også helt godnat i mit spil. Han scorede 56 mål på en sæson. Jeg spiller som At. Madrid. Det er næsten ærgeligt at han er så god af en eller anden grund. Virker højst urealistisk. :/
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #174: 06 Jul 2011, 20:08 »

Spiller med United (Den DB hvor der er nedrykket) og har kig på Mata, Navas og Rossi. Nogle der har prøvet nogle af dem? Og har de niveauet til at spille toppen af Premier League og forhåbentlig Champions League?
Logged

[Min signatur er for stor]

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #175: 06 Jul 2011, 20:12 »

Det har de alle sammen. Jeg har aldrig spillet med Navas, men gør det altid fremragende i Sevilla. Din offensiv vil så bare være helt anderledes end resten af topklubbernes. Du vil have nogle små, bevægelige spillere, som måske kan blive fysisk overmatchede i PL. Har aldrig haft dem til at spille i samme klub, på samme tiden. Men hver for sig har Rossi og Mata været helt fantastiske.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #176: 06 Jul 2011, 20:23 »

Det var nu egentlig også kun én af dem eller måske Mata/Navas og Rossi. Men kan godt ske du har ret..
Logged

[Min signatur er for stor]

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #177: 06 Jul 2011, 20:32 »

Villa er også helt godnat i mit spil. Han scorede 56 mål på en sæson. Jeg spiller som At. Madrid. Det er næsten ærgeligt at han er så god af en eller anden grund. Virker højst urealistisk. :/

Jeg synes nu bare at Barcelona er helt godnat i mine spil. Ud af de 33 kampe der er blevet spillet indtil videre har de vundet 31, et nederlag og en uafgjort. Det er jo ikke muligt!

Nederlaget var endda til mig, og uafgjorten var imod Real Madrid. Det kan godt være at de vinder mange, men de har altså også nogle nederlag en gang i mellem, og jeg snakker om mere end bare en. Samtidig er Villa så også overdrevet vild. 31 kampe, 3 indskiftninger, 44 mål.. Realistisk? Nej..
Logged


Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #178: 06 Jul 2011, 20:34 »

Jeg synes nu bare at Barcelona er helt godnat i mine spil. Ud af de 33 kampe der er blevet spillet indtil videre har de vundet 31, et nederlag og en uafgjort. Det er jo ikke muligt!



Det lyder da meget sandsynligt. Tæt på at de gjorde det i år Smiley
Logged

Manchester United

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #179: 06 Jul 2011, 20:36 »

Tæt på, ja, men gjorde de det? Nej? Smiley
Desuden er der jo stadig 5 kampe igen i ligaen, og dem er der også stor chance for at de vinder.
Logged


Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010