home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  West Ham - The Irons
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: West Ham - The Irons  (Læst 2011 gange)
Bune
Reserveholdsspiller

West Ham - The Irons
« : 06 Sep 2006, 16:24 »

West Ham - The Cockneys

Sæson 2005/2006: På vej

Gundlagt:1885 (Som Thames Iron Works FC)
Klubnavn: West Ham United FC (siden 1900)
Stadion: Boleyn Ground, Uptown Park
Kapacitet: 35.600 siddepladser
Mesterskaber: Ingen
FA Cup titler: 3 (1964, 1975 og 1980)
Bedste ligaplacering: 3. plads (1986)
UEFA Pokalvindernes Turnering: 1964
UEFA Inter Toto Cup: 1999
Flest spillede kampe: Billy Bonds (712 kampe)
Flest landskampe: Bobby Moore (108 kampe)
Topscorer gennem tiderne: Vic Watson (326 mål)

Søndag 10. juli 2005

Efter en sommer, hvor man har skulle være såvel blind som døv - eller bare fodboldignorant - for ikke at opfange, at der foregår noget i kulisserne bag den fine facade, som Premier League-klubben udadtil signalerer.
Først startede det med adskillige spekulationer om at georgieren Badri Patarkatsishvili skulle være interesseret i at købe klubben, dernæst var iraneren Kia Joorabchian inde over som mulig køber af klubben, men han trak hurtigt følehornene til sig. Så kom vores georgiske ven igen på banen og plantede pludselig de to argentiske verdensstjerner Javier Mascherano og Carlos Tevez i klubben.
Begge spillere kom til London-klubben fra den brasilienske klub Corinthians, som pudsigt nok ejes af  Badri Patarkatsishvili. Et chok for alle i fodboldverdenen. Ikke mindst den daværende manager Alan Pardew. Han følte sig godt ført bag lyset, og vidste ikke sit levende råd om, hvem han kunne stole på, så han valgte at kaste håndklædet i ringet og sige op.
Ovenstående er grunden til at jeg i dag har første arbejdsdag i West Ham United FC som manager. Af uransaglige årsager valgte bestyrelsen - som stadig, og på trettende år, ledes af englænderen Terence Brown - at ansætte mig som manager til trods for min manglende managererfaring.
Men det er ikke første gange Terence Brown glimrer ved at ansætte uprøvede managers, sidst var i 2001, hvor han ansætte Glen Roeder som manager, hvilket resulterede i en nedrykning til landets næstbedste række og en fyring af Roeder.

Men tilbage til nutiden.

Min første dag i klubben gik først med en masse præsentation af diverse medarbejdere i administration, samtaler med diverse folk i ledelsen.
Efterfølgende var det blevet tid til at tale med spillerne, både i plenum og individuelt. Hvad de fleste af spillerne havde regnet med skulle resultere i en stille og glad første træningsdag, skulle vise sig at blive en regulær prikkerunde.
Første mand der fik at vide, at han ville blive sat til salg var Shaun Newton. Narkomanen, som efter en kamp  i foråret var blevet testet positiv for kokain, tog nyheden med ophøjede ro. Men hvad kan man også forvente af en mand ude på et overdrev.
Efterfølgende fik følgende spillere ligeledes besked om, at de ikke figurede i mine planer for sæsonen: Harewood, Jimmy Walker, Konchesky, Matthew Etherington, Baradji, Lee Bowyer, Mullins, Benayoun, Dailly, Gabbidon, Collins, Zamora, Carlton Cole, Mears, Blewitt og Pantsil.
Derudover fik samtlige ungdomsspillere, pånær Marek Stech, Hogan Ephraim og Chris Cohen, silkesnoren og besked om de ikke behøvede møde op i klubben mere.

Jeg vil nu bruge de næste dage på at få solgt de spillere til diverse klubber, ligesom jeg vil lede efter en god håndfuld forstærkninger til truppen. Det bliver der gevaldigt brug for. Ligesom det ser ud til at trænernestaben just ikke er kvalificeret til et job i en Premier League-klub, så der skal også hentes nogle nye ansigter ind.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2006, 17:50 af Bune » Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller

Sv: West Ham - The Irons
« Svar #1: 06 Sep 2006, 16:35 »

Kia Joorabchian er Ejeren af Tevez og Marcherona og er Chefen i MSI og det er dem der er tale om at de vil Købe West Ham

du var byttet rundt på Navne

Come On You Spurs
COYS

lurking

MisterFCK
Gæst

« Svar #2: 06 Sep 2006, 16:50 »

D3et ser spændende ud. Glæder mig til der kommer mere Smiley

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 06 Sep 2006, 17:01 »

Kia Joorabchian er Ejeren af Tevez og Marcherona og er Chefen i MSI og det er dem der er tale om at de vil Købe West Ham

du var byttet rundt på Navne

Patarkatsishvili ejer store dele af Corinthians, og så vidt vides er han sammen med russeren Berezovsky storaktionærer i MSI. Kia Joorabchian er som du siger også medejer af MSI, men han er ikke længere i spidsen, han trådte tibage som formand i juni.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 06 Sep 2006, 20:03 »

God start bliver godt at følge Smiley

Jeg mener også at vores kære ven Roman Armbrovic (Kan ikke stave til det pt.) også har en finger, eller skulle vi sige penge, med i spillet i Corinthians... Men nok om det og tilbage til spiller Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #5: 06 Sep 2006, 20:04 »

Sikke mange du vil sælge! Shockeret

Glæder mig til at se hvilke spillere, der bliver hentet Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6: 06 Sep 2006, 20:06 »

Det ser godt ud, Bune, selvom jeg dog ikke forstår, at du allerede i første sæson skifter så markant ud i truppen (som du jo gør, hvis du får solgt alle de spillere der).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #7: 06 Sep 2006, 20:10 »

Ser satme fedt ud - lækkert at rydde op i truppen på den måde - er garanteret lige det de trænger til på themsen =) held og lykke med denne meget lovende og velskrevede blog... =)

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

BasIth
Gæst

« Svar #8: 07 Sep 2006, 13:58 »

Får vi ikke snart en update igen? Opstemt For den indledning var så god. Tevez tror jeg nok skal score nogle kasser, men hvad forventer du, du ligger når sæsonen er omme?

Lee_Holmes
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 11 Sep 2006, 17:46 »

kommer der snart noget nyt i denne blog. Vil gerne høre hvordan du klare dig og om Tevez og Mascherano er gode eller om de flopper

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 11 Sep 2006, 18:06 »

en Update vil være velset

Come On You Spurs
COYS

lurking

Lee_Holmes
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 11 Sep 2006, 19:30 »

Jeg overvejer nemlig at starte en blog med The Hammers. Men vil jeg ikke hvis du har i sinde at fortsætte

ZhotLog
Gæst

« Svar #12: 11 Sep 2006, 19:48 »

det virker lidt som om at Bune er på ferie eller noget gør det ikke? Har i hvert fald ikke set ham online for nylig...

Lee_Holmes
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 11 Sep 2006, 21:35 »

Jo det kunne godt tegne på det. Men det er bare ærgerligt, synes jeg. Ville rigtig gerne høre mere

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #14: 13 Sep 2006, 18:27 »

Jeg overvejer nemlig at starte en blog med The Hammers. Men vil jeg ikke hvis du har i sinde at fortsætte

hehe jeg har det på samme måde, men der må da også snart ske noget... =)

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010