|
JeppeA
|
|
Jeg kan ikke få den nye patch til at virke 
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Jeg kan ikke få den nye patch til at virke  Er det når patchen automatisk opdaterer, at der kommer fejl?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Kan bare ikke få den ind ordentlig, når jeg skal udpakke den.. det er inde under editor data den skal udpakkes ikke?
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Kan bare ikke få den ind ordentlig, når jeg skal udpakke den.. det er inde under editor data den skal udpakkes ikke?
Det er en selfextractor.. Det er ligemeget om du har den placeret på skrivebordet, når du trykker på den. Den .exe fil du har downloadet, skal du bare lade udpakke selv, når du åbner programmet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Så jeg udpakker den bare på skrivebordet og så kan jeg spille?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Når du har downloadet den lukker du self fm! dobbelt klikker på det du har downloadet og venter så kommer der en boks frem og der trykker du update. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DameNDoye
Gæst
|
|
Har været væk i lidt tid nu, men kan se at i er blevet ret godt enige om Leeds, hvilket jeg også er med på! Og vi spiller naturligvis med den nye patch  det skal du nok få til at virke JeppeA. Vi er følgende spillere: 1. DameNDoye 2. Korzika 3. Baloo38 4. JeppeA 5. Damse1994 Er dette ikke også bare rækkefølgen? Så synes jeg også at vi skal være enige om at vi så vidt muligt får lavet nogle updates her på siden omkring hvordan det går, da der jo godt kan gå lang tid hvor man ikke har spillet 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 13 Mar 2011, 09:45 af DameNDoye »
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
jeg er skuffet, det er ikke Baboo men Baloo 
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
DameNDoye
Gæst
|
|
Hov! My bad!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DameNDoye
Gæst
|
|
Hvad skal vi gøre med databasen?  hvilke lande skal vi have med? jeg tænker med henblik på en ny klub senere hen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
jeg synes ikke vi skal have alt for mange med, men England, DK, Spanien, Italien og Frankrig er nok, set i mine øjne
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
DameNDoye
Gæst
|
|
ja, det lyder også fornuftigt i mine øre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Det lyder også fint  Jeg kigger lige på den der patch 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Så?  -Bare tryk på den så kommer den frem.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DameNDoye
Gæst
|
|
Kanon. så virker det!  vil du starte en?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|