home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  De tre angrebsmetoder
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: De tre angrebsmetoder  (Læst 2485 gange)
Guldbrand
Blogmester

De tre angrebsmetoder
« : 10 Mar 2011, 21:18 »

De tre angrebsmetoder

Som nogen af jer nok allerede har opdaget, så har jeg skrevet en ny artikel der omhandler de tre angrebsmetoder. Denne guide er mit syn på hvordan FM fungere, og er ofte noget jeg har i tankerne når jeg laver mine taktikker.

Men jeg syntes også at vi skal have en tråd til denne artikel, så I kan komme med spørgsmål som jeg kan forsøge at besvare, eller så I kan komme med jeres syn, erfaringer og gode råd så vi kan få skabt en god debat omkring dette emne..

Så har I spørgsmål, så skal I være velkommen til at spørge, og har i tilføjelser I gerne vil dele så er I også yderst velkomne.

PhilipFlink
Manager

Sv: De tre angrebsmetoder
« Svar #1: 03 Maj 2011, 22:26 »

Hvad ville du sige den "bedste formation være" ? - en måde så du vil kunne bruge alle ting ...

En 4-4-2 med Diamant? - Du kan have en hurtig angriber - Høj angriber .. + off midt der kan sparke på mål.. Kanter der kan presse backs frem.. En def midt der kan hjælpe forsvaret.. og en midterforsvar der er Opbakker.. En keeper som Sweeper ...

Lyder det ikke til man næsten har alt pakket ind her? - Hvad er din "All time best formation" Opstemt?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2: 04 Maj 2011, 11:03 »

Tror desværre ikke du kan lave én taktik der indeholder alt, og tro at den bare fungere fantastisk. Man er nød til at finde nogle kompetancer hvor man er bedst, og nogle svagheder som man er nød til at tage højde for. Derudover har modstanderens styrker og svagheder også noget at skulle have sagt, og som man skal tage højde for..

Min bedste taktik nogensinde er en 4-1-2-2-1 som jeg anvendte med Dortmund. Her var specielt min defensiv super stærk, hvor jeg havde Santana og Subotic som centrale forsvar og som opbakker, og da de er så suveræne i hovedspillet som de er, så betød det at de stort set vandt samtlige hovedstødsdueller. Derudover anvendte jeg en ankermand på den defensive midtbane, for at forhindre angreb igennem midten og langskud. På den måde havde jeg dækket stort set samtlige måder at angribe på, og med høj kvalitet på positionerne.

Men det handler i bund og grund om at finde de styrker man besidder, og udnytte dem bedst muligt, samtidigt med at man har fokus på de områder som modstanderne vil kunne udnytte.

PhilipFlink
Manager

« Svar #3: 04 Maj 2011, 11:13 »

HVordan siger du en 4-1-2-2-1 ser ud?

*
*        *        *       *
               *
         *         *
  *                      *
               *

?  Den som Barca også spiller i Smiley?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #4: 04 Maj 2011, 11:16 »

Som du viser den, med en ankermand, to centrale midtbane spillere og to offensive kanter..

PhilipFlink
Manager

« Svar #5: 04 Maj 2011, 11:23 »

Har du så off. backs? Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6: 04 Maj 2011, 11:25 »

Nej de er sat til support (mener jeg  Wink )

PhilipFlink
Manager

« Svar #7: 04 Maj 2011, 11:29 »

okay Wink

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010