home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  CM 01/02 - er det så specielt
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: CM 01/02 - er det så specielt  (Læst 5157 gange)
freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
CM 01/02 - er det så specielt
« : 06 Mar 2011, 23:54 »

Hej har set her på siden at cm 01/02 er blevet lagt op som freeware

Er dog i tvivl om jeg gider hente det, da det jo klart slet ikke har de samme features som de nye spil har, så hvad er der så specielt ved det spil, og hvad gør det værd at spille for en som ikke har nogle relationer til det? (:

Skal siges at jeg først begyndte at spille, da cm4 kom (:
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #1: 06 Mar 2011, 23:56 »

Tó Madeira og Maksim Tsigalko. 'Nuff said.
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #2: 06 Mar 2011, 23:59 »

ja det siger mig så ingenting :b
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #3: 07 Mar 2011, 00:04 »

Jeg tror at det er selve relationen til spillet, der gør at det tiltaler en del af sidens brugere. Man bliver helt nostalgisk, når man sidder der. Det tager slet ikke så lang tid, fordi der ikke er 117 små ting, som skal passes og plejes mellem hver kamp. Desværre så virker space ikke som continue-knap, hvilket fra mit synspunkt er spillets helt store "handicap."

Men uden de nostalgiske briller, så er det nok ikke så skidespecielt igen =)

Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #4: 07 Mar 2011, 00:04 »

Det SKAL prøves !! Det gjorde mig afhængig i en alder af 7 - 8 år Opstemt
Logged

:-)

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #5: 07 Mar 2011, 00:06 »

jamen lyder spændende, men lyder også som om dem der anbefaler dem, mest gør det pga. deres egen relation til spillet (:
Logged


Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #6: 07 Mar 2011, 00:08 »

Fra min personelige side kan jeg fortælle at der ikke findes noget større end CM 01/02 det var det første rigtige managerspil og de bedrifter jeg har lavet i det gennem årerne er helt fantastiske, selvom jeg nu har vunder større titler efterfølgende i andre spil... Det er grundstenen i mit fodboldspilskarrier e.

Hvor siger du man kan hente det gratis (lovligt)? jeg fik desværre CD'en væk da jeg gik på efterskole, og har savnet det meget.....
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #7: 07 Mar 2011, 00:12 »

Jeg har ikke rigtig nogen relation til spillet, da jeg aldrig havde prøvet det, inden jeg downloadede det her den anden dag. Men jeg synes, at det er super fedt faktisk. Der er ikke lige så mange ting og holde øje med, og så kører det bare uden problemer. Ventetiden er minimal, hvilket jeg synes er lækkert. Det er sjovt at kunne spille med nogle af de gamle spillere som Zidane, Ronaldo, Beckham osv., mens de var i deres bedste form. Derudover er de spillere, som Michael nævner, også sindssyge onde.

Det er et gratis spil, der ikke kræver så meget forberedelse og man kan spille en sæson super hurtigt - det skal næsten prøves! Mest irriterende er dog, at mellemrums-knappen ikke fungerer Skuffet

@Nees

Du kan bl.a. hente det her. Det ligger vist også inde på FmDanmark. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #8: 07 Mar 2011, 00:18 »

ja okay, må hellere prøve at downloade det så (: men ja kunne godt forestille mig jeg vil sidde og trykke frustreret på mellemrumstasten de første mange gange (:
Logged


Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #9: 07 Mar 2011, 00:26 »

Takker

Surt jeg først falder over dette links nu, så bliver jeg jop bare nødt til at installere det i aften/nat også glæde mig til i morgen når jeg kommer fra arbejde/fodbold Opstemt

Så skete der da noget posetivt på computer fronten i denne weekend nu hvor ført min bærbar gik ned fredag og min stationær i dag....
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #10: 07 Mar 2011, 00:48 »

Jeg tror at det er selve relationen til spillet, der gør at det tiltaler en del af sidens brugere. Man bliver helt nostalgisk, når man sidder der. Det tager slet ikke så lang tid, fordi der ikke er 117 små ting, som skal passes og plejes mellem hver kamp. Desværre så virker space ikke som continue-knap, hvilket fra mit synspunkt er spillets helt store "handicap."

Men uden de nostalgiske briller, så er det nok ikke så skidespecielt igen =)



Det er lidt svært at sige om det kun er selve relationen til spillet der gør det så godt. Nu har jeg været med fra starten, og har derfor spillet stort set hver version godt igennem. Alligevel er det kun 01/02 jeg vender tilbage til gang på gang, der må ligge noget mere bag, måske at det bare er det bedste/sjoveste spil der er lavet til dato?

Jeg har efterhånden også introduceret en del for spillet igennem årene, specielt her de sidste par år hvor det har været gratis og jeg ikke behøvede at låne min cd ud (som også er godt slidt efterhånden) Og de fleste vender også tilbagae til det her spil, når de prøver en af de nyere versioner. Managerspil har aldrig været mere addictive end lige præcis det her. Så kan man argumentere for at de vender tilbage til 01/02 pga. relationerne, men dem havde jo ikke til at starte med da de faldt for spillet.  Smiley
Logged


Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #11: 14 Apr 2011, 14:50 »

Er der nogle der har nogen spil igang for tiden?
Jeg selv er begyndt at spille med Port Vale, er rykket op i Premier League. Vandt 2. Division første år og 1. Division året efter. Nu spiller jeg i PL med dem og det går da okay indtil videre ligger på en 2. plads efter 6 kampe Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

froggy76
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #12: 14 Apr 2011, 15:43 »

er der et link til den side hvor man kan hente det gratis
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #13: 14 Apr 2011, 15:54 »

Logged


froggy76
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: CM 01/02 - er det så specielt
« Svar #14: 14 Apr 2011, 16:02 »

tak men det link til siden vil den ikk oppen så er der andre steder man kan hente det Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010